Ja daag.... 1,30 euro betalen voor een examen terwijl ik het bewijs al hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Doe je best: http://www.onlinetheorieexamen.nl/A/index.php
Ik zit met 1,95m eigenlijk erg comfortabel op de Div 600... hoe het er uit ziet weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:16 schreef retuow82 het volgende:
Het verbaasd me hoe klein die Div 600 eigenlijk is als ik zo die foto's zie. Zit iemand van 1,87 meter daar nog wel lekker op?
Boeiend hoe het eruit ziet, als jij er tevreden mee bent kan niemand je wat maken! Maar ik zag Motorbloempje met haar 1m71 al aardig hoog met haar knie tegen de tank aan zit dus dat viel me op... Nu is mijn motor ook wel aardig hoog dus misschien dat ik dan ook een verkeerde motor als referentie pak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik zit met 1,95m eigenlijk erg comfortabel op de Div 600... hoe het er uit ziet weet ik dan weer niet
Bedankt!, heb je een boekje + cdrom? via internet kun je ook wel van die examens maken, en dan gewoon op goed geluk een code intikken, werkte bij mij ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef crossover het volgende:
Gefeliciteerd
Ik ben ook flink aan het oefenen, het gaat steeds beter
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bedankt!, heb je een boekje + cdrom? via internet kun je ook wel van die examens maken, en dan gewoon op goed geluk een code intikken, werkte bij mij ook.
Nou nou wat een ellende.... Je hebt al 18 jaar niet kunnen rijden, kan die ene dag er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
Gister afgereden en dan vandaag niet mogen rijden omdat het rijbewijs pas morgen binnen is
Als je hier achter bent, laat het mij ook even weten, ik wil ook nog eens een examen doen voor de lolquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Welke site en wat voor code had je ingetypt? Gewoon wat random karakters?
Ik heb een boek van Veka Best Verkeersleermiddelen geleend van de bieb.
Ja zo kan ik het ook, ben al maanden aan het toe leven naar het moment dat ik af mocht rijden. Ben ik eindelijk geslaagd mag ik nog niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:17 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nou nou wat een ellende.... Je hebt al 18 jaar niet kunnen rijden, kan die ene dag er ook nog wel bij![]()
Trouwens, rijbewijs A staat nu al op je naam, dat is al lang en breed verwerkt. Jou pasje is immers vandaag gemaakt en verzonden zodat jij het morgen op kunt halen. Dus als je echt niet kunt wachten...
Mij controleerden ze toen met een routine controle in de auto en ik had mijn rijbewijs niet bij, 2 dagen van tevoren motor rijbewijs aangevraagd en spul zat in mijn tas op kantoor. Hun checken het in het systeem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, ben al maanden aan het toe leven naar het moment dat ik af mocht rijden. Ben ik eindelijk geslaagd mag ik nog niks
Maar m'n pa zei dat je niet verzekerd bent dus lijkt me niet handig....
Gewoon morgen pas opstappen, ik heb toen zelfs nog 2 dagen gewacht. Als je in een ongeluk komt en ze gaan terugrekenen kunnen hun ook wel zien dat jij het pasje toen niet in je bezit had.quote:
Dat is wel kut, maar idd steeds minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:00 schreef Lonaa het volgende:
Nee jongenswerd m weer niet. 7 fout dit keer. Grrr.
Gelijk nieuw examen aangevraagd, er was morgen nog plek, weliswaar in Amsterdam (wat toch een eindje rijden is vanaf Apeldoorn) maar we gaan ervoor.
Eerste keer 8 fout, 2e keer 7, morgen dus 6, en dan heb ik m gewoon binnen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
je eerste avontuur!
wel mooi klote
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
Iedereen is wel behulpzaam moet ik zeggen, meer dan wanneer je met een roestige auto staat..
.. ja, dat weet ik ook, 1e auto die ik kocht bleek achteraf een kapote dynamo te hebben.. dus na een paar daagjes stond ik zonder licht, alarmlichten of ook maar enig leven van mn startmotor langs de weg (tegenover het kerkhof)
Haha, dan betaal je toch je rijinstructeur om een dagje lekker te doen en laten wat je wilt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
Wegrijden uit parkeervlak gaat ook goed, het duurt nog even maar wordt nu al jaloers als ik jullie verhalen lees over lekker rijden wanneer je wilt!
Hij laat me denk ik niet alleen de weg op gaan ben ik bang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haha, dan betaal je toch je rijinstructeur om een dagje lekker te doen en laten wat je wilt?
Ja merkte ook dat het gewoon elke keer beter ging (nouja, soms dan denk je: vorige keer ging echt goed!, en de keer erna gaat het als een drolquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef Robin__ het volgende:
probeer hem anders eens een aantal keer achter elkaar te blijven doen, oefening baart kunst dan kom je ook lekker vaak dat omschakel moment tegen. en als je 'weet' dat je het al eerder gedaan hebt, gaat het ook wat makkelijker (tenminste zo ervaar ik dat.. 'vorige keer lukte het ook, dus nu moet het ook kunnen')
Dan gaat hij achter je aan, en ga jij gewoon een middagje lekker dijkjes rijden, op de snelweg scheuren, wat je maar wilt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef Gauner het volgende:
[..]
Hij laat me denk ik niet alleen de weg op gaan ben ik bang.
Toen ik achtjes moest leren draaien zat er aan 1 kant een stoeprand en aan de andere kant gras. Er was gewoon geen "margin of error". Dat vond ik echt heel klote.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef Robin__ het volgende:
vast niet op mijn verhalen![]()
De periode met de pionnen moet je gewoon even doorheen, daarna word het alleen nog maar leuker. De u bocht vond ik op de een of andere manier lastiger dan het achtjevoor het achtje kan ik alleen maar als tip geven om echt minimaal een halve cirkel vooruit te kijken.. dat werkt gewoon echt
(op het moment dat je instuurt kijk je al volledig naast je, enz.) en probeer hem anders eens een aantal keer achter elkaar te blijven doen, oefening baart kunst dan kom je ook lekker vaak dat omschakel moment tegen. en als je 'weet' dat je het al eerder gedaan hebt, gaat het ook wat makkelijker (tenminste zo ervaar ik dat.. 'vorige keer lukte het ook, dus nu moet het ook kunnen')
Omvallende motor vandaag ook voor het eerst bijna meegemaakt. Wilde stoppen en gebruikte de voorrem, echter ik was niet helemaal recht. Wat een gewicht zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:57 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Toen ik achtjes moest leren draaien zat er aan 1 kant een stoeprand en aan de andere kant gras. Er was gewoon geen "margin of error". Dat vond ik echt heel klote.
Je maakte of een perfecte acht, of je moest vol in de remmen: motor valt om.
Dijkjes wordt lastig hier in het diepe zuiden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan gaat hij achter je aan, en ga jij gewoon een middagje lekker dijkjes rijden, op de snelweg scheuren, wat je maar wilt.
Ik mocht vanaf de eerste les van de rijschool gelijk zelfstandig naar het oefenterrein een paar kilometer verderop rijden. Lekker polders en bochtjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:12 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dijkjes wordt lastig hier in het diepe zuiden.![]()
En snelweg scheuren laat ik ook nog maar even rusten, weet tot nu toe niet anders dan eerste versnelling en maximaal 40 op een oefenterrein.
Wat dat betreft is het minder dat het oefenterrein waar ik rij bij de rijschool zelf ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik mocht vanaf de eerste les van de rijschool gelijk zelfstandig naar het oefenterrein een paar kilometer verderop rijden. Lekker polders en bochtjes.
als ie schuin genoeg komt is er gewoon geen houden meer aan.. voor niemand. K heb m wel een keer om laten pleuren, net zo iets als jij.. stilstaan.. wel omvallen.. niet omvallen.. jahoor WEL omvallenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:10 schreef Gauner het volgende:
[..]
Omvallende motor vandaag ook voor het eerst bijna meegemaakt. Wilde stoppen en gebruikte de voorrem, echter ik was niet helemaal recht. Wat een gewicht zeg!![]()
Ben geen slapjanus, maar moest toch alle zeilen bijzetten om dat ding niet te laten vallen. Was dan ook blij toen instructeur me even een handje kwam helpen om hem weer rechtop te krijgen.
Ja als mijn instructeur me niet was komen helpen had ik hem ook moeten laten omvallen vrees ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:29 schreef Robin__ het volgende:
[..]
als ie schuin genoeg komt is er gewoon geen houden meer aan.. voor niemand. K heb m wel een keer om laten pleuren, net zo iets als jij.. stilstaan.. wel omvallen.. niet omvallen.. jahoor WEL omvallenmaarja goed, weet je in ieder geval wat je met je eigen motor niet moet doen
![]()
Overigens is het niet zo'n slechte ervaring om de motor eens in je eentje van de grond te moeten krijgen, is toch wel een handig trucje om te kennen mocht je het ooit nodig hebben (stukje van de grond en weer neerleggen wil je tenslotte ook niet hoeven doen, je kan het maar beter in 1x goed doen want na 3x zijn je armen dood
Pin me er niet op vast, maar volgens boven de tank gaan staan (je voeten erlangs), en het naar boven stekende stuurhelft optrekken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:57 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja als mijn instructeur me niet was komen helpen had ik hem ook moeten laten omvallen vrees ik.![]()
Is er een bepaalde techniek om een op de grond liggende motor weer recht te krijgen? Gewoon pakken bij het stuur en bij de hendel die op de achterkant zit?
Ahja zo kan het natuurlijk ook, klinkt ook logischer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar volgens boven de tank gaan staan (je voeten erlangs), en het naar boven stekende stuurhelft optrekken.
Als het mogelijk is de motor in versnelling zetten, dan rolt hij niet weg.
Ja zo kan ook, ligt er ook aan wat bij jezelf het makkelijkste gaat. Moet je alleen niet te ver duwen anders ligt de motor aan de andere kant weer om, met jou erbovenop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:04 schreef Robin__ het volgende:
persoonlijk denk ik dat het me op die manier (of op iedere manier vanuit je armen) niet zou lukken.
wat mij geleerd is was het voorwiel zo draaien dat het naar de grond wijst, het handvat het dichts bij de grond staat dan in een mooie rechte positie om vast te pakken. Vervolgens hurk je met je onderrug/kont tegen het zadel en pak je dus 1 stuurhelft en een beugel aan de achterkant, dan kun je de motor als het waren omhoog duwen door achteruit te lopen .Eerste stukkie, tot beide banden de grond raken doe je inderdaad met je armen, maar echt het rechtopzetten komt dan ook meer vanuit je benen, en dat scheelt
ghehe ja maar als je dat voor elkaar krijgt ben je ook wel een beetje een pannenkoekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja zo kan ook, ligt er ook aan wat bij jezelf het makkelijkste gaat. Moet je alleen niet te ver duwen anders ligt de motor aan de andere kant weer om, met jou erbovenop.
Dat klopt, maar ik had gisteren les met een vrouw, en die viel gewoon uit het niets. Geen bocht, geen pion..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
ghehe ja maar als je dat voor elkaar krijgt ben je ook wel een beetje een pannenkoek
Inderdaad, ik heb net ff een multimeter gekocht dus ik ga het even in de gaten houden wat er gebeurt over een nacht tijd.. nu netjes 12,6 volt, daar is niets mis mee. of het alarm aan of uit staat het controle ledje brand altijd als ie op stuurslot staat, als ie uit staat reageert ie gewoon niet op de afstandsbediening. Als ik merk dat er iets niet 100% klopt nu flikker ik inderdaad dat alarm los. Maar hopelijk blijft alles nu koek en ei.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef retuow82 het volgende:
Robin pas even op met je alarm, een maat van mij heeft er ook een alarm op zijn motor maar ondanks dat hij niet staat ingeschakeld heb je toch lekstroom door zo'n alarm. Met andere woorden, het vreet altijd wat stroom ook al staat hij niet aan.
Als je het alarm niet gebruik zou ik het eruit halen, er is tegenwoordig toch niemand meer die opkijkt van een alarm dat afgaat...
als je loopt te prutsen met je gas en eventueel nog de voetrem erbij kan de motor afslaan als je te langzaam rijd in zn 2 ofzo.. en als je dan niet de koppeling meteen inknijpt dan sta je ongeveer binnen een meter stil... daar moet je dan wel even op bedacht zijn natuurlijk (t ziet dr wel heel lullig uit vermoedelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik had gisteren les met een vrouw, en die viel gewoon uit het niets. Geen bocht, geen pion..![]()
Vandaag rijden? Het is wel lekker weer ervoor.
Fuck die regenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef -Menn0- het volgende:
Zo al 150 km op de teller![]()
In de regen
Ik vind dan ook dat je 1 keer vaker zou moeten slagen dan zakken, om een "toevalstreffer" te voorkomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
'vroeger', bij mijn autotheorie, ergens in 2003 geloof ikzat er iemand voor me die er voor de 9e keer zat.. de 9e keer!!!!
En terwijl ik dacht 'mehzal wel... ' want ik had niet geleerd, was het meisje voor me helemaal blij en opgelucht: HET GING GOED!!!
Ik had 3 foutjes, zij 15
ze mocht dus voor de 10e keer
Klopt, als je dan op zaterdag gaat valt het nog enigzins mee maar de zondag....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
doe dat doordeweeksMergelland is echt file-rijden in het weekend
Te erg dat deze mensen vroeg of laat in een auto terecht komen. Als ze bij een theorie examen (waar je 10 seconden mag denken over een situatie) nog 15 fouten haalt dan wil ik haar niet tegenkomen in een situatie waarin je binnen 1 of 2 seconden een beslissing moet maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
het zou niet eens moeten MOGEN rijden
Klinkt als fully retarded. Maar ik had ook een jongen naast me zitten die was er al voor de 6e keer, en weer niet geslaagd uiteraard.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had 3 foutjes, zij 15
ze mocht dus voor de 10e keer
Shit, voor de 10e keer. En dat soort mensen komen ook gewoon echt op de weg terecht he.quote:
Volgens mij zijn ze daar nogal wisselend in. Ik mocht meteen terugrijden van het oefenterrein na de tweede intakeles die ik had gevolgd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Shit, voor de 10e keer. En dat soort mensen komen ook gewoon echt op de weg terecht he.
Voor mij kan nu eindelijk het echte werk beginnen. Had eigenlijk vanochtend en morgenochtend les, maar instructeur is ziek.
Maandag wel weer les en dan mag ik eindelijk voor het eerst de weg op!
Voor zover ik weet zijn daar regels in.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar nogal wisselend in. Ik mocht meteen terugrijden van het oefenterrein na de tweede intakeles die ik had gevolgd.
Oh.. volgens mij had ik dat moeten wetenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn daar regels in.
Je mag best met een motor op de weg rijden voordat je je motorexamen gedaan hebt, maar alleen als je al een autorijbewijs hebt.
Als je geen autorijbewijs hebt, moet je eerst je motortheorie halen voor je op de openbare weg mag rijden.
Dat geeft nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh.. volgens mij had ik dat moeten weten
Nu ben ik jullie ff kwijt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Shit, voor de 10e keer. En dat soort mensen komen ook gewoon echt op de weg terecht he.
Voor mij kan nu eindelijk het echte werk beginnen. Had eigenlijk vanochtend en morgenochtend les, maar instructeur is ziek.
Maandag wel weer les en dan mag ik eindelijk voor het eerst de weg op!
ik zou zelf voor een bandit gaan, of anders een Diversion 600, in dat segmentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:00 schreef crossover het volgende:
Wat zouden jullie eerder aanraden aan een beginnende rijder, een Suzuki Bandit of een GS500 met een te besteden budget van ongeveer 1500?
Je mag met een motor op de weg rijden als je ook een autorijbewijs hebt (zie 4 posts ofzo hierboven van mij)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nu ben ik jullie ff kwijt.
Ik reed al op mijn 1e oefenles naar de oefenplaats en nu naar een oefenplaats een paar stadsdelen verder en via de ring. En ik vind het echt kicken optrekken met een motor van 60 naar 120km. dat is toch iets heel anders dan auto rijden.
Als je voor een Bandit gaat pak dan niet de 400cc, daarmee mis je echt kracht op sommige momenten. De GS 500 is op zich goede beginnersmotor, vriend van me heeft er ook 1 gehad en die was er goed te spreken over als eerste motor. Ik denk dat je met beide motoren goed kunt beginnen, ligt er denk ik meer aan wat je zelf het mooiste vind.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou zelf voor een bandit gaan, of anders een Diversion 600, in dat segment
Klopt, en jij had je B nog niet dus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn daar regels in.
Je mag best met een motor op de weg rijden voordat je je motorexamen gedaan hebt, maar alleen als je al een autorijbewijs hebt.
Als je geen autorijbewijs hebt, moet je eerst je motortheorie halen voor je op de openbare weg mag rijden.
Zat op de Suzuki Bandit 1200 van mn pa, dat is inderdaad wel even wennen en al helemaal op zeiknatte wegenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:23 schreef retuow82 het volgende:
Lekker rijden in de regen is niet mogelijk, je kunt geen enkele bocht lekker maken.... Tenminste niet met 130 pk op je achterwiel![]()
Dat is geniaalquote:Maar goed, als beginnende rijder moet je gewoon genieten van de vrijheid en het feit dat niemand in je oor ligt te zeuren dat je langzamer moet rijden of dat je hier naar links moet gaan
Tja, ik moet zeggen dat ik een Bandit wel erg gaaf er uit vind zien:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:25 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Als je voor een Bandit gaat pak dan niet de 400cc, daarmee mis je echt kracht op sommige momenten. De GS 500 is op zich goede beginnersmotor, vriend van me heeft er ook 1 gehad en die was er goed te spreken over als eerste motor. Ik denk dat je met beide motoren goed kunt beginnen, ligt er denk ik meer aan wat je zelf het mooiste vind.
Kijk ook eens naar een Diversion en heel misschien dat je ook naar een Yamaha Fazer kan kijken. Kan zijn dat je wat meer moet neerleggen maar dat zijn ook zeer fijne motoren waarmee je een hoop lol kan hebben.
Ducati Monster van een paar jaartjes oud?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb een budget van 3500 maar heb geen idee welke motor ik moet kopen![]()
Vind een R6 heel vet maar die beginnen bij 5000...
Dat weet ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:07 schreef Catch22- het volgende:
ik zou ze gewoon eens rijden.
Het is net als met auto's, dat ze mooi of snel zijn wil niet zeggen dat ze lekker rijden.
Ook vetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ducati Monster van een paar jaartjes oud?
Nee klopt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klopt, en jij had je B nog niet dus?
Het meerendeel van de vragen zijn toch echt situaties waarin je met de motor kunt komen en dan moet je binnen 1 a 2 seconden kunnen beslissen ipv 10 seconden zoals bij het examen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Inmiddels alles alweer vergeten, zo zie je maar hoe nutteloos het theorie examen is.
Nederlandquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:34 schreef retuow82 het volgende:
Afgelopen weekend nog een mooi stukje Veluwe gereden met als afsluiting via Berg en Dal terug naar huis. 200 km lekker rond kunnen rijden zonder een spatje regen.
Binnenkort ook maar weer eens de Mergellandroute bij Maastricht gaan doen, bergen en bochtjes
Als je de theorie niet in de praktijk kan brengen zal je ook nooit slagen voor je AVD.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn theorie gelukkig al voor mijn eerste les gehaald. Gewoon spontaan gereserveerd, een week van te voren. De nacht voor het examen goed geleerd, wakker gebleven en naar het CBR gefietst. Examen gedaan, gehaald, naar huis en kapot naar bed.
Inmiddels alles alweer vergeten, zo zie je maar hoe nutteloos het theorie examen is.
+ Ardennen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef gias het volgende:
[..]
Nederland![]()
Eifel
Schwarzwald![]()
Dolomieten/alpen![]()
![]()
Dat soort dingen handel je toch met je verzekering af?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:47 schreef Catch22- het volgende:
Meeste fouten zaten in van die aparte dingen (maximale meldtijd ongeval zonder gewonden bijv)
Hier is niets "aparts" aan hoor!quote:en dat voetgangers niet meedoen met voorrangsregels.
Nederland - goed voor een dagje wegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef gias het volgende:
Nederland![]()
Eifel
Schwarzwald![]()
Dolomieten/alpen![]()
![]()
Rijden in het buitenland is echt ontzettend goed voor de beheersing van je motor.
Geen gezeur over je snelheid. geen drempels, weinig verkeer en bocht naar bocht gewoon lekker sturen.
wie zegt dat die lui die het na 6 halen het wel kunnenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:58 schreef Catch22- het volgende:
ja dat snap ik, maar als ik hoor dat sommige lui het in 6 lessen doen, dan vind ik 34 wel veel. Maargoed, ik had zelf ook best veel lessen gehad in de auto. 40 ofzo, wel van 40 minuten.
En inmiddels 100dkm+ in de auto, dus het verkeersinzicht zit wel snor in de basis en voertuigbeheersing had ik ook vrij gauw in de vingers gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |