Nee maar ik bedacht me al dat mn tentje zo heel klein is opgevouwenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, het is maar net wat je gewend bent.
gelukkig ben ik niet de enigequote:
\quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:26 schreef gers het volgende:
aangezien het hier over de meet gaat , hoe laat moeten we de volgende dag oprotten![]()
als ik pissed ben geweest zal vroeg opstaan onmogelijk voor mij zijn
Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
\
Ik denk niet dat er een tijdslimiet is, het is gewoon 2 dagen toch? Dat dacht ik tenminste...
Maar een tent is gezelligggeeeerrrrquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:32 schreef gers het volgende:
sommige autos kan je prima in slapen , in een caddy kan je gewoon een 2 persoonsmatras in gooien
en goeie beurt dan val je vanzelf in slaap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!
ligt eraan met welke fokster je erin ligtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een tent is gezelligggeeeerrrr
Met Yvonne zit ik ook liever voor de tent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:36 schreef gers het volgende:
[..]
ligt eraan met welke fokster je erin ligt![]()
met yvonne lijkt het mij niet echt gezellig
Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hooooop het, ik zie er al niet best uit 's morgens en al helemaal niet als ik niet geslapen heb!
Hee Lamon wat voor bier zuip jij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.
Maar als het nare jongens zijn sla ik ze wel van je af, als internet nep-broer.
Want sommigen moet je een beetje voor uitkijken.
Maar ik wil juist niet dat iedereen irritant om me heen zou gaan hangen ofzo ;pquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hele FoBo zit vol met jongens die wat met je willen, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over hoe je eruit ziet.
Maar als het nare jongens zijn sla ik ze wel van je af, als internet nep-broer.
Want sommigen moet je een beetje voor uitkijken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
en goeie beurt dan val je vanzelf in slaap.
Vanwaar die vraag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Lamon wat voor bier zuip jij?
De Wereldhavendagen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik naar een veel groter feestje ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |