wist niet dat suarez nederlands spreektquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Weer zo'n teringtopic van de hand van Remsjo, het is vast al gezegd heb het topic niet nagekeken maar Suarez is juist een voorbeeld voor buitenlandse mensen uberhaupt, zijn carrière is een succes en hij leert sneller Nederlands dan de gemiddelde succesimmigrant.
Tyf op TS.
En zo is er wel meer over Suarez dat jij niet weetquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
wist niet dat suarez nederlands spreekt
remsjo is een koningquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En zo is er wel meer over Suarez dat jij niet weet
Oh en mag Remsjo niet een keer gewoon heel lang op vakantie? Of naar de boerderij waar ie het zo goed zal hebben?
Dat meen je toch niet serieus? Bedoel, er wordt een hoop bagger gepost hier maar die kanker die hij hier neerplempt weet zelfs geen klein glimlachje op mn gezicht te toveren hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:32 schreef Godtje het volgende:
Klacht: Nederlandse topicstarters in Nederlandse dienst die niet eens 1 naam normaal kunnen schrijven.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus? Bedoel, er wordt een hoop bagger gepost hier maar die kanker die hij hier neerplempt weet zelfs geen klein glimlachje op mn gezicht te toveren hoor
Okquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
wist niet dat suarez nederlands spreekt
Dat dus, en aangezien Suarez echt wel weet dat hij hier niet lang meer is vind ik het gewoon knap dat hij in zo'n korte periode verstaanbaar Nederlands heeft geleerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef ZodiaX het volgende:
De meeste buitenlandse voetballers nemen niet eens de moeite de taal te leren hier.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:18 schreef valek het volgende:
Die Suarez is gewoon een vieze vuile kutzak. Ik hoop dat hij doormidden geschopt wordt door 1 van de PSV-spelers.
En dat vind ik jammer.. je komt toch in zo'n land wonen.. Kijk je hoeft ook weer niet na een half jaar perfect Nederlands te spreken(of zoals Jeremey Brechet, bij binnenkomst al).. maar Suarez zou het nu toch wel aardig onder de knie moeten hebben.. en toch alle interviews nog in het Engels..(niets ten nadele van Suarez want bijvoorbeeld Salcido doet het ook in het Engels..)quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:05 schreef ZodiaX het volgende:
De meeste buitenlandse voetballers nemen niet eens de moeite de taal te leren hier.
Ehm, Suarez geeft ook interviews in het Nederlands hoor. Goed, er is weinig van te verstaan maar hij probeert het welquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En dat vind ik jammer.. je komt toch in zo'n land wonen.. Kijk je hoeft ook weer niet na een half jaar perfect Nederlands te spreken(of zoals Jeremey Brechet, bij binnenkomst al).. maar Suarez zou het nu toch wel aardig onder de knie moeten hebben.. en toch alle interviews nog in het Engels..(niets ten nadele van Suarez want bijvoorbeeld Salcido doet het ook in het Engels..)
Respect bijvoorbeeld voor Toivonen die na een half jaar in Nederland(ik weet het Zweeds lijkt meer op Nederlands dan Spaans en Portugees) zijn interviews ZELF in het Nederlands wilt doen, en dit(op enkele woorden na) nog begrijpbaar doet ook
Noem es een voetballer die wel goed te verstaan is bij interviewsquote:
Sjaak Polak had altijd heel verhelderende antwoordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Noem es een voetballer die wel goed te verstaan is bij interviews
Bij de meeste Nederlandse spelers komt er ook niet meer uit dan "jaaaaaaa uuuuuuuuh eeeeeeehm neeeeeee ja het is zo en niet anders eeeeeh ja."
Ik ben wle erggg spuit 11 bezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sjaak Polak had altijd heel verhelderende antwoorden
Wat een diepte interviewsquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben wle erggg spuit 11 bezigWou net al iets over n kufo posten toen et ging over voetballers die de taal niet willen leren en toen diegene dat hierboven of jaaau uuhh eemmm had moest ik gelijk aan polak denken
: ') Wat een man is dat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
Kocht ik laatst zo bij de Albert Heijn wat, kreeg ik voetbalplaatjes erbij.
Stond er zo'n meute kutkoters achter een dranghek te smeken om die plaatjes.
Dus ik verkoop zo'n pakje voor een pakje peuken, draai me om en wil weg lopen, word ik aan mn jas getrokken.
"Meneer, meneer, er zat er 1 te weinig in!~!!!"![]()
![]()
![]()
Dus ik zeg zo van "ho! kassacountermedewerkster! dr zat er 1 te weinig in!"
kassacountermedewerkster zo van: "O dat is vast Suarez, die ligt waarschijnlijk al op de grond!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen
Whatever you're about to discover we off that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |