quote:
 Op dinsdag 28 juli 2009  12:18 schreef Ladylike het volgende:
hier gebeurt wat leuks:
directeur gaat weg, maar belt al na 30 sec op..
secr. doet net alsof het antwoordapp aanstaat en zegt:
U spreekt met (bedrijfsnaam), daar de directie afwezig is hebben wij vrij genomen...
hoort ze de dir. zeggen: "godver.. heeft ze de voicemail aan" en hij verbreekt de verbinding 

quote:
 Op dinsdag 28 juli 2009  12:24 schreef Frutsel het volgende:[..]
Neuh, maar ik zou ook het liefst gelijk de zekerheid hebben van een nieuwe job. Ook al is het er eentje waar je wat minder op je plek zit, maar je hebt ff iets.  Kunt altijd weer doorkijken vanaf daar. Dan is het balen dat je niet eens op gesprek mag en kunt laten zien/horen wie je bent enzo 
  [..]
Jep.. heeft erg veel voeten in de aarde... pieker me d'r suf over, twijfels etc etc.. Maar ja, voorlopig zal het nog wel ff zo blijven. 
[..]
Zwaar suf is dat dan zeg als het zo tegenvalt 

Gewoon blijven volhouden, ook al is dat voor ons makkelijker gezegd dan gedaan voor jou 

Nou, ik heb dat dus ook. Ik heb nu zo iets van: doe dan maar een tijdelijk project wat me iets minder ligt en dan kijk ik over een half jaar (als de economie vast weer aantrekt) wel weer verder..
Heb je al behoefte om te gaan samenwonen dan? Nu heb je nog een baan, je hebt dus nu geen vliegende haast lijkt me. Ondertussen kan je gewoon rondkijken en als je iets leuks ziet, ga je toch gewoon? 

Naja, ik ben nog geen maaaaanden bezig ofzo dus ik red me wel denk/hoop ik 

quote:
 Op dinsdag 28 juli 2009  12:26 schreef Frutsel het volgende:[..]
Mjah... zelfs het excuus:" Waarom nu verhuizen naar NH, terwijl dat land over 10 jaar onder water ligt en we weer terugkunnen", heeft nog niet geholpen 

Ze wil niet weg daar?

Op 
donderdag 25 juni 2009  14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.