quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
..even melden dat ik The Wrestler helemaal geweldig vond, Mickey Rourke een held is en Darren Aronofsky ook.
Ik dus ook, dat hele worstelen is eigenlijk ook maar bijzaak, het had over iets anders kunnen gaan, het is meer die tereurnis van iemand die zijn hele leven de verkeerde keuzes gemaakt heeft, en daar te laat achter komt om het recht te zetten, en dan maar bij wijze van fatalisme doorgaat op het pad waar hij toch niet meer vanaf kan komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb helemaal niets met dat WWE worstelen gedoe, maar wat een wonderschoon portret zet Rourke neer van een man die zijn hele leven en alles wat belangrijk voor hem is als zand door zijn vingers ziet glippen. Ik was echt heel erg onder de indruk.
Ik uiteindelijk ook, maar in films zit soms ook geweldige muziek, dus het 1 sluit het andere niet uit.quote:
Om in Britney taal te spreken, oops I did it again.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er aan de hand, Lamon?
Jullie zijn te vroeg
Je laat je toch niet uit het veld slaan door de gebeurtenissen hier?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
Om in Britney taal te spreken, oops I did it again.
Het loopt ook aardig uit de hand in deel 3 van je 4chan topic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Om in Britney taal te spreken, oops I did it again.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je laat je toch niet uit het veld slaan door de gebeurtenissen hier?
Btw, volg je Lindsay Lohan nog?
Wist je dat Christiane F weer aan de heroïne is ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:39 schreef Crack_ het volgende:
We vergeten zomaar David Bowie in Christiane F. en Labyrinth!
Leeft die nog dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat Christiane F weer aan de heroïne is ?
Ze is er nooit helemaal 100 % van af geweest, elke keer wanneer het goed ging begon ze uiteindelijk toch weerquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat Christiane F weer aan de heroïne is ?
Ja, ze was een jaar geleden nog in Amsterdamquote:
Van Detlef?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:
Ze heeft een zoon maar die woont in een opvangtehuis voor kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |