Eeuhw.quote:
Doe ik altijd met thee, maar dan heb je wel Icetea, weer een ander geval..quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
Koude cola is wel lekker.
Ik had ooit een stagebegeleider die altijd een kop koffie zetten en die 9 van de 10 keer gewoon vergat, hij was nogal een chaoot, als hij dan een verlaten kopje die er al 2 uur stond tegenkwam gooide hij de inhoud wel in 1 slok naar binnen. Heb ik ook altijd een beetje sick gevonden.
Rauw gehakt is een delicatesse anders.quote:
Ik kreeg ook altijd stennis omdat ik het deeg op bleef etenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Ik vind cakebeslag lekker. Eigenlijk lekkerder dan cake![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef gateway het volgende:
"Om 7 uur hebben we een warm buffet, om half 8 een lauw buffet en om 8 uur een koud buffet"
Ja want bij ice-tea is het de bedoeling dat het koud is natuurlijk. Dit was gewone kantorenkoffiemachinekoffie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Onbepaald het volgende:
[..]
Doe ik altijd met thee, maar dan heb je wel Icetea, weer een ander geval..
Mooi he Herman Finkersquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:17 schreef gateway het volgende:
"Om 7 uur hebben we een warm buffet, om half 8 een lauw buffet en om 8 uur een koud buffet"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |