Ik heb vast een positieve note?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef _Mike_ het volgende:
Veel notes geschreven tijdens PSV - Ajax?
Ik laat me graag overtuigen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, maar in het MotD topic komt dat allemaal samen, het komt er direct na en de users zaten gisteren in eenzelfde topic beide programma's te volgen.
Voor het gemak en handigheid en wellicht populariteit is dat een betere optie dan nog eens een apart topic waar twee users in posten.
De vergelijking met de JL en Eredivisie gaat mank, omdat daar twee verschillende zenders de rechten hebben en er op verschillende dagen uitzendingen zijn.
Vooruitquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:21 schreef neilpad het volgende:
Kan iemand de TT van het PSV topic aanpassen, suggesties in het topic.
En dat op zo'n mistroostige dagquote:
Niet te vinden in ieder gevalquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:45 schreef denthemen het volgende:
Kan de klooncheck over Ytereo, ik ben er (bijna) zeker van dat dit Jorien is
Ik heb hem op slot gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
[VBL SC] #132 Robinhoo open jij de volgende?
Centraal please
Vertel het ze Robbie!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap nou eens met die kutsticky's man. Ik zie nu in de VBL index zonder de scrollen meer stickys dan gewone topics. Te weten 7 om 6 gewoon belachelijk. Te meer ook omdat de helft gewoon kut is en geen stuiver nuttige info bevat.
FOK! 10 jaar! 5 september grote meeting Utrecht !quote:
Ben ik met je eens, alleen robbie wil denk ik niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
Ik vind dat TerroRobbie mod moet worden, die jongen is er voor in de wieg gelegd
Preciesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
FOK! 10 jaar! 5 september grote meeting Utrecht !
Gaat niemand heen uit VBL, ja misschien een paar van Hools. Post het daar lekker in.
Vakantie-hulp
Sjimz, Bliksem, Prosac en Raymania posten allemaal weer.
FOK!sport: Join the crew
Die onzin komt volgens mij ook eens in de zoveel tijd weer terug. Zal mij verbazen als het iets oplevert.
Help mee: Houd VBL leuk en gezellig.
Half jaar oud, vergeven en vergeten.
Kunnen allemaal zo weg.
Stimmt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zakaria Labyad
Ik dacht dat er geen topics meer mochten worden geopend over spelers die hun debuut nog niet hebben gemaakt? Castaignos was de laatste.... dacht ik?
Dan gaat ie morgen weer open.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen mag mijn topic open, dus laat hem maar gewoon open
Dat verkondig ik al decennia.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
Ik vind dat TerroRobbie mod moet worden, die jongen is er voor in de wieg gelegd
Maar eigenlijk zat je fout? Goed dat je dat inziet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef Prosac het volgende: Dus in mijn enthousiasme verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |