we mogen zo wegquote:
en kom je dan naar me toe ?quote:
Neuh, maar ik zou ook het liefst gelijk de zekerheid hebben van een nieuwe job. Ook al is het er eentje waar je wat minder op je plek zit, maar je hebt ff iets. Kunt altijd weer doorkijken vanaf daar. Dan is het balen dat je niet eens op gesprek mag en kunt laten zien/horen wie je bent enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een maand zou kunnen thuiszitten, maar ik doe dat liever niet. Bovendien heb ik maar 2 maanden WW opgebouwd dus heb eigenlijk ook niet veel keus.. En wat je zegt over vrijwillgerswerk is helemaal waar: je hebt meer voldoening en kan op die wijze net iets meer zelfvertrouwen uitstralen voor sollicitaties.. Ik heb geen probleem met vrijwilligerswerk, heb het al eerder gedaan (1 middag in de week)
[..]
Jep.. heeft erg veel voeten in de aarde... pieker me d'r suf over, twijfels etc etc.. Maar ja, voorlopig zal het nog wel ff zo blijven.quote:Lastig he? Al die keuzes en consequenties? Als je A doet, krijg je X erbij terwijl je liever Y wil maar dan moet je weer voor B gaan. (volg je hem nog?) het is gewoon moeijlijk nu, maar ik zou proberen de crisis 'uit te zitten'. In die zin had ik ook hier kunnen blijven werken maar ik moet in oktober verhuizen en een nieuwe woning zoeken hier is niet makkelijk. Ik ga nu gewoon tijdelijk bij mijn ouders/vriend/zus wonen.
Zwaar suf is dat dan zeg als het zo tegenvaltquote:Hoofd inkoop bij een congrescentrum, het opzetten van een nieuwe afdeling. Ik dacht aan beheer van apparateur/meubels inkoop van flips/pennen/suikerzakjes: je kent het wel. Nee, ze zochten iemand die de F&B verzorgde (dat kwam helemaal niet naar voren in de functieomschrijving) echt 1 grote teleurstelling dus.
Sgoedquote:
Mjah... zelfs het excuus:" Waarom nu verhuizen naar NH, terwijl dat land over 10 jaar onder water ligt en we weer terugkunnen", heeft nog niet geholpenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh Fruts, dat wordt helemaal niets he, voor haar verhuizen
Goeie OP en Wiki zakenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
En de wiki bijgewerkt, gewoon, omdat het kan.
ciao bellaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgoed
we whish..
Ik ben afsluiten mensen![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
hier gebeurt wat leuks:
directeur gaat weg, maar belt al na 30 sec op..
secr. doet net alsof het antwoordapp aanstaat en zegt:
U spreekt met (bedrijfsnaam), daar de directie afwezig is hebben wij vrij genomen...
hoort ze de dir. zeggen: "godver.. heeft ze de voicemail aan" en hij verbreekt de verbinding
Dag lekkerdingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgoed
we whish..
doei doeiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgoed
we whish..
Dan zelf het water alvast mee brengen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... zelfs het excuus:" Waarom nu verhuizen naar NH, terwijl dat land over 10 jaar onder water ligt en we weer terugkunnen", heeft nog niet geholpen
Leugensch!quote:
goed plan... en wat dijken doorprikkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zelf het water alvast mee brengen?
tss, nepmeetertquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
hier gebeurt wat leuks:
directeur gaat weg, maar belt al na 30 sec op..
secr. doet net alsof het antwoordapp aanstaat en zegt:
U spreekt met (bedrijfsnaam), daar de directie afwezig is hebben wij vrij genomen...
hoort ze de dir. zeggen: "godver.. heeft ze de voicemail aan" en hij verbreekt de verbinding
Nou, ik heb dat dus ook. Ik heb nu zo iets van: doe dan maar een tijdelijk project wat me iets minder ligt en dan kijk ik over een half jaar (als de economie vast weer aantrekt) wel weer verder..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik zou ook het liefst gelijk de zekerheid hebben van een nieuwe job. Ook al is het er eentje waar je wat minder op je plek zit, maar je hebt ff iets. Kunt altijd weer doorkijken vanaf daar. Dan is het balen dat je niet eens op gesprek mag en kunt laten zien/horen wie je bent enzo![]()
[..]
Jep.. heeft erg veel voeten in de aarde... pieker me d'r suf over, twijfels etc etc.. Maar ja, voorlopig zal het nog wel ff zo blijven.
[..]
Zwaar suf is dat dan zeg als het zo tegenvaltGewoon blijven volhouden, ook al is dat voor ons makkelijker gezegd dan gedaan voor jou
Ze wil niet weg daar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... zelfs het excuus:" Waarom nu verhuizen naar NH, terwijl dat land over 10 jaar onder water ligt en we weer terugkunnen", heeft nog niet geholpen
ja, dat dusquote:
heb ik nog nooit opquote:
ik vind het erg lekker in elk gevalquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik nog nooit op![]()
dus weet niet of dat lekker is
ik geloof je op je woordquote:
dan moet je gaan slapenquote:
eerst nog even mijn werkdag volmaken.quote:
heb ik ook alquote:
tot hoe laat moet jequote:
om 17.01 zit ik in de autoquote:
quote:
is dat je lokroepquote:
luxequote:
Works for me.quote:
baasquote:
ik wist niks betersquote:
ik zit vanaf 10 aug in parijsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
luxe
ik was vanaf 10 aug. vrij, maar er kwam een rotklant tusen
Wat leuk! Ik ookquote:
het werkt iigquote:
Nijnsquote:
Ik prakkie, en een Magnum Dark-mini naquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:21 schreef Muck het volgende:
mmm, vanavond Zweedse gehaktballetjes, aardappelpuree, bloemkool en citroenkwarktaartyoghurt na
tof! waar ga je precies naartoe?quote:
*jaloers is*quote:
Ik zou het liefste iedere dag gaan, zo lekker&leuk vind ik dat!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond maar weer eens gaan uit eten
new york, LA, las vegas, orlando en miamiquote:
Er is toch wel een vervangend arts?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
![]()
Huisarts op vakantie, dus sluiten we de receptenlijn ook maar meteen af zodat ik tenminste niet mijn medicijnen opnieuw kan bestellen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
new york, LA, las vegas, orlando en miami
ja maar ik heb geen arts nodig. Ik moet gewoon mijn medicijnen opnieuw krijgen en normaal kun je gewoon inspreken wat je moet hebben en ligt het de volgende dag gewoon klaar. Daar is geen arts voor nodigquote:
Goeie afsluiter danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef Pheno het volgende:
1 e-mail om mijn dag met een lach af te sluiten. OMG, wat een zooitje is het toch
Ik ga nu naar huis, nog hard nalachend
hebben we een paar jaar geleden wel gedaan maar dat gaat op den duur wel vervelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou het liefste iedere dag gaan, zo lekker&leuk vind ik dat!
ik wist niet dat jij een hond hadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geen idee zal waarsch wel weer de hond in de pot vinden
niet dat dat boeid ...
en sjeez wat is het druk ....
Nee dat snap ik.. Maar je kan niet meer naar dat bandje bellen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen arts nodig. Ik moet gewoon mijn medicijnen opnieuw krijgen en normaal kun je gewoon inspreken wat je moet hebben en ligt het de volgende dag gewoon klaar. Daar is geen arts voor nodig
Dat is waar..quote:
Dat geloof ik wel.. Daar heb ik het geld niet voorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
hebben we een paar jaar geleden wel gedaan maar dat gaat op den duur wel vervelen
Nope die hebben ze uitgezet. Nouja dan ga ik morgen wel gewoon naar de apotheek. Worden ze altijd zo lekker sagerijnig van als je daar aan de balie dingen komt nabestellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. Maar je kan niet meer naar dat bandje bellen?
ik zou willen dat we dat konden 1x per week uit eten maar is niet te doen op dinsdag/woensdag zijn in dit boerengat alleen de kebab open dus moeten we voor een restaurant toch al snel een half uur rijdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.. Daar heb ik het geld niet voortoch ben ik regelmatig wel buiten de deur met avondeten: toch wel 1 keer per week uit eten schat ik zo..
Niks mis met kebabquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou willen dat we dat konden 1x per week uit eten maar is niet te doen op dinsdag/woensdag zijn in dit boerengat alleen de kebab open dus moeten we voor een restaurant toch al snel een half uur rijden
Haha! Nou, succes dan maarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nope die hebben ze uitgezet. Nouja dan ga ik morgen wel gewoon naar de apotheek. Worden ze altijd zo lekker sagerijnig van als je daar aan de balie dingen komt nabestellen![]()
Nu al zin in!
Ja, dat is dan wel her voordeel van Haarlem/Amsterdam: je kan altijd uit etenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou willen dat we dat konden 1x per week uit eten maar is niet te doen op dinsdag/woensdag zijn in dit boerengat alleen de kebab open dus moeten we voor een restaurant toch al snel een half uur rijden
kloptquote:
is in eindhoven ook en hier in belgie is het dus antwerpen of hasselt voor onsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel her voordeel van Haarlem/Amsterdam: je kan altijd uit eten
Wat is je alternatief?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef Fha het volgende:
Ik ga denk ik maar chicken tonight maken vandaag. Ofzo. Of niet. Eigenlijk kan ik niet beslissen
Stoofpotje met hamlappen, boontjes en ui.quote:
Oh, ik zou dat kiezen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Stoofpotje met hamlappen, boontjes en ui.
Besloten dat ik dat maar donderdag eetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Stoofpotje met hamlappen, boontjes en ui.
quote:
ik wist hetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Besloten dat ik dat maar donderdag eetNu even geen zin in lang wachten
Dat andere lijkt gewoon even heel veel moeitequote:
denk dat je daar wel gelijk in hebt of het moet zo'n magnetronmaaltijd zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat andere lijkt gewoon even heel veel moeite
Nee dat is het nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat je daar wel gelijk in hebt of het moet zo'n magnetronmaaltijd zijn
Maar die klinkt zo lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat andere lijkt gewoon even heel veel moeite
Donderdag zal hij nog net zo lekker zijnquote:
Is dat een uitnodigingquote:
meer een geruststellingquote:
Ik mag niet komen proeven?quote:
Ik raad je aan om het zelf te makenquote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, en Dr. Phil op de achtergrond natuurlijk.
Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga douchen/scheren/omkleden en dan hup naar het restaurant
Die werkt in de opslagruimte van MPG.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
OA aan het overwerken of heeft hij vakantie
Niet afwezig zijnquote:
Scherpquote:
Dankquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
OV is de orginele versie, met ondertitels.
Ah, je keer RTL4...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:25 schreef Pheno het volgende:
Goh, de costasIk kijk er naar op tv en weet weer waarom ik daar niet kom
Ah, jij ookquote:
Amy Winehouse?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
Of zoals mijn vrouw nu zegt: "oh nee, die trollenkop, waar een vrachtwagen, wat zeg ik, rupsvoertuig over gereden heeft. Zap weg".
Over welke leadzangeres heeft ze het dan?
Geen idee, ik kijk nog steeds RTL4...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
Of zoals mijn vrouw nu zegt: "oh nee, die trollenkop, waar een vrachtwagen, wat zeg ik, rupsvoertuig over gereden heeft. Zap weg".
Over welke leadzangeres heeft ze het dan?
Close, die van Krezip.quote:
*zapt even om OA uit te gaan lachen....quote:
Bijna 2 ton voor een oud krotquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef OA het volgende:
Correctie. RTL4 staat nog steeds aan, maar ik heb meer oog voor de laptop en OAdin slaapt reeds.
Jacqueline? Die valt toch wel mee..?quote:
Als ze achter een muur staat misschien.quote:
Ik kijk zo goed, dat ik dat heb gemist...quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al naar onze "Jesus redt" daklegger op NED 2.
Jullie kijken dan ook samenquote:
had gekunt maar neequote:
Ze zijn ook niet gemaakt om constant mee te klooien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
had gekunt maar nee
ben ff bezig met de pc van vrouw lief ...
(waarom zijn sata conectoren zo kut ontworpen ... dat ze bij het minste geringste uitlebberen![]()
wat is het ook een troep !!!
die word waarsch niet echt warmquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:
Echt nog nooit last van gehad. En dan draait mijn nas dag en nacht.
kloot er niet constant mee (heb in mn eigen pc waar ik er wel constand mee klootquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet gemaakt om constant mee te klooien.
Constante 35 graden, met twee hdds. Dat valt dus wel mee. Voor de rest heb ik in desktops e.d. er nooit problemen mee. Maar je zou dus ook eens een goede voeding kunnen kopen, dat scheelt je uiteindelijk kosten op je HDD uitgavequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die word waarsch niet echt warm
het hokkie waar ik hier in de zomer in zit word gemiddeld 32c ?
dus ken je nagaan wat dat in de pc doet
en aangezien ze geen stuiver aan dr pc wil uitgeven houd het een x op
ding vreet gewoon harddisken ... nu weer een 320 die bij het grofvuil kan![]()
![]()
[..]
kloot er niet constant mee (heb in mn eigen pc waar ik er wel constand mee kloot)
totaal geen last van echter zit er natuurlijk verschil in een voeding van 3 tientjes en 1 van 150 ¤
en dat merk je oa ook in de connectoren die gebruikt zijn ....
Das waar. Ik heb in mijn werkpaard een 550W be silent! zitten. Dat kostte 90 euro, maar het ding draait dag en nacht en je hoort hem niet. En de connectoren blijven vast heel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.
kloot er niet constant mee (heb in mn eigen pc waar ik er wel constand mee kloot)
totaal geen last van echter zit er natuurlijk verschil in een voeding van 3 tientjes en 1 van 150 ¤
en dat merk je oa ook in de connectoren die gebruikt zijn ....
tja zo als ik zei ze wil er zelf geen stuiver aan uitgeven dus dan is het niet mijn probleemquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Constante 35 graden, met twee hdds. Dat valt dus wel mee. Voor de rest heb ik in desktops e.d. er nooit problemen mee. Maar je zou dus ook eens een goede voeding kunnen kopen, dat scheelt je uiteindelijk kosten op je HDD uitgave
Voordat ik de NAS had had ik een Lian Li V2200 kast met 12 sata/IDE schijven er in, ik denk dat ik weet wat extreem is qua stroomvoorzieningenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tja zo als ik zei ze wil er zelf geen stuiver aan uitgeven dus dan is het niet mijn probleem
(of eigenlijk wel)
ik heb bijna nooit gelul op een x een echt dooie hdd na
maar heb denk ik ook een iets brutere pc dan de gemiddelde gebruiker.
(das ook de reden dat we beiden een eigen pc hebben)
geen gezeur van shit die geinstalleerd is door de ander
geen gezeur als het stuk is naja (lees als in dat ze mijn pc sloopt) enz
heerlijk ...
be's ? merk zegt me nietsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb laatst met de Be's modulaire voedingen gespeeld bij iemand, ook erg leuk speelgoed. Modulair was vroeger een stuk slechter qua weesrtand e.d. , maar tegenwoordig
wtf moet je met 12sata schijven ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordat ik de NAS had had ik een Lian Li V2200 kast met 12 sata/IDE schijven er in, ik denk dat ik weet wat extreem is qua stroomvoorzieningen
MPG heeft de laatste IDE van me nog die ik weg moest doen. De satas draaien nog steeds zo af en toe.
Dat lijkt mij ook wel wat! Dat scheelt een hoop knipwerkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb laatst met de Be's modulaire voedingen gespeeld bij iemand, ook erg leuk speelgoed. Modulair was vroeger een stuk slechter qua weesrtand e.d. , maar tegenwoordig
Ik heb een Coolermaster kast, standaard koeler op een 3GHz dualcore en de be quite! voeding. Een ASUS EPU/5K moederbord houd de ventilatoren in toom. Ik kan er met mijn hoofd er naast bij in slaap vallen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.
toen maar een coolermaster gehaald op de fan na zeer tevreden over
[mierenneuk mode]
(kogel gelagerde fan en op lage toeren hoor je hem een kleine beetje)
[/mierenneuk mode]
ps ander onderwerp
i love it when you talk nerdyquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een Coolermaster kast, standaard koeler op een 3GHz dualcore en de be quite! voeding. Een ASUS EPU/5K moederbord houd de ventilatoren in toom. Ik kan er met mijn hoofd er naast bij in slaap vallen.
dinges? Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
JottemVrijdag gaat Uri dinges vertellen over MJ. Nou. Dan moet ik maar weer thuis blijven om sbs te kijken heh.
Ik controleer die voedingen wel eens dmv een tissue. Of ie het nog wel doet. je hoort ze nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een Coolermaster kast, standaard koeler op een 3GHz dualcore en de be quite! voeding. Een ASUS EPU/5K moederbord houd de ventilatoren in toom. Ik kan er met mijn hoofd er naast bij in slaap vallen.
Uri de lepelbuiger. Weet ik veel hoe die man heetquote:
En die gaat MJ's lepel buigen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Uri de lepelbuiger. Weet ik veel hoe die man heet
Ik denk niet dat dat nu nog gaat lukkenquote:
was verwend fan van asus jaren mee gewerktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Theelepels?quote:
daar las ik toch iets verkeerds ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
daar las ik toch iets verkeerds ....![]()
ik heb ook veel kromme tepels ...Die moeten juist fier vooruit staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ookquote:
Ah, MPG heeft dus ook wat lepels meegejat toen ie hier was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
en ook veel lepels die niet van mij zijn
Dat zal hij van mij ook niet snel krijgenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ooklepels horen gewoon krom ofzo
@Ph: weenie, hij zal wel te lang geen aandacht gehad hebben
nee, ikzelf bij café'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, MPG heeft dus ook wat lepels meegejat toen ie hier was.
quote:
quote:
Is msi een beetje een leuk merk? Ik was op laptopjacht en kwam een paar msi-laptops tegen......quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is msi een beetje een leuk merk? Ik was op laptopjacht en kwam een paar msi-laptops tegen......
Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
qua laptops weet ik het niet
bordjes doen het erg goed sinds ze over zijn gegaan op solid caps.
wat wil je uit geven aan een laptop en wat verwacht je er van ?
en wat ga je er mee doen (bv mee sleuren elke dag enz)
hihihihiihihihhiquote:
Wonderlijk, zo'n quotequote:Op woensdag 29 juli 2009 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
Zo Aangezien we op een aparte afdeling zitten maar even de schoonmaaksters te nemen op de bureaus. Die komen dan en maken er een sopje van waarna ze mij pakken en even stofzuigen.
quote:
MOMWDquote:
Heujquote:
Gf.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Hey indah
Welke prins met een lief paard (hoeft niet wit te zijn, als ie maar niet bijt) komt mij redden van deze stoute mensen die mij gevangen houden voor 8 uur per dag en mij laten werken?![]()
Mogguh Marcquote:
zodat ik voor hem kan werken zekerquote:
Ging het goed?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, plan van aanpak aangepakt en gesprek gehad.
Mogguhquote:
Indah!quote:
Mogguh Phenoquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, plan van aanpak aangepakt en gesprek gehad.
altijd een goede oplossingquote:
Doe je met Fruts en mij mee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:23 schreef Aarti het volgende:
ik ben er!
heb alleen niks nuttigs te vertellen
quote:
Ja, wil um in de wax zettenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
nee het is zelfs nog geen 11 uur![]()
je wilt gewoon met je nieuwe auto gaan spelen
zal ik mijn wagen ook brengen kan je er meteen 2 wassen en in de wax zettenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, wil um in de wax zetten
misschien vanavond ff
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
'Kleurstof uit M&M's kan rugletstel genezen'
mank lopende smurfen
ik ben er nou ook kunnen we ook lekker gaan kaartenquote:
strippoker zekerquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
Hah ik win toch dankzij mijn skills![]()
Gaan we pokeren?
maakt niet uit, ik win tochquote:
quote:
Je bent gewoon bang om je blote piemol te laten zienquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang om je blote piemol te laten zien
Wrs welquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]en zo als jij speelt zit ik dan al naakt en heb jij pas 1 schoen uit
ik heb hier nog werk genoeg hoorquote:
teringquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
Eergisteren heb ik 3 biefstukken gegeten
1 paardebiefstuk van ongeveer 300 gram en 2 pepersteaks van ieder 200 gram
MEAT!!!
3quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
Eergisteren heb ik 3 biefstukken gegeten
1 paardebiefstuk van ongeveer 300 gram en 2 pepersteaks van ieder 200 gram
MEAT!!!
het was lekkerquote:
quote:
Dat zou er nog eens bij moeten komen, dat het niet lekker wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het was lekker
Zo, nog 4 uur en dan mag ik naar huis
Maar je beweging heb je gehadquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:48 schreef Fha het volgende:
helluh
Tweede cliënt was niet thuis en de derde had me helemaal niet nodig. Helemaal voor niks 45min naar die uithoek gefietst en toen kon ik dus weer meteen terug. Fijn![]()
Ik ben een vleesfan, kan er niets aan doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen, dat het niet lekker was
En mijn douche ook meteenquote:
regent het daar?quote:
Op de heen weg wel ja, ik keihard fietsen, drijfnat.. Allemaal voor niks. Op de weg terug al wel weer een beetje opgedroogd maar toch verpest het dan mijn humeur haha. En nu is het natuurlijk heerlijk zonnig weerquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
regent het daar?
Hier schijnt vet de zon
Awwwwquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de heen weg wel ja, ik keihard fietsen, drijfnat.. Allemaal voor niks. Op de weg terug al wel weer een beetje opgedroogd maar toch verpest het dan mijn humeur haha. En nu is het natuurlijk heerlijk zonnig weer
quote:
vliegtuigjes van vouwen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
godverdomme... 1 fucking factuur..
hoe moet ik daar nou de middag mee om krijgen?
lekker lang op de wc gaan poepen... net zolang alle wcrollen op zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
godverdomme... 1 fucking factuur..
hoe moet ik daar nou de middag mee om krijgen?
als ik daar op moet wachten ben ik nog langer hierquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vliegtuigjes van vouwen ?
o nee je zei fucking factuur dus wachten tot het orgasme en dan pas verwerken![]()
ook al gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker lang op de wc gaan poepen... net zolang alle wcrollen op zijn
en dan heb je die factuur nog over...
quote:
dubbel plezierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef JortK het volgende:
die heeft kleine voetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef JortK het volgende:
Mooi figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb jij die mail nou gekregen?
dndiek
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Mail gekregen ja, heb je me reactie niet gehadquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mooi figuur![]()
heb jij die mail nou gekregen?
dndiek
neujquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Mail gekregen ja, heb je me reactie niet gehad
Ik begon al te twijfelen of ik wel het juiste adres had gebruiktquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen of ik wel het juiste adres had gebruikt
geen weekquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan altijd wel eens ff duren voor de mail doorgestuurd is
maar goed, niemand anders heeft die mail dusquote:
Thuisquote:
nee dat kan eigenlijk nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen week
[..]
maar goed, niemand anders heeft die mail dus
Mooi zo
Nog iets meer dan een uur......
Doen allemaal alsof ze druk zijnquote:
thuis op de zaakquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |