Ah, jij ookquote:
Amy Winehouse?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
Of zoals mijn vrouw nu zegt: "oh nee, die trollenkop, waar een vrachtwagen, wat zeg ik, rupsvoertuig over gereden heeft. Zap weg".
Over welke leadzangeres heeft ze het dan?
Geen idee, ik kijk nog steeds RTL4...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
Of zoals mijn vrouw nu zegt: "oh nee, die trollenkop, waar een vrachtwagen, wat zeg ik, rupsvoertuig over gereden heeft. Zap weg".
Over welke leadzangeres heeft ze het dan?
Close, die van Krezip.quote:
*zapt even om OA uit te gaan lachen....quote:
Bijna 2 ton voor een oud krotquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef OA het volgende:
Correctie. RTL4 staat nog steeds aan, maar ik heb meer oog voor de laptop en OAdin slaapt reeds.
Jacqueline? Die valt toch wel mee..?quote:
Als ze achter een muur staat misschien.quote:
Ik kijk zo goed, dat ik dat heb gemist...quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al naar onze "Jesus redt" daklegger op NED 2.
Jullie kijken dan ook samenquote:
had gekunt maar neequote:
Ze zijn ook niet gemaakt om constant mee te klooien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
had gekunt maar nee
ben ff bezig met de pc van vrouw lief ...
(waarom zijn sata conectoren zo kut ontworpen ... dat ze bij het minste geringste uitlebberen![]()
wat is het ook een troep !!!
die word waarsch niet echt warmquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:
Echt nog nooit last van gehad. En dan draait mijn nas dag en nacht.
kloot er niet constant mee (heb in mn eigen pc waar ik er wel constand mee klootquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet gemaakt om constant mee te klooien.
Constante 35 graden, met twee hdds. Dat valt dus wel mee. Voor de rest heb ik in desktops e.d. er nooit problemen mee. Maar je zou dus ook eens een goede voeding kunnen kopen, dat scheelt je uiteindelijk kosten op je HDD uitgavequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die word waarsch niet echt warm
het hokkie waar ik hier in de zomer in zit word gemiddeld 32c ?
dus ken je nagaan wat dat in de pc doet
en aangezien ze geen stuiver aan dr pc wil uitgeven houd het een x op
ding vreet gewoon harddisken ... nu weer een 320 die bij het grofvuil kan![]()
![]()
[..]
kloot er niet constant mee (heb in mn eigen pc waar ik er wel constand mee kloot)
totaal geen last van echter zit er natuurlijk verschil in een voeding van 3 tientjes en 1 van 150 ¤
en dat merk je oa ook in de connectoren die gebruikt zijn ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |