Mja, gevalletje stoplicht kan ik dit niet meer noemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
2 jaar huwelijk al drie keer uit elkaar'nuff said
Zoals ik al zei: statistieken zijn interessant, meer niet. En ik ga toch echt niet extra posten om maar hoger in de lijstje te eindigen. Ik kom op FOK! voor mijn eigen plezier en vermaak, niet om er een wedstrijdje van te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat die cijfergeilerij irritant is. De geilerds kunnen gezellig naar piles "fap-er-hier-op-los" script, maar persoonlijk kan ik het ook niet boeiend vinden.
Laat die rode duitse helm ergens anders romen
Elke dag de dagcijfersquote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: statistieken zijn interessant, meer niet. En ik ga toch echt niet extra posten om maar hoger in de lijstje te eindigen.
Ik dacht dat dat wel op prijs gesteld werd omdat mensen ze interessant vonden. Maar als ik me daarin heb vergist, en er is geen interesse voor, dan post ik ze toch niet meer. Geen probleem hoorquote:
Chanteren met zwanger wordenquote:
Oh, er zullen vast mensen zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel op prijs gesteld werd omdat mensen ze interessant vonden. Maar als ik me daarin heb vergist, en er is geen interesse voor, dan post ik ze toch niet meer. Geen probleem hoor.
Gewoon scheiden, dat gezeik om de kinderen....Dit gaat toch nooit werkenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Chanteren met zwanger wordenDat is na 3x echt niet grappig meer
Maar kijk, als die andere vrouw ook zwart is.. Hell yeah dat dat uiteindelijk ook big momma gaat wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon scheiden, dat gezeik om de kinderen....Dit gaat toch nooit werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar kijk, als die andere vrouw ook zwart is.. Hell yeah dat dat uiteindelijk ook big momma gaat worden
Fuck Amerika, hell yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Waarom kon het niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:51 schreef Pheno het volgende:
Vandaag was schoonPha er, die was blij dat ie weer eens gewoon "kut" kon zeggen in een gezelschap
Beetje jammer wel. Ik zou het nog geen dag redden geloof ikquote:Op maandag 27 juli 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
Het stiefgedeelte in zijn huis is nogal...mja niet zo.
Inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 17:56 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me er niet druk om maken. Het is een woord.
ik ben daar niet geweestquote:
ik vind ze wel interesantquote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel op prijs gesteld werd omdat mensen ze interessant vonden. Maar als ik me daarin heb vergist, en er is geen interesse voor, dan post ik ze toch niet meer. Geen probleem hoor.
Jij heet toch ook goldfinger?quote:
Minor detail.quote:
Ik mijd Amerikaanse 'comedy'.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:17 schreef Fha het volgende:
King of queens hier
Dat soort "nieuws" ontwijk ik dusquote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
Over schoenen, mannen met maat 43 worden als mannen met grote voeten gezien. En bedankt
Je SPAMTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 27 juli 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, er zullen vast mensen zijn
Zodat ze kunnen zeggen dat ik spam (17 posts op een dag).
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik leef op grote voet, can't help it.
Het is maar wat je bijhoudt.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je SPAMTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
zo, nu weer blij?
Ik mis de patex, om mijn tenen weer aan te plakken.quote:
oeps verkeerd gelezenquote:
Hopelijk doe je dat niet bij je donorcodicil.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis de patex, om mijn tenen weer aan te plakken.
En dat jij dan gaat vragen met welke camera die foto gemaakt is en zoquote:
Nou inderdaad, nu je het zegt! Met welke camera is die foto eigenlijk gemaakt?!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat jij dan gaat vragen met welke camera die foto gemaakt is en zo
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou inderdaad, nu je het zegt! Met welke camera is die foto eigenlijk gemaakt?!
Neeheejquote:
Nou zegquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou inderdaad, nu je het zegt! Met welke camera is die foto eigenlijk gemaakt?!
quote:
quote:
Nee, hartstilstand.quote:
Fha heeft dus morbide werkzaamhedenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Dat lijkt me apart, ik heb geen omas meer.
Welnee man die slaat nog geen vlieg doodquote:Op maandag 27 juli 2009 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fha heeft dus morbide werkzaamheden
en waaromquote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinentopic #174: kilometervreten op stalen wielen
Daar kijken
En wanneer heb je weekend? Of alle dagen open?quote:
nee dinsdag en woensdag dicht is ons weekendquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer heb je weekend? Of alle dagen open?
eigenlijk nuquote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Woensdag ben ik weer in het Belgenland. en die etappe van vanavond moet ik dan donderdag maar goedmaken of zo. Jezus, wanneer moet ik slapen dan??
truste dan fleskequote:
moet je ff teruglezenquote:
Ja dus.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |