Alle loopnummers, van de 100 meter tot met de estafettequote:
Ook dat jij er bentquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat gezellig dat jullie er zijn, Lamon en Crack_ .
Ehm, Crack_ is niet MIJN kloon hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat gezellig dat jullie er zijn, Lamon en Crack_ .
Ik ben geen kloon, van niemand nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ehm, Crack_ is niet MIJN kloon hoor.
Mocht je dat willen beweren via je subtiele groet.
Wiens kloon is ze dan?quote:
Zelfs voor mijn doen was dat nog iets té subtiel, dus nee, dat bedoelde ik niet.quote:Mocht je dat willen beweren via je subtiele groet.
Ik hoop het niet Crack_ , want als je wel een kloon zou blijken te zijn, zou mijn hart voor eeuwig gebroken zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, van niemand niet
Bram Som loopt zondag de finale vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alle loopnummers, van de 100 meter tot met de estafette
Je kan behoorlijk subtiel zijn, dus ik weet het soms niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Zelfs voor mijn doen was dat nog iets té subtiel, dus nee, dat bedoelde ik niet.
Ahwquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop het niet Crack_ , want als je wel een kloon zou blijken te zijn, zou mijn hart voor eeuwig gebroken zijn.
Doe eens een foto van je DB collectie om ons te overtuigen dat we er zo'n lief meisje bij hebben hier.
En kloon of niet, wat vond je van Marley and me?
Te lief toch?
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:35 schreef Crack_ het volgende:
Nou dan reageer ik om 2 uur wel nog een keer!
Supercollectie! Mag je inderdaad heel trots op zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw
Ik heb je al eens bewezen dat ik echt geen kloon ben, maar hier heb je mn david bowie collectie
[ afbeelding ]
Links boven is mn kalender met bij elke maand een andere foto van hem uit jawel 1984! Dan daar links zijn 2 soort kartonnen posters, daar onder 3 boeken met krantenknipsels erin!
Een paar van die krantenknipsles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat dan 3 boeken vol, dus ik mag mezelf denk ik toch wel trotse eigenaar hier van noemen, ik denk niet dat veel mensen dit hebben!
En Marley & me ben ik nog aan het kijken, ze zijn nu bij het stukje dat zn maag is omgedraait (toch?) en dat hij het toch haalt!
Ik ben blij dat je zegt dat ik hem nóg niet heb gezien, komt dus welquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Supercollectie! Mag je inderdaad heel trots op zijn.
Je hebt nog meer dan die vriend van mij, en die heeft al heel veel.
Je hebt hem alleen nog niet live gezien () , om mezelf nog een beetje het gevoel te geven dat ik ook stoer ben.
En hoever ben je met Marley and Me, want als je al ver bent wil ik vannacht nog wel horen wat je ervan vond, ik ben echt benieuwd namelijk.
BURNING MAN!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat voor enorm feest ging je nu heen?
Ik heb het precies zo meegemaakt met mijn kat, PlanT ooit, echt zo, alleen ging ik met mijn pa mee toen hij naar de dierenarts ging na een heleboel operaties.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb Marley and me nét afgekeken, en ik kan me herinneren dat ik zei dat ik bijna nooit huil bij een film, maar jezus, wat een emoties!
En ik denk omdat het komt omdat het niet allemaal erger gemaakt is, maar gewoon voor vrijwel iedereen ontzettend herkenbaar is!
Zo zou ik zo'n klein kindje zijn die thuis zit te wachten totdat papa terug komt om te zeggen dat mn hondje is ingeslapen, wel echt een prachtige film!
http://www.burningman.com/whatisburningman/quote:Trying to explain what Burning Man is to someone who has never been to the event is a bit like trying to explain what a particular color looks like to someone who is blind.
Dan zou ik ook niet naar een FOK! meet gaan. Maar ik ga pas in november en december naar een paar concerten, dus ik wilde het wel een keertje proberen weer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.burningman.com/whatisburningman/
Ik heb er echt zoveel zin in..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet naar een FOK! meet gaan. Maar ik ga pas in november en december naar een paar concerten, dus ik wilde het wel een keertje proberen weer.
Uhu, ik had zoiets bijna hetzelfde bij mn hondje Jori, dat was toen ik nog een heel klein meisje was echt mn beste vriendje! Ik ging altijd in zijn mand liggen, en hij dan buiten de mand er naastquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het precies zo meegemaakt met mijn kat, PlanT ooit, echt zo, alleen ging ik met mijn pa mee toen hij naar de dierenarts ging na een heleboel operaties.
Ik heb ZO gejankt bij deze film, ik heb het helemaal zo meegemaakt als kind, en wat ook best wel heftig is om te weten, is dat dit de eerste film was die Owen Wilson (die de vader speelde) maakte na zijn mislukte zelfmoordpoging.
Zal best wel emotioneel geweest zijn voor hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |