Oh-oh wat ik me nu al een tijdje afvraag, wat voor karakter heeft een Chinese naakthond nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt 5 honden nu
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat verschilt ook weer heel erg per hond.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet je qua onderhoud met ze doen dan? En hoe vaak, enzo.
Hoe doet ze dat danquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef draculettetje het volgende:
Vanavond heeft Ronja in het bos laten zien dat ze de kinderen van mn zus tot haar roedel beschouwt, was echt heel lief!
door op het moment dat ze te ver het bos in gingen er naar toe te rennen, om ze vervolgens weer de weg naar ons te verwijzen!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:56 schreef Guess. het volgende:
Oh-Oh hoe komt het dat Frits een stuk kleiner is dan de andere 2 chi's (of lijkt dat maar zo?) ik vind zowiezo dat er best veel verschil in grote is in chi's vraag me af waarom dat zo is?
dat valt echt wel reuze mee hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Graftonst het volgende:
Oh-Oh ik moet wel zeggen dat ik Karel & Kees toch wel leuke hondjes vind om te zien hoor! En die foto waarbij ze allemaal zo op een rijtje zitten is wel echt schattig! Maar zoveel hondjes.. wij krijgen altijd een logeerhondje (ook een shih-tzu) en dat is soms al zo druk dat ik me niet kan voorstellen hoe het met 5 (toch) hondjes zal zijn..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
door op het moment dat ze te ver het bos in gingen er naar toe te rennen, om ze vervolgens weer de weg naar ons te verwijzen!
Ja, das zo een "leuk" modeverschijnsel, fokken ze ze expres extra klein omdat de mensen dat graag willen hebben. Niemand denkt er bij na dat die hondjes nog kwestbaarder zijn dan een gewone chihuahua en de gezondheid van die mormels laat ook vaak echt te wensen over, waterhoofdjes en zo, van die extreme toestandenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Guess. het volgende:
[..]
![]()
Oke op die manier Oh-Oh,je ziet namelijk ook wel eens mini op tea-cup chi's staan vandaar!
Ik ging laatst bijna op zo'n hondje staan in de bijenkorfquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, das zo een "leuk" modeverschijnsel, fokken ze ze expres extra klein omdat de mensen dat graag willen hebben. Niemand denkt er bij na dat die hondjes nog kwestbaarder zijn dan een gewone chihuahua en de gezondheid van die mormels laat ook vaak echt te wensen over, waterhoofdjes en zo, van die extreme toestanden
Wat een liefie en ze lacht op de laatste fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Graftonst het volgende:
Ik kwam mijn hondje ook even laten zien. Een Shih-tzu van bijna 4 met de naam Charlie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto, echt het inlijsten waard vind ikquote:
Oke, leuk om te wetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn heel actief ja, maar ze luieren ook graag hoor. Mijnes zijn dol op vreemde honden, gek op mensen, echte slijmballen, en het zijn echte clowntjes.
Gewoon hele vrolijke gekke hondjes dus![]()
In de rasstandaard staat dat ze terughoudend zijn, maar dat verschilt echt heel erg, in sommige lijnen zit het wel, maar Chico is een hele vrije hond, en zijn hele lijn is zo, Billy dus ook ( Bil is zijn achterkleinzoon).
Het enige nadeel is het onderhoud, maar dat vind ik juist erg leuk om te doen, dus dat vind ik weer een pluspunt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is ook geen goede angle voor hem
Jeetje wat zul je geschrokken zijn en wat fijn dat het goed is afgelopen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Lau. het volgende:
Ze dook meteen in elkaar, staart tussen de pootjes en ging me heel zielig aankijken. Ben echt nog nooit zo geschrokken. Heb haar het eerste half uur strak in de armen gehouden, zat te shaken en te janken van schrik...
Ja dat is echt een goeie tip altijd, maak je zulke leuke en mooie foto's meequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Hara, maak es fotos van m op gelijke hoogte van de hond ipv van boven af joh! Zo zie je toch geen reetGa ff op je gat voor m zitten, zul je zien dat de plaatjes echt veel leuker worden
![]()
Heel simpel , werkt voor kinderen en voor honden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een goeie tip altijd, maak je zulke leuk en mooie foto's mee
Ik lig vaak helemaal languit op de vloer om een "the-dog" achtig shot te makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel simpel , werkt voor kinderen en voor honden.
Ik ren vaak voor ze uit met de camera op grondhoogte of zo, werkt als een tiet
Ja, weet ik. Maar ik ga pas mijn best doen wanneer ik eindelijk een spiegelreflex kan aanschaffen. Ik zit nu steeds met klik..................................... fotoquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Hara, maak es fotos van m op gelijke hoogte van de hond ipv van boven af joh! Zo zie je toch geen reetGa ff op je gat voor m zitten, zul je zien dat de plaatjes echt veel leuker worden
![]()
Lau, dat is echt onwijs schrikken zeg , goddank is het goed afgelopen!
Thanks, was en ben er nog steeds heel trots opquote:
Mooie foto's.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi moment om mijn pracht Max foto's te spammen. Spiegelreflex van ex, alleen daarom had ik t al aan moeten houden,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:Die van mij zijn amper hoger dan mn camera, dus die zet ik liever ergens op
![]()
Maar ik hou niet echt van supergeposeerd , dus ik lig in het veld en op het strand ook stevast op mn buik, of aan de showring ook als t moet ( en al ik zelf niet daarna hoef te showen).
Oh ja, ik herinner me de foto's nog, die waren zijn zo mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi moment om mijn pracht Max foto's te spammen. Spiegelreflex van ex, alleen daarom had ik t al aan moeten houden,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, en allemaal zelfde dag. De jurk was wel iets te groot, misschien dat dat wat vertekend, of zo. Geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
Maar euh ben jij dat ook op de tweede foto Hara? Want, dit komt vast verkeerd over maar het is niet gemeen bedoeld, daar lijk je veel slanker dan op de andere twee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |