quote:
terechte klachtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:32 schreef Godtje het volgende:
Klacht: Nederlandse topicstarters in Nederlandse dienst die niet eens 1 naam normaal kunnen schrijven.
Ik heb een grafhekel aan die vieze eenden van FC Duckstadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef Remsjo het volgende:
In de Donald Duck: FC Duckstad heeft een nieuwe spits, Louis Verklaris![]()
Wat nou FC Gansdorp? FC GANSDORP ZIJN DE GANSDORPSE JODUUUHquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan die vieze eenden van FC Duckstad
Forza FC Gansdorp
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
FC GRONINGEN, FC GRONINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
GRONINGEN KONINGEN!!!!!! HEEUuyYYEeeeeeYYyyYYEEUhHHhhh BOOOERUHHHHhhh!!!!! BOOeeRuuHHh!!!!!!!
Lelijke kutkop. En moet je eens naar die misvormde oren kijken.quote:
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:51 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Hij spreekt beter Nederlands dan menig fokker hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
FC GRONINGEN, FC GRONINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
GRONINGEN KONINGEN!!!!!! HEEUuyYYEeeeeeYYyyYYEEUhHHhhh BOOOERUHHHHhhh!!!!! BOOeeRuuHHh!!!!!!!
En kan je dan ook zelf kiezen welke Eredivisie wedstrijd je kijkt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:37 schreef Nacalon het volgende:
Eredivisie live![]()
Voor dat zelfde geld kan je Sport 1 krijgen die veel meer competities heeft en UEFA voetbal en internationals
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
groningen stelt geen fuck meer voor zonder die berg
Alleen homo's lopen hand in hand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef neen het volgende:
EIJENOORD EIJENOORD EIJENOORD
LAAT ONS WEER EEN JUICHEN
HAND IN HAND
VOOR EIJENOORD 1
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
EIJENOORD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |