Ik vind het echt irritant :pquote:
Ben je gek, niemand denkt dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt irritant :p
Aan mn uiterlijk zou je echt denken dat ik 14 ben ofzo ;p
Heb je Dotje trouwens al gezien ?
Ik heb het zelfs aan mensen gevraagd op school "Hoe oud denk je dat ik ben?"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je gek, niemand denkt dat.
Ja, je had haar in dat klaagbaak-slowchat topic gezet.
Mensen dachten nog dat het een ratje was ipv een hamster.
Mensen zijn gek, de 1 zegt dat ik 35 ben, dan vraagt weer iemand of ik nog studeer, ze lullen maar wat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs aan mensen gevraagd op school "Hoe oud denk je dat ik ben?"
En de meeste zeiden 15
En lief heee, ze vindt me echt lief denk ik ;p
Elke keer als ik mn hand in 't kooitje zet klimt ze er meteen op
Tuurlijk.quote:
Kate Bush, wat een stemquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik was even aan het kijken wat het leukste nummer was wat ik op youtube zou vinden om hier te zetten.
Ik dacht aan deze;
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kate Bush, wat een stem
Om even te janken![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze hebben nog meer zielige nummers.
Hij is wat lang voor zijn leeftijd, en een beetje slungelig, maar hij heeft wel pretoogjes, en da's het belangrijkste.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij een scheet van een neefje trouwens
Hoe oud is ie dan ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij is wat lang voor zijn leeftijd, en een beetje slungelig, maar hij heeft wel pretoogjes, en da's het belangrijkste.
En nog een Kate nummer, omdat ik er nu helemaal in zit, en dan slapen....
Een half jaartje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe oud is ie dan ?
Hij ziet er echt ontzettend lief uit
Slaap lekker alvast, ik ga ook zo!
Ze zijn allemaal mooi!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 04:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een half jaartje.
Nog 1 en dan ben ik echt weg, Trusten.![]()
Je bent veel te vroegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Heyhey!
Ik check nu Marley & Me, en ik vind het echt een vette film, ben nu zo ongeveer op de helft.
De hele tijd wil ik Dotje erbij halen, omdat het steeds over huisideren gaat
Héél goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit topic..
Doordeweeks 01:00 en in het weekend 02:00..
Doe jij dat ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nu het eindelijk tijd is (), wil ik toch maar even gezegd hebben dat ik deze week enorm geniet van de WK atletiek.
Boltquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nu het eindelijk tijd is (), wil ik toch maar even gezegd hebben dat ik deze week enorm geniet van de WK atletiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |