Klinkt al heel liefdevol!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:29 schreef Burdie het volgende:
Nouja, ik wil niet uitgebreid gaan shoppen met dat beest erbij, maar wil wel af en toe even een winkeltje in kunnen schieten als het nodig is (of het gemeentehuis ofzo) en wil dan niet dat mijn hond gejat wordt.
Ik was ooit in de Pet's Place, waren er 2 kampers met een bull achtige, maar dan zo'n terrierding, een pup nog. Die hadden m gewoon los lopen in het winkelcentrum, en ik had ze net daarvoor in de supermarkt achterna geroepen dat de hond nog in de winkel stondquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef MarjoleinA het volgende:
Floor gaat ook niet mee de winkels in.
Behalve toen ze pup was en ik haar nog kon dragen.
De enige winkel die ze ingaat is de dieren winkel.
Ik laat haar altijd zelf een bot of een speeltje uitzoeken echt grappig.
Als ik echt een snelle boodschap moet doen en het is niet warm dan blijft ze even in de auto.
Nu ik er over nadenk is Floor wel eens in een kledingzaak geweest. Maar ik ging met haar aan een grote tafel zitten
zodat mijn partner kleding kon passen. Werkt prima, alleen zou ik dat natuurlijk niet doen.
Oh, ik bedoelde ook niet dat jij dat zo doet, ik moest er door jouw post aan denkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:36 schreef MarjoleinA het volgende:
Dat is wel heel erg inderdaad. Zo erg ben ik niet. Bij mij zit ze gewoon aan de lijn en ze mag ook niet alles pakken.
Ik hou dingen voor haar neus
Serieus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Maja, ik heb dan ook kleine gezelschapshondjes en tis een hype om die te pikken, zelfs als je dr gewoon naast loopt
ik ken het eigenlijk niet, kan je dus niet helpenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg ook wel eens 't beest of 't kreng
Is iemand hier trouwens bekend met Sulfatrim? Charlie heeft dat nu maar Google geeft weinig positieve dingen, eigenlijk alleen maar negatief.
ja doe ik zekerquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef Guess. het volgende:
Ja beetje rust kan mischien geen kwaad voor d'r,hou die wond dan maar ff extra in de gaten
Ik leg ze netjes af bij de ingang van de supermarkt (los),quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:18 schreef Guess. het volgende:
Sulfatrim ken ik echt niet dus geen ervaring mee.
Ik denk dat als ik een grote hond zou hebben ik em wel sneller even bij een winkel zou laten wachten,ik weet dat ze die ook zo mee kunnen nemen maar wat Oh-Oh zegt,kleine hondjes worden echt regelmatig gestolen.
idd anders laat kleine Beau zich wel horenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik wel, als ik zie dat de vreemde hond wil spelen hoor!
Oh is dat ook zo een schreeuwerd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd anders laat kleine Beau zich wel horen![]()
Aangezien Ronja sneller is dan ik ben lijn ik haar liever dan ook aan, als ik dan in de buurt ben dan kan ze altijd nog weer vrijquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik zie snel genoeg of een aangelijnde hond vriendelijk is of niet en meestal vraag ik t ook aan de eigenaren voor ik stuiterbalbil er op los laat
ik vind het vaak wel moeilijk als ik op het losloop gebied ben, laatst weer een discussie met iemand over gehad, zijn hond was niet de aardigste zeg maar (dus aangelijnd) maar hij kwam uit de struiken (niet een officeel toegangspad) dus iik had het niet helemaal op tijd door, ronja er op afquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb het dan ook over wanneer ik gewoon aangelijnd met ze loop ergens.
Ze lopen alleen los op losloopplekken en in het veld ( behalve Karel, die loopt altijd los ).
Tussen de middag loop ik altijd in de stad en dan kom ik ik weet niet hoeveel honden tegen en Billy wil echt met ieeeeeeeedereen spelen natuurlijk , dus dan vraag ik t aan t baasje , meestal zie je t al aan hoe de andere hond reageert hoor, of hoe de baasjes reageren, als die hysterisch hun hond aantrekken en zo dan laat ik Bil dr al nie heen lopen.
dat snap je dan echt niet he, helemaal als ze loops zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Vind ik ook, zo hadden wij laatst iemand met een aangelijnde loopse teef op een losloopstrand, das gewoon mega dom toch?
Waar honden loslopen ga ik er van uit dat die honden zich gedragen, maar helaas heb je er altijd stommerikken bij lopen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:15 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 nachtje met onze loge
[ afbeelding ]
gaan jullie maar alvast
[ afbeelding ]
kijken wie het sterkst is
[ afbeelding ]
Opbokken!
[ afbeelding ]
nee hoor zo erg was het niet, had mn toestel in 9 serie staan en deze zat er tussen!
Degelijke poepquote:
kan idd best door het water komen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Degelijke poepDe eerste dag = 2 pil, en toen was diarree/spuitpoep gelijk al over. Nu zijn t ook degelijke drollen
Ik ga er maar vanuit dat het door het water komt, dus jammer genoeg niet meer zwemmen.
Nog even ergens iets zoeken met stromend water, maar dat zal niet in de buurt zitten
Heb je ook stilstaand water?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan idd best door het water komen!
wel fijn dat die pillen geholpen hebben!
Ronja heeft regelmatig ook diaree, denk ook of het water in het park, of van de botjes die ze om de dag krijgt (nu dus nog minder) en ik weet dat ze het met warmte ook krijgt
in het park is het idd stilstaandquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je ook stilstaand water?
Hij vreet soms botten in een dag op, meestal niet, maar dan heeft ie nooit ergens last van gelukkig
vooral dat ie dan ook niet meer wil eten!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ah nee, bij gewoon diarree een keer zou ik er ook niet zoveel van denken. Maar dit is Charlie zijn derde keer en dan is t 1 dag diarree, en dan gaat t over in spuitpoep. Eerste dag met spuitpoep eet ie nog, na dag 2 wil ie dan ook niet meer eten.
DA
Prik
pillen
gelijk spuitpoep over.
Altijd t zelfde, dus moet er wel iets van denken en dat stilstaand water zit vol slechte bacteriën enzo.
Niet alleen dikke hondenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:Ik vind dikke honden altijd zoooo sneu...
Maar al 4 kilo dr af is wel heel goed
quote:
Die tweede foto vind ik echt leuk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef draculettetje het volgende:
nou Amber is opgehaald, het zal een stuk rustiger zijn in huis
hier nog even wat foto's en een filmpje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dankquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die tweede foto vind ik echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |