Of ze zijn zo slim om helemaal geen Ajax-blikken te bestellen als supermarkt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:47 schreef Tommy2K het volgende:
Nou, dan gaan de schappen met Ajax bier hier gemolesteerd worden in de Feyenoord enclave waar ik woon...
Van Heerenveen bier wist ik maar idd raar dat PSV hier ook aan mee doet aangezien ze daar Bavaria schenken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:47 schreef Superheld het volgende:
Hadden NAC, psv (?) en heerenveen al langer via Bavaria. Niet echt uniek iig..
PSV doet hier niet aan mee hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Van Heerenveen bier wist ik maar idd raar dat PSV hier ook aan mee doet aangezien ze daar Bavaria schenken.
Maar vroeger begon het met Feyenoord en Ajax vla in de supermarkt en nu dit.
straks ook de PSV en Feyenoord snoepjes ( die er volgensmij ook al zijn ) ook in de supermarkt ?
Nee, wel de mooiste en de beste!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:51 schreef mcyodogg het volgende:
Zou dat Ajax bier dan ook extra bitter zijn?
O jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
PSV doet hier niet aan mee hoor.
Zag laatst een stukje van Ajax tv waarin het hierover ging toen had iemand nog dit blik :quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wel een grappig idee opzich... Dat wordt weer sparen voor sommige mensen denk ik
eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:09 schreef Robinhoo het volgende:
Bier-bash topic.
AMSTEL
GROLSCH!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |