abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 26 juli 2009 @ 03:31:39 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_71332607
Hier verder

En er wordt pas na 1 uur 's nachts gepost.

Een echte held ben je als je na 2 uur nog post.

Dan komen de mooiste gesprekken.

Als je dronken bent of anderszinds onder invloed is het cool als je dat kunt verbergen.

Na 4-ren mag je pas zeggen dat je iets te veel op hebt

Dan kunnen de anderen ook zeggen dat ze hetzelfde hebben.

Maar eerst nuchter na enen.

Ok ?

[ Bericht 66% gewijzigd door tong80 op 27-07-2009 23:28:09 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 juli 2009 @ 04:07:08 #2
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_71332756
Present.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 26 juli 2009 @ 04:11:09 #3
37950 JAM
pi_71332788
Shota cat? Wie is shota cat nou weer?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 27 juli 2009 @ 02:02:59 #4
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71355661
Kan die bagger hier weg?

En kan de OP dan aangepast worden tong, dus met het stukje zoals ie altijd was, over de posttijden enzo?
Het zou zonde zijn om met de traditie te breken namelijk.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 02:04:48 #5
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71355673
Ik zeg niets
pi_71355679
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Kan die bagger hier weg?

En kan de OP dan aangepast worden tong, dus met het stukje zoals ie altijd was, over de posttijden enzo?
Het zou zonde zijn om met de traditie te breken namelijk.
Het is mijn schuld, ik heb de irritatie van domme pubers op mijn hals gehaald. WA vroeg al of ik ook een TR wilde maken, maar aangezien ik een beetje te vaak dat soort dingen doe, kun jij haar niet even helpen daarmee?
  Moderator / Miss SHO maandag 27 juli 2009 @ 02:08:44 #7
22592 crew  Ole
pi_71355693
Heb al TR gedaan.

Goedenavond trouwens
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71355720
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:08 schreef Ole het volgende:
Heb al TR gedaan.

Goedenavond trouwens
Ik wil het niet, maar ALS ik een up-skirt foto van jou wilde maken, zou dat wel mogen, he?

(wel ja zeggen hoor, anders kom ik nooit van die pubers af...)
  Moderator / Miss SHO maandag 27 juli 2009 @ 02:16:47 #9
22592 crew  Ole
pi_71355748

Jij wel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71355812
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:16 schreef Ole het volgende:

Jij wel
Mooi, dan kan er nu echt een slotje op dat "We hadden het over een ICT-er uit Groningen, maar besloten er doordat Lamon zijn bek maar niet houdt, een Lamon-bash topic van te maken"-topic.
En dan zijn ze na het TR, hier ook weer opgesodeflikkerd, en is alles weer als vanouds, zoals het hoort.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:14:02 #11
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71377153
Wanneer mag ik hier posten?

Zie nog niks over posttijden
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_71380403
tvp

[ Bericht 99% gewijzigd door qonmann op 27-07-2009 23:24:49 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71383797
Deze OP is wel ok.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:30:33 #14
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71384061
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:06 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het is mijn schuld, ik heb de irritatie van domme pubers op mijn hals gehaald. WA vroeg al of ik ook een TR wilde maken, maar aangezien ik een beetje te vaak dat soort dingen doe, kun jij haar niet even helpen daarmee?
Heb ik gedaan Lamon. En laat je niet zo opnaaien door die kutpubertjes!!!

Dankjewel voor de OP tong
Hij is erg leuk!
pi_71384254
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:30 schreef ElizabethR het volgende:

En laat je niet zo opnaaien door die kutpubertjes!!!

Ik lees mee soms en die users daar gaan op hun bek omdat Lamon uit de kast komt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:49:02 #16
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71384289
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:45 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik lees mee soms en die users daar gaan op hun bek omdat Lamon uit de kast komt.
Lamon kan in zijn uppie wel 100 van die zielige rukkertjes die alleen plezier achter hun pc beleven als ze iemand flink kunnen afzeiken aan. Maar ik vind het zo zonde van zijn tijd en moeite.
En ik lees niet meer mee daar, te sneu allemaal.

Waarom heb jij jouw PM niet aanstaan?
pi_71384395
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:

Waarom heb jij jouw PM niet aanstaan?
Mijn PM staat uit sinds die Danny rel. Mailen kan op gebruikersnaam op een gmail.
pi_71384518
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Lamon kan in zijn uppie wel 100 van die zielige rukkertjes die alleen plezier achter hun pc beleven als ze iemand flink kunnen afzeiken aan. Maar ik vind het zo zonde van zijn tijd en moeite.
En ik lees niet meer mee daar, te sneu allemaal.
Ik vraag me alleen af, of dit nu afdoende bewijs is voor Yvonne, dat ze best eens mag herzien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en een beetje op gaat ruimen, of dat dit nog steeds "amusant" is?

Wat me ook zo opvalt is, omdat ik buiten 2 toneelstukjes om, en een opmerking dat ik goede stamina heb, er zo verdraaide weinig is om me echt op te pakken, dus de enige dingen die ik steeds in mijn gezicht krijg zijn dat ik omdat Crack_ (slim meisje, die WEL wat gaat bereiken in de toekomst) me een keer een fotootje heeft toegestuurd in mijn FOBO, en het feit dat ik zogenaamd labiel ben, omdat ik eerlijk heb gezegd dat ik anti-depressiva gebruik, door het gedoe van de kanker en euthanasie van mijn pa, en de zelfmoordpoging van mijn moeder, terwijl er bijna 1 miljoen mensen aan de medicijnen zitten, en nog 2 miljoen die alcohol of drugs gebruiken, om zichzelf beter te voelen.

Ik maak me er echt minder druk om dan ze denken, maar het feit dat je een kwart van je geld geeft aan goede doelen, ook via het forum telt niet mee verder ofzo, als ze maar zielig kunnen doen, het is zo zonde gewoon.
Maar misschien moet ik idd maar ophouden met die sociale experimentjes op internet...het loopt een beetje uit de hand.
Overigens zitten er wel een paar tussen, die wel meevallen, hoor.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:17:37 #19
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71384553
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef sig000 het volgende:

[..]

Mijn PM staat uit sinds die Danny rel. Mailen kan op gebruikersnaam op een gmail.
Dankje, het is al niet meer nodig
Was gisteren nodig, maar het is al opgelost allemaal..

Ik heb vanavond zo ongeveer de allerslechtste film sinds lange tijd gezien. Het door Dolph Lundgren geschreven, geproduceerde, geregisseerde en de hoofdrol vervu(il)lende witte doek verkrachtertje 'The Mechanik'

Gottegottegot. Meer woorden maak ik er eigenlijk maar niet aan vuil.

Heel de film speelt zich af in St. Petersburg, en als 'sfeervol' eindshot zie je de grote overwinnaar Lundgren ineens op het Rode Plein lopen.

Nog afgezien van de overige discrepanties in dit amateuristisch broddelwerkje. Ik was zo gefascineerd door het feit dat iemand daar nog geld in heeft gestoken ook, dat ik de hele film vol verbazing heb zitten kijken. Het wordt vast een cultfilm, ooit.
pi_71384583
Cult is tof.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:23:13 #21
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71384591
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af, of dit nu afdoende bewijs is voor Yvonne, dat ze best eens mag herzien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en een beetje op gaat ruimen, of dat dit nog steeds "amusant" is?
Ik denk eerlijk gezegd dat yvonne dat stadium allang beschouwd als een gepasseerd station.
quote:
Wat me ook zo opvalt is, omdat ik buiten 2 toneelstukjes om, en een opmerking dat ik goede stamina heb, er zo verdraaide weinig is om me echt op te pakken, dus de enige dingen die ik steeds in mijn gezicht krijg zijn dat ik omdat Crack_ (slim meisje, die WEL wat gaat bereiken in de toekomst) me een keer een fotootje heeft toegestuurd in mijn FOBO, en het feit dat ik zogenaamd labiel ben, omdat ik eerlijk heb gezegd dat ik anti-depressiva gebruik, door het gedoe van de kanker en euthanasie van mijn pa, en de zelfmoordpoging van mijn moeder, terwijl er bijna 1 miljoen mensen aan de medicijnen zitten, en nog 2 miljoen die alcohol of drugs gebruiken, om zichzelf beter te voelen.
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor. Het enige wat ik je wil meegeven is dat je misschien niet zo eerlijk moet zijn en wat meer voor jezelf houden. Niemand heeft er wat mee te maken hoe jij leeft. Ik weet dat jij dat anders voelt en vindt dat je niets te verbergen hebt, en dat zal ongetwijfeld, maar ik zie de resultaten van je openheid. En dat vind ik dus zonde van je tijd. Je bereikt er namelijk helemaal niets mee. Ik geloof zelfs dat je beter IRL zo je best kunt doen voor andere mensen.
quote:
Ik maak me er echt minder druk om dan ze denken, maar het feit dat je een kwart van je geld geeft aan goede doelen, ook via het forum telt niet mee verder ofzo, als ze maar zielig kunnen doen, het is zo zonde gewoon.
Maar misschien moet ik idd maar ophouden met die sociale experimentjes op internet...het loopt een beetje uit de hand.
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
quote:
Overigens zitten er wel een paar tussen, die wel meevallen, hoor.
Ongetwijfeld.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:27:55 #22
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71384618
Mensen, ik ga naar bed met een boek
pi_71384624
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:23 schreef ElizabethR het volgende:

Ongetwijfeld.
Lamon is een toffe gozert.
pi_71384631
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Alvast welterusten.
pi_71384632
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Baby darling doll face honey
pi_71384635
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

Lamon is een toffe gozert.
pi_71384648
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:30 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Helaas is het best onvoorspelbaar om zo open te zijn op dit forum.
pi_71384658
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:33 schreef sig000 het volgende:

[..]

Helaas is het best onvoorspelbaar om zo open te zijn op dit forum.
En ik probeer er echt achter te komen waarom, maar ik denk dat ik het nooit zal weten! Omdat het kan, en alleen daarom ?
pi_71384678
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

En ik probeer er echt achter te komen waarom, maar ik denk dat ik het nooit zal weten! Omdat het kan, en alleen daarom ?
Ik verbaas me regelmatig wat voor topics en reacties gepost worden, in hoeverre het dan echt is, dat blijft de vraag.
pi_71384694
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Veel mensen zijn niet echt gelukkig, maar zijn heel bang dat iemand daar achter komt, en dan proberen ze maar iemand anders te pakken op internet, want daar voelen ze zich veilig.
Dat is het probleem een beetje denk ik....

Heb je alleen nog losse nummers van Elliott Smith gehoord trouwens, of ook al een heel album? Want dan zijn Either/Or en XO heel gaaf om mee te beginnen.
pi_71384771
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:

[..]

Veel mensen zijn niet echt gelukkig, maar zijn heel bang dat iemand daar achter komt, en dan proberen ze maar iemand anders te pakken op internet, want daar voelen ze zich veilig.
Dat is het probleem een beetje denk ik....

Heb je alleen nog losse nummers van Elliott Smith gehoord trouwens, of ook al een heel album? Want dan zijn Either/Or en XO heel gaaf om mee te beginnen.
Maar ik was altijd van mening dat mensen die iets hebben mee gemaakt veel aardiger zijn

En ik heb alleen losse nummers geluisterd! Ik ga nu naar isohunt om te downloaden
pi_71384832
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Maar ik was altijd van mening dat mensen die iets hebben mee gemaakt veel aardiger zijn

Die zijn vaak wat terughoudend maar kan 't mis hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 03:14:57 ]
pi_71384846
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Misschien in het echte leven, maar op internet toch niet lijkt me
pi_71384863
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Misschien in het echte leven, maar op internet toch niet lijkt me
Ik ga nu slapen en daarover nadenken.
pi_71384879
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik ga nu slapen en daarover nadenken.
Slaap lekker
pi_71384916
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nou ja, in mijn geval weet iedereen IRL die me ook maar een beetje kent evenveel als op internet.
Het enige (zeer) grote verschil is, dat ik IRL bijna nooit ruzie heb, en ik het prima kan vinden met mensen.

Wat ik nu zo griezelig vind aan internet is, dat de mensen waarmee ik het zo goed kan vinden hier misschien wel zo erg zijn.
Dat zou me erg tegenvallen.
En jij hebt me in het echt gezien, en ik heb nou niet het idee dat ik extreem autistisch of vreemd overkwam ofzo? Of vergis ik me daarin?
Hetzelfde geldt voor I.R., Yvonne, Berserker, Raisingirl, Red_Cat (al is dat wel een beetje misgegaan), zodiakk, en nog veel anderen. Ik kon het prima vinden met die mensen. Zouden jongeren nu zoveel erger zijn, of is het gewoon zo, dat mensen de grenzen niet meer kennen op internet?

Oh, en Crack_ , als je ergens de komende week 1 van die albums binnenhebt, raad ik je aan om hem in het donker op te zetten, met alleen een brandend kaarsje ofzo, dan komt het helemaal aan zoals het bedoeld is.
Hij heeft ook nog the Beatles gecoverd, met het nummer "Because", ook erg goed gedaan.
(..en ik heb hem voor zijn dood uiteraard live gezien, in Paradiso.. )
pi_71415982
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nou ja, in mijn geval weet iedereen IRL die me ook maar een beetje kent evenveel als op internet.
Het enige (zeer) grote verschil is, dat ik IRL bijna nooit ruzie heb, en ik het prima kan vinden met mensen.

Zelf houd ik mijn mijn leven buiten Fok en in die korte tijd dat ik je ontmoet heb was je prima gozert
pi_71416089
Oh, weer wat leuks ontdekt, de pubers hebben toch mijn hotmail-adres (die ik gelukkig niet gebruik, want ik heb een fatsoenlijk echt email-adres) bij diverse spamsites aangemeld.
Ik dacht dat het een grap was, en Harajaku of hoe ze ook heet stuurde een PM, dat ze (als "intelligente" FOK!ster) het had geprobeerd te voorkomen, omdat IK niet helemaal goed zou zijn, dus op msn zitten een stel droefkeutels ECHT dit soort dingen te bedenken.

Geestelijk gestoord, echt serieus.
pi_71416145
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
Oh, weer wat leuks ontdekt, de pubers hebben toch mijn hotmail-adres (die ik gelukkig niet gebruik, want ik heb een fatsoenlijk echt email-adres) bij diverse spamsites aangemeld.
Ik dacht dat het een grap was, en Harajaku of hoe ze ook heet stuurde een PM, dat ze (als "intelligente" FOK!ster) het had geprobeerd te voorkomen, omdat IK niet helemaal goed zou zijn, dus op msn zitten een stel droefkeutels ECHT dit soort dingen te bedenken.

Ach toen ik eind jaren 90 op internet kwam was ik zo van IRC en dan vanalles uitvreten.
pi_71416188
Je kunt veel zeggen, maar populair ben je
pi_71416196
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ach toen ik eind jaren 90 op internet kwam was ik zo van IRC en dan vanalles uitvreten.
...natuurlijk is een beetje opstandigheid puber-eigen, maar dan maar volhouden dat ze goed bij hun hoofd zijn en maar janken met hun smiley's, ik denk doe het dan gewoon en houdt verder je kop.
Nee, sorry, dit is echt te lachwekkend voor woorden.
pi_71416235
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar populair ben je
Alleen niet op de goede manier geloof ik.
Ik weet niet precies wanneer en waarom deze ergernis is begonnen, maar het zit wel diep bij ze.
pi_71416262
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:19 schreef Lamon het volgende:

[..]

...natuurlijk is een beetje opstandigheid puber-eigen, maar dan maar volhouden dat ze goed bij hun hoofd zijn en maar janken met hun smiley's, ik denk doe het dan gewoon en houdt verder je kop.
Nee, sorry, dit is echt te lachwekkend voor woorden.
Het internet is vaak de enigste uitlaatklep die ze hebben, vergeet dat niet.
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:27:48 #44
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_71416294
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Alleen niet op de goede manier geloof ik.
Ik weet niet precies wanneer en waarom deze ergernis is begonnen, maar het zit wel diep bij ze.
Trek het je niet aan. De meeste weten niet beter.
Als ik om me heen kijk op fok dan wonen de meesten mensen naar eigen zeggen in een dik huis, hebben ze een dure auto en hun ouders hebben allemaal een eigen zaak of ergens een baan als directeur of adviseur.
Allemaal doen ze vwo, universiteit want de mavo of vmbo is immers te min.

De werkelijkheid zal zijn dat de meeste ergens drie hoog in een kansenwijk wonen waarvan de vader concierge is op een "zwarte" school en de moeder na jaren de moedermavo eens ging afronden.
Zelf hebben ze een bijbaantje in de lokale supermarkt waar ze appels recht mogen leggen en waarschijnlijk nog geen aubergine van een peer kunnen onderscheiden.

Maar ja, je beter voordoen en afgeven op anderen in volledige anonimiteit is zo lekker makkelijk.
From feudal serf to spender.
pi_71416357
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Als ik om me heen kijk op fok dan wonen de meesten mensen naar eigen zeggen in een dik huis, hebben ze een dure auto en hun ouders hebben allemaal een eigen zaak of ergens een baan als directeur of adviseur.

De werkelijkheid zal zijn dat de meeste ergens drie hoog in een kansenwijk wonen waarvan de vader concierge is op een "zwarte" school en de moeder na jaren de moedermavo eens ging afronden.
Zelf hebben ze een bijbaantje in de lokale supermarkt waar ze appels recht mogen leggen en waarschijnlijk nog geen aubergine van een peer kunnen onderscheiden.

Maar ja, je beter voordoen en afgeven op anderen in volledige anonimiteit is zo lekker makkelijk.
Zulke posts gaan je niet populair maken maar hij is helemaal geweldig.
pi_71416377
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Tja, het blijft apart.
Ik heb het er nooit zo mee gehad....althans niet op een hatelijke manier, meer als het grappig en sympathiek bedoeld was.
pi_71416446
Je moet het ruim zien, zo'n forum is amusement.
pi_71416514
Ik denk dat de meeste mensen die in een redelijk groot huis wonen er niet mee te koop lopen!
En lamon, aandacht is altijd goed zeggen die popsterren altijd
pi_71416553
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
Je moet het ruim zien, zo'n forum is amusement.
...en je moet je grenzen kennen. Op straat zijn sommige dingen ook geen entertainment meer...
Ik hoef heus geen knuffel-forum ofzo, toch is het soms wat sneu...
pi_71416593
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die in een redelijk groot huis wonen er niet mee te koop lopen!
Wijze woorden.
pi_71416628
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee verder hoor, maar jonge mensen onder elkaar kunnen zo lullig doen.
Jij noemde dat plaatje van de Crash Test Dummies ook niet voor niets, denk ik...maar misschien zoek ik daar teveel achter.
De boodschap van dat plaatje is namelijk toevallig weer "Hoe ga je met elkaar om, en hoe moeilijk kan puberteit zijn, als je iets te verbergen hebt, of niet bent zoals de rest."
pi_71417099
Ik heb me weer reuze geamuseerd en ga nu pitten.
pi_71417132
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet zoveel problemen mee verder hoor, maar jonge mensen onder elkaar kunnen zo lullig doen.
Jij noemde dat plaatje van de Crash Test Dummies ook niet voor niets, denk ik...maar misschien zoek ik daar teveel achter.
De boodschap van dat plaatje is namelijk toevallig weer "Hoe ga je met elkaar om, en hoe moeilijk kan puberteit zijn, als je iets te verbergen hebt, of niet bent zoals de rest."
Jij zoekt niet te ver door hoor
Maar Lamon, je moet toch wel weten dat ik echt geen leuke puber was! Nu ben ik er bijna uit, maar sjonge mijn mama dacht vaak zat dat ze me het huis uit ging zetten ! ;o
pi_71417138
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 02:34 schreef sig000 het volgende:
Ik heb me weer reuze geamuseerd en ga nu pitten.
Slaap lekker!
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:06:09 #55
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447393
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:

Droefkeutels, mooi woord
Ik denk dat je misschien te open bent (zie verder ElizabethR) en te veel de confrontatie aangaat. Het valt ze waarschijnlijk zwaar tegen dat je niet in een hoekje zit te huilen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_71447442
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:06 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Droefkeutels, mooi woord
Ik denk dat je misschien te open bent (zie verder ElizabethR) en te veel de confrontatie aangaat. Het valt ze waarschijnlijk zwaar tegen dat je niet in een hoekje zit te huilen
De confrontatie aangaan met kansloze i-net grootbekken is sowieso zinloze tijdverspilling.

Het kan op zijn tijd wel vermakelijk zijn.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:15:24 #57
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447499
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
De confrontatie aangaan met kansloze i-net grootbekken is sowieso zinloze tijdverspilling.

Zo is dat.
Overigens vind ik Crack_ en S1nn3rz wel blijvertjes
pi_71447544
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's, en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:21:18 #59
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447586
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:
Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's
Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet waar dit over gaat. Zal trouwens wel meevallen
quote:
en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
Dat spreekt vanzelf. Maar dat is geen probleem, begrijp ik.
pi_71447636
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's, en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
Die foto's doe je zelf en als je aan zulke openheid begint op een forum als dit dan lijkt het me wel raadzaam om je echte mailadres erbuiten te laten.
pi_71447662
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:25 schreef sig000 het volgende:
Die foto's doe je zelf
Nou ja, die van mij zijn bewerkt en mogen blijven staan, en een user heeft ooit een schoolbankfoto van MikeyMo neergeplempt en die is verwijderd.
Niet helemaal eerlijk, he?
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:30:08 #62
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447683
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
Nou ja, die van mij zijn bewerkt en mogen blijven staan, en een user heeft ooit een schoolbankfoto van MikeyMo neergeplempt en die is verwijderd.
Ach, er wordt hier met twee maten gemeten, jeweettog.
pi_71447701
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:

[..]

Die MM is beetje zielig daar sta je toch ver boven?
pi_71447721
*btw soort zoekt soort klopt helemaal, die muts van 'm is zeker zo erg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 01:34:31 ]
pi_71447763
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:

Hetzelfde geldt voor I.R., Yvonne, Berserker, Raisingirl, Red_Cat (al is dat wel een beetje misgegaan), zodiakk, en nog veel anderen. Ik kon het prima vinden met die mensen. Zouden jongeren nu zoveel erger zijn, of is het gewoon zo, dat mensen de grenzen niet meer kennen op internet?
Er zijn nu eenmaal veel debielen actief. Maar jij bent gelukkig niet één van hen. Ga gewoon lekker een goed boek lezen, en laat deze dingen voor wat ze zijn. .

RaisinGirl
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:42:18 #66
37950 JAM
pi_71447791
Hoe zou het gaan met Berserker, mane? Het laatste wat ik via-via vernam (ik heb de goede man zelf al in geen vier, vijf jaar gesproken) was dat hij tegenwoordig les zou geven in Amsterdam, om zo centjes bij elkaar te sprokkelen om terug te keren naar Hawaii. Nog altijd vraag ik me af of hij van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt zijn pik in m'n ex-vriendin te steken, nadat ik eenmaal op vrij schofterige manier afscheid van haar genomen had. Het is louter nieuwsgierigheid die me tot die gedachte dwingt. Dat het goed met hen gaat,- van beiden heb ik erg veel gehouden.
pi_71447793
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:38 schreef mane het volgende:

[..]

Er zijn nu eenmaal veel debielen actief. Maar jij bent gelukkig niet één van hen. Ga gewoon lekker een goed boek lezen, en laat deze dingen voor wat ze zijn. .

RaisinGirl
ff een testje voordat ik enthousiast wordt, je weet het nooit met al die klonen hier :
"Met wie reden wij in de trein terug naar huis?"
pi_71447797
Val ook maar even binnen...
Lamon, trek je er maar geen sodemieter van aan. Kijk gewoon uit wat je zelf op internet gooit aan foto's en info en verder je spamfilter aanzetten en gun ze de lol verder niet, ook niet hier. .
pi_71447804
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

ff een testje voordat ik enthousiast wordt, je weet het nooit met al die klonen hier :
Zij is wel echt hoor. .
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:46:45 #70
37950 JAM
pi_71447822
Kijk, daar is Stali. Die leeft ook nog.
pi_71447826
Jeuh Lamon heeft een fanclub.
pi_71447851
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:46 schreef JAM het volgende:
Kijk, daar is Stali. Die leeft ook nog.
Jammer he?
pi_71447852
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
pi_71447861
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef mane het volgende:

[..]

Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
Probeer anders A_D_A eens? .
pi_71447869
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef JAM het volgende:
Hoe zou het gaan met Berserker, mane? Het laatste wat ik via-via vernam (ik heb de goede man zelf al in geen vier, vijf jaar gesproken) was dat hij tegenwoordig les zou geven in Amsterdam, om zo centjes bij elkaar te sprokkelen om terug te keren naar Hawaii.
Ik heb sinds een jaar of drie geen contact meer JAM. Hij was een tijd lang een goede vriend, maar het was ook goed om 't weer te laten gaan.
pi_71447874
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Jammer he?
Valt mee, kom je al vroeg tegen vandaag.
pi_71447875
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef mane het volgende:

[..]

6 jaar volgens mij.
Toen dit nog echt een tof forum was.

Wat voor imago dan? Dat van een aardige vrouw die een goede muzieksmaak had, gedichten kon waarderen en wist hoe ze moest discussieren?
pi_71447878
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Probeer anders A_D_A eens? .
Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.
pi_71447902
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:

Wat voor imago dan? Dat van een aardige vrouw die een goede muzieksmaak had, gedichten kon waarderen en wist hoe ze moest discussieren?
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:58:48 #80
37950 JAM
pi_71447903
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:53 schreef mane het volgende:

[..]

Ik heb sinds een jaar of drie geen contact meer JAM. Hij was een tijd lang een goede vriend, maar het was ook goed om 't weer te laten gaan.
Fair enough.
pi_71447909
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:55 schreef mane het volgende:

[..]

Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.
Beetje zoals Jeckyll & Hyde? .
pi_71447914
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:

[..]

Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
Ik heb het idee dat Lamon gewoon doorgaat met zijn orginele gebruikersnaam.
pi_71447925
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Beetje zoals Jeckyll & Hyde? .
Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:04:49 #84
37950 JAM
pi_71447935
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
pi_71447946
Amai gedaan nu, verder kom ik niet.
pi_71447955
aaaah, wat zijn we lief zo op het late uur.

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:08:30 #87
37950 JAM
pi_71447956
Buiten dat om is Thelonious Monk - Live at the Five Spot, Discovery!' best een slechte CD. Ik bedoel, de muziek is goed, maar de opname van een dermate slechte kwaliteit dat ik liever een sessie van Pepper Adams op dezelfde locatie luister (te weten: Ten to Four at the Five Spot.)
pi_71447965
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
Proust zou waarschijnlijk opmerken dat een uitdrukking een gemankeerde omschrijving van de werkelijkheid is. Als je iets wilt uitleggen, gebruik dan zoveel mogelijk je eigen woorden en omschrijvingen en geen standaard cliché.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:11:53 #89
37950 JAM
pi_71447974
Nu, wellicht was 'uitdrukking' ook niet het juiste woord. Ik was op zoek naar zegswijze; in dezelfde context dat je iemand in de gracht kan zijn gevallen of in het majem gesodemieterd kan zijn (of, om het Haags te houden, in de plomp was gekankerd).

[ Bericht 14% gewijzigd door JAM op 30-07-2009 02:12:25 ( ) ]
pi_71447976
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:03 schreef mane het volgende:

[..]

Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.

Als je nu maar niet spontaan gaat bekennen ook die flippo van een 'zoalshetis' te zijn he?

Ps. ik kom je natuurlijk niet veel tegen maar 'mane' valt zoals RG natuurlijk niet af te korten of het moet liefkozend zijn en dan is het nog geen afkorting.

Damn... ik moet nodig gaan slapen. .
pi_71447979
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:08 schreef JAM het volgende:
Buiten dat om is Thelonious Monk - Live at the Five Spot, Discovery!' best een slechte CD. Ik bedoel, de muziek is goed, maar de opname van een dermate slechte kwaliteit dat ik liever een sessie van Pepper Adams op dezelfde locatie luister (te weten: Ten to Four at the Five Spot.)
Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.
pi_71447983
Tis af.
pi_71447987
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
context?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71447996
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:
Is ook zo.
Ik ben gewoon een beetje eigenwijs daarin, maar ik had me al voorgenomen om iig te stoppen met het op de spits drijven...
Alleen die vermelding bij GeenStijl is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Mocht ik er ooit achter komen wie dat gedaan heeft, dan zal diegene zich wel even moeten verantwoorden, maar ik denk niet dat ik daar ooit achter ga komen, en eigenlijk is het maar beter ook..
Er zijn belangrijkere dingen op de wereld.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:15:12 #95
37950 JAM
pi_71447998
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.
Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.
pi_71448004
Wanneer is dat Fok meeting kampeer ding er? Gaat dat nog door?
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:17:39 #97
37950 JAM
pi_71448009
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:13 schreef Exoteria het volgende:

[..]

context?
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
pi_71448029
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:15 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.

Met jazz heb ik niet zoveel, zo een draaitafel met stroboscoop is machtig mooi, de hoes en het geluid met kampvuursound.
pi_71448037
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit.

mijn reactie stond inderdaad even open voordat ik op de reageerknop drukte.
Mijn koffie was doorgelopen.
quote:
Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.

oke...
pi_71448043
quote:

[..]

Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
Die vrouw had een pittig kort kapsel?
En de kerel een bierbuik.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 02:24:09 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:22:55 #101
37950 JAM
pi_71448045
Ik heb er eentje van de HEMA, hoe vind je die?

donderdag 30 juli 2009 @ 02:23:25 #102
37950 JAM
pi_71448050
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:22 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die vrouw had een pittig kort kapsel?
Oh, dat weet ik eigenlijk niet.
pi_71448060
quote:

[..]

Kort langdurig sudderverhaal. Gaaf. .
pi_71448068
quote:

[..]

Het gaat niet om wat hij letterlijk zegt. Of om jouw omschrijving, maar om de beschrijving. De Eenzaamheid, van twee mensen die naast elkaar in bed liggen maar mijlenver van elkaar verwijderd zijn. Haar reactie op zijn botte afwijzing. Jouw beschrijving van hoe ze daar liggen. Etc.
pi_71448070
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:22 schreef JAM het volgende:
Ik heb er eentje van de HEMA, hoe vind je die?

[ afbeelding ]
Als echte vinylfanaat ga ik zulke bagger uiteraard tot de grond afbranden.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:30:15 #106
37950 JAM
pi_71448090
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:25 schreef mane het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat hij letterlijk zegt. Of om jouw omschrijving, maar om de beschrijving. De Eenzaamheid, van twee mensen die naast elkaar in bed liggen maar mijlenver van elkaar verwijderd zijn. Haar reactie op zijn botte afwijzing. Jouw beschrijving van hoe ze daar liggen. Etc.
Nu, ik heb de GOEDHEID in mijn hart gevonden (zoals ik dat zo'n mooie uitdrukking vind) om eens de laatste paar alinea's te delen die ik heb toegevoegd aan de in productie zijnde prachtroman 'De Aap die naar vergeving zocht.' Natuurlijk alles onder voorbehoud hè, het is nog niet ééns een begin van een schets, zoals al mijn debiele voor-me-uit-geoudehoer. In een stijl volledig vreemd van de mijne:
quote:
Na een week zo langs elkaar heen geleefd te hebben verklaarde haar man opeens plechtig dat hij nu ‘de goedheid in zijn hart had gevonden om het haar te vergeven.’ Het klonk de Muis overdreven sentimenteel in de oren, melig zelfs. ‘Doe alsjeblieft niet zo belachelijk,’ had ze willen zeggen, maar ze verbeet haar woorden. Ze werd teruggelaten in de slaapkamer en hun leven ging verder zoals het voor haar uitstapje naar Nederland was geweest. Het was een witte vrede. In al die tijd had hij nog geen woord gerept over de affaire, en het zag er niet naar uit dat hier verandering in ging komen.
Zijn stilzwijgen begon aan de Muis te knagen. Klaarblijkelijk was ze er niet in geslaagd, op de schok van het moment zelf, ook maar het kleinste beetje jaloezie in haar man op te wekken. Hoeveel was zijn liefde dan eigenlijk waard? Elke andere man had haar het hele huis door geslagen of, als hij wat minder handtastelijk was, haar de toegang tot het huis ontzegt. Het minste dat hij had kunnen doen is dreigen met een echtscheiding of haar op een andere manier doen laten smeken om vergiffenis. Ze had zich nog niet eens hoeven te excuseren. Zelfs een lullig ‘Het spijt me’, of ‘Sorry’ hoefde er niet van af. Het ontaarde in een bittere teleurstelling voor de Muis. Als hij nog enigszins doortrapt was had de Muis nog kunnen denken dat dit dan de manier was waarop hij haar had willen straffen, maar dat was hij niet. Het kon hem gewoon echt niets schelen. Nu, als hij behoefte had haar zo met z’n onvermogen tot tact te kwellen, dan kon hij het krijgen ook!

’s Avonds, na een dag als alle anderen, lagen de Muis en haar echtgenoot op bed wat lezen. Om specifieker te zijn, haar man lag te lezen. Zij bladerde wat in een boek zonder dat ze haar gedachten er echt bij kon houden. Aan het boek zelf kan het niet hebben gelegen; het was van een auteur die ze goed kende, die ze graag las en ze was al ruim verder dan de helft. Daarna was het haar gaan duizelen, hier niet eens overdrachtelijk gesproken. Als ze het boek ter hand nam, werd ze fysiek onpasselijk. Ze had het gevoel dat ze elk moment om kon vallen en, in een poging dat weg te nemen, hield ze zich vast aan de rand van het bed terwijl ze las.
Haar man was nog even onverschillig als altijd. Het onvermogen om zelfs maar het miniemste glimlachje op zijn gezicht te toveren dat hij de paar dagen na haar terugkomst had gehad, was als sneeuw voor de zon verdwenen. Hij scheen oprecht te genieten van elk moment dat hij hier op aarde genoot. Klaarblijkelijk was hij juist bij een passage aanbeland die een zekere komische noot had. De man begon hardop te lachen; en toen had de Muis het niet meer. Hoe meer plezier hij had, hoe bitterder haar teleurstelling.
‘Die jongen uit Utrecht,’, zei ze, ‘je weet wel, die jongen waar ik je mee bedrogen heb, vertelde me dat iedereen hem “de Aap” noemde.’
‘Wat zeg je?’, vroeg haar man afwezig.
‘Dat die jongen uit Utrecht door iedereen “de Aap” werd genoemd.’
Haar man legde zijn boek terzijde. Voor het eerst in weken tijd scheen hij iets van ergernis te vertonen. De Muis knapte er danig van op.
‘Je zal het beter weten dan ik.’, verzuchtte hij.
‘Nou, ik zal je zeggen dat ik geen flauw idee heb. Ik heb het hem ook niet gevraagd, maar toch vraag ik me toch af hoe dat zo gekomen is.’, zei de Muis.
‘Ik vrees dat ik je daar niet mee zal kunnen helpen.’, zei hij.
‘Wat ik me nu echt afvraag…’, ging de Muis verder, ‘kan het je eigenlijk wel iets schelen? Ik bedoel, je hebt het er nooit over. Je hebt er nog met geen woord over gesproken. Is het te pijnlijk voor je, of kan het je gewoon iets schelen?’
‘Waarom begin je daar opeens over?’, vroeg hij.
‘Wat maakt dat nu weer uit? Wanneer had ik er dan over moeten beginnen?’
‘Luister,’, ze haar man, ‘ik lig nu gewoon op bed een boek te lezen. Over acht uur gaat de wekker weer en dan mag ik weer een poging wagen om hier brood op de plank te krijgen. Als je het héél erg vind lees ik nog wat en ga ik daarna lekker slapen, oké? Ik heb geen zin in die rare spelletjes van je.’
‘Welke rare spelletjes?’, vroeg de Muis.
‘Je weet verdomd goed waar ik het over heb. Ga nu ook maar gewoon lekker slapen.’, zei hij,- en daarmee was het gedaan. Hij draaide zich om knipte het licht uit. De Muis was er niet in geslaagd dat in hem los te maken waar ze op gehoopt had. Ze zou veel drastischer te werk moeten gaan om enige kans van succes te hebben.
Verdomd, da's toch wel mooi hè? .
Als ik morgen wakker word schaam ik me er kapot om.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 02:30:39 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_71448092
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:

[..]

6 jaar volgens mij.
Toen dit nog echt een tof forum was.

lamon we hadden nog feestjes bij mij 3000 en 5000ste post

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71448097
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

lamon we hadden nog feestjes bij mij 3000 en 5000ste post

Fijn.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 02:34:19 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_71448113
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Fijn.
Zijn legendarische topics hoor

pi_71448117
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:30 schreef JAM het volgende:

[..]

Nu, ik heb de GOEDHEID in mijn hart gevonden (zoals ik dat zo'n mooie uitdrukking vind) om eens de laatste paar alinea's te delen die ik heb toegevoegd aan de in productie zijnde prachtroman 'De Aap die naar vergeving zocht.' Natuurlijk alles onder voorbehoud hè, het is nog niet ééns een begin van een schets, zoals al mijn debiele voor-me-uit-geoudehoer. In een stijl volledig vreemd van de mijne:
[..]

Verdomd, da's toch wel mooi hè? .
Als ik morgen wakker word schaam ik me er kapot om.
Ja, maar het wordt wel een beetje zo'n typisch vrouw versus man-verhaal. Ik vind dat niet zo boeiend eigenlijk.
pi_71448122
Ik ga maar eens even douchen.
pi_71448133
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zijn legendarische topics hoor

Zo ga jij de boeken in als legendarische sukkel.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 02:38:41 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_71448137
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zo ga jij de boeken in als legendarische sukkel.
Oh gaan we vanaf nu Tong Bashen ?

donderdag 30 juli 2009 @ 02:38:45 #114
37950 JAM
pi_71448138
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef mane het volgende:

[..]

Ja, maar het wordt wel een beetje zo'n typisch vrouw versus man-verhaal. Ik vind dat niet zo boeiend eigenlijk.
Dat is het ook niet, maar soms moet het even hè, omwille van de rest.
pi_71448139
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:35 schreef mane het volgende:
Ik smeer m ook.
pi_71448141
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:35 schreef mane het volgende:
Om deze tijd... dat is wel zo RG. .
pi_71448163
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Ach, ik ben bezig een bord vol toast met kaas en mosterd klaar te maken, zo heeft iedereen zijn ding.
pi_71448175
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oh gaan we vanaf nu Tong Bashen ?

Sorry.
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik ken jou, je bent een van de leukste fokkers ever!
Dus geen zorgen!
pi_71448232
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ach, ik ben bezig een bord vol toast met kaas en mosterd klaar te maken, zo heeft iedereen zijn ding.
Yep, ik heb bv. nog een klein lurkje wijn over en dan pitten. Vakantie.
Raar eigenlijk om je al die tijd op zoiets te verheugen en dat het dan tegelijkertijd zo vreemd is.

Trusten, Lamon en nogmaals trek je maar nergens wat van aan. Dat geouwehoer waait allemaal net zo snel over. .
pi_71448248
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Heerlijk toch, die voorspelbaarheid.
  donderdag 30 juli 2009 @ 03:06:05 #121
37950 JAM
pi_71448284
Nu, ik maak nog even mijn vaste wandelinkje en ga dan eens met een boekje op bed liggen. Wellicht dat ik ook nog een douche neem,- dat zal ik na het wandelinkje besluiten. Truste allemaal.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 05:24:42 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_71448621
Toestanden allemaal

pi_71554772
..even melden dat ik The Wrestler helemaal geweldig vond, Mickey Rourke een held is en Darren Aronofsky ook.
pi_71555072
En ik wou even melden dat ik Elliot Smith - Either or heb gedownload en binnenkort in de donkerte met een kaarsje er eens goed naar zal luisteren!
pi_71555205
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
En ik wou even melden dat ik Elliot Smith - Either or heb gedownload en binnenkort in de donkerte met een kaarsje er eens goed naar zal luisteren!
Precies het goede album daarvoor!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:11:25 #126
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582841
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
..even melden dat ik The Wrestler helemaal geweldig vond, Mickey Rourke een held is en Darren Aronofsky ook.

Dat is dus een van de beste films die ik de afgelopen jaren heb gezien! Zo zonde dat die domme Sean Penn de oscar kreeg voor 'Milk', alleen maar omdat ie een controversiële rol speelde, wat ie overigens op de bekende manier deed, net zoals ie Sam speelde in 'I am Sam'. Kan me niet voorstellen dat een rebelse leider van een homocluppie precies hetzelfde praat en dezelfde gezichtsuitdrukkingen heeft als een retarded vader van een slim meisje dat niet naar een pleeggezin wil.

Ik heb helemaal niets met dat WWE worstelen gedoe, maar wat een wonderschoon portret zet Rourke neer van een man die zijn hele leven en alles wat belangrijk voor hem is als zand door zijn vingers ziet glippen. Ik was echt heel erg onder de indruk.
pi_71583271
hoi lamon
pi_71613476
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb helemaal niets met dat WWE worstelen gedoe, maar wat een wonderschoon portret zet Rourke neer van een man die zijn hele leven en alles wat belangrijk voor hem is als zand door zijn vingers ziet glippen. Ik was echt heel erg onder de indruk.
Ik dus ook, dat hele worstelen is eigenlijk ook maar bijzaak, het had over iets anders kunnen gaan, het is meer die tereurnis van iemand die zijn hele leven de verkeerde keuzes gemaakt heeft, en daar te laat achter komt om het recht te zetten, en dan maar bij wijze van fatalisme doorgaat op het pad waar hij toch niet meer vanaf kan komen.
Vooral tekenent dat Mickey Rourke het speelt, aangezien hij in zijn leven in een soortgelijke situatie zit, voor zover je dat van een acteur kunt weten.
pi_71640576
Ik heb meer met muziek.
pi_71641149
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:18 schreef sig000 het volgende:
Ik heb meer met muziek.
Ik uiteindelijk ook, maar in films zit soms ook geweldige muziek, dus het 1 sluit het andere niet uit.
pi_71641177
In muziek vind je vaker de betere films. .
pi_71641178
Yann Tiersen @ Amelie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_71641230
En Chris Mansell voor Requiem for a Dream, Elliott Smith voor Good Will Hunting, Pearl Jam's cover van The Who's Reign over me in de film (heel origineel ) Reign over me, de meest prachtige walsen in Koreaanse films zoals A tale of two sisters en Old Boy, alles in Jesus Christ Superstar en ga zo maar door.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 06-08-2009 02:45:12 ]
pi_71641300
Oh, en Sia met Breathe me aan het eind van Six Feet Under, maar dat telt niet want dat is een serie...
pi_71641358
We vergeten zomaar David Bowie in Christiane F. en Labyrinth!
pi_71641390
en Ryuichi Sakamoto die de muziek van Merry Christmas, Mr. Lawrence deed.

pi_71671743
Rockers.

pi_71722389
Is dit tevergeefse moeite,want ik had hier ook beloofd dat ik met dit soort ongein zou stopppen en me bezig zou houden met zaken die echt belangrijk zijn...
Tekortkoming van mij weer...
pi_71722577
Amusement Lamon dat is 't.
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:44:01 #140
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71722632
Wat is er aan de hand, Lamon?
Jullie zijn te vroeg
pi_71722661
"...en ik ga er een boek over schrijven!"

Dat blijft ook gewoon schitterend. .
pi_71722876
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er aan de hand, Lamon?
Jullie zijn te vroeg
Om in Britney taal te spreken, oops I did it again.
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:03:47 #143
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71722949
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
Je laat je toch niet uit het veld slaan door de gebeurtenissen hier?
Btw, volg je Lindsay Lohan nog?
pi_71722990
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het loopt ook aardig uit de hand in deel 3 van je 4chan topic.
pi_71723051
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Je laat je toch niet uit het veld slaan door de gebeurtenissen hier?
Btw, volg je Lindsay Lohan nog?

Ik ben een beetje achter, maar ze wordt een beetje teveel veroordeeld.
  Trouwste user 2022 zondag 9 augustus 2009 @ 02:12:05 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_71723095
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 02:39 schreef Crack_ het volgende:
We vergeten zomaar David Bowie in Christiane F. en Labyrinth!
Wist je dat Christiane F weer aan de heroïne is ?

pi_71723135
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leeft die nog dan?
pi_71723146
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze is er nooit helemaal 100 % van af geweest, elke keer wanneer het goed ging begon ze uiteindelijk toch weer
pi_71723168
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Leeft die nog dan?
Ja, ze was een jaar geleden nog in Amsterdam
Ze heeft een zoon maar die woont in een opvangtehuis voor kinderen
pi_71723224
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:

Ze heeft een zoon maar die woont in een opvangtehuis voor kinderen
Van Detlef?
pi_71723280
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Van Detlef?
Neem aan van niet, dat kind is 11
pi_71723349
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Neem aan van niet, dat kind is 11

Je weet maar nooit of ze die nog later is tegengekomen.
pi_71723381
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:31 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je weet maar nooit of ze die nog later is tegengekomen.
Ja dat klopt, ik zou eigenlijk bijna denken dat die gast wel dood moet zijn, daar horen we niks meer van
Ik snap nog steeds niet, hoe je als moeder er pas na 2 jaar achter komt dat je kind aan de heroine zit
pi_71723418
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik zou eigenlijk bijna denken dat die gast wel dood moet zijn, daar horen we niks meer van
Ik snap nog steeds niet, hoe je als moeder er pas na 2 jaar achter komt dat je kind aan de heroine zit
Dopegebruik kun je aardig verstoppen waneer je weinig thuis bent en moeder werkt.
pi_71723448
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dopegebruik kun je aardig verstoppen waneer je weinig thuis bent en moeder werkt.
hmhm, ja ik wil niks afschuiven op die moeder ofzo, maar toch..
Ik weet eigenlijk niet, wordt er nu ook echt veel harddrugs in Nederland gebruikt zoals crack en heroine ?
Volgens mij valt het namelijk wel mee, maar geen idee
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:43:02 #156
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71723508
Waar komt jouw naam eigenlijk vandaan, Crack_?
pi_71723545
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:38 schreef Crack_ het volgende:

[..]

hmhm, ja ik wil niks afschuiven op die moeder ofzo, maar toch..
Ik weet eigenlijk niet, wordt er nu ook echt veel harddrugs in Nederland gebruikt zoals crack en heroine ?
Volgens mij valt het namelijk wel mee, maar geen idee
In die tijd en in Berlijn was 't erger maar vergis je niet in de niet geregistreerde cijfers.
pi_71723563
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Waar komt jouw naam eigenlijk vandaan, Crack_?
Ik was kei hard drugs verslaafd!
Nee, geen idee om eerlijk te zijn, ik vind crack wel interessant van hoe kapot je er aan gaat (klinkt beetje raar) maar voor de rest, geen idee
pi_71723583
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef sig000 het volgende:

[..]

In die tijd en in Berlijn was 't erger maar vergis je niet in de niet geregistreerde cijfers.
Ik heb stage gelopen in een apotheek, en daar verkopen ze gewoon schone spuiten voor junkies. Waren er toch wel een paar in de week die langs kwamen!
(Uiteindelijk hebben ze de prijs verhoogd en was het te duur geworden, dus toen kwamen ze niet meer)
pi_71723588
*btw heb net deel 2 gekilled dus deel 3 hangt aan een zijden draadje.
pi_71723601
quote:

Ook al zou hij in londen optreden, dan zou ik er alsnog heen gaan!
Ik zal morgen ofzo wel een foto maken van die boeken die ik heb van hem met al die knipsels, is echt vet!
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:51:37 #163
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71723619
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik was kei hard drugs verslaafd!
Nee, geen idee om eerlijk te zijn, ik vind crack wel interessant van hoe kapot je er aan gaat (klinkt beetje raar)
Dat snap ik op zich wel.
quote:
maar voor de rest, geen idee
Maar dit dan weer niet
pi_71723638
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dat snap ik op zich wel.
[..]

Maar dit dan weer niet
Ik had er nog niet echt over nagedacht waarom ik nou deze naam heb gekozen
Dat deed ik net, toen jij het vroeg pas!
Misschien onbewust omdat ik het interessant vind, maar ik weet het dus niet echt..
Snap je ?
pi_71723693
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Misschien onbewust omdat ik het interessant vind, maar ik weet het dus niet echt..
Snap je ?

Ik snap dat wel, mijn usernaam is ook in een opwelling ontstaan.
pi_71723721
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef Stali het volgende:
"...en ik ga er een boek over schrijven!"

Dat blijft ook gewoon schitterend. .
Ik weet nog niet wanneer.
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:00:37 #167
196335 Gotrick
FOKking irritant
pi_71723724
Is Lamon hier gespot?
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:00:45 #168
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71723729
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
Snap je ?
Neuh Maar geeft verder niet
pi_71723739
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:50 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ook al zou hij in londen optreden, dan zou ik er alsnog heen gaan!
Ik zal morgen ofzo wel een foto maken van die boeken die ik heb van hem met al die knipsels, is echt vet!
In oktober komt er een speciale 40 jaar editie met 2 discs en er gaan geruchten dat als hij nog steeds kan, hij in 2010 weer gaat touren.
No worries, je gaat hem nog wel zien.
pi_71723748
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:00 schreef Gotrick het volgende:
Is Lamon hier gespot?
Nee die zit in Bikkeltijd op dit tijdstip.
pi_71723760
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:

[..]

In oktober komt er een speciale 40 jaar editie met 2 discs en er gaan geruchten dat als hij nog steeds kan, hij in 2010 weer gaat touren.
No worries, je gaat hem nog wel zien.
Mn hartje maakt echt even een sprongetje!
Nouja, de geruchten ging ook rond dat David Bowie afgelopen jaar op pinkpop zou komen, maar dat was ook niet
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:07:21 #172
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71723791
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:02 schreef sig000 het volgende:
Nee die zit in Bikkeltijd op dit tijdstip.
Ik kan 'm niet vinden.
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:15:03 #173
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71723893
Gevonden.
pi_71724065
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
Gevonden.
Ok, gaan we daar verder.
pi_71779432
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
Niet vanwege deze quote maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft qua films. Al vond ik The Wrestler niet zo goed. Nicholas Cage en Sly werden voor hem nog gevraagd voor deze film, leuk dat Mickey Rourke hem toch mocht spelen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71779477
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef behangplakker het volgende:
maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft
Je hebt gelijk.
pi_71779507
Ik ben half dronken en weet niet waar ik mn frustraties kwijt kan behalve hier
pi_71779515
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:00 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik weet nog niet wanneer.
Het is dan al geschreven d.m.v. die sig. Dat vind ik er juist zo briljant aan. .
pi_71779516
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Verdraai mijn post maar weer Daarbij ben ik alleen verrast door onze voorgeschiedenis, had dit niet van hem verwacht
pi_71779590
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Verdraai mijn post maar weer Daarbij ben ik alleen verrast door onze voorgeschiedenis, had dit niet van hem verwacht
Had je nou echt niet door dat dat hele klaagbaak en filmpjes gedoe gewoon satire is?
Natuurlijk ga ik je niet stalken, natuurlijk ga ik Geenstijl niet aanklagen...
pi_71779597
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben half dronken en weet niet waar ik mn frustraties kwijt kan behalve hier
Wat is er, Crack_
pi_71779603
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef Stali het volgende:

[..]

Het is dan al geschreven d.m.v. die sig. Dat vind ik er juist zo briljant aan. .
Ik wil het echt doen maar kan de juiste woorden maar steeds niet vinden.
Bedankt voor je medeleven.
pi_71779609
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Niet vanwege deze quote maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft qua films. Al vond ik The Wrestler niet zo goed. Nicholas Cage en Sly werden voor hem nog gevraagd voor deze film, leuk dat Mickey Rourke hem toch mocht spelen
Heeft Cage geweigerd dan? .
pi_71779638
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Wat verdraai ik?
pi_71790256
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:

[..]

Had je nou echt niet door dat dat hele klaagbaak en filmpjes gedoe gewoon satire is?
Natuurlijk ga ik je niet stalken, natuurlijk ga ik Geenstijl niet aanklagen...
Klaagbaak en filmpjes enzo? Ik heb daar niks mee te maken en met GS ook niet hoor. Ik heb alleen EW terecht goed genaaid, ik kom net na een maand weer op Fok! kijken
pi_71837720
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Klaagbaak en filmpjes enzo? Ik heb daar niks mee te maken en met GS ook niet hoor. Ik heb alleen EW terecht goed genaaid, ik kom net na een maand weer op Fok! kijken
Na 01.00 gek!

En ik ga weer een nieuwe A-HA poging doen, het is alweer een aantal maanden geleden.....

donderdag 13 augustus 2009 @ 01:52:44 #187
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71838330
.
-
pi_71838401
quote:
Crappy humor maken van mooie clips van geniale bands.
Dat is een no-no..

..en..

...ter compensatie...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:04:15 #190
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71838420
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

Crappy humor maken van mooie clips van geniale bands.
Dat is een no-no..

..en..

...ter compensatie...
Mew, je hebt gelijk hoor. Ze zijn goed.
Al zou ik eigenlijk nog eeen cd van ze moeten kopen
Ik vond de clip wel grappig. En nu ga ik weer een poging wagen te slapen.
Misschien over A-ha dromen
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:04:18 #191
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_71838423
for old times sake
terug voor prut
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_71838446
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef HighLander het volgende:
for old times sake
terug voor prut
Het is de laatste tijd wel een feest der herkenning hier he?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:13:36 #193
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_71838508
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het is de laatste tijd wel een feest der herkenning hier he?
dunno is ook al weer weken geleje....
zo boeiend is het ook allemaal niet meer als je je de pleuris moet zoeken tussen de bagger naar een leuk topic of een minder leuk topic met bekenden

Maar het bikkelen is natuurlijk nooit veranderd.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_71865520
Ik ga maar eens op tijd naar bed vanavond, mijn bier is bijna op.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:09:29 #195
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71865558
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef sig000 het volgende:
Ik ga maar eens op tijd naar bed vanavond, mijn bier is bijna op.
Ben je nog op de bijzondere camping?
pi_71865628
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ben je nog op de bijzondere camping?
Nee nu niet meer jammer genoeg , het is echt gezellig daar.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:18:01 #197
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71865647
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef sig000 het volgende:
Nee nu niet meer jammer genoeg , het is echt gezellig daar.
Allicht, met een soepel rookbeleid, reggae en een hoop paarden.
pi_71865676
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Allicht, met een soepel rookbeleid, reggae en een hoop paarden.
Yup, wat wil een mens nog meer.
pi_71865717
De bijzondere camping?
pi_71865820
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:24 schreef Lamon het volgende:
De bijzondere camping?
pi_71865956
quote:
Tres cool!
pi_71969992
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Tres cool!
Mooie plek ook voor een meeting bij deel 200.
pi_71970018
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:

[..]

Mooie plek ook voor een meeting bij deel 200.
Laten we het door I.R. organiseren, dan moet het wel goed gaan.
pi_71970137

Jullie gaan trouwens naar de fok meet, weet je het nu al zeker of niet ?
pi_71970217
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:47 schreef Crack_ het volgende:

Jullie gaan trouwens naar de fok meet, weet je het nu al zeker of niet ?
Ik ga alleen als jij gaat, ik wil iemand erbij hebben die ik vertrouw.
pi_71970245
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik wel ga, maar dan moet je niet ineens weggaan ofzo he!
Anders ben ik ook alleen
pi_71970258
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb sowieso plek in Westbroek om te pitten.
Haat kamperen.
pi_71970264
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb sowieso plek in Westbroek om te pitten.
Haat kamperen.
Kamperen is leeeeeeeuk!
Maar jij komt dus ook ?
pi_71970286
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Kamperen is leeeeeeeuk!
Maar jij komt dus ook ?

Ja, lijkt me wel geinig voor een keer.
pi_71970307
Okee, morgen nog even bevestigen dat we alledrie gaan, en dan echt aanmelden?
pi_71970338
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
Ik moet nog even met mn ouders overleggen, en die zijn nu nog op vakantie!
Maar jullie blijven dan ook slapen toch ?
Oh, is die 25 ¤ al met campingplaats ?
pi_71970347
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
Ik neem al mijn klonen mee.
pi_71970449
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:04 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik moet nog even met mn ouders overleggen, en die zijn nu nog op vakantie!
Maar jullie blijven dan ook slapen toch ?
Oh, is die 25 ¤ al met campingplaats ?
Die 25,- is all-in, dus meer ben je niet kwijt.
Erg goedkoop eigenlijk.

Ik heb alleen geen tent, maar ik ben zo'n idioot die gewoon op het veld in slaap valt.
pi_71970486
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Die 25,- is all-in, dus meer ben je niet kwijt.
Erg goedkoop eigenlijk.

Ik heb alleen geen tent, maar ik ben zo'n idioot die gewoon op het veld in slaap valt.
Ik regel wel wat, ben erg goed in laatste momenten.
pi_71970494
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:16 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik regel wel wat, ben erg goed in laatste momenten.
Ik wou net zeggen, je gaat eeeecht niet op de grond slapen
Ik zit trouwens meer ermee dat ik zo kei veel spullen mee moet nemen
pi_71970540
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, je gaat eeeecht niet op de grond slapen
Ik zit trouwens meer ermee dat ik zo kei veel spullen mee moet nemen
Tandeborstel en zeep lijkt mij meer dan genoeg.
En extra ondergoed, en een paar sokken.
pi_71970553
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Tandeborstel en zeep lijkt mij meer dan genoeg.
En extra ondergoed, en een paar sokken.
Okee, even overnieuw

een tent, matrasje, slaapzak, mn beertje , kleertjes, en de normale shit
Das best wel veel ;p
Ohnee, het valt wel mee
pi_71970567
aangezien het hier over de meet gaat , hoe laat moeten we de volgende dag oprotten
als ik pissed ben geweest zal vroeg opstaan onmogelijk voor mij zijn
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_71970573
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:24 schreef Crack_ het volgende:

Ohnee, het valt wel mee
Een auto met slaapstoelen is al goed te doen.
pi_71970577
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:26 schreef gers het volgende:
aangezien het hier over de meet gaat , hoe laat moeten we de volgende dag oprotten
Ik las ergens dat Remlof zei 12 uur
pi_71970584
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een auto met slaapstoelen is al goed te doen.
Een auto is toch niet gezellig
Misschien mag ik de caravan wel lenen (hehe echt niet dus )
pi_71970585
quote:

Boeit dat wat dan?
pi_71970587
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik las ergens dat Remlof zei 12 uur
dat trek ik echt nooit
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_71970590
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:28 schreef gers het volgende:

[..]

dat trek ik echt nooit
Ik vind het ook vroeg :p
pi_71970604
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Een auto is toch niet gezellig

Gaat prima hoor, het is maar net wat je gewend bent.
pi_71970610
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Gaat prima hoor, het is maar net wat je gewend bent.
Nee maar ik bedacht me al dat mn tentje zo heel klein is opgevouwen
Een auto, dat is toch ook niet lekker slappen, kun je je nog geen eens draaien!
pi_71970612
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik vind het ook vroeg :p
gelukkig ben ik niet de enige
pi_71970617
quote:
\

Ik denk niet dat er een tijdslimiet is, het is gewoon 2 dagen toch? Dat dacht ik tenminste...
pi_71970618
Wordt nog wat dan om me op tijd wakker te krijgen.
pi_71970619
sommige autos kan je prima in slapen , in een caddy kan je gewoon een 2 persoonsmatras in gooien
pi_71970624
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:32 schreef Lamon het volgende:

[..]

\

Ik denk niet dat er een tijdslimiet is, het is gewoon 2 dagen toch? Dat dacht ik tenminste...
Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!
pi_71970636
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:32 schreef gers het volgende:
sommige autos kan je prima in slapen , in een caddy kan je gewoon een 2 persoonsmatras in gooien
Maar een tent is gezelligggeeeerrrr
pi_71970642
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!
en goeie beurt dan val je vanzelf in slaap.
pi_71970646
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Maar een tent is gezelligggeeeerrrr
ligt eraan met welke fokster je erin ligt
met yvonne lijkt het mij niet echt gezellig
pi_71970689
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:36 schreef gers het volgende:

[..]

ligt eraan met welke fokster je erin ligt
met yvonne lijkt het mij niet echt gezellig
Met Yvonne zit ik ook liever voor de tent.
pi_71970723
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.

Maar als het nare jongens zijn sla ik ze wel van je af, als internet nep-broer.
Want sommigen moet je een beetje voor uitkijken.
pi_71970734
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.

Hee Lamon wat voor bier zuip jij?
pi_71970746
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Maar ik wil juist niet dat iedereen irritant om me heen zou gaan hangen ofzo ;p
Hopelijk ben je dus wel een goede nep broer!
pi_71970748
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:35 schreef sig000 het volgende:

[..]

en goeie beurt dan val je vanzelf in slaap.
Hehehee, nou dankje voor de tip
pi_72028552
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hee Lamon wat voor bier zuip jij?
Vanwaar die vraag?
Varieert.

Oh, en ik heb me aangemeld voor de 10 jaar meet, dus je moet maar kijken of je ook gaat. Ik ben er iig.
pi_72028609
Ik niet.
-
pi_72028683
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik niet.
'rom nie?
pi_72028688
boh ik ga lamon meten
pi_72028755
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef gers het volgende:
boh ik ga lamon meten
Ik ben 1.87, hoef je niet te meten hoor, weet ik uit mijn hoofd.
pi_72028825
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef Lamon het volgende:

[..]

'rom nie?
Omdat ik naar een veel groter feestje ga.
-
pi_72028886
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat ik naar een veel groter feestje ga.
De Wereldhavendagen?
pi_72028958
Ik ben klein
pi_72029042
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben klein
1.62 gok ik.

Close?
pi_72029068
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:35 schreef Lamon het volgende:

[..]

1.62 gok ik.

Close?
1.58
pi_72029109
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]

1.58
Lief klein meisje...
pi_72029146
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef Lamon het volgende:

[..]

Lief klein meisje...
Ik vind het echt irritant :p
Aan mn uiterlijk zou je echt denken dat ik 14 ben ofzo ;p

Heb je Dotje trouwens al gezien ?
pi_72029210
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik vind het echt irritant :p
Aan mn uiterlijk zou je echt denken dat ik 14 ben ofzo ;p

Heb je Dotje trouwens al gezien ?
Ben je gek, niemand denkt dat.

Ja, je had haar in dat klaagbaak-slowchat topic gezet.
Mensen dachten nog dat het een ratje was ipv een hamster.
pi_72029228
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ben je gek, niemand denkt dat.

Ja, je had haar in dat klaagbaak-slowchat topic gezet.
Mensen dachten nog dat het een ratje was ipv een hamster.
Ik heb het zelfs aan mensen gevraagd op school "Hoe oud denk je dat ik ben?"
En de meeste zeiden 15

En lief heee, ze vindt me echt lief denk ik ;p
Elke keer als ik mn hand in 't kooitje zet klimt ze er meteen op
pi_72029319
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:51 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik heb het zelfs aan mensen gevraagd op school "Hoe oud denk je dat ik ben?"
En de meeste zeiden 15

En lief heee, ze vindt me echt lief denk ik ;p
Elke keer als ik mn hand in 't kooitje zet klimt ze er meteen op
Mensen zijn gek, de 1 zegt dat ik 35 ben, dan vraagt weer iemand of ik nog studeer, ze lullen maar wat.
Niet teveel op letten.

Dan vind ze je vast lief, hamsters zijn best schuchter als ze je niet vertrouwen, en dan zou ze in de hoek van het kooitje gaan zitten, maar dat is dus niet zo.
pi_72062546
Hey Lamon, ben je er nog ?
pi_72062563
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 03:52 schreef Crack_ het volgende:
Hey Lamon, ben je er nog ?
Tuurlijk.
Ik was even aan het kijken wat het leukste nummer was wat ik op youtube zou vinden om hier te zetten.

Ik dacht aan deze;

pi_72062568
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 04:06 schreef Lamon het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Ik was even aan het kijken wat het leukste nummer was wat ik op youtube zou vinden om hier te zetten.

Ik dacht aan deze;

Kate Bush, wat een stem

Om even te janken
pi_72062569
Oh, ik heb marley & me nog niet gezien!
Morgen, I promise
pi_72062583
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 04:12 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Kate Bush, wat een stem

Om even te janken

Ze hebben nog meer zielige nummers.
pi_72062589
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 04:26 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ze hebben nog meer zielige nummers.

Wat heb jij een scheet van een neefje trouwens
pi_72062596
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 04:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Wat heb jij een scheet van een neefje trouwens
Hij is wat lang voor zijn leeftijd, en een beetje slungelig, maar hij heeft wel pretoogjes, en da's het belangrijkste.

En nog een Kate nummer, omdat ik er nu helemaal in zit, en dan slapen....

pi_72062598
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 04:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

Hij is wat lang voor zijn leeftijd, en een beetje slungelig, maar hij heeft wel pretoogjes, en da's het belangrijkste.

En nog een Kate nummer, omdat ik er nu helemaal in zit, en dan slapen....

Hoe oud is ie dan ?
Hij ziet er echt ontzettend lief uit

Slaap lekker alvast, ik ga ook zo!
pi_72062602
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 04:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hoe oud is ie dan ?
Hij ziet er echt ontzettend lief uit

Slaap lekker alvast, ik ga ook zo!
Een half jaartje.

Nog 1 en dan ben ik echt weg, Trusten.

pi_72062604
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 04:56 schreef Lamon het volgende:

[..]

Een half jaartje.

Nog 1 en dan ben ik echt weg, Trusten.

Ze zijn allemaal mooi!

En slaap lekker!
pi_72062650
Goedemorgen!
pi_72084676
Heyhey!
Ik check nu Marley & Me, en ik vind het echt een vette film, ben nu zo ongeveer op de helft.
De hele tijd wil ik Dotje erbij halen, omdat het steeds over huisideren gaat
pi_72084704
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Heyhey!
Ik check nu Marley & Me, en ik vind het echt een vette film, ben nu zo ongeveer op de helft.
De hele tijd wil ik Dotje erbij halen, omdat het steeds over huisideren gaat
Je bent veel te vroeg .
-
pi_72084778
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je bent veel te vroeg .
voor ?
pi_72084938
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

voor ?
Dit topic..
Doordeweeks 01:00 en in het weekend 02:00. .
-
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:31:52 #270
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72084960
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit topic..
Doordeweeks 01:00 en in het weekend 02:00. .
Héél goed
pi_72085005
Nou dan reageer ik om 2 uur wel nog een keer!
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:51:01 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_72085196

zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:03:14 #273
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72085324
Nu het eindelijk tijd is ( ), wil ik toch maar even gezegd hebben dat ik deze week enorm geniet van de WK atletiek.
pi_72085363
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nu het eindelijk tijd is ( ), wil ik toch maar even gezegd hebben dat ik deze week enorm geniet van de WK atletiek.
Doe jij dat ?
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:06:28 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_72085372
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Bolt

zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:11:55 #276
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72085435
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef tong80 het volgende:
Bolt

Alle loopnummers, van de 100 meter tot met de estafette
pi_72085857
Goedenacht.
pi_72085862
Haaaai
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:52:00 #279
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72085882
Wat gezellig dat jullie er zijn, Lamon en Crack_ .
pi_72085894
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ook dat jij er bent
pi_72085897
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ehm, Crack_ is niet MIJN kloon hoor.
Mocht je dat willen beweren via je subtiele groet.
pi_72085915
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik ben geen kloon, van niemand niet
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:56:40 #283
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72085918
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Lamon het volgende:
Wiens kloon is ze dan?
quote:
Zelfs voor mijn doen was dat nog iets té subtiel, dus nee, dat bedoelde ik niet.
pi_72085957
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik ben geen kloon, van niemand niet
Ik hoop het niet Crack_ , want als je wel een kloon zou blijken te zijn, zou mijn hart voor eeuwig gebroken zijn.
Doe eens een foto van je DB collectie om ons te overtuigen dat we er zo'n lief meisje bij hebben hier.

En kloon of niet, wat vond je van Marley and me?
Te lief toch?
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 augustus 2009 @ 03:02:24 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_72085966
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Alle loopnummers, van de 100 meter tot met de estafette
Bram Som loopt zondag de finale van
de 800 m bij de WK atletiek in Berlijn.
De Europees kampioen van 2006 leek te
worden uitgeschakeld toen hij in de
halve finales ten val kwam,maar werd
alsnog tot de finale toegelaten na een
protest van de nationale atletiekunie.

Som was het slachtoffer van een val van
de Soedanees Abubaker Kaki,die zich na
de start op kop had genesteld,met onze
landgenoot in zijn kielzog.Na 300 meter
ging Kaki door z'n enkel,waarna hij Som
in zijn val meesleurde.De Pool Marcin
Lewandowski viel weer over Som heen.

De atletiekunie tekende direct protest
aan;dat werd gehonoreerd en zowel Som
als de Pool lopen zondag in de finale.

pi_72085969
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Zelfs voor mijn doen was dat nog iets té subtiel, dus nee, dat bedoelde ik niet.
Je kan behoorlijk subtiel zijn, dus ik weet het soms niet.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 augustus 2009 @ 03:09:54 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_72086009
Trusten lamon

pi_72086020
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:09 schreef tong80 het volgende:
Trusten lamon

Tot je volgende plas-sessie.
pi_72086028
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik hoop het niet Crack_ , want als je wel een kloon zou blijken te zijn, zou mijn hart voor eeuwig gebroken zijn.
Doe eens een foto van je DB collectie om ons te overtuigen dat we er zo'n lief meisje bij hebben hier.

En kloon of niet, wat vond je van Marley and me?
Te lief toch?
Ahw
Ik heb je al eens bewezen dat ik echt geen kloon ben, maar hier heb je mn david bowie collectie

Links boven is mn kalender met bij elke maand een andere foto van hem uit jawel 1984! Dan daar rechts zijn 2 soort kartonnen posters, daar onder 3 boeken met krantenknipsels erin!

Een paar van die krantenknipsles:

En dat dan 3 boeken vol, dus ik mag mezelf denk ik toch wel trotse eigenaar hier van noemen, ik denk niet dat veel mensen dit hebben!

En Marley & me ben ik nog aan het kijken, ze zijn nu bij het stukje dat zn maag is omgedraait (toch?) en dat hij het toch haalt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Crack_ op 22-08-2009 03:28:23 ]
pi_72086047
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Héél goed
.
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
Nou dan reageer ik om 2 uur wel nog een keer!
.

En shalom allen. .
-
pi_72086049
Van wie ben jij een kloon, Crack_?
-
pi_72086053
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:13 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ahw
Ik heb je al eens bewezen dat ik echt geen kloon ben, maar hier heb je mn david bowie collectie

[ afbeelding ]
Links boven is mn kalender met bij elke maand een andere foto van hem uit jawel 1984! Dan daar links zijn 2 soort kartonnen posters, daar onder 3 boeken met krantenknipsels erin!

Een paar van die krantenknipsles:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dat dan 3 boeken vol, dus ik mag mezelf denk ik toch wel trotse eigenaar hier van noemen, ik denk niet dat veel mensen dit hebben!

En Marley & me ben ik nog aan het kijken, ze zijn nu bij het stukje dat zn maag is omgedraait (toch?) en dat hij het toch haalt!
Supercollectie! Mag je inderdaad heel trots op zijn.
Je hebt nog meer dan die vriend van mij, en die heeft al heel veel.
Je hebt hem alleen nog niet live gezien ( ) , om mezelf nog een beetje het gevoel te geven dat ik ook stoer ben.

En hoever ben je met Marley and Me, want als je al ver bent wil ik vannacht nog wel horen wat je ervan vond, ik ben echt benieuwd namelijk.
pi_72086067
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
En shalom allen. .
Wat voor enorm feest ging je nu heen?
pi_72086090
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

Supercollectie! Mag je inderdaad heel trots op zijn.
Je hebt nog meer dan die vriend van mij, en die heeft al heel veel.
Je hebt hem alleen nog niet live gezien ( ) , om mezelf nog een beetje het gevoel te geven dat ik ook stoer ben.

En hoever ben je met Marley and Me, want als je al ver bent wil ik vannacht nog wel horen wat je ervan vond, ik ben echt benieuwd namelijk.
Ik ben blij dat je zegt dat ik hem nóg niet heb gezien, komt dus wel !
En jij bent heel stoer, dat weet je toch!

Ik heb Marley and me nét afgekeken, en ik kan me herinneren dat ik zei dat ik bijna nooit huil bij een film, maar jezus, wat een emoties!
En ik denk omdat het komt omdat het niet allemaal erger gemaakt is, maar gewoon voor vrijwel iedereen ontzettend herkenbaar is!
Zo zou ik zo'n klein kindje zijn die thuis zit te wachten totdat papa terug komt om te zeggen dat mn hondje is ingeslapen, wel echt een prachtige film!

Dankje lamon
pi_72086135
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:24 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wat voor enorm feest ging je nu heen?
BURNING MAN!! .
-
pi_72086137
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb Marley and me nét afgekeken, en ik kan me herinneren dat ik zei dat ik bijna nooit huil bij een film, maar jezus, wat een emoties!
En ik denk omdat het komt omdat het niet allemaal erger gemaakt is, maar gewoon voor vrijwel iedereen ontzettend herkenbaar is!
Zo zou ik zo'n klein kindje zijn die thuis zit te wachten totdat papa terug komt om te zeggen dat mn hondje is ingeslapen, wel echt een prachtige film!
Ik heb het precies zo meegemaakt met mijn kat, PlanT ooit, echt zo, alleen ging ik met mijn pa mee toen hij naar de dierenarts ging na een heleboel operaties.
Ik heb ZO gejankt bij deze film, ik heb het helemaal zo meegemaakt als kind, en wat ook best wel heftig is om te weten, is dat dit de eerste film was die Owen Wilson (die de vader speelde) maakte na zijn mislukte zelfmoordpoging.
Zal best wel emotioneel geweest zijn voor hem...
pi_72086147
quote:
Trying to explain what Burning Man is to someone who has never been to the event is a bit like trying to explain what a particular color looks like to someone who is blind.
http://www.burningman.com/whatisburningman/
-
pi_72086157
quote:
Dan zou ik ook niet naar een FOK! meet gaan. Maar ik ga pas in november en december naar een paar concerten, dus ik wilde het wel een keertje proberen weer.
pi_72086161
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dan zou ik ook niet naar een FOK! meet gaan. Maar ik ga pas in november en december naar een paar concerten, dus ik wilde het wel een keertje proberen weer.
Ik heb er echt zoveel zin in..
Dinsdag vliegen naar SF, dan vrijdag rijden naar Burning Man en mij een week lang onderdompelen in kunst en goede muziek..
Oh en lekker plaatjes draaien .
-
pi_72086171
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:45 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb het precies zo meegemaakt met mijn kat, PlanT ooit, echt zo, alleen ging ik met mijn pa mee toen hij naar de dierenarts ging na een heleboel operaties.
Ik heb ZO gejankt bij deze film, ik heb het helemaal zo meegemaakt als kind, en wat ook best wel heftig is om te weten, is dat dit de eerste film was die Owen Wilson (die de vader speelde) maakte na zijn mislukte zelfmoordpoging.
Zal best wel emotioneel geweest zijn voor hem...
Uhu, ik had zoiets bijna hetzelfde bij mn hondje Jori, dat was toen ik nog een heel klein meisje was echt mn beste vriendje! Ik ging altijd in zijn mand liggen, en hij dan buiten de mand er naast Maar hij werd heel ziek en mn vader heeft hem in laten slapen, ik heb weet ik niet hoelang zitten janken, gewoon omdat ik het niet snapte!

Daarom vind ik deze film ook zo mooi, zonder veel gedramatiseerd te hebben toch zo'n mooie film. Gewoon een weerspiegeling!

Ik denk ook dat het best wel heftig is geweest voor hem (Owen) maar dat het misschien ook wel een soort opluchting voor hem is om dan zoiets te spelen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')