die hebben we al gehadquote:
BANquote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
FIPO!!!!!111EINS!!!111!ROFLCOPTERINTZEBBQ!1!!11!1!
quote:
Eigenlijk zijn we daar en zie je ons via de spiegelquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
FIPO!!!!!111EINS!!!111!ROFLCOPTERINTZEBBQ!1!!11!1!
Google vindt mijn piemel al groot genoeg !quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
En waarom vindt Google toch dat ik te dik ben?
dan heb ik nog liever ads waarin mij een grotere piemol beloofd wordt
ga je je eigen laten ombouwenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil best een second opinion geven hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Google vindt mijn piemel al groot genoeg !
quote:
Done.quote:
Ook hoiquote:
Sauna meet. Met koffie. Of zo :")quote:Op maandag 27 juli 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil best een second opinion geven hoor
[..]
quote:
HOAX er zijn geen ksc meetsquote:
Oeh saunaquote:
Dan geen koffie erbij, ook goed.quote:
je grote clit showenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh sauna
binnenkort toch echt weer eens gaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Baasquote:
Kinkyquote:Op maandag 27 juli 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
Eigenlijk zijn we daar en zie je ons via de spiegel![]()
quote:
quote:
*proestquote:
Ik drink nooit koffie. Nou ja, 1x geprobeerd om het ontzettend SMERIG te vinden. Daarna nooit meer een poging gedaan.quote:
Dan krijg ik wel google adds met penisvergrotingen.quote:
quote:
quote:
Mja, die vete tussen jullie ninja's.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Spamjort kwam ook even speciaal voor de lapo langs.
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo'squote:
Keine blasse Ahnung.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo's
Dat hoeft niet hoor. Ik heb na een lapo ook wel eens Muck een nieuwe KSC laten openenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
Of diegene die de meeste topics geopend heeft natuurlijk....
Dat weet ik wel zeker. Al ken ik de lijst niet. Zoals geen enkele lijst.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Ik heb na een lapo ook wel eens Muck een nieuwe KSC laten openen. En zo zijn er wel meer momenten waar lapo niet tot OP leidde.
Maar goed, ik zal wel hoog staan in die lijst.
Ik vind het ook niet lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Nou ja, 1x geprobeerd om het ontzettend SMERIG te vinden. Daarna nooit meer een poging gedaan.
quote:
Kinderachtig hè?quote:
De geschiedenis lijkt anders uit te wijzenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor vete? Mij interesseert het echt niks wie de lapo heeft hoor.
Nog een ruim half uur, en dan naar huisquote:
MPG en ik hebben even veel topics geopend, dus een van ons zal wel de meeste lapo's hebben danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Al ken ik de lijst niet. Zoals geen enkele lijst.
O?quote:
En dan weekendquote:Op maandag 27 juli 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een ruim half uur, en dan naar huis
Theedrinken danquote:
Muckquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo's
Die is nog in deel 1258 bezig.quote:
Nou, jij komt zelfs op dagen dat jij betrekkelijk rustig bent opeens heel actief koekeloeren rond de laatste pagina's en je maakt ook veel OP's: daarvoor moet je wel (relatief gezien) veel lapo's maken. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een lapo gehad en ja: dat is een bewuste keuze. Als het jou niet zou schelen of je de lapo had, zou je ook niet zo zeuren als iemand anders de OP heeft, niet opeens tegen het eind van het topic er in komen, niet 'toevallig' de lapo maken en al helemaal niet over OP-cijfers mekkeren.quote:
Jaaaahquote:
Wanneer schikt het?quote:
Wel bijna, positief bekijkenquote:
Wat? Thee? Altijd welquote:
Okquote:
Vanavond rendangquote:
macaroni met italiaans gehaktschotelquote:
Mja, die weet natuurlijk niet hoe dat bedrijf bij jullie is....Maar krijgt ze dan nu een (half) jaar contract, of was haar uitzicht bij die nieuwe baan ook niet zo super qua contract?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
OMG nu hebben ze een andere oud-'collega' teruggevraagd. Het meisje was stagiaire, kreeg een baan aangeboden aan het einde van haar stage maar dat contract werd voor het tekenen weer ingetrokken, heeft een nieuwe baan nu en zit nog in haar proeftijd maar ze heeft per direct opgezegd om weer hier terug te komen
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, jij komt zelfs op dagen dat jij betrekkelijk rustig bent opeens heel actief koekeloeren rond de laatste pagina's en je maakt ook veel OP's: daarvoor moet je wel (relatief gezien) veel lapo's maken. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een lapo gehad en ja: dat is een bewuste keuze. Als het jou niet zou schelen of je de lapo had, zou je ook niet zo zeuren als iemand anders de OP heeft, niet opeens tegen het eind van het topic er in komen, niet 'toevallig' de lapo maken en al helemaal niet over OP-cijfers mekkeren.
Amen
Zij liever dan jij, toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
OMG nu hebben ze een andere oud-'collega' teruggevraagd. Het meisje was stagiaire, kreeg een baan aangeboden aan het einde van haar stage maar dat contract werd voor het tekenen weer ingetrokken, heeft een nieuwe baan nu en zit nog in haar proeftijd maar ze heeft per direct opgezegd om weer hier terug te komen
Morgen rond 1 uur weekendquote:Op maandag 27 juli 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel bijna, positief bekijkenIk drie dagen nog werk, en dan nog een dag examen. En dan ook weekend. En waarschijnlijk een herexamen te leren
Kijk, het betere werkquote:Op maandag 27 juli 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen rond 1 uur weekend
Herexamen? Doe je best eens op het eerste
In theorie leer je weer van het examen ook. Fouten die je dan maakt zal je later niet maken als je het nakijktquote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, het betere werk
Mijn best doe ik altijd. Maar zoiets als dit is ziek: voucher was maar geldig tot en met juli, terwijl dat ding dat eerst tot en met december geldig was. Dus ipv rustig leren doe ik dat nu in 3 weken. Beetje jammer. Maar goed, heb ik het iig eens een keer geprobeerd, niet geschoten , etc etc.
Moet je wel de mogelijkheid tot nakijken krijgen natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie leer je weer van het examen ook. Fouten die je dan maakt zal je later niet maken als je het nakijkt
Weet ze wel want ze heeft er 10 maanden stage gelopenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die weet natuurlijk niet hoe dat bedrijf bij jullie is....Maar krijgt ze dan nu een (half) jaar contract, of was haar uitzicht bij die nieuwe baan ook niet zo super qua contract?
Misschien had ik voor mijn post ook een UI moeten gebruiken.. Feit blijft wel dat je echt mega irritant bent..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Volgens mij mis je een stukje van de ironie van mijn posts.
Ik reageer gewoon op anderen, zoals zij op mij reageerden een tijdje terug. Omdat ik het gezeik zat werd, ging ik meedoen met die opmerkingen.
En verder interesseert het me echt weinig hoor en is het voor mij gewoon een soort running gag.
En dat ik overzichtslijstjes interessant vind, zegt verder natuurlijk nog niets. Sommige mensen hebben nou eenmaal interesse in statistieken en lijstjes.
MPG zal dat straks ongetwijfeld gaan beamen in een terugleesquote.
Ja echt welquote:
Dat krijg je dan weer niet, maar zoals gezegd wel je score per onderwerp. Het zijn er een stuk of 40, dus dat scheeltquote:Op maandag 27 juli 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel de mogelijkheid tot nakijken krijgen natuurlijk
Meestal welquote:Op maandag 27 juli 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je wel de mogelijkheid tot nakijken krijgen natuurlijk
Maar van ui ga je toch huilen?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ze wel want ze heeft er 10 maanden stage gelopenNouja, ik hoorde wel dat die andere baan van haar, haar wel een beetje tegenviel. Maar goed..dan zou ik nog liever daar mijn tijd 'uitzitten'. Het contract wat ze haar bieden weet ik niet..
[..]
Misschien had ik voor mijn post ook een UI moeten gebruiken.. Feit blijft wel dat je echt mega irritant bent..
[..]
Ja echt wel
Mjah dat scheeltquote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat krijg je dan weer niet, maar zoals gezegd wel je score per onderwerp. Het zijn er een stuk of 40, dus dat scheelt
Bij ons eigenlijk nooitquote:
Nou ben ik ook al niet lief meerquote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef Nijns het volgende:
Misschien had ik voor mijn post ook een UI moeten gebruiken.. Feit blijft wel dat je echt mega irritant bent..
Bij ons eigenlijk ook niet. Al zijn er altijd gasten die vragen op de een of andere manier verzamelen. Knap, want je mag er alleen naar binnen met een pen en een blocnote van het bedrijf dat het examen afneemt. En die worden ook weer ingenomen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah dat scheelt![]()
[..]
Bij ons eigenlijk nooit
Past dat wel in de oven?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
Vet uitgebreid pizza in de oven gooien vandaag
Ik heb net een kliekje zelgemaakte nasi op, uit de magnetronquote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
Vet uitgebreid pizza in de oven gooien vandaag
Mijn oven is heeeul grootquote:
Stoute man vandaag!!!quote:
quote:
welquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:25 schreef Pheno het volgende:
Vrouwen vallen op stoute mannen, of zo lijkt het altijd in die shows.
ja, bij echte liefde welquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan irritant en lief dan wel samen?.
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat die cijfergeilerij irritant is. De geilerds kunnen gezellig naar piles "fap-er-hier-op-los" script, maar persoonlijk kan ik het ook niet boeiend vinden.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan irritant en lief dan wel samen?.
Ook tijdens zwangerschapquote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]en ze zijn altijd zo dom dat ze alles pikken
En het komt ook vaak omdat ze dikker worden nadat er kinderen zijn gekomen
En vervolgens komt de scheidingquote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]en ze zijn altijd zo dom dat ze alles pikken
En het komt ook vaak omdat ze dikker worden nadat er kinderen zijn gekomen
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Volgens mij mis je een stukje van de ironie van mijn posts.
Ik reageer gewoon op anderen, zoals zij op mij reageerden een tijdje terug. Omdat ik het gezeik zat werd, ging ik meedoen met die opmerkingen.
En verder interesseert het me echt weinig hoor en is het voor mij gewoon een soort running gag.
En dat ik overzichtslijstjes interessant vind, zegt verder natuurlijk nog niets. Sommige mensen hebben nou eenmaal interesse in statistieken en lijstjes.
MPG zal dat straks ongetwijfeld gaan beamen in een terugleesquote.
Het geld zal wel op zijn, Atomic Kitten liep beter toen zij er uit wasquote:
2 jaar huwelijk al drie keer uit elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |