abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71447874
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Jammer he?
Valt mee, kom je al vroeg tegen vandaag.
pi_71447875
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef mane het volgende:

[..]

Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
6 jaar volgens mij.
Toen dit nog echt een tof forum was.

Wat voor imago dan? Dat van een aardige vrouw die een goede muzieksmaak had, gedichten kon waarderen en wist hoe ze moest discussieren?
pi_71447878
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Probeer anders A_D_A eens? .
Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_71447902
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:

Wat voor imago dan? Dat van een aardige vrouw die een goede muzieksmaak had, gedichten kon waarderen en wist hoe ze moest discussieren?
Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:58:48 #80
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_71447903
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:53 schreef mane het volgende:

[..]

Ik heb sinds een jaar of drie geen contact meer JAM. Hij was een tijd lang een goede vriend, maar het was ook goed om 't weer te laten gaan.
Fair enough.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_71447909
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:55 schreef mane het volgende:

[..]

Haha. Of RazorGirl. Die vond ik zelf écht leuk.
Beetje zoals Jeckyll & Hyde? .
pi_71447914
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:

[..]

Ik denk dat jij inmiddels best begrijpt waarom het soms fijn kan zijn om je van een bepaalde identiteit te bevrijden en 'onder te duiken'.
Ik heb het idee dat Lamon gewoon doorgaat met zijn orginele gebruikersnaam.
pi_71447925
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Beetje zoals Jeckyll & Hyde? .
Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:04:49 #84
37950 JAM
pi_71447935
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_71447946
Amai gedaan nu, verder kom ik niet.
pi_71447955
aaaah, wat zijn we lief zo op het late uur.

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:08:30 #87
37950 JAM
pi_71447956
Buiten dat om is Thelonious Monk - Live at the Five Spot, Discovery!' best een slechte CD. Ik bedoel, de muziek is goed, maar de opname van een dermate slechte kwaliteit dat ik liever een sessie van Pepper Adams op dezelfde locatie luister (te weten: Ten to Four at the Five Spot.)
pi_71447965
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
Zeg, kent een van jullie een mooie uitdrukking voor 'daarmee was het klaar' of 'daarmee was het gedaan (zoals ze in België graag zeggen)? Jullie zouden me erg te hulp zijn.
Proust zou waarschijnlijk opmerken dat een uitdrukking een gemankeerde omschrijving van de werkelijkheid is. Als je iets wilt uitleggen, gebruik dan zoveel mogelijk je eigen woorden en omschrijvingen en geen standaard cliché.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:11:53 #89
37950 JAM
pi_71447974
Nu, wellicht was 'uitdrukking' ook niet het juiste woord. Ik was op zoek naar zegswijze; in dezelfde context dat je iemand in de gracht kan zijn gevallen of in het majem gesodemieterd kan zijn (of, om het Haags te houden, in de plomp was gekankerd).

[ Bericht 14% gewijzigd door JAM op 30-07-2009 02:12:25 ( ) ]
pi_71447976
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:03 schreef mane het volgende:

[..]

Ja! Natuurlijk. RG was wellicht mijn sociaal correcte versie.

Als je nu maar niet spontaan gaat bekennen ook die flippo van een 'zoalshetis' te zijn he?

Ps. ik kom je natuurlijk niet veel tegen maar 'mane' valt zoals RG natuurlijk niet af te korten of het moet liefkozend zijn en dan is het nog geen afkorting.

Damn... ik moet nodig gaan slapen. .
pi_71447979
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:08 schreef JAM het volgende:
Buiten dat om is Thelonious Monk - Live at the Five Spot, Discovery!' best een slechte CD. Ik bedoel, de muziek is goed, maar de opname van een dermate slechte kwaliteit dat ik liever een sessie van Pepper Adams op dezelfde locatie luister (te weten: Ten to Four at the Five Spot.)
Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.
pi_71447983
Tis af.
pi_71447987
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef JAM het volgende:
context?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71447996
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:58 schreef mane het volgende:
Is ook zo.
Ik ben gewoon een beetje eigenwijs daarin, maar ik had me al voorgenomen om iig te stoppen met het op de spits drijven...
Alleen die vermelding bij GeenStijl is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Mocht ik er ooit achter komen wie dat gedaan heeft, dan zal diegene zich wel even moeten verantwoorden, maar ik denk niet dat ik daar ooit achter ga komen, en eigenlijk is het maar beter ook..
Er zijn belangrijkere dingen op de wereld.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:15:12 #95
37950 JAM
pi_71447998
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets met CD's, ben nog zo'n mafketel die vinyl beter vind klinken.
Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.
pi_71448004
Wanneer is dat Fok meeting kampeer ding er? Gaat dat nog door?
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:17:39 #97
37950 JAM
pi_71448009
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:13 schreef Exoteria het volgende:

[..]

context?
Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
pi_71448029
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:15 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen, van die rare nostalgici die zweren bij vinyl. Vooral als het aankomt op jazzmuziek zijn dat er een hoop. Die hebben blijkbaar liever dat ze wat nietszeggend gekraak horen dan, bijvoorbeeld, hoe Teruo Isono na afloop van Miles, live in Tokyo een dankwoord aan het publiek richt voor hun komst. Dat soort details geven toch méér sfeer, dacht ik zo.

Met jazz heb ik niet zoveel, zo een draaitafel met stroboscoop is machtig mooi, de hoes en het geluid met kampvuursound.
pi_71448037
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit.

mijn reactie stond inderdaad even open voordat ik op de reageerknop drukte.
Mijn koffie was doorgelopen.
quote:
Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.

oke...
pi_71448043
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 02:17 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja, dat doet er nu al niet meer toe. Ik ben er al over uit. Als je het echt wilde weten ging het om het volgende. Een man en een vrouw liggen samen in bed wat te lezen. De vrouw heeft hem niet zolang geleden bedrogen en dat ook aan haar man bekend. Die neemt dat allemaal vrij luchtig op wat de vrouw tot de gedachte brengt dat het hem eigenlijk niets kan schelen en daarmee dus ook ernstig begint te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Op die avond voelt ze zich genoodzaakt om hem ermee te confronteren, maar die man heeft geen zin dat gesprek aan te gaan. Hij sluit het gesprek af door voor te stellen dat ze maar gewoon moest gaan slapen, 'en daarmee was het gedaan'.
Die vrouw had een pittig kort kapsel?
En de kerel een bierbuik.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 02:24:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')