Wat een liefie en ze lacht op de laatste fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:25 schreef Graftonst het volgende:
Ik kwam mijn hondje ook even laten zien. Een Shih-tzu van bijna 4 met de naam Charlie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto, echt het inlijsten waard vind ikquote:
Oke, leuk om te wetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn heel actief ja, maar ze luieren ook graag hoor. Mijnes zijn dol op vreemde honden, gek op mensen, echte slijmballen, en het zijn echte clowntjes.
Gewoon hele vrolijke gekke hondjes dus![]()
In de rasstandaard staat dat ze terughoudend zijn, maar dat verschilt echt heel erg, in sommige lijnen zit het wel, maar Chico is een hele vrije hond, en zijn hele lijn is zo, Billy dus ook ( Bil is zijn achterkleinzoon).
Het enige nadeel is het onderhoud, maar dat vind ik juist erg leuk om te doen, dus dat vind ik weer een pluspunt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is ook geen goede angle voor hem
Jeetje wat zul je geschrokken zijn en wat fijn dat het goed is afgelopen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Lau. het volgende:
Ze dook meteen in elkaar, staart tussen de pootjes en ging me heel zielig aankijken. Ben echt nog nooit zo geschrokken. Heb haar het eerste half uur strak in de armen gehouden, zat te shaken en te janken van schrik...
Ja dat is echt een goeie tip altijd, maak je zulke leuke en mooie foto's meequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Hara, maak es fotos van m op gelijke hoogte van de hond ipv van boven af joh! Zo zie je toch geen reetGa ff op je gat voor m zitten, zul je zien dat de plaatjes echt veel leuker worden
![]()
Heel simpel , werkt voor kinderen en voor honden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een goeie tip altijd, maak je zulke leuk en mooie foto's mee
Ik lig vaak helemaal languit op de vloer om een "the-dog" achtig shot te makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel simpel , werkt voor kinderen en voor honden.
Ik ren vaak voor ze uit met de camera op grondhoogte of zo, werkt als een tiet
Ja, weet ik. Maar ik ga pas mijn best doen wanneer ik eindelijk een spiegelreflex kan aanschaffen. Ik zit nu steeds met klik..................................... fotoquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Hara, maak es fotos van m op gelijke hoogte van de hond ipv van boven af joh! Zo zie je toch geen reetGa ff op je gat voor m zitten, zul je zien dat de plaatjes echt veel leuker worden
![]()
Lau, dat is echt onwijs schrikken zeg , goddank is het goed afgelopen!
Thanks, was en ben er nog steeds heel trots opquote:
Mooie foto's.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi moment om mijn pracht Max foto's te spammen. Spiegelreflex van ex, alleen daarom had ik t al aan moeten houden,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:Die van mij zijn amper hoger dan mn camera, dus die zet ik liever ergens op
![]()
Maar ik hou niet echt van supergeposeerd , dus ik lig in het veld en op het strand ook stevast op mn buik, of aan de showring ook als t moet ( en al ik zelf niet daarna hoef te showen).
Oh ja, ik herinner me de foto's nog, die waren zijn zo mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi moment om mijn pracht Max foto's te spammen. Spiegelreflex van ex, alleen daarom had ik t al aan moeten houden,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, en allemaal zelfde dag. De jurk was wel iets te groot, misschien dat dat wat vertekend, of zo. Geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
Maar euh ben jij dat ook op de tweede foto Hara? Want, dit komt vast verkeerd over maar het is niet gemeen bedoeld, daar lijk je veel slanker dan op de andere twee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |