6 jaar volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef mane het volgende:
[..]
Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.quote:
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wat voor imago dan? Dat van een aardige vrouw die een goede muzieksmaak had, gedichten kon waarderen en wist hoe ze moest discussieren?
Fair enough.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:53 schreef mane het volgende:
[..]
Ik heb sinds een jaar of drie geen contact meer JAM. Hij was een tijd lang een goede vriend, maar het was ook goed om 't weer te laten gaan.
Beetje zoals Jeckyll & Hyde?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:55 schreef mane het volgende:
[..]
Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.
Ik heb het idee dat Lamon gewoon doorgaat met zijn orginele gebruikersnaam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:
[..]
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.quote:
Proust zou waarschijnlijk opmerken dat een uitdrukking een gemankeerde omschrijving van de werkelijkheid is. Als je iets wilt uitleggen, gebruik dan zoveel mogelijk je eigen woorden en omschrijvingen en geen standaard cliché.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:03 schreef mane het volgende:
[..]
Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.
Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:08 schreef JAM het volgende:
Buiten dat om is Thelonious Monk - Live at the Five Spot, Discovery!' best een slechte CD. Ik bedoel, de muziek is goed, maar de opname van een dermate slechte kwaliteit dat ik liever een sessie van Pepper Adams op dezelfde locatie luister (te weten: Ten to Four at the Five Spot.)
context?quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
Is ook zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit.
quote:Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
Die vrouw had een pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |