Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik iets dergelijks roep joh. Zit het maandverbandje vekeerd ofzo?
Ik nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik wil dit team zonder Suarez zien.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef Rejected het volgende:
Het is dat we Suarez hebben zeg. Anders werden we dit seizoen 12e ofzo.
quote:
Suarez, De Zeeuw, Enoh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Tja, Ajax-waardig, Ajax is geen Europese topclub meer ofzo... en ja is een no shit, sherlock, maar dat Ajax-waardig gelul, welk niveau moet je dan zijn om bij het almachtige Ajax te spelen?
Jaloezie is zo zondequote:
en dan haalt Ajax Honda en gaan we lekker verder met de one-man show. er is altijd wel weer een opvolger.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Lach me dood als er nog een topclub hem op komt halen voor het sluiten van de markt.
Suarez is momenteel Ajax.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Lach me dood als er nog een topclub hem op komt halen voor het sluiten van de markt.
Suarez is momenteel Ajax.
True, maar het worden nog spannende dagen voor 1 september lijkt me. En als die net ervoor word verkocht, heb je een probleem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
er is altijd wel weer een opvolger van uitzonderlijke klasse. VdV, Zlatan, Sneijder, Huntelaar, Suarez etc.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en dan haalt Ajax Honda en gaan we lekker verder met de one-man show. er is altijd wel weer een opvolger.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ie geen gele kaarten krijgt voor zijn schwalbes.
Anders missen we hem in de finale
Honda hypequote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en dan haalt Ajax Honda en gaan we lekker verder met de one-man show. er is altijd wel weer een opvolger.
Valt mij ook vaak op ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef Kopbal het volgende:
Suarez is 1 op 1 recht op de keeper nooit echt sterk. Hij heeft altijd een hoek nodig ofzo lijkt het wel.
Waar je juist moet proberen om beiden in je ploeg te hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Dan moet je naar je eigen club kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik wil dit team zonder Suarez zien.
Eerst maar eens hopen dat ie blijft...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woah, imagine, als Suarez paar maanden geblesseerd![]()
Je gunt hem dat echt he..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woah, imagine, als Suarez paar maanden geblesseerd![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan moet je naar je eigen club kijken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan moet je naar je eigen club kijken.
Ik geloof het niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:14 schreef _Mike_ het volgende:
Komt wel goed met Suljemani, hij is weer fit de rest komt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |