Te random, gozerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://i.fok.nl/userpics//246952/Ik2.jpg
Prutser.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:29 schreef Remsjo het volgende:
Deze wannebe Duitser in Amsterdamse dienst kent de zin '' Ik heb het '' niet uitspreken.![]()
nee de rest is gewoon ontzettend slechtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hij is echt niet zo goed hoor
Dat denk je nu. Maar zoals het meestal voordoet, spelen ze de sterren van de hemel in het buitenland nadat ze vertrokken zijn. Dit soort spelers komen er op een of andere manier wel.quote:
whihi wat een gekke fotowquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://i.fok.nl/userpics//246952/Ik2.jpg
Noem es 3 spelers die het de afgelopen jaren gemaakt hebben nadat ze bij Ajax vertrokken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat denk je nu. Maar zoals het meestal voordoet, spelen ze de sterren van de hemel in het buitenland nadat ze vertrokken zijn. Dit soort spelers komen er op een of andere manier wel.
Daar ben ik het mee oneens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Met afstand de beste voetballer van de Eredivisie sinds jaren. Die held vergeef ik z'n dikke accent wel.
Oh god waar hebben ze jou nu ineens weer opgegraven danquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:18 schreef valek het volgende:
Die Suarez is gewoon een vieze vuile kutzak. Ik hoop dat hij doormidden geschopt wordt door 1 van de PSV-spelers.
Ik denk dat die juist gaat falen in het buitenlandquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat denk je nu. Maar zoals het meestal voordoet, spelen ze de sterren van de hemel in het buitenland nadat ze vertrokken zijn. Dit soort spelers komen er op een of andere manier wel.
Pienaar,Heitingav/d Meyde(zit toch wel bij psv nou he) en uiteraard Chivuquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Noem es 3 spelers die het de afgelopen jaren gemaakt hebben nadat ze bij Ajax vertrokken?
Van der Vaart? Sneijder? Huntelaar?
Een Ajaxsensor. Sterker nog, ik kan aan iemand zijn/haar gezicht vaak zien of ze voor Ajax zijn of niet. En dat is echt waar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh god waar hebben ze jou nu ineens weer opgegraven dan
Heb je een soort Suarez sensor?
v/d Meydequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pienaar,Heitingav/d Meyde(zit toch wel bij psv nou he) en uiteraard Chivu
Wat knap van jou zegquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:24 schreef valek het volgende:
[..]
Een Ajaxsensor. Sterker nog, ik kan aan iemand zijn/haar gezicht vaak zien of ze voor Ajax zijn of niet. En dat is echt waar.
quote:
Bij psv komen alleen mooie mensen, kijk maar nu dzudszak of hoe die knakker ook heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |