Ik ook niet, maar naar Celtic-Arsenal keken toch nog ruim 600000 man. En het is komkommertijd, ze weten echt niet wat ze anders moeten uitzenden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef Stofje het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat vanavond Fiorentina - Sporting Lissabon live op de NOS wordt uitgezonden. Wie heeft hier interesse in? Wat mij betreft mogen dit soort partijtjes echt achterwege blijven op de tv. Doen niet eens Nederlanders mee, toch? Totaal niet interessant en mijns inziens ook niet te rechtvaardigen dat dit live op tv komt.
Beter dan niks uitzenden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef Stofje het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat vanavond Fiorentina - Sporting Lissabon live op de NOS wordt uitgezonden. Wie heeft hier interesse in? Wat mij betreft mogen dit soort partijtjes echt achterwege blijven op de tv. Doen niet eens Nederlanders mee, toch? Totaal niet interessant en mijns inziens ook niet te rechtvaardigen dat dit live op tv komt.
Ik vind het wel een boeiende wedstrijd, een toffe film programmeren terwijl er voorronde champions league is doen ze maar lekker op sbs 6 ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:46 schreef Stofje het volgende:
En dus zend je een Italiaanse subtopper tegen een Portugese topclub uit, die Europees nauwelijks iets voorstellen en waar geen Nederlanders bij spelen? Volgens mij kun je dan beter helemaal geen voetbal uitzenden en er gewoon een toffe film programmeren of een goed programma. Het is toch de publieke omroep. Hoe leg je zo'n wedstrijd uit aan voetbalhaters? De meeste voetballiefhebbers zullen deze wedstrijd al niet begrijpen.
Ik kijk het wel, hoeft ook niet perse op NOS want kijk het toch wel via Sport 1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef Stofje het volgende:
en 2-0quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
APOEL al 1-0 voor tegen Kopenhagen
En hij schiet hem er zelf in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:12 schreef fanneke het volgende:
Schwalbe van Eduardo.![]()
Toch een penalty.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef BoerBert het volgende:
Heeft hij niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |