Het is mijn schuld, ik heb de irritatie van domme pubers op mijn hals gehaald. WA vroeg al of ik ook een TR wilde maken, maar aangezien ik een beetje te vaak dat soort dingen doe, kun jij haar niet even helpen daarmee?quote:Op maandag 27 juli 2009 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Kan die bagger hier weg?
En kan de OP dan aangepast worden tong, dus met het stukje zoals ie altijd was, over de posttijden enzo?
Het zou zonde zijn om met de traditie te breken namelijk.
Ik wil het niet, maar ALS ik een up-skirt foto van jou wilde maken, zou dat wel mogen, he?quote:
Mooi, dan kan er nu echt een slotje op dat "We hadden het over een ICT-er uit Groningen, maar besloten er doordat Lamon zijn bek maar niet houdt, een Lamon-bash topic van te maken"-topic.quote:
Heb ik gedaan Lamon. En laat je niet zo opnaaien door die kutpubertjes!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is mijn schuld, ik heb de irritatie van domme pubers op mijn hals gehaald. WA vroeg al of ik ook een TR wilde maken, maar aangezien ik een beetje te vaak dat soort dingen doe, kun jij haar niet even helpen daarmee?
Ik lees mee soms en die users daar gaan op hun bek omdat Lamon uit de kast komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
En laat je niet zo opnaaien door die kutpubertjes!!!
Lamon kan in zijn uppie wel 100 van die zielige rukkertjes die alleen plezier achter hun pc beleven als ze iemand flink kunnen afzeiken aan. Maar ik vind het zo zonde van zijn tijd en moeite.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik lees mee soms en die users daar gaan op hun bek omdat Lamon uit de kast komt.
Ik vraag me alleen af, of dit nu afdoende bewijs is voor Yvonne, dat ze best eens mag herzien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en een beetje op gaat ruimen, of dat dit nog steeds "amusant" is?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lamon kan in zijn uppie wel 100 van die zielige rukkertjes die alleen plezier achter hun pc beleven als ze iemand flink kunnen afzeiken aan. Maar ik vind het zo zonde van zijn tijd en moeite.
En ik lees niet meer mee daar, te sneu allemaal.
Dankje, het is al niet meer nodigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn PM staat uit sinds die Danny rel.Mailen kan op gebruikersnaam op een gmail.
Ik denk eerlijk gezegd dat yvonne dat stadium allang beschouwd als een gepasseerd station.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af, of dit nu afdoende bewijs is voor Yvonne, dat ze best eens mag herzien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en een beetje op gaat ruimen, of dat dit nog steeds "amusant" is?
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor. Het enige wat ik je wil meegeven is dat je misschien niet zo eerlijk moet zijn en wat meer voor jezelf houden. Niemand heeft er wat mee te maken hoe jij leeft. Ik weet dat jij dat anders voelt en vindt dat je niets te verbergen hebt, en dat zal ongetwijfeld, maar ik zie de resultaten van je openheid. En dat vind ik dus zonde van je tijd. Je bereikt er namelijk helemaal niets mee. Ik geloof zelfs dat je beter IRL zo je best kunt doen voor andere mensen.quote:Wat me ook zo opvalt is, omdat ik buiten 2 toneelstukjes om, en een opmerking dat ik goede stamina heb, er zo verdraaide weinig is om me echt op te pakken, dus de enige dingen die ik steeds in mijn gezicht krijg zijn dat ik omdat Crack_ (slim meisje, die WEL wat gaat bereiken in de toekomst) me een keer een fotootje heeft toegestuurd in mijn FOBO, en het feit dat ik zogenaamd labiel ben, omdat ik eerlijk heb gezegd dat ik anti-depressiva gebruik, door het gedoe van de kanker en euthanasie van mijn pa, en de zelfmoordpoging van mijn moeder, terwijl er bijna 1 miljoen mensen aan de medicijnen zitten, en nog 2 miljoen die alcohol of drugs gebruiken, om zichzelf beter te voelen.![]()
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens.quote:Ik maak me er echt minder druk om dan ze denken, maar het feit dat je een kwart van je geld geeft aan goede doelen, ook via het forum telt niet mee verder ofzo, als ze maar zielig kunnen doen, het is zo zonde gewoon.
Maar misschien moet ik idd maar ophouden met die sociale experimentjes op internet...het loopt een beetje uit de hand.
Ongetwijfeld.quote:Overigens zitten er wel een paar tussen, die wel meevallen, hoor.
En ik probeer er echt achter te komen waarom, maar ik denk dat ik het nooit zal weten! Omdat het kan, en alleen daarom ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Helaas is het best onvoorspelbaar om zo open te zijn op dit forum.
Ik verbaas me regelmatig wat voor topics en reacties gepost worden, in hoeverre het dan echt is, dat blijft de vraag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik probeer er echt achter te komen waarom, maar ik denk dat ik het nooit zal weten! Omdat het kan, en alleen daarom ?
Veel mensen zijn niet echt gelukkig, maar zijn heel bang dat iemand daar achter komt, en dan proberen ze maar iemand anders te pakken op internet, want daar voelen ze zich veilig.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik probeer er echt achter te komen waarom, maar ik denk dat ik het nooit zal weten! Omdat het kan, en alleen daarom ?
Maar ik was altijd van mening dat mensen die iets hebben mee gemaakt veel aardiger zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet echt gelukkig, maar zijn heel bang dat iemand daar achter komt, en dan proberen ze maar iemand anders te pakken op internet, want daar voelen ze zich veilig.
Dat is het probleem een beetje denk ik....
Heb je alleen nog losse nummers van Elliott Smith gehoord trouwens, of ook al een heel album? Want dan zijn Either/Or en XO heel gaaf om mee te beginnen.
Die zijn vaak wat terughoudend maar kan 't mis hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik was altijd van mening dat mensen die iets hebben mee gemaakt veel aardiger zijn
Misschien in het echte leven, maar op internet toch niet lijkt mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zijn vaak wat terughoudend maar kan 't mis hebben.
Ik ga nu slapen en daarover nadenken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien in het echte leven, maar op internet toch niet lijkt me
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen en daarover nadenken.
Nou ja, in mijn geval weet iedereen IRL die me ook maar een beetje kent evenveel als op internet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zijn vaak wat terughoudend maar kan 't mis hebben.
Zelf houd ik mijn mijn leven buiten Fok en in die korte tijd dat ik je ontmoet heb was je prima gozertquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn geval weet iedereen IRL die me ook maar een beetje kent evenveel als op internet.
Het enige (zeer) grote verschil is, dat ik IRL bijna nooit ruzie heb, en ik het prima kan vinden met mensen.
Ach toen ik eind jaren 90 op internet kwam was ik zo van IRC en dan vanalles uitvreten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
Oh, weer wat leuks ontdekt, de pubers hebben toch mijn hotmail-adres (die ik gelukkig niet gebruik, want ik heb een fatsoenlijk echt email-adres) bij diverse spamsites aangemeld.
Ik dacht dat het een grap was, en Harajaku of hoe ze ook heet stuurde een PM, dat ze (als "intelligente" FOK!ster) het had geprobeerd te voorkomen, omdat IK niet helemaal goed zou zijn, dus op msn zitten een stel droefkeutels ECHT dit soort dingen te bedenken.
Geestelijk gestoord, echt serieus.
...natuurlijk is een beetje opstandigheid puber-eigen, maar dan maar volhouden dat ze goed bij hun hoofd zijn en maar janken met hun smiley's, ik denk doe het dan gewoon en houdt verder je kop.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach toen ik eind jaren 90 op internet kwam was ik zo van IRC en dan vanalles uitvreten.
Alleen niet op de goede manier geloof ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar populair ben je
Het internet is vaak de enigste uitlaatklep die ze hebben, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
...natuurlijk is een beetje opstandigheid puber-eigen, maar dan maar volhouden dat ze goed bij hun hoofd zijn en maar janken met hun smiley's, ik denk doe het dan gewoon en houdt verder je kop.
Nee, sorry, dit is echt te lachwekkend voor woorden.
Trek het je niet aan. De meeste weten niet beter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen niet op de goede manier geloof ik.
Ik weet niet precies wanneer en waarom deze ergernis is begonnen, maar het zit wel diep bij ze.
Zulke posts gaan je niet populair maken maar hij is helemaal geweldig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. De meeste weten niet beter.
Als ik om me heen kijk op fok dan wonen de meesten mensen naar eigen zeggen in een dik huis, hebben ze een dure auto en hun ouders hebben allemaal een eigen zaak of ergens een baan als directeur of adviseur.
Allemaal doen ze vwo, universiteit want de mavo of vmbo is immers te min.
De werkelijkheid zal zijn dat de meeste ergens drie hoog in een kansenwijk wonen waarvan de vader concierge is op een "zwarte" school en de moeder na jaren de moedermavo eens ging afronden.
Zelf hebben ze een bijbaantje in de lokale supermarkt waar ze appels recht mogen leggen en waarschijnlijk nog geen aubergine van een peer kunnen onderscheiden.
Maar ja, je beter voordoen en afgeven op anderen in volledige anonimiteit is zo lekker makkelijk.
Tja, het blijft apart.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. De meeste weten niet beter.
Als ik om me heen kijk op fok dan wonen de meesten mensen naar eigen zeggen in een dik huis, hebben ze een dure auto en hun ouders hebben allemaal een eigen zaak of ergens een baan als directeur of adviseur.
Allemaal doen ze vwo, universiteit want de mavo of vmbo is immers te min.
De werkelijkheid zal zijn dat de meeste ergens drie hoog in een kansenwijk wonen waarvan de vader concierge is op een "zwarte" school en de moeder na jaren de moedermavo eens ging afronden.
Zelf hebben ze een bijbaantje in de lokale supermarkt waar ze appels recht mogen leggen en waarschijnlijk nog geen aubergine van een peer kunnen onderscheiden.
Maar ja, je beter voordoen en afgeven op anderen in volledige anonimiteit is zo lekker makkelijk.
...en je moet je grenzen kennen. Op straat zijn sommige dingen ook geen entertainment meer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
Je moet het ruim zien, zo'n forum is amusement.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die in een redelijk groot huis wonen er niet mee te koop lopen!
En lamon, aandacht is altijd goed zeggen die popsterren altijd
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee verder hoor, maar jonge mensen onder elkaar kunnen zo lullig doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die in een redelijk groot huis wonen er niet mee te koop lopen!
En lamon, aandacht is altijd goed zeggen die popsterren altijd
Jij zoekt niet te ver door hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee verder hoor, maar jonge mensen onder elkaar kunnen zo lullig doen.
Jij noemde dat plaatje van de Crash Test Dummies ook niet voor niets, denk ik...maar misschien zoek ik daar teveel achter.
De boodschap van dat plaatje is namelijk toevallig weer "Hoe ga je met elkaar om, en hoe moeilijk kan puberteit zijn, als je iets te verbergen hebt, of niet bent zoals de rest."
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:34 schreef sig000 het volgende:
Ik heb me weer reuze geamuseerd en ga nu pitten.
Droefkeutels, mooi woordquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
Oh, weer wat leuks ontdekt, de pubers hebben toch mijn hotmail-adres (die ik gelukkig niet gebruik, want ik heb een fatsoenlijk echt email-adres) bij diverse spamsites aangemeld.
Ik dacht dat het een grap was, en Harajaku of hoe ze ook heet stuurde een PM, dat ze (als "intelligente" FOK!ster) het had geprobeerd te voorkomen, omdat IK niet helemaal goed zou zijn, dus op msn zitten een stel droefkeutels ECHT dit soort dingen te bedenken.
Geestelijk gestoord, echt serieus.
De confrontatie aangaan met kansloze i-net grootbekken is sowieso zinloze tijdverspilling.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Droefkeutels, mooi woord![]()
Ik denk dat je misschien te open bent (zie verder ElizabethR) en te veel de confrontatie aangaat. Het valt ze waarschijnlijk zwaar tegen dat je niet in een hoekje zit te huilen
Zo is dat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
De confrontatie aangaan met kansloze i-net grootbekken is sowieso zinloze tijdverspilling.
Het kan op zijn tijd wel vermakelijk zijn.
Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's, en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
De confrontatie aangaan met kansloze i-net grootbekken is sowieso zinloze tijdverspilling.
Het kan op zijn tijd wel vermakelijk zijn.
Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet waar dit over gaat. Zal trouwens wel meevallenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:
Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's
Dat spreekt vanzelf. Maar dat is geen probleem, begrijp ik.quote:en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
Die foto's doe je zelf en als je aan zulke openheid begint op een forum als dit dan lijkt het me wel raadzaam om je echte mailadres erbuiten te laten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's, en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
Nou ja, die van mij zijn bewerkt en mogen blijven staan, en een user heeft ooit een schoolbankfoto van MikeyMo neergeplempt en die is verwijderd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:25 schreef sig000 het volgende:
Die foto's doe je zelf
Ach, er wordt hier met twee maten gemeten, jeweettog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
Nou ja, die van mij zijn bewerkt en mogen blijven staan, en een user heeft ooit een schoolbankfoto van MikeyMo neergeplempt en die is verwijderd.
Niet helemaal eerlijk, he?
Die MM is beetje zielig daar sta je toch ver boven?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, die van mij zijn bewerkt en mogen blijven staan, en een user heeft ooit een schoolbankfoto van MikeyMo neergeplempt en die is verwijderd.
Niet helemaal eerlijk, he?
Er zijn nu eenmaal veel debielen actief. Maar jij bent gelukkig niet één van hen. Ga gewoon lekker een goed boek lezen, en laat deze dingen voor wat ze zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:
Hetzelfde geldt voor I.R., Yvonne, Berserker, Raisingirl, Red_Cat (al is dat wel een beetje misgegaan), zodiakk, en nog veel anderen. Ik kon het prima vinden met die mensen. Zouden jongeren nu zoveel erger zijn, of is het gewoon zo, dat mensen de grenzen niet meer kennen op internet?
ff een testje voordat ik enthousiast wordt, je weet het nooit met al die klonen hierquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:38 schreef mane het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal veel debielen actief. Maar jij bent gelukkig niet één van hen. Ga gewoon lekker een goed boek lezen, en laat deze dingen voor wat ze zijn..
RaisinGirl
Zij is wel echt hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
ff een testje voordat ik enthousiast wordt, je weet het nooit met al die klonen hier:
"Met wie reden wij in de trein terug naar huis?"
Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
ff een testje voordat ik enthousiast wordt, je weet het nooit met al die klonen hier:
"Met wie reden wij in de trein terug naar huis?"
Probeer anders A_D_A eens?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef mane het volgende:
[..]
Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
Ik heb sinds een jaar of drie geen contact meer JAM. Hij was een tijd lang een goede vriend, maar het was ook goed om 't weer te laten gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef JAM het volgende:
Hoe zou het gaan met Berserker, mane? Het laatste wat ik via-via vernam (ik heb de goede man zelf al in geen vier, vijf jaar gesproken) was dat hij tegenwoordig les zou geven in Amsterdam, om zo centjes bij elkaar te sprokkelen om terug te keren naar Hawaii.
6 jaar volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef mane het volgende:
[..]
Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.quote:
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wat voor imago dan? Dat van een aardige vrouw die een goede muzieksmaak had, gedichten kon waarderen en wist hoe ze moest discussieren?
Fair enough.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:53 schreef mane het volgende:
[..]
Ik heb sinds een jaar of drie geen contact meer JAM. Hij was een tijd lang een goede vriend, maar het was ook goed om 't weer te laten gaan.
Beetje zoals Jeckyll & Hyde?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:55 schreef mane het volgende:
[..]
Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.
Ik heb het idee dat Lamon gewoon doorgaat met zijn orginele gebruikersnaam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:
[..]
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.quote:
Proust zou waarschijnlijk opmerken dat een uitdrukking een gemankeerde omschrijving van de werkelijkheid is. Als je iets wilt uitleggen, gebruik dan zoveel mogelijk je eigen woorden en omschrijvingen en geen standaard cliché.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:03 schreef mane het volgende:
[..]
Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.
Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:08 schreef JAM het volgende:
Buiten dat om is Thelonious Monk - Live at the Five Spot, Discovery!' best een slechte CD. Ik bedoel, de muziek is goed, maar de opname van een dermate slechte kwaliteit dat ik liever een sessie van Pepper Adams op dezelfde locatie luister (te weten: Ten to Four at the Five Spot.)
context?quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
Is ook zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit.
quote:Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
Die vrouw had een pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
Oh, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die vrouw had een pittig kort kapsel?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
Het gaat niet om wat hij letterlijk zegt. Of om jouw omschrijving, maar om de beschrijving. De Eenzaamheid, van twee mensen die naast elkaar in bed liggen maar mijlenver van elkaar verwijderd zijn. Haar reactie op zijn botte afwijzing. Jouw beschrijving van hoe ze daar liggen. Etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Als echte vinylfanaat ga ik zulke bagger uiteraard tot de grond afbranden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:22 schreef JAM het volgende:
Ik heb er eentje van de HEMA, hoe vind je die?
[ afbeelding ]
Nu, ik heb de GOEDHEID in mijn hart gevonden (zoals ik dat zo'n mooie uitdrukking vind) om eens de laatste paar alinea's te delen die ik heb toegevoegd aan de in productie zijnde prachtroman 'De Aap die naar vergeving zocht.' Natuurlijk alles onder voorbehoud hè, het is nog niet ééns een begin van een schets, zoals al mijn debiele voor-me-uit-geoudehoer. In een stijl volledig vreemd van de mijne:quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:25 schreef mane het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat hij letterlijk zegt. Of om jouw omschrijving, maar om de beschrijving. De Eenzaamheid, van twee mensen die naast elkaar in bed liggen maar mijlenver van elkaar verwijderd zijn. Haar reactie op zijn botte afwijzing. Jouw beschrijving van hoe ze daar liggen. Etc.
Verdomd, da's toch wel mooi hè?quote:Na een week zo langs elkaar heen geleefd te hebben verklaarde haar man opeens plechtig dat hij nu ‘de goedheid in zijn hart had gevonden om het haar te vergeven.’ Het klonk de Muis overdreven sentimenteel in de oren, melig zelfs. ‘Doe alsjeblieft niet zo belachelijk,’ had ze willen zeggen, maar ze verbeet haar woorden. Ze werd teruggelaten in de slaapkamer en hun leven ging verder zoals het voor haar uitstapje naar Nederland was geweest. Het was een witte vrede. In al die tijd had hij nog geen woord gerept over de affaire, en het zag er niet naar uit dat hier verandering in ging komen.
Zijn stilzwijgen begon aan de Muis te knagen. Klaarblijkelijk was ze er niet in geslaagd, op de schok van het moment zelf, ook maar het kleinste beetje jaloezie in haar man op te wekken. Hoeveel was zijn liefde dan eigenlijk waard? Elke andere man had haar het hele huis door geslagen of, als hij wat minder handtastelijk was, haar de toegang tot het huis ontzegt. Het minste dat hij had kunnen doen is dreigen met een echtscheiding of haar op een andere manier doen laten smeken om vergiffenis. Ze had zich nog niet eens hoeven te excuseren. Zelfs een lullig ‘Het spijt me’, of ‘Sorry’ hoefde er niet van af. Het ontaarde in een bittere teleurstelling voor de Muis. Als hij nog enigszins doortrapt was had de Muis nog kunnen denken dat dit dan de manier was waarop hij haar had willen straffen, maar dat was hij niet. Het kon hem gewoon echt niets schelen. Nu, als hij behoefte had haar zo met z’n onvermogen tot tact te kwellen, dan kon hij het krijgen ook!
’s Avonds, na een dag als alle anderen, lagen de Muis en haar echtgenoot op bed wat lezen. Om specifieker te zijn, haar man lag te lezen. Zij bladerde wat in een boek zonder dat ze haar gedachten er echt bij kon houden. Aan het boek zelf kan het niet hebben gelegen; het was van een auteur die ze goed kende, die ze graag las en ze was al ruim verder dan de helft. Daarna was het haar gaan duizelen, hier niet eens overdrachtelijk gesproken. Als ze het boek ter hand nam, werd ze fysiek onpasselijk. Ze had het gevoel dat ze elk moment om kon vallen en, in een poging dat weg te nemen, hield ze zich vast aan de rand van het bed terwijl ze las.
Haar man was nog even onverschillig als altijd. Het onvermogen om zelfs maar het miniemste glimlachje op zijn gezicht te toveren dat hij de paar dagen na haar terugkomst had gehad, was als sneeuw voor de zon verdwenen. Hij scheen oprecht te genieten van elk moment dat hij hier op aarde genoot. Klaarblijkelijk was hij juist bij een passage aanbeland die een zekere komische noot had. De man begon hardop te lachen; en toen had de Muis het niet meer. Hoe meer plezier hij had, hoe bitterder haar teleurstelling.
‘Die jongen uit Utrecht,’, zei ze, ‘je weet wel, die jongen waar ik je mee bedrogen heb, vertelde me dat iedereen hem “de Aap” noemde.’
‘Wat zeg je?’, vroeg haar man afwezig.
‘Dat die jongen uit Utrecht door iedereen “de Aap” werd genoemd.’
Haar man legde zijn boek terzijde. Voor het eerst in weken tijd scheen hij iets van ergernis te vertonen. De Muis knapte er danig van op.
‘Je zal het beter weten dan ik.’, verzuchtte hij.
‘Nou, ik zal je zeggen dat ik geen flauw idee heb. Ik heb het hem ook niet gevraagd, maar toch vraag ik me toch af hoe dat zo gekomen is.’, zei de Muis.
‘Ik vrees dat ik je daar niet mee zal kunnen helpen.’, zei hij.
‘Wat ik me nu echt afvraag…’, ging de Muis verder, ‘kan het je eigenlijk wel iets schelen? Ik bedoel, je hebt het er nooit over. Je hebt er nog met geen woord over gesproken. Is het te pijnlijk voor je, of kan het je gewoon iets schelen?’
‘Waarom begin je daar opeens over?’, vroeg hij.
‘Wat maakt dat nu weer uit? Wanneer had ik er dan over moeten beginnen?’
‘Luister,’, ze haar man, ‘ik lig nu gewoon op bed een boek te lezen. Over acht uur gaat de wekker weer en dan mag ik weer een poging wagen om hier brood op de plank te krijgen. Als je het héél erg vind lees ik nog wat en ga ik daarna lekker slapen, oké? Ik heb geen zin in die rare spelletjes van je.’
‘Welke rare spelletjes?’, vroeg de Muis.
‘Je weet verdomd goed waar ik het over heb. Ga nu ook maar gewoon lekker slapen.’, zei hij,- en daarmee was het gedaan. Hij draaide zich om knipte het licht uit. De Muis was er niet in geslaagd dat in hem los te maken waar ze op gehoopt had. Ze zou veel drastischer te werk moeten gaan om enige kans van succes te hebben.
lamon we hadden nog feestjes bij mij 3000 en 5000ste postquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
6 jaar volgens mij.
Toen dit nog echt een tof forum was.
Fijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
lamon we hadden nog feestjes bij mij 3000 en 5000ste post
Zijn legendarische topics hoorquote:
Ja, maar het wordt wel een beetje zo'n typisch vrouw versus man-verhaal. Ik vind dat niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu, ik heb de GOEDHEID in mijn hart gevonden (zoals ik dat zo'n mooie uitdrukking vind) om eens de laatste paar alinea's te delen die ik heb toegevoegd aan de in productie zijnde prachtroman 'De Aap die naar vergeving zocht.' Natuurlijk alles onder voorbehoud hè, het is nog niet ééns een begin van een schets, zoals al mijn debiele voor-me-uit-geoudehoer. In een stijl volledig vreemd van de mijne:
[..]
Verdomd, da's toch wel mooi hè?.
Als ik morgen wakker word schaam ik me er kapot om.
Oh gaan we vanaf nu Tong Bashen ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo ga jij de boeken in als legendarische sukkel.
Dat is het ook niet, maar soms moet het even hè, omwille van de rest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt wel een beetje zo'n typisch vrouw versus man-verhaal. Ik vind dat niet zo boeiend eigenlijk.
Ach, ik ben bezig een bord vol toast met kaas en mosterd klaar te maken, zo heeft iedereen zijn ding.quote:
Sorry.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ken jou, je bent een van de leukste fokkers ever!
Dus geen zorgen!
Yep, ik heb bv. nog een klein lurkje wijn over en dan pitten. Vakantie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ach, ik ben bezig een bord vol toast met kaas en mosterd klaar te maken, zo heeft iedereen zijn ding.
Precies het goede album daarvoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
En ik wou even melden dat ik Elliot Smith - Either or heb gedownload en binnenkort in de donkerte met een kaarsje er eens goed naar zal luisteren!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
..even melden dat ik The Wrestler helemaal geweldig vond, Mickey Rourke een held is en Darren Aronofsky ook.
Ik dus ook, dat hele worstelen is eigenlijk ook maar bijzaak, het had over iets anders kunnen gaan, het is meer die tereurnis van iemand die zijn hele leven de verkeerde keuzes gemaakt heeft, en daar te laat achter komt om het recht te zetten, en dan maar bij wijze van fatalisme doorgaat op het pad waar hij toch niet meer vanaf kan komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb helemaal niets met dat WWE worstelen gedoe, maar wat een wonderschoon portret zet Rourke neer van een man die zijn hele leven en alles wat belangrijk voor hem is als zand door zijn vingers ziet glippen. Ik was echt heel erg onder de indruk.
Ik uiteindelijk ook, maar in films zit soms ook geweldige muziek, dus het 1 sluit het andere niet uit.quote:
Om in Britney taal te spreken, oops I did it again.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er aan de hand, Lamon?
Jullie zijn te vroeg
Je laat je toch niet uit het veld slaan door de gebeurtenissen hier?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
Om in Britney taal te spreken, oops I did it again.
Het loopt ook aardig uit de hand in deel 3 van je 4chan topic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Om in Britney taal te spreken, oops I did it again.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je laat je toch niet uit het veld slaan door de gebeurtenissen hier?
Btw, volg je Lindsay Lohan nog?
Wist je dat Christiane F weer aan de heroïne is ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:39 schreef Crack_ het volgende:
We vergeten zomaar David Bowie in Christiane F. en Labyrinth!
Leeft die nog dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat Christiane F weer aan de heroïne is ?
Ze is er nooit helemaal 100 % van af geweest, elke keer wanneer het goed ging begon ze uiteindelijk toch weerquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat Christiane F weer aan de heroïne is ?
Ja, ze was een jaar geleden nog in Amsterdamquote:
Van Detlef?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:
Ze heeft een zoon maar die woont in een opvangtehuis voor kinderen
Ja dat klopt, ik zou eigenlijk bijna denken dat die gast wel dood moet zijn, daar horen we niks meer vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of ze die nog later is tegengekomen.
Dopegebruik kun je aardig verstoppen waneer je weinig thuis bent en moeder werkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik zou eigenlijk bijna denken dat die gast wel dood moet zijn, daar horen we niks meer van![]()
Ik snap nog steeds niet, hoe je als moeder er pas na 2 jaar achter komt dat je kind aan de heroine zit
hmhm, ja ik wil niks afschuiven op die moeder ofzo, maar toch..quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dopegebruik kun je aardig verstoppen waneer je weinig thuis bent en moeder werkt.
In die tijd en in Berlijn was 't erger maar vergis je niet in de niet geregistreerde cijfers.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmhm, ja ik wil niks afschuiven op die moeder ofzo, maar toch..
Ik weet eigenlijk niet, wordt er nu ook echt veel harddrugs in Nederland gebruikt zoals crack en heroine ?
Volgens mij valt het namelijk wel mee, maar geen idee
Ik was kei hard drugs verslaafd!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Waar komt jouw naam eigenlijk vandaan, Crack_?
Ik heb stage gelopen in een apotheek, en daar verkopen ze gewoon schone spuiten voor junkies. Waren er toch wel een paar in de week die langs kwamen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
In die tijd en in Berlijn was 't erger maar vergis je niet in de niet geregistreerde cijfers.
quote:
Dat snap ik op zich wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik was kei hard drugs verslaafd!
Nee, geen idee om eerlijk te zijn, ik vind crack wel interessant van hoe kapot je er aan gaat (klinkt beetje raar)
Maar dit dan weer nietquote:maar voor de rest, geen idee
Ik had er nog niet echt over nagedacht waarom ik nou deze naam heb gekozenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel.
[..]
Maar dit dan weer niet
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had er nog niet echt over nagedacht waarom ik nou deze naam heb gekozen
Dat deed ik net, toen jij het vroeg pas!
Misschien onbewust omdat ik het interessant vind, maar ik weet het dus niet echt..
Snap je ?
Ik weet nog niet wanneer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef Stali het volgende:
"...en ik ga er een boek over schrijven!"
Dat blijft ook gewoon schitterend..
Neuhquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik had er nog niet echt over nagedacht waarom ik nou deze naam heb gekozen
Dat deed ik net, toen jij het vroeg pas!
Misschien onbewust omdat ik het interessant vind, maar ik weet het dus niet echt..
Snap je ?
In oktober komt er een speciale 40 jaar editie met 2 discs en er gaan geruchten dat als hij nog steeds kan, hij in 2010 weer gaat touren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ook al zou hij in londen optreden, dan zou ik er alsnog heen gaan!
Ik zal morgen ofzo wel een foto maken van die boeken die ik heb van hem met al die knipsels, is echt vet!
Mn hartje maakt echt even een sprongetje!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
In oktober komt er een speciale 40 jaar editie met 2 discs en er gaan geruchten dat als hij nog steeds kan, hij in 2010 weer gaat touren.
No worries, je gaat hem nog wel zien.
Ik kan 'm niet vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:02 schreef sig000 het volgende:
Nee die zit in Bikkeltijd op dit tijdstip.
Niet vanwege deze quote maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft qua films. Al vond ik The Wrestler niet zo goed. Nicholas Cage en Sly werden voor hem nog gevraagd voor deze film, leuk dat Mickey Rourke hem toch mocht spelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
..even melden dat ik The Wrestler helemaal geweldig vond, Mickey Rourke een held is en Darren Aronofsky ook.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef behangplakker het volgende:
maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft
Verdraai mijn post maar weerquote:
Had je nou echt niet door dat dat hele klaagbaak en filmpjes gedoe gewoon satire is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verdraai mijn post maar weerDaarbij ben ik alleen verrast door onze voorgeschiedenis, had dit niet van hem verwacht
Wat is er, Crack_quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben half dronken en weet niet waar ik mn frustraties kwijt kan behalve hier
Ik wil het echt doen maar kan de juiste woorden maar steeds niet vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is dan al geschreven d.m.v. die sig. Dat vind ik er juist zo briljant aan..
Heeft Cage geweigerd dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet vanwege deze quote maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft qua films. Al vond ik The Wrestler niet zo goed. Nicholas Cage en Sly werden voor hem nog gevraagd voor deze film, leuk dat Mickey Rourke hem toch mocht spelen
Wat verdraai ik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verdraai mijn post maar weerDaarbij ben ik alleen verrast door onze voorgeschiedenis, had dit niet van hem verwacht
Klaagbaak en filmpjes enzo? Ik heb daar niks mee te maken en met GS ook niet hoor. Ik heb alleen EW terecht goed genaaid, ik kom net na een maand weer op Fok! kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had je nou echt niet door dat dat hele klaagbaak en filmpjes gedoe gewoon satire is?
Natuurlijk ga ik je niet stalken, natuurlijk ga ik Geenstijl niet aanklagen...
Na 01.00 gek!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Klaagbaak en filmpjes enzo? Ik heb daar niks mee te maken en met GS ook niet hoor. Ik heb alleen EW terecht goed genaaid, ik kom net na een maand weer op Fok! kijken
Crappy humor maken van mooie clips van geniale bands.quote:
Mew, je hebt gelijk hoor. Ze zijn goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Crappy humor maken van mooie clips van geniale bands.
Dat is een no-no..
..en..
...ter compensatie...
Het is de laatste tijd wel een feest der herkenning hier he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef HighLander het volgende:
for old times sake
terug voor prut
dunno is ook al weer weken geleje....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel een feest der herkenning hier he?
Ben je nog op de bijzondere camping?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef sig000 het volgende:
Ik ga maar eens op tijd naar bed vanavond, mijn bier is bijna op.
Nee nu niet meer jammer genoegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben je nog op de bijzondere camping?
Allicht, met een soepel rookbeleid, reggae en een hoop paarden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef sig000 het volgende:
Nee nu niet meer jammer genoeg, het is echt gezellig daar.
Yup, wat wil een mens nog meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allicht, met een soepel rookbeleid, reggae en een hoop paarden.
Laten we het door I.R. organiseren, dan moet het wel goed gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooie plek ook voor een meeting bij deel 200.
Ik ga alleen als jij gaat, ik wil iemand erbij hebben die ik vertrouw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:47 schreef Crack_ het volgende:
Jullie gaan trouwens naar de fok meet, weet je het nu al zeker of niet ?
Ja ik denk dat ik wel ga, maar dan moet je niet ineens weggaan ofzo he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij gaat, ik wil iemand erbij hebben die ik vertrouw.
Ik heb sowieso plek in Westbroek om te pitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij gaat, ik wil iemand erbij hebben die ik vertrouw.
Kamperen is leeeeeeeuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso plek in Westbroek om te pitten.
Haat kamperen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kamperen is leeeeeeeuk!
Maar jij komt dus ook ?
Ik moet nog even met mn ouders overleggen, en die zijn nu nog op vakantie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
Okee, morgen nog even bevestigen dat we alledrie gaan, en dan echt aanmelden?
Ik neem al mijn klonen mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
Okee, morgen nog even bevestigen dat we alledrie gaan, en dan echt aanmelden?
Die 25,- is all-in, dus meer ben je niet kwijt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nog even met mn ouders overleggen, en die zijn nu nog op vakantie!
Maar jullie blijven dan ook slapen toch ?
Oh, is die 25 ¤ al met campingplaats ?
Ik regel wel wat, ben erg goed in laatste momenten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die 25,- is all-in, dus meer ben je niet kwijt.
Erg goedkoop eigenlijk.
Ik heb alleen geen tent, maar ik ben zo'n idioot die gewoon op het veld in slaap valt.
Ik wou net zeggen, je gaat eeeecht niet op de grond slapenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik regel wel wat, ben erg goed in laatste momenten.
Tandeborstel en zeep lijkt mij meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je gaat eeeecht niet op de grond slapen
Ik zit trouwens meer ermee dat ik zo kei veel spullen mee moet nemen
Okee, even overnieuwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tandeborstel en zeep lijkt mij meer dan genoeg.
En extra ondergoed, en een paar sokken.
Ik las ergens dat Remlof zei 12 uurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:26 schreef gers het volgende:
aangezien het hier over de meet gaat , hoe laat moeten we de volgende dag oprotten![]()
als ik pissed ben geweest zal vroeg opstaan onmogelijk voor mij zijn
Een auto is toch niet gezelligquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een auto met slaapstoelen is al goed te doen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:26 schreef gers het volgende:
aangezien het hier over de meet gaat , hoe laat moeten we de volgende dag oprotten![]()
dat trek ik echt nooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Remlof zei 12 uur
Nee maar ik bedacht me al dat mn tentje zo heel klein is opgevouwenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, het is maar net wat je gewend bent.
gelukkig ben ik niet de enigequote:
\quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:26 schreef gers het volgende:
Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
\
Ik denk niet dat er een tijdslimiet is, het is gewoon 2 dagen toch? Dat dacht ik tenminste...
Maar een tent is gezelligggeeeerrrrquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:32 schreef gers het volgende:
sommige autos kan je prima in slapen , in een caddy kan je gewoon een 2 persoonsmatras in gooien
en goeie beurt dan val je vanzelf in slaap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!
ligt eraan met welke fokster je erin ligtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een tent is gezelligggeeeerrrr
Met Yvonne zit ik ook liever voor de tent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:36 schreef gers het volgende:
[..]
ligt eraan met welke fokster je erin ligt![]()
met yvonne lijkt het mij niet echt gezellig
Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!
Hee Lamon wat voor bier zuip jij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.
Maar als het nare jongens zijn sla ik ze wel van je af, als internet nep-broer.
Want sommigen moet je een beetje voor uitkijken.
Maar ik wil juist niet dat iedereen irritant om me heen zou gaan hangen ofzo ;pquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.
Maar als het nare jongens zijn sla ik ze wel van je af, als internet nep-broer.
Want sommigen moet je een beetje voor uitkijken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
en goeie beurt dan val je vanzelf in slaap.
Vanwaar die vraag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Lamon wat voor bier zuip jij?
De Wereldhavendagen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik naar een veel groter feestje ga.
Ik vind het echt irritant :pquote:
Ben je gek, niemand denkt dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt irritant :p
Aan mn uiterlijk zou je echt denken dat ik 14 ben ofzo ;p
Heb je Dotje trouwens al gezien ?
Ik heb het zelfs aan mensen gevraagd op school "Hoe oud denk je dat ik ben?"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je gek, niemand denkt dat.
Ja, je had haar in dat klaagbaak-slowchat topic gezet.
Mensen dachten nog dat het een ratje was ipv een hamster.
Mensen zijn gek, de 1 zegt dat ik 35 ben, dan vraagt weer iemand of ik nog studeer, ze lullen maar wat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs aan mensen gevraagd op school "Hoe oud denk je dat ik ben?"
En de meeste zeiden 15
En lief heee, ze vindt me echt lief denk ik ;p
Elke keer als ik mn hand in 't kooitje zet klimt ze er meteen op
Tuurlijk.quote:
Kate Bush, wat een stemquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik was even aan het kijken wat het leukste nummer was wat ik op youtube zou vinden om hier te zetten.
Ik dacht aan deze;
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kate Bush, wat een stem
Om even te janken![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze hebben nog meer zielige nummers.
Hij is wat lang voor zijn leeftijd, en een beetje slungelig, maar hij heeft wel pretoogjes, en da's het belangrijkste.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij een scheet van een neefje trouwens
Hoe oud is ie dan ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij is wat lang voor zijn leeftijd, en een beetje slungelig, maar hij heeft wel pretoogjes, en da's het belangrijkste.
En nog een Kate nummer, omdat ik er nu helemaal in zit, en dan slapen....
Een half jaartje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe oud is ie dan ?
Hij ziet er echt ontzettend lief uit
Slaap lekker alvast, ik ga ook zo!
Ze zijn allemaal mooi!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een half jaartje.
Nog 1 en dan ben ik echt weg, Trusten.![]()
Je bent veel te vroegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Heyhey!
Ik check nu Marley & Me, en ik vind het echt een vette film, ben nu zo ongeveer op de helft.
De hele tijd wil ik Dotje erbij halen, omdat het steeds over huisideren gaat
Héél goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit topic..
Doordeweeks 01:00 en in het weekend 02:00..
Doe jij dat ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nu het eindelijk tijd is (), wil ik toch maar even gezegd hebben dat ik deze week enorm geniet van de WK atletiek.
Boltquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nu het eindelijk tijd is (), wil ik toch maar even gezegd hebben dat ik deze week enorm geniet van de WK atletiek.
Alle loopnummers, van de 100 meter tot met de estafettequote:
Ook dat jij er bentquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat gezellig dat jullie er zijn, Lamon en Crack_ .
Ehm, Crack_ is niet MIJN kloon hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat gezellig dat jullie er zijn, Lamon en Crack_ .
Ik ben geen kloon, van niemand nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ehm, Crack_ is niet MIJN kloon hoor.
Mocht je dat willen beweren via je subtiele groet.
Wiens kloon is ze dan?quote:
Zelfs voor mijn doen was dat nog iets té subtiel, dus nee, dat bedoelde ik niet.quote:Mocht je dat willen beweren via je subtiele groet.
Ik hoop het niet Crack_ , want als je wel een kloon zou blijken te zijn, zou mijn hart voor eeuwig gebroken zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, van niemand niet
Bram Som loopt zondag de finale vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alle loopnummers, van de 100 meter tot met de estafette
Je kan behoorlijk subtiel zijn, dus ik weet het soms niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Zelfs voor mijn doen was dat nog iets té subtiel, dus nee, dat bedoelde ik niet.
Ahwquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop het niet Crack_ , want als je wel een kloon zou blijken te zijn, zou mijn hart voor eeuwig gebroken zijn.
Doe eens een foto van je DB collectie om ons te overtuigen dat we er zo'n lief meisje bij hebben hier.
En kloon of niet, wat vond je van Marley and me?
Te lief toch?
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
Nou dan reageer ik om 2 uur wel nog een keer!
Supercollectie! Mag je inderdaad heel trots op zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw
Ik heb je al eens bewezen dat ik echt geen kloon ben, maar hier heb je mn david bowie collectie
[ afbeelding ]
Links boven is mn kalender met bij elke maand een andere foto van hem uit jawel 1984! Dan daar links zijn 2 soort kartonnen posters, daar onder 3 boeken met krantenknipsels erin!
Een paar van die krantenknipsles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat dan 3 boeken vol, dus ik mag mezelf denk ik toch wel trotse eigenaar hier van noemen, ik denk niet dat veel mensen dit hebben!
En Marley & me ben ik nog aan het kijken, ze zijn nu bij het stukje dat zn maag is omgedraait (toch?) en dat hij het toch haalt!
Ik ben blij dat je zegt dat ik hem nóg niet heb gezien, komt dus welquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Supercollectie! Mag je inderdaad heel trots op zijn.
Je hebt nog meer dan die vriend van mij, en die heeft al heel veel.
Je hebt hem alleen nog niet live gezien () , om mezelf nog een beetje het gevoel te geven dat ik ook stoer ben.
En hoever ben je met Marley and Me, want als je al ver bent wil ik vannacht nog wel horen wat je ervan vond, ik ben echt benieuwd namelijk.
BURNING MAN!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat voor enorm feest ging je nu heen?
Ik heb het precies zo meegemaakt met mijn kat, PlanT ooit, echt zo, alleen ging ik met mijn pa mee toen hij naar de dierenarts ging na een heleboel operaties.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb Marley and me nét afgekeken, en ik kan me herinneren dat ik zei dat ik bijna nooit huil bij een film, maar jezus, wat een emoties!
En ik denk omdat het komt omdat het niet allemaal erger gemaakt is, maar gewoon voor vrijwel iedereen ontzettend herkenbaar is!
Zo zou ik zo'n klein kindje zijn die thuis zit te wachten totdat papa terug komt om te zeggen dat mn hondje is ingeslapen, wel echt een prachtige film!
http://www.burningman.com/whatisburningman/quote:Trying to explain what Burning Man is to someone who has never been to the event is a bit like trying to explain what a particular color looks like to someone who is blind.
Dan zou ik ook niet naar een FOK! meet gaan. Maar ik ga pas in november en december naar een paar concerten, dus ik wilde het wel een keertje proberen weer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.burningman.com/whatisburningman/
Ik heb er echt zoveel zin in..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet naar een FOK! meet gaan. Maar ik ga pas in november en december naar een paar concerten, dus ik wilde het wel een keertje proberen weer.
Uhu, ik had zoiets bijna hetzelfde bij mn hondje Jori, dat was toen ik nog een heel klein meisje was echt mn beste vriendje! Ik ging altijd in zijn mand liggen, en hij dan buiten de mand er naastquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het precies zo meegemaakt met mijn kat, PlanT ooit, echt zo, alleen ging ik met mijn pa mee toen hij naar de dierenarts ging na een heleboel operaties.
Ik heb ZO gejankt bij deze film, ik heb het helemaal zo meegemaakt als kind, en wat ook best wel heftig is om te weten, is dat dit de eerste film was die Owen Wilson (die de vader speelde) maakte na zijn mislukte zelfmoordpoging.
Zal best wel emotioneel geweest zijn voor hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |