abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71527805
ik smel echt bij die foto oh-oh
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:24:26 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71528229
Ik kan er zelf ook nog helemaal niet over uit hoor, dat ik er zomaar een bij heb, en dat ze zo lief is en zo leuk en dat het zo goed gaat.
Vandaag had ik vrienden op bezoek met hun dochter van 2 en hun 2 hondjes en Kees vond alles leuk en geweldig.
Dr oude baasjes ( oh dat klinkt echt zo raar ) kwamen ook nog even binnen vallen, met haar papieren en haar mandje, en die hadden de andere twee hondjes mee, een was echt boos op dr , de andere speelde heel blij met dr, en toen ze weer gingen vond Kees het niet erg om te blijven.
Ze zijn zo blij dat ze het zo goed doet hier, maar ach wat vinden ze het moeilijk en rot
Ik zet dr nog wat bij.
Kees & Karel

Frits, Kees & Karel

Chinezen ook maar dr bij dan!

Gekke Chico
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71528286
allemaal aan de kant ik mot erbij!

ronja is even de weg kwijt, ik heb 4 van de 5 kids van mn zus te logeren!
pi_71532960
kom op laat je wilde haren zien!
echt geweldige honden!!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  Moderator zondag 2 augustus 2009 @ 11:47:24 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_71533020
wat leuk, een vijftal! Karel is echt een beauty zeg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71545662
Ik kwam mijn hondje ook even laten zien. Een Shih-tzu van bijna 4 met de naam Charlie!

pi_71546335
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt 5 honden nu
[ afbeelding ]
Oh-oh wat ik me nu al een tijdje afvraag, wat voor karakter heeft een Chinese naakthond nou eigenlijk?
Ik weet er helemaal niks van af en kom ze ook zelden tegen. Heel af en toe in de buurt zie ik er een vrouw mee lopen, maar ik heb er nog geen kennis mee kunnen maken omdat ze vaak vrij snel doorloopt en kijkt waar ik dan met m'n hond loop. En als ik zonder hond ben zit ik vaak op de fiets en kan ik ook niet even aaien enzo...
Ik zat even in m'n hondenboeken te neuzen, klopt het dat ze actief zijn? En is dat dan actief wandelen of actief spelen? Spelen ze graag met andere honden of zijn ze heel rustig?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:10:21 #108
176471 oh-oh
pi_71546686
Ze zijn heel actief ja, maar ze luieren ook graag hoor. Mijnes zijn dol op vreemde honden, gek op mensen, echte slijmballen, en het zijn echte clowntjes.
Gewoon hele vrolijke gekke hondjes dus
In de rasstandaard staat dat ze terughoudend zijn, maar dat verschilt echt heel erg, in sommige lijnen zit het wel, maar Chico is een hele vrije hond, en zijn hele lijn is zo, Billy dus ook ( Bil is zijn achterkleinzoon).
Het enige nadeel is het onderhoud, maar dat vind ik juist erg leuk om te doen, dus dat vind ik weer een pluspunt.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:13:41 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71546783
Wat moet je qua onderhoud met ze doen dan? En hoe vaak, enzo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:17:07 #110
176471 oh-oh
pi_71546874
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet je qua onderhoud met ze doen dan? En hoe vaak, enzo.
Dat verschilt ook weer heel erg per hond.
Billy moet ik elke week scheren, zijn rug, poten en zn snoet.
Chico hoef ik bijna nooit te scheren, die scheer ik eigenlijk alleen als ie gaat showen, zn bibs groeit wat haar op , en dan gaat zn borsthaar dr af en wat losse haartjes op zijn rug.
En Chico zn snuit doe ik eens in de twee weken ff snel met een mesje, droog scheren.
Ze gaan wel elke zondag in bad, ze hebben geen vacht om vuiligheid van hun lijf te houden, dus dat is wel nodig.
Ze zijn net weer gedaan, tis nog geen 10 minuutjes werk per hond, zijn zo droog natuurlijk!
( Groucho Marx )
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:56:37 #111
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71549612
Oh-Oh hoe komt het dat Frits een stuk kleiner is dan de andere 2 chi's (of lijkt dat maar zo?) ik vind zowiezo dat er best veel verschil in grote is in chi's vraag me af waarom dat zo is?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71549869
Oh-Oh ik moet wel zeggen dat ik Karel & Kees toch wel leuke hondjes vind om te zien hoor! En die foto waarbij ze allemaal zo op een rijtje zitten is wel echt schattig! Maar zoveel hondjes.. wij krijgen altijd een logeerhondje (ook een shih-tzu) en dat is soms al zo druk dat ik me niet kan voorstellen hoe het met 5 (toch) hondjes zal zijn..
pi_71551114
Harajuku, ik wilde je terugpm-men, maar je pmbox is niet beschikbaar...
kort gezegd, het is al goed. Je kon niet weten wat er bij mij speelde.
bedankt voor je pm.

(sorry, was erg off-topic voor hier...)

ontopic, Oh Oh, wat een lieve hondjes allemaal! zijn die allemaal van jou?
en Graftonst, die Shih-tzu is ook helemaal !
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:52:14 #114
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_71551195
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_71551778
Vanavond heeft Ronja in het bos laten zien dat ze de kinderen van mn zus tot haar roedel beschouwt, was echt heel lief!
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:29:14 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71553938
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef draculettetje het volgende:
Vanavond heeft Ronja in het bos laten zien dat ze de kinderen van mn zus tot haar roedel beschouwt, was echt heel lief!
Hoe doet ze dat dan
KuikenGuppy
pi_71555900
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe doet ze dat dan
door op het moment dat ze te ver het bos in gingen er naar toe te rennen, om ze vervolgens weer de weg naar ons te verwijzen!
pi_71557310
Wat een leuke foto van Lexi. Echt een schatje om te zien.

Oh oh ook al van die leuke foto's van je vijftal

Ik heb afgelopen weekend een hondje in het bos gevonden. Tijd gezocht nog naar het baasje maar zonder resultaat. Hoorde ook niemand roepen oid.

Dierenambulance heeft hem opgehaald en naar het asiel gebracht. Hij was niet gechipt oid.
Hopelijk meld zijn baasje zich daar.
BlaBlaBla
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:08:54 #119
176471 oh-oh
pi_71557505
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:56 schreef Guess. het volgende:
Oh-Oh hoe komt het dat Frits een stuk kleiner is dan de andere 2 chi's (of lijkt dat maar zo?) ik vind zowiezo dat er best veel verschil in grote is in chi's vraag me af waarom dat zo is?

Dat is volgens mij bij alle rassen wel zo hoor, Frits weegt 2.3 kilo, Karel 3.75, en Kees denk ik een kilo of 3 maar Kees is wel kleiner ( lagere schofthoogte ) dan Karel. Bij Chinezen heb je ze ook van maatje chihuahua tot maatje Billy, bij elk ras zit de standaard tussen een minimum en een maximum in. Mijn chi's zijn alledrie gewoon aan de grote kant ( Frits en Karel zijn hoog op de poten, hertentype heet dat, eigenlijk moeten het van die worsten op korte pootjes zijn, cobbytype, dat is meer wenselijk naar de rasstandaard, maar ik vind dat echt lelijk), ik heb goddank geen echte kleintjes, ze zijn al klein genoeg en die van mij kunnen gelukkig tegen een stootje.
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Graftonst het volgende:
Oh-Oh ik moet wel zeggen dat ik Karel & Kees toch wel leuke hondjes vind om te zien hoor! En die foto waarbij ze allemaal zo op een rijtje zitten is wel echt schattig! Maar zoveel hondjes.. wij krijgen altijd een logeerhondje (ook een shih-tzu) en dat is soms al zo druk dat ik me niet kan voorstellen hoe het met 5 (toch) hondjes zal zijn..
dat valt echt wel reuze mee hoor!
( Groucho Marx )
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:04:14 #120
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71558719
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

door op het moment dat ze te ver het bos in gingen er naar toe te rennen, om ze vervolgens weer de weg naar ons te verwijzen!

Oke op die manier Oh-Oh,je ziet namelijk ook wel eens mini op tea-cup chi's staan vandaar!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:18:16 #121
176471 oh-oh
pi_71559142
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Guess. het volgende:

[..]

Oke op die manier Oh-Oh,je ziet namelijk ook wel eens mini op tea-cup chi's staan vandaar!
Ja, das zo een "leuk" modeverschijnsel, fokken ze ze expres extra klein omdat de mensen dat graag willen hebben. Niemand denkt er bij na dat die hondjes nog kwestbaarder zijn dan een gewone chihuahua en de gezondheid van die mormels laat ook vaak echt te wensen over, waterhoofdjes en zo, van die extreme toestanden
( Groucho Marx )
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:21:07 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71562553
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja, das zo een "leuk" modeverschijnsel, fokken ze ze expres extra klein omdat de mensen dat graag willen hebben. Niemand denkt er bij na dat die hondjes nog kwestbaarder zijn dan een gewone chihuahua en de gezondheid van die mormels laat ook vaak echt te wensen over, waterhoofdjes en zo, van die extreme toestanden
Ik ging laatst bijna op zo'n hondje staan in de bijenkorf .
KuikenGuppy
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:19:42 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71563969
Ja dat extra klein fokken is niet altijd een succes, bij de kaninchenteckel zijn er wat probleempjes vooral met het gebit. Ze wisselen niet altijd goed. En Beau heeft hele grote tanden in een klein bekje
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:43:32 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71566241
Ik erger me dood aan de fokkers die honden zo fokken dat ze allerlei gezondheidsproblemen krijgen. Die mopshond met t ademen enzo, bah. Als ik iemand zou willen schoppen, .

Waarom op één kussen gaan liggen als je er twee hebt hè

Hier is ie lelijk

Dit is ook geen goede angle voor hem

Hij trekt altijd zo'n stomme kop als ie met een bot loopt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71566660
Oh-oh, wat leuk een hondje erbij!!!
Ik zie 't nu pas.

Ik ben afgelopen zaterdag me een hartaanval geschrokken... Kwam terug van vakantie, direct door naar m'n ouders om Tessy op te halen natuurlijk! Even wat eten, drinken, toen weer even naar buiten de camper laten zien aan m'n ouders enzo. Tessy liep zoals altijd gezellig mee, gewoon los. Ziet ze ineens aan de andere kant van de straat een hond.. Zonder pardon sjeesde ze de straat over... Precies op dat moment komt er een Jeep aan scheuren... PIEEEEPPPP... Jeep op de rem voor Tessy, Tessy op de rem voor de achterband van de Jeep. Het ging nét goed! Ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd, stond vastgenageld aan de grond.. De andere hond was inmiddels achter een tuinhek gestopt, dus Tessy rende ook zo zonder pardon weer terug de straat over. Inmiddels stond de hele buurt op straat te kijken waarom ik zo hysterisch stond te schreeuwen, en waren mijn pa & mijn achter Tessy aan het aanjagen. Ze kwam netjes weer bij me terug, en had donders goed in de gaten dat ze fout was geweest. Ze dook meteen in elkaar, staart tussen de pootjes en ging me heel zielig aankijken. Ben echt nog nooit zo geschrokken. Heb haar het eerste half uur strak in de armen gehouden, zat te shaken en te janken van schrik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')