Zelf ben ik een Feijenoorder. Het waarom is nogal simpel, al m'n familie komt uit Rotterdam en Schiedam. Daarnaast heeft m'n vader ook nog een tijd in de jeugd gespeeld, totdat z'n geklooi met veel meisjes z'n 'carriere' opbrak

ik kan zelf ook nog een wedstrijd tegen de jeugd van Feyenoord herinneren waarna kansloos verloren te hebben de tegenstander mij als enige opkwam zoeken om me te vertellen dat ik goed had gespeeld. Kan me nog herinneren hoe trots ik was en met hoeveel afkeer enkele teamgenootjes naar me keken.
Ik ben er als kind en tiener meerdere malen geweest, maar m'n interesse is een tijdje bijna geheel verdwenen. M'n oma belde vroeger bijna uit voorzorg de ambulance als Feyenoord moest spelen en ik leek die gewoonte overgenomen te hebben en aangezien we alles behalve glorieus speelden.. hehe. Anyways, de laatste jaren volg ik het weer volop maar ben als student met een vriendin in het buitenland te pauper om een kaart te kopen. Volg de meeste wedstrijden gewoon op EreDivisie-Live of Sopcast.
M'n tweede Nederlandse liefde is Sparta. Ik ben bij meer Sparta wedstrijden geweest dan Feyenoord westrijden, en als ik weleens naar voetbal ga is het naar Sparta. Dit omdat meerdere vrienden, familie en kennissen van mij daar kaarten voor hebben. Plus als ze verliezen ben ik niet 2-3 dagen in een klote bui
M'n andere liefde is Olympique Lyonnais. Kan niet zeggen dat ik veel van de club weet en of er weleens geweest ben, maar het voetbal dat ze jarenlang hebben vertoond in de CL met helden als Juninho, Govou, Benzema, Källstrom en supergoalie Coupet ..
Ik heb ook een ongezonde interesse in Inter Milan.