quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
En waarom vindt Google toch dat ik te dik ben?
dan heb ik nog liever ads waarin mij een grotere piemol beloofd wordt
Baasquote:
Kinkyquote:Op maandag 27 juli 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
Eigenlijk zijn we daar en zie je ons via de spiegel![]()
quote:
quote:
*proestquote:
Ik drink nooit koffie. Nou ja, 1x geprobeerd om het ontzettend SMERIG te vinden. Daarna nooit meer een poging gedaan.quote:
Dan krijg ik wel google adds met penisvergrotingen.quote:
quote:
quote:
Mja, die vete tussen jullie ninja's.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Spamjort kwam ook even speciaal voor de lapo langs.
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo'squote:
Keine blasse Ahnung.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft nou eigenlijk de meeste Lapo's
Dat hoeft niet hoor. Ik heb na een lapo ook wel eens Muck een nieuwe KSC laten openenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
Of diegene die de meeste topics geopend heeft natuurlijk....
Dat weet ik wel zeker. Al ken ik de lijst niet. Zoals geen enkele lijst.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Ik heb na een lapo ook wel eens Muck een nieuwe KSC laten openen. En zo zijn er wel meer momenten waar lapo niet tot OP leidde.
Maar goed, ik zal wel hoog staan in die lijst.
Ik vind het ook niet lekkerquote:Op maandag 27 juli 2009 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Nou ja, 1x geprobeerd om het ontzettend SMERIG te vinden. Daarna nooit meer een poging gedaan.
quote:
Kinderachtig hè?quote:
De geschiedenis lijkt anders uit te wijzenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor vete? Mij interesseert het echt niks wie de lapo heeft hoor.
Nog een ruim half uur, en dan naar huisquote:
MPG en ik hebben even veel topics geopend, dus een van ons zal wel de meeste lapo's hebben danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Al ken ik de lijst niet. Zoals geen enkele lijst.
O?quote:
En dan weekendquote:Op maandag 27 juli 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een ruim half uur, en dan naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |