Mwoa.. zoals jij het zegt had ik het ook kunnen lezen ja. Maar het stond tussen wat posts die puur op de wedstrijd gericht waren. Dus vandaar dat ik die van jou ook even zo las.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zat je fout? Goed dat je dat inziet.
Is al goed, ik was alleen bang dat er in z'n geheel te ver werd doorgeschoten met het modereren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mwoa.. zoals jij het zegt had ik het ook kunnen lezen ja. Maar het stond tussen wat posts die puur op de wedstrijd gericht waren. Dus vandaar dat ik die van jou ook even zo las.
Als de stressfactor omhoog schiet gebeurd dat wel eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is al goed, ik was alleen bang dat er in z'n geheel te ver werd doorgeschoten met het modereren.
Neen. Er is ooit ergernis geweest over het te hard lopen van het Ajax topic. Ergernis nummer 1 was (off-topic) slowchat en het posten tijdens wedstrijden over de wedstrijd terwijl er ook een live-verslag topic voor is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:31 schreef lighted het volgende:
Leg mij nou eens uit wat het nut van dat topic is, jongen. In beide wordt hetzelfde besproken, namelijk wedstrijden. Of is het omdat jouw werk dan makkelijker is omdat je dan maar 1 topic in de gaten hoeft te houden?
Kan best.quote:
WTFquote:
TT zal ik aanpassen, maar dit topic kan wel blijven vind ik.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTFGaan we voortaan voor elk merchandise artikel een topic krijgen?
Bovendien dekt de tt de lading niet.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTFGaan we voortaan voor elk merchandise artikel een topic krijgen?
bierbashtopic, geen enkele nieuwswaarde.
Bovendien dekt de tt de lading niet.
Vanwege de geweldige discussie die er loopt? Vanwege de nieuwswaarde van het topic?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:13 schreef RayMania het volgende:
TT zal ik aanpassen, maar dit topic kan wel blijven vind ik.
Nee, als dat het uitgangspunt is kun je net zo goed helemaal niet meer modden. Dat geldt namelijk voor alle topics die gesloten worden. Of posts die niet kunnen. "Ach binnen een paar uur zijn we een pagina verder dan ziet niemand de post meer"quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Topic loopt een paar dagen en zakt dan weg, prima toch?
Ik weet niet waar het nieuws anders geplaatst kan worden. Wegstoppen in het 'overig voetbalnieuws-topic' is ook erg makkelijk. Af en toe zo'n topic tussendoor kan best, als het daar maar bij blijft.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vanwege de geweldige discussie die er loopt? Vanwege de nieuwswaarde van het topic?
Dacht dat het beleid beter was geworden, maar het is blijkbaar nog steeds pappen en nat houden.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef Houniet het volgende:
Thnx.
Ha ha ha ha ha wat zijn jullie toch twee über grappige deugnietenquote:
Wantquote:
Ok PM me maar om de reden dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:07 schreef Prosac het volgende:
Dat heeft zo zijn redenen die we hier niet melden. En het heeft niks met jou te maken verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |