Pizza margherita van domino's, toppertje voor een brak ontbijtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:46 schreef starla het volgende:
Inderdaad, een verwarrende titel. Op één of andere manier vind ik soms het eten nadat het koud is geworden lekkerder ook! Welk warm voedsel vinden jullie nadat het koud is geworden superlekker, of zelfs nog lekkerder!?![]()
Ik vind koude bami en spaghetti heerlijk![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
Friet is koud wel vies. Dan krijg je zo'n akelig laagje aan je gehemelte.
Pannenkoeken mits ze in voldoende boter zijn gebakken. anders is het zoon droge hap.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef heavenstar het volgende:
pasta, pizza, gekookte eieren, pannenkoeken....![]()
![]()
Wtf? Dan heb je kaas?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef PierreTT het volgende:
Kaasfondue is koud ook best goed te doen
met mayoquote:
zo smaakt warme McDonalds zooi ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 06:43 schreef De_Groentenboer het volgende:
Overigens, koude producten van de McDonald's zijn voor geen meter te vreten, goed, op temperatuur eigenlijk ook niet maar koud is het net taai autorubber wat je naar binnen zit te frotten.
jaa mij werd laatst ook verteld dat vlees niet altijd rauw gegeten wordtquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik had gisteren een koud soucijzenbroodje (of hoe je het mag schrijven) van de Appie, en het was verdomd ranzig.
Is er alweer een nieuwe spelling?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:28 schreef cemeteryslut het volgende:
pannenkoeken!!! (ik dacht pannekoeken volgens nieuwe spelling? maar krijg zo'n handige rode kringel onderstreping)
Gast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
jaa mij werd laatst ook verteld dat vlees niet altijd rauw gegeten wordt
Eeuhw.quote:
Doe ik altijd met thee, maar dan heb je wel Icetea, weer een ander geval..quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
Koude cola is wel lekker.
Ik had ooit een stagebegeleider die altijd een kop koffie zetten en die 9 van de 10 keer gewoon vergat, hij was nogal een chaoot, als hij dan een verlaten kopje die er al 2 uur stond tegenkwam gooide hij de inhoud wel in 1 slok naar binnen. Heb ik ook altijd een beetje sick gevonden.
Rauw gehakt is een delicatesse anders.quote:
Ik kreeg ook altijd stennis omdat ik het deeg op bleef etenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Ik vind cakebeslag lekker. Eigenlijk lekkerder dan cake![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef gateway het volgende:
"Om 7 uur hebben we een warm buffet, om half 8 een lauw buffet en om 8 uur een koud buffet"
Ja want bij ice-tea is het de bedoeling dat het koud is natuurlijk. Dit was gewone kantorenkoffiemachinekoffie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Onbepaald het volgende:
[..]
Doe ik altijd met thee, maar dan heb je wel Icetea, weer een ander geval..
Mooi he Herman Finkersquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef gateway het volgende:
"Om 7 uur hebben we een warm buffet, om half 8 een lauw buffet en om 8 uur een koud buffet"
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef gateway het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 06:15 schreef De_Groentenboer het volgende:
Knakworsten zijn ook prima te vreten als ze koud zijn.
Soms wel ja !quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:11 schreef Tuig het volgende:
En stiekem vind ik koude frikadel en/of kroket ook super!
Je moet het dan ook eten als snack/ontbijt/lunchquote:
rauwkost? dat is toch altijd koud? en niet afgekoeld na opwarmen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:15 schreef liessa het volgende:
wel doen:
rauwkost
pannenkoeken
macaroni
rookworst
gekookt/gebakken ei
BBQ vlees (eigenlijk best veel vlees is koud ook warm, als het maar gaar is)
niet doen:
alles uit de frituurpan
rijst met ragout (dat is normaal best vloeibaar, maar koud is het een soort allesdichter)
stamppot
soep (incl gazpacho, omdat ik dat gewoon niet zo lekker vind)
Mee eens, maar warm is het toch net wat lekkerderquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Oproerkraaier het volgende:
Veel vlees is koud ook lekker; karbonade (het is kotelet!), biefstuk, worst (geen rookworst)...
Klopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
rauwkost? dat is toch altijd koud? en niet afgekoeld na opwarmen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:15 schreef liessa het volgende:
niet doen:
alles uit de frituurpan
soep (incl gazpacho, omdat ik dat gewoon niet zo lekker vind)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:27 schreef vahmpcat het volgende:
Alle soorten pasta zijn bijna lekker koud, heerlijk met een carbonara sausje![]()
Rijst/nasi en dergelijken zijn koud ook lekker. (rijstballetjes met vulling, yummm) en veel sauzen die je normaliter bij rijst eet gaan daar ook koud prima bij (^.^)
Couscous, pannenkoeken (of hoe de spelling tegenwoordig ook mag wezen), omelet (met of zonder extra vulling), wraps, gehaktballetjes natuurlijk en euhm...
Nouja best veel eigenlijkis even proberen vaak, maar meestal niets mis mee.
Wel met gerechten die je koud eet, terwijl ze vaak warm gegeten worden, is dat kruiden vaak wat minder sterk zijn, dus eventueel beetje extra kruiden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
Koude cola is wel lekker.
Ik had ooit een stagebegeleider die altijd een kop koffie zetten en die 9 van de 10 keer gewoon vergat, hij was nogal een chaoot, als hij dan een verlaten kopje die er al 2 uur stond tegenkwam gooide hij de inhoud wel in 1 slok naar binnen. Heb ik ook altijd een beetje sick gevonden.
Geeft wel een flinke klap idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Mmmm, dat deed ik vanochtend ook. Had mijn Senseotje gezet, vergeten (drink nauwelijks koffie in het weekend) en een half uurtje later inderdaad in 1 teug naar binnen....best te doen als cafeineshotje.
blegh, alleen gevulde eieren zijn koud lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik dacht dat in CUL mensen zaten met enige smaak maar wat een ranzige viespeuken zitten hier
Nee,even serieus ik kan echt niets bedenken buiten gekookte eieren om dat ik zowel warm als koud zou kunnen eten
Kieskeurig mensquote:Op maandag 27 juni 2011 01:01 schreef trovey het volgende:
Ik zie hier mensen koude patat/friet en koude kroketten eten....hoe krijg je het weg.Bovendien zou een ontbijt ook geen genoegen voor mij zijn als ik dat met dingen als koude pizza/ lasagne moet doen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |