Vinkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Scheidsrechter Vink of Vincken van Feyenoord?
geinig dat Anderlecht ook een Suarez heeft, die naar het schijnt ook heel erg goed isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:50 schreef TheArt het volgende:
Suarez vanaf de strafschopstip de 1-3.
Israel in de CL!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef fanneke het volgende:
Maccabi Haifa op 2-0, Golasa (via een verdediger)
90e minuutquote:
Twee hele mooie treffers.quote:
Mijn adoptieploegquote:
Is er nog een kans dat Besiktas in pot 4 belandt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Pot A
Barcelona (Spa)
Chelsea (Eng)
Liverpool (Eng)
Manchester United (Eng)
AC Milan (Ita)
Arsenal (Eng)
Sevilla (Spa)
Bayern M�nchen (Dui)
Pot B
Olympique Lyon (Fra)
Internazionale (Ita)
Real Madrid (Spa)
CSKA Moskou (Rus)
Porto (Por)
AZ (Ned)
Juventus (Ita)
Rangers (Sch)
Pot C
Olympiakos Piraeus (Gri)
Olympique Marseille (Fra)
Dinamo Kiev (Oek)
Stuttgart (Dui)
Fiorentina (Ita)
Atletico Madrid (Spa)
Bordeaux (Fra)
Besiktas (Tur)
Pot D
Kobenhavn (Den)
Wolfsburg (Dui)
Standard Luik (Bel)
Maccabi Haifa (Isr)
Z�rich (Zwi)
Rubin Kazan (Rus)
Unirea Urziceni (Roe)
Debrecen (Hon)
Voorlopig, kan nog 1 en ander verschuiven.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:37 schreef n00000b het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat Besiktas in pot 4 belandt?
Ah bedankt voor je snelle reactiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Alleen Kopenhagen moet zich nog plaatsen. Maar de tegenstander zou ook in pot D terechtkomen.
Ik heb nog eens gekeken bij de team ranking en daar staat Besiktas op 29.850 en FC Kopenhagen op 29.170. Een erg klein verschil dus. Ik heb alleen geen idee hoe dat puntensysteem voor teams werkt. Misschien dat wanneer Kopenhagen wint én naar de CL gaan kunnen ze Besiktas voorbij gaan en toch in pot 3 belanden. Iemand die weet hoe het werkt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:41 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ah bedankt voor je snelle reactie!
Dat is nooit een regel geweest. De beste clubs van Europa van de afgelopen paar jaar kunnen elkaar niet loten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
Is die achterlijke regels dat de clubs uit de grote landen niet tegen elkaar kunnen loten in de groepsfase trouwens al afgeschaft?
Dat is wel een regel geweest. Zelfs een regel dat tot en met de kwartfinales teams uit hetzelfde land niet tegen elkaar kunnen loten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is nooit een regel geweest. De beste clubs van Europa van de afgelopen paar jaar kunnen elkaar niet loten.
Best wel onterecht door? als ik die statistieken moet geloven dan.quote:
Ik ook niet, maar naar Celtic-Arsenal keken toch nog ruim 600000 man. En het is komkommertijd, ze weten echt niet wat ze anders moeten uitzenden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef Stofje het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat vanavond Fiorentina - Sporting Lissabon live op de NOS wordt uitgezonden. Wie heeft hier interesse in? Wat mij betreft mogen dit soort partijtjes echt achterwege blijven op de tv. Doen niet eens Nederlanders mee, toch? Totaal niet interessant en mijns inziens ook niet te rechtvaardigen dat dit live op tv komt.
Beter dan niks uitzenden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef Stofje het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat vanavond Fiorentina - Sporting Lissabon live op de NOS wordt uitgezonden. Wie heeft hier interesse in? Wat mij betreft mogen dit soort partijtjes echt achterwege blijven op de tv. Doen niet eens Nederlanders mee, toch? Totaal niet interessant en mijns inziens ook niet te rechtvaardigen dat dit live op tv komt.
Ik vind het wel een boeiende wedstrijd, een toffe film programmeren terwijl er voorronde champions league is doen ze maar lekker op sbs 6 ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:46 schreef Stofje het volgende:
En dus zend je een Italiaanse subtopper tegen een Portugese topclub uit, die Europees nauwelijks iets voorstellen en waar geen Nederlanders bij spelen? Volgens mij kun je dan beter helemaal geen voetbal uitzenden en er gewoon een toffe film programmeren of een goed programma. Het is toch de publieke omroep. Hoe leg je zo'n wedstrijd uit aan voetbalhaters? De meeste voetballiefhebbers zullen deze wedstrijd al niet begrijpen.
Ik kijk het wel, hoeft ook niet perse op NOS want kijk het toch wel via Sport 1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef Stofje het volgende:
en 2-0quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
APOEL al 1-0 voor tegen Kopenhagen
En hij schiet hem er zelf in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:12 schreef fanneke het volgende:
Schwalbe van Eduardo.![]()
Toch een penalty.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef BoerBert het volgende:
Heeft hij niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |