die hebben we al gehadquote:
BANquote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
FIPO!!!!!111EINS!!!111!ROFLCOPTERINTZEBBQ!1!!11!1!
quote:
Eigenlijk zijn we daar en zie je ons via de spiegelquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
FIPO!!!!!111EINS!!!111!ROFLCOPTERINTZEBBQ!1!!11!1!
Google vindt mijn piemel al groot genoeg !quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
En waarom vindt Google toch dat ik te dik ben?
dan heb ik nog liever ads waarin mij een grotere piemol beloofd wordt
ga je je eigen laten ombouwenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil best een second opinion geven hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Google vindt mijn piemel al groot genoeg !
quote:
Done.quote:
Ook hoiquote:
Sauna meet. Met koffie. Of zo :")quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil best een second opinion geven hoor
[..]
quote:
HOAX er zijn geen ksc meetsquote:
Oeh saunaquote:
Dan geen koffie erbij, ook goed.quote:
je grote clit showenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh sauna
binnenkort toch echt weer eens gaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Baasquote:
Kinkyquote:Op maandag 27 juli 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
Eigenlijk zijn we daar en zie je ons via de spiegel![]()
quote:
quote:
*proestquote:
Ik drink nooit koffie. Nou ja, 1x geprobeerd om het ontzettend SMERIG te vinden. Daarna nooit meer een poging gedaan.quote:
Dan krijg ik wel google adds met penisvergrotingen.quote:
quote:
quote:
Mja, die vete tussen jullie ninja's.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Spamjort kwam ook even speciaal voor de lapo langs.
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo'squote:
Keine blasse Ahnung.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo's
Dat hoeft niet hoor. Ik heb na een lapo ook wel eens Muck een nieuwe KSC laten openenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
Of diegene die de meeste topics geopend heeft natuurlijk....
Dat weet ik wel zeker. Al ken ik de lijst niet. Zoals geen enkele lijst.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Ik heb na een lapo ook wel eens Muck een nieuwe KSC laten openen. En zo zijn er wel meer momenten waar lapo niet tot OP leidde.
Maar goed, ik zal wel hoog staan in die lijst.
Ik vind het ook niet lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Nou ja, 1x geprobeerd om het ontzettend SMERIG te vinden. Daarna nooit meer een poging gedaan.
quote:
Kinderachtig hè?quote:
De geschiedenis lijkt anders uit te wijzenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor vete? Mij interesseert het echt niks wie de lapo heeft hoor.
Nog een ruim half uur, en dan naar huisquote:
MPG en ik hebben even veel topics geopend, dus een van ons zal wel de meeste lapo's hebben danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Al ken ik de lijst niet. Zoals geen enkele lijst.
O?quote:
En dan weekendquote:Op maandag 27 juli 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een ruim half uur, en dan naar huis
Theedrinken danquote:
Muckquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo's
Die is nog in deel 1258 bezig.quote:
Nou, jij komt zelfs op dagen dat jij betrekkelijk rustig bent opeens heel actief koekeloeren rond de laatste pagina's en je maakt ook veel OP's: daarvoor moet je wel (relatief gezien) veel lapo's maken. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een lapo gehad en ja: dat is een bewuste keuze. Als het jou niet zou schelen of je de lapo had, zou je ook niet zo zeuren als iemand anders de OP heeft, niet opeens tegen het eind van het topic er in komen, niet 'toevallig' de lapo maken en al helemaal niet over OP-cijfers mekkeren.quote:
Jaaaahquote:
Wanneer schikt het?quote:
Wel bijna, positief bekijkenquote:
Wat? Thee? Altijd welquote:
Okquote:
Vanavond rendangquote:
macaroni met italiaans gehaktschotelquote:
Mja, die weet natuurlijk niet hoe dat bedrijf bij jullie is....Maar krijgt ze dan nu een (half) jaar contract, of was haar uitzicht bij die nieuwe baan ook niet zo super qua contract?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
OMG nu hebben ze een andere oud-'collega' teruggevraagd. Het meisje was stagiaire, kreeg een baan aangeboden aan het einde van haar stage maar dat contract werd voor het tekenen weer ingetrokken, heeft een nieuwe baan nu en zit nog in haar proeftijd maar ze heeft per direct opgezegd om weer hier terug te komen
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, jij komt zelfs op dagen dat jij betrekkelijk rustig bent opeens heel actief koekeloeren rond de laatste pagina's en je maakt ook veel OP's: daarvoor moet je wel (relatief gezien) veel lapo's maken. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een lapo gehad en ja: dat is een bewuste keuze. Als het jou niet zou schelen of je de lapo had, zou je ook niet zo zeuren als iemand anders de OP heeft, niet opeens tegen het eind van het topic er in komen, niet 'toevallig' de lapo maken en al helemaal niet over OP-cijfers mekkeren.
Amen
Zij liever dan jij, toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
OMG nu hebben ze een andere oud-'collega' teruggevraagd. Het meisje was stagiaire, kreeg een baan aangeboden aan het einde van haar stage maar dat contract werd voor het tekenen weer ingetrokken, heeft een nieuwe baan nu en zit nog in haar proeftijd maar ze heeft per direct opgezegd om weer hier terug te komen
Morgen rond 1 uur weekendquote:Op maandag 27 juli 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel bijna, positief bekijkenIk drie dagen nog werk, en dan nog een dag examen. En dan ook weekend. En waarschijnlijk een herexamen te leren
Kijk, het betere werkquote:Op maandag 27 juli 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen rond 1 uur weekend
Herexamen? Doe je best eens op het eerste
In theorie leer je weer van het examen ook. Fouten die je dan maakt zal je later niet maken als je het nakijktquote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, het betere werk
Mijn best doe ik altijd. Maar zoiets als dit is ziek: voucher was maar geldig tot en met juli, terwijl dat ding dat eerst tot en met december geldig was. Dus ipv rustig leren doe ik dat nu in 3 weken. Beetje jammer. Maar goed, heb ik het iig eens een keer geprobeerd, niet geschoten , etc etc.
Moet je wel de mogelijkheid tot nakijken krijgen natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie leer je weer van het examen ook. Fouten die je dan maakt zal je later niet maken als je het nakijkt
Weet ze wel want ze heeft er 10 maanden stage gelopenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die weet natuurlijk niet hoe dat bedrijf bij jullie is....Maar krijgt ze dan nu een (half) jaar contract, of was haar uitzicht bij die nieuwe baan ook niet zo super qua contract?
Misschien had ik voor mijn post ook een UI moeten gebruiken.. Feit blijft wel dat je echt mega irritant bent..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Volgens mij mis je een stukje van de ironie van mijn posts.
Ik reageer gewoon op anderen, zoals zij op mij reageerden een tijdje terug. Omdat ik het gezeik zat werd, ging ik meedoen met die opmerkingen.
En verder interesseert het me echt weinig hoor en is het voor mij gewoon een soort running gag.
En dat ik overzichtslijstjes interessant vind, zegt verder natuurlijk nog niets. Sommige mensen hebben nou eenmaal interesse in statistieken en lijstjes.
MPG zal dat straks ongetwijfeld gaan beamen in een terugleesquote.
Ja echt welquote:
Dat krijg je dan weer niet, maar zoals gezegd wel je score per onderwerp. Het zijn er een stuk of 40, dus dat scheeltquote:Op maandag 27 juli 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel de mogelijkheid tot nakijken krijgen natuurlijk
Meestal welquote:Op maandag 27 juli 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel de mogelijkheid tot nakijken krijgen natuurlijk
Maar van ui ga je toch huilen?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ze wel want ze heeft er 10 maanden stage gelopenNouja, ik hoorde wel dat die andere baan van haar, haar wel een beetje tegenviel. Maar goed..dan zou ik nog liever daar mijn tijd 'uitzitten'. Het contract wat ze haar bieden weet ik niet..
[..]
Misschien had ik voor mijn post ook een UI moeten gebruiken.. Feit blijft wel dat je echt mega irritant bent..
[..]
Ja echt wel
Mjah dat scheeltquote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat krijg je dan weer niet, maar zoals gezegd wel je score per onderwerp. Het zijn er een stuk of 40, dus dat scheelt
Bij ons eigenlijk nooitquote:
Nou ben ik ook al niet lief meerquote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef Nijns het volgende:
Misschien had ik voor mijn post ook een UI moeten gebruiken.. Feit blijft wel dat je echt mega irritant bent..
Bij ons eigenlijk ook niet. Al zijn er altijd gasten die vragen op de een of andere manier verzamelen. Knap, want je mag er alleen naar binnen met een pen en een blocnote van het bedrijf dat het examen afneemt. En die worden ook weer ingenomen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah dat scheelt![]()
[..]
Bij ons eigenlijk nooit
Past dat wel in de oven?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
Vet uitgebreid pizza in de oven gooien vandaag
Ik heb net een kliekje zelgemaakte nasi op, uit de magnetronquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
Vet uitgebreid pizza in de oven gooien vandaag
Mijn oven is heeeul grootquote:
Stoute man vandaag!!!quote:
quote:
welquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:25 schreef Pheno het volgende:
Vrouwen vallen op stoute mannen, of zo lijkt het altijd in die shows.
ja, bij echte liefde welquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan irritant en lief dan wel samen?.
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat die cijfergeilerij irritant is. De geilerds kunnen gezellig naar piles "fap-er-hier-op-los" script, maar persoonlijk kan ik het ook niet boeiend vinden.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan irritant en lief dan wel samen?.
Ook tijdens zwangerschapquote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]en ze zijn altijd zo dom dat ze alles pikken
En het komt ook vaak omdat ze dikker worden nadat er kinderen zijn gekomen
En vervolgens komt de scheidingquote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]en ze zijn altijd zo dom dat ze alles pikken
En het komt ook vaak omdat ze dikker worden nadat er kinderen zijn gekomen
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Volgens mij mis je een stukje van de ironie van mijn posts.
Ik reageer gewoon op anderen, zoals zij op mij reageerden een tijdje terug. Omdat ik het gezeik zat werd, ging ik meedoen met die opmerkingen.
En verder interesseert het me echt weinig hoor en is het voor mij gewoon een soort running gag.
En dat ik overzichtslijstjes interessant vind, zegt verder natuurlijk nog niets. Sommige mensen hebben nou eenmaal interesse in statistieken en lijstjes.
MPG zal dat straks ongetwijfeld gaan beamen in een terugleesquote.
Het geld zal wel op zijn, Atomic Kitten liep beter toen zij er uit wasquote:
2 jaar huwelijk al drie keer uit elkaarquote:
Mja, gevalletje stoplicht kan ik dit niet meer noemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
2 jaar huwelijk al drie keer uit elkaar'nuff said
Zoals ik al zei: statistieken zijn interessant, meer niet. En ik ga toch echt niet extra posten om maar hoger in de lijstje te eindigen. Ik kom op FOK! voor mijn eigen plezier en vermaak, niet om er een wedstrijdje van te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat die cijfergeilerij irritant is. De geilerds kunnen gezellig naar piles "fap-er-hier-op-los" script, maar persoonlijk kan ik het ook niet boeiend vinden.
Laat die rode duitse helm ergens anders romen
Elke dag de dagcijfersquote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: statistieken zijn interessant, meer niet. En ik ga toch echt niet extra posten om maar hoger in de lijstje te eindigen.
Ik dacht dat dat wel op prijs gesteld werd omdat mensen ze interessant vonden. Maar als ik me daarin heb vergist, en er is geen interesse voor, dan post ik ze toch niet meer. Geen probleem hoorquote:
Chanteren met zwanger wordenquote:
Oh, er zullen vast mensen zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel op prijs gesteld werd omdat mensen ze interessant vonden. Maar als ik me daarin heb vergist, en er is geen interesse voor, dan post ik ze toch niet meer. Geen probleem hoor.
Gewoon scheiden, dat gezeik om de kinderen....Dit gaat toch nooit werkenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Chanteren met zwanger wordenDat is na 3x echt niet grappig meer
Maar kijk, als die andere vrouw ook zwart is.. Hell yeah dat dat uiteindelijk ook big momma gaat wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon scheiden, dat gezeik om de kinderen....Dit gaat toch nooit werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar kijk, als die andere vrouw ook zwart is.. Hell yeah dat dat uiteindelijk ook big momma gaat worden
Fuck Amerika, hell yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Waarom kon het niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:51 schreef Pheno het volgende:
Vandaag was schoonPha er, die was blij dat ie weer eens gewoon "kut" kon zeggen in een gezelschap
Beetje jammer wel. Ik zou het nog geen dag redden geloof ikquote:Op maandag 27 juli 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
Het stiefgedeelte in zijn huis is nogal...mja niet zo.
Inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 17:56 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me er niet druk om maken. Het is een woord.
ik ben daar niet geweestquote:
ik vind ze wel interesantquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel op prijs gesteld werd omdat mensen ze interessant vonden. Maar als ik me daarin heb vergist, en er is geen interesse voor, dan post ik ze toch niet meer. Geen probleem hoor.
Jij heet toch ook goldfinger?quote:
Minor detail.quote:
Ik mijd Amerikaanse 'comedy'.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:17 schreef Fha het volgende:
King of queens hier
Dat soort "nieuws" ontwijk ik dusquote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
Over schoenen, mannen met maat 43 worden als mannen met grote voeten gezien. En bedankt
Je SPAMTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 27 juli 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, er zullen vast mensen zijn
Zodat ze kunnen zeggen dat ik spam (17 posts op een dag).
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik leef op grote voet, can't help it.
Het is maar wat je bijhoudt.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je SPAMTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
zo, nu weer blij?
Ik mis de patex, om mijn tenen weer aan te plakken.quote:
oeps verkeerd gelezenquote:
Hopelijk doe je dat niet bij je donorcodicil.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis de patex, om mijn tenen weer aan te plakken.
En dat jij dan gaat vragen met welke camera die foto gemaakt is en zoquote:
Nou inderdaad, nu je het zegt! Met welke camera is die foto eigenlijk gemaakt?!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat jij dan gaat vragen met welke camera die foto gemaakt is en zo
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou inderdaad, nu je het zegt! Met welke camera is die foto eigenlijk gemaakt?!
Neeheejquote:
Nou zegquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou inderdaad, nu je het zegt! Met welke camera is die foto eigenlijk gemaakt?!
quote:
quote:
Nee, hartstilstand.quote:
Fha heeft dus morbide werkzaamhedenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Dat lijkt me apart, ik heb geen omas meer.
Welnee man die slaat nog geen vlieg doodquote:Op maandag 27 juli 2009 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fha heeft dus morbide werkzaamheden
en waaromquote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinentopic #174: kilometervreten op stalen wielen
Daar kijken
En wanneer heb je weekend? Of alle dagen open?quote:
nee dinsdag en woensdag dicht is ons weekendquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer heb je weekend? Of alle dagen open?
eigenlijk nuquote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Woensdag ben ik weer in het Belgenland. en die etappe van vanavond moet ik dan donderdag maar goedmaken of zo. Jezus, wanneer moet ik slapen dan??
truste dan fleskequote:
moet je ff teruglezenquote:
Ja dus.quote:
quote:
quote:
Dat valt nog mee..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:17 schreef Pheno het volgende:
Twee onderwerpen verneukt bij een testexamen. Cool, dat wordt twee hoofdstukken weer lezen
gelukkig was de rest wel goed
Daarom doe ik niet aan actielijsten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Weer een puntje van mijn lange actielijst kunnen wegschrappen.
Misschien wordt het toch nog wel wat met me
Die heeft een goede ruil gedaan voor een half dagje verlofquote:
Verdomme, kijkt die ook weer (d)romerig voor zich uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heeft een goede ruil gedaan voor een half dagje verlof
nja hij reageert nergens op dus zo interessant was de deal blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomme, kijkt die ook weer (d)romerig voor zich uit.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die heeft een goede ruil gedaan voor een half dagje verlof
Werk zequote:
Niet doorvertellen, anders worden bepaalde mensen jaloersquote:
Join the clubquote:
Nee, zit weer op mijn werk nog even.quote:
Mensen nog welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
Niet doorvertellen, anders worden bepaalde mensen jaloers
[..]
Geen inspiratie meer voor zelfs eenquote:
ja en?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, zit weer op mijn werk nog even.
je kan ook wel overal over zeurenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
Geen inspiratie meer voor zelfs een?
![]()
Boeehooee... zie je wel dat je me niet meer lief vind
Fruts is de Casanova van fok.quote:
Jij hoort bij die anderenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das Damart... en Heatwave en al die anderen
Slet is het eigenlijk hequote:
Whehehe en ook dat wist ik welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, die had ik niet eens in gedachten![]()
Is dat andere definitief niet doorgegaan nu dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
Pff, de moed betreft het zoeken van een nieuwe baan zakt me een beetje in de schoenen
Ja, daarom heb ik er nu nog vaart achter, nu heb ik nog een baan.. Niks gaat door: ik heb afwijzing, op afwijzing, op afwijzing.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat andere definitief niet doorgegaan nu dan?![]()
Tis ook een fucktijd om te solliciteren... ze hebben kandidaten zat... vanuit een baan is het makkelijker dan zonder baan
Moed houdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er nu nog vaart achter, nu heb ik nog een baan.. Niks gaat door: ik heb afwijzing, op afwijzing, op afwijzing.
quote:
Daarom krijg ik hatemail. En ben ik al getrouwd.quote:
Heel irritant. Ik kijk bij ons in de buurt ook wel wat rond, maar het is vakantietijd, dus ook daarmee nu erg rustig.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er nu nog vaart achter, nu heb ik nog een baan.. Niks gaat door: ik heb afwijzing, op afwijzing, op afwijzing.
jij zal toch wel bij je ouders moeten werken morgenquote:
mogguhquote:
Zwaar sufquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Das helemaal klote jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
weet ik niet aangezien mn pa donderdag onder het mes gaat (voor zn 1e oog)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij zal toch wel bij je ouders moeten werken morgen
Ik heb inderdaad nergens kans op een gesprek, de vacatures komen overal vandaan: internet, uitzendbureas (maar dat ook via internet), kranten, open sollicitaties, niks helpt: er zijn gewoon tientallen anderen die ook op die functie reageren..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef Frutsel het volgende:
Zwaar sufJe krijgt niet eens de kans op een gesprek?
Waar komen deze vacatures vandaan dan? Internet? uitzendburo's?
Al een zwik open sollicitaties verstuurd dan?
Zelf twijfel ik ook, wil eigenlijk nu een overstap maken, maar of dat nu verstandig is
hear hear d8 al zo van wtfquote:
En dat is al jaren aan e gang, mijn vrouw heeft er ook last van gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nergens kans op een gesprek, de vacatures komen overal vandaan: internet, uitzendbureas (maar dat ook via internet), kranten, open sollicitaties, niks helpt: er zijn gewoon tientallen anderen die ook op die functie reageren..
Ik zou echt iedereen die nu een baan heeft sterk afraden zich vrijwillig de arbeidsmarkt op te gooien..
Bedankt voor jullie reacties allemaal
Ik ga donderdag duimenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet ik niet aangezien mn pa donderdag onder het mes gaat (voor zn 1e oog)
vraag ik me een beetje af wat ie wil morgen ...
Zie je..quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is al jaren aan e gang, mijn vrouw heeft er ook last van gehad
Reageer je, zijn er 50 anderenHoevaak ik niet met een treurig persoon mijn avondeten heb moeten nuttigen.
De aanhouder wint Nijns. Zeker niet gaan twijefelen aan je zelf, want daar ligt het niet aan. Het is gewoon een probleem in het vraag<->aanbod.
Allang gezien.quote:
Klinkt als: Felipe Massaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
weet ik niet aangezien mn pa donderdag onder het mes gaat (voor zn 1e oog)
vraag ik me een beetje af wat ie wil morgen ...
Het kan wel hoor, als je maar specialistisch genoeg bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
Ik zou echt iedereen die nu een baan heeft sterk afraden zich vrijwillig de arbeidsmarkt op te gooien..
Dat laatste probeer ik mezelf constant aan te herinneren maar dat is 100 afwijzingen later af en toe echt heel moeilijk. En wat je zegt: ik vind het ook lullig voor mijn vriend op al die 'machteloze' dagen dat ik echt mijn best doe maar het gewoon niet altijd op kan brengen om vrolijk te doen. Ik baal daarvan, ik wil niet dat hij te 'lijden' heeft onder mijn probleem zeg maar, hij heeft immers ook zijn eigen dingen. Het is gewoon allemaal moeilijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is al jaren aan e gang, mijn vrouw heeft er ook last van gehad
Reageer je, zijn er 50 anderenHoevaak ik niet met een treurig persoon mijn avondeten heb moeten nuttigen.
De aanhouder wint Nijns. Zeker niet gaan twijefelen aan je zelf, want daar ligt het niet aan. Het is gewoon een probleem in het vraag<->aanbod.
Echt? *gaat kijken*quote:
Tja, in dat dilemma zit ik dus een beetje. Zelf ontslag nemen zonder nieuwe baan zou ik niet doen. Dan verspeel je ook je recht op je uitkering. En je komt uit een vast contract ( meer zekerheid ) in een contract voor bepaalde tijd (vermoedelijk) wat dus meer onzekerheid geeft. Tenzij je dat met je onderhandelingen kan afdingen, maar welke baas geeft nu gelijk een vast contract? Weinig... Ja mijn huidigequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nergens kans op een gesprek, de vacatures komen overal vandaan: internet, uitzendbureas (maar dat ook via internet), kranten, open sollicitaties, niks helpt: er zijn gewoon tientallen anderen die ook op die functie reageren..
Bedankt voor jullie reacties allemaal
Straks hebben alle mods de FLU, genoeg mods nodigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:22 schreef Pheno het volgende:
Maar ze hebben niet gereageerd op mijn aanbod om tempmod te worden.
Ja, niet als je 22 bent, bijna afstudeerd en 2 jaar werkervaring hebt waarvan 10 maanden stage. Ik kan op mijn cv niet duidelijk maken dat mijn 2 jaar hier wel voor 3 jaar tellen.. Bovendien ben ik opgeleid in een vakgebied wat recessie-gevoelig is..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, als je maar specialistisch genoeg bent.
Dan kiezen ze nog liever Paultjuhhhh.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Straks hebben alle mods de FLU, genoeg mods nodig
Geeneen, daarbij is nog een extra onzekerheid dat je proeftijd hebt en dus het risico dat je binnen een maand weer op straat staat.. Ik vind dat ook eng hoor.. Als je het nog een half jaartje kan uitzitten zou ik dat doen. Aan de andere kant: je kan wel kijken op internet of je iets leuks vindt: reageren kan altijd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, in dat dilemma zit ik dus een beetje. Zelf ontslag nemen zonder nieuwe baan zou ik niet doen. Dan verspeel je ook je recht op je uitkering. En je komt uit een vast contract ( meer zekerheid ) in een contract voor bepaalde tijd (vermoedelijk) wat dus meer onzekerheid geeft. Tenzij je dat met je onderhandelingen kan afdingen, maar welke baas geeft nu gelijk een vast contract? Weinig... Ja mijn huidige
Aan wie vraag je dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
Verveel je je al thuis? Of dat nog niet? Want dan wordt het nog frustrerender denk ik![]()
Vrijwilligerswerk is dan nog een optie. Maar ja, dat levert geen cent op, louter lof en respect.
Oh, hij staat er net zo machteloos tegen, en zal het ook vast snappen dat je er niet happy om bent. Knuffelen helptquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat laatste probeer ik mezelf constant aan te herinneren maar dat is 100 afwijzingen later af en toe echt heel moeilijk. En wat je zegt: ik vind het ook lullig voor mijn vriend op al die 'machteloze' dagen dat ik echt mijn best doe maar het gewoon niet altijd op kan brengen om vrolijk te doen. Ik baal daarvan, ik wil niet dat hij te 'lijden' heeft onder mijn probleem zeg maar, hij heeft immers ook zijn eigen dingen. Het is gewoon allemaal moeilijk
Very True.. uitzitten is niet het probleem... dat lukt wel.. het werk ligt me ook goed. Omgeving minder. Maar ja, als de toekomst toch aan de andere kant van het land ligt, eens moet je dan een knoop door hakkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geeneen, daarbij is nog een extra onzekerheid dat je proeftijd hebt en dus het risico dat je binnen een maand weer op straat staat.. Ik vind dat ook eng hoor.. Als je het nog een half jaartje kan uitzitten zou ik dat doen. Aan de andere kant: je kan wel kijken op internet of je iets leuks vindt: reageren kan altijd.
Jij wil heel graag mod worden he? Wat hebben ze iedere keer als motivatie om dat niet te doen?quote:
Kun je nagaan.quote:
Hetzelfde als bij sollicitaties:we hebben iemand betersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij wil heel graag mod worden he? Wat hebben ze iedere keer als motivatie om dat niet te doen?
Ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij staat er net zo machteloos tegen, en zal het ook vast snappen dat je er niet happy om bent. Knuffelen helpt
Wat is voor jou de andere kant van het land? Wat is er mis met de omgeving: geografisch of sfeer? Ik merk het ook hoor: veel leuke vacatures in de randstad maar in het zuiden is het moeilijk. Vrijdag heb ik een gesprek bij een uitzendbureau: ik had mijn cv en brief verstuurd nav een vacature maar die was helaas, uiteraard, al vervuld wel dachten ze me iets anders te kunnen bieden, of ik langs wou komen. Op hun site zag ik zo gauw niks interessants maar goed, ik ga toch maar..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Very True.. uitzitten is niet het probleem... dat lukt wel.. het werk ligt me ook goed. Omgeving minder. Maar ja, als de toekomst toch aan de andere kant van het land ligt, eens moet je dan een knoop door hakken
jibberish.. dat heb ik al lang niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
Dat hoofdstuk schiet zo niet op. 100 paginas met jibberish wat je in de praktijk alleen een josti nog ziet programmeren
vroeg ik aan jouquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dat?
Vrijwillegerswerk op je cv laat wel zien dat je liever niet stil zit.
nah dat niet staarquote:
Van Twente naar de kop van Noord Holland ? (en dus nog verder weg van Limburgquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is voor jou de andere kant van het land? Wat is er mis met de omgeving: geografisch of sfeer? Ik merk het ook hoor: veel leuke vacatures in de randstad maar in het zuiden is het moeilijk. Vrijdag heb ik een gesprek bij een uitzendbureau: ik had mijn cv en brief verstuurd nav een vacature maar die was helaas, uiteraard, al vervuld wel dachten ze me iets anders te kunnen bieden, of ik langs wou komen. Op hun site zag ik zo gauw niks interessants maar goed, ik ga toch maar..
wat doe je me aan?quote:
Mjah, mijn oom heeft dat laten doen... die man is echt een ander mens geworden. Ik heb hem zelden zo positief en vrolijk zien worden nadat hij zijn zicht terug hadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah dat niet staar
1e oog 60% zicht andere oog 40% zicht
ze gaan dus nu bij het oog met het minste zicht de lens vervangen (brrrr)
Een ooglapje doet wonderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, mijn oom heeft dat laten doen... die man is echt een ander mens geworden. Ik heb hem zelden zo positief en vrolijk zien worden nadat hij zijn zicht terug had
hoop dat het idd allemaal beter word ...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, mijn oom heeft dat laten doen... die man is echt een ander mens geworden. Ik heb hem zelden zo positief en vrolijk zien worden nadat hij zijn zicht terug had
Zit jij je ook al te vervelen jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
Laatste uur vervelen
werk is af dus mn verlof is gegrond
Ik denk dat ik wel een maand zou kunnen thuiszitten, maar ik doe dat liever niet. Bovendien heb ik maar 2 maanden WW opgebouwd dus heb eigenlijk ook niet veel keus.. En wat je zegt over vrijwillgerswerk is helemaal waar: je hebt meer voldoening en kan op die wijze net iets meer zelfvertrouwen uitstralen voor sollicitaties.. Ik heb geen probleem met vrijwilligerswerk, heb het al eerder gedaan (1 middag in de week)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vroeg ik aan jouAl bedoelde ik er mee dat als jij thuis zou zitten, of je je dan snel verveelt. Of kan je je de eerste weken,maand prima redden? Zelf zou ik best een maand of twee bij de deur kunnen zitten, eindelijk de klusjes doen waar ik al zolang mee loop. Maar daarna zou ik het snel zat zijn en als dan de sollies ook niet opschieten werkt dat extra frustrerend.
Maar als je iemand bent die gewoon niet stil kan zitten of gewoon werk nodig heeft, is dat een alternatief en idd een positiever puntje op je CV. Je bent weer onder de mensen, lekker bezig en krijgt waardering. Steunt je denk ik wel in je eigen ik. Behalve dan in je portomonnee
Lastig he? Al die keuzes en consequenties? Als je A doet, krijg je X erbij terwijl je liever Y wil maar dan moet je weer voor B gaan. (volg je hem nog?) het is gewoon moeijlijk nu, maar ik zou proberen de crisis 'uit te zitten'. In die zin had ik ook hier kunnen blijven werken maar ik moet in oktober verhuizen en een nieuwe woning zoeken hier is niet makkelijk. Ik ga nu gewoon tijdelijk bij mijn ouders/vriend/zus wonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van Twente naar de kop van Noord Holland ? (en dus nog verder weg van Limburg)
De sfeer.. het werk ligt me prima, vind het leuk enzo. Maar mis ergens een stuk waardering, tis een familiebedrijf en dat merk je erg goed. Hun wil is wet. Soms kan ik me daar slecht in vinden.
Plus als het dus echt zo ver komt dat samenwonen een feit wordt, dan denk ik dat ik helaas moet verkassen naar NHAl had ik het liever andersom gezien
Gister zou je toch nog teruggebeld worden? Want je had het over een job die je op het lijf geschreven was. Hebben ze nog gebeld? Ik haat het als mensen niet terugbellen
quote:
Ik ga duimenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoop dat het idd allemaal beter word ...
lijkt me echt 3x niets als je 40jaar lang alles zelf gedaan hebt en je in eens geen moer meer ziet ..
yepquote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
Cool, duizelig dat de kamer rondgaat. Ik ga even eten, als ik de deur kan vinden
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Aarti het volgende:
even zwaaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |