abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67354795
Nou ik support Sevillaad!!"$E!"!_!!!
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:18:01 #52
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67354911
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Tering je hebt echt een plaat voor je kop.
Heracles was altijd je 2e club zeg je. Maar nu, omdat er en aantal supporters van Heracles anti-Twente is, hoop jij dat je 2e club (het zijn je eigen woorden) degradeert. Do I need to say more?

[edit]
Ik heb in Nederland als 2e club Ajax. Maar er is geen Ajax-supporter die ervoor kan zorgen dat ik minder over Ajax kan gaan denken. Je staat achter je club of niet (ook al is het je 2e club)
Is inderdaad niet de meest logische beredenering van mijn kant, maar ja, mijn 2de club mag degraderen. Want dan is het weer leuk als ze van AGOVV winnen en de periode titel pakken. Het enige wat ik van het huidige Heracles niet waardeer is dat Anti-Twente gedrag van velen, en zodra ze degraderen dan is dat er uit, en dan vind ik het weer een leuke club.

En je mag wel kappen met die denigrerende mijn kant op te maken, ik geef gewoon mijn mening.

(time for lunch)
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_67355214
Vergeet het maar. Dat anti-Twente gedrag krijg je er met een degradatie echt niet uit.
Maar ik zal niet nog verder offtopic afdwalen.
Lunchze.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:16:18 #54
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67357089
edit: laat maar, zelfde als bovenstaande reactie
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67357798
Hey FireFox, wie is dat familielid dan?
pi_67358183
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef Tommeke het volgende:
Hey FireFox, wie is dat familielid dan?
PM
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:53:47 #57
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67358222
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

PM
Stuur mij die PM ook eens.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67358663
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:53 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Stuur mij die PM ook eens.
Gestuurd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:27:07 #59
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67359366
Dan kun je het net zo goed hier neerzetten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67359487
Ja of mij ook een PM sturen
pi_67359489
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
Dan kun je het net zo goed hier neerzetten
Ajacieden only
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:34:05 #62
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_67359638
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:25 schreef -En4Cer- het volgende:
Vergeet het maar. Dat anti-Twente gedrag krijg je er met een degradatie echt niet uit.
Maar ik zal niet nog verder offtopic afdwalen.
Lunchze.
Idd, Cambuur speelt al jaren geen eredivisie voetbal meer maar de haat tegen heerenveen is er nog steeds en die zal nooit weggaan bij veel supporters. Misschien volgend seizoen weer tegen heerenveen voetballen
quote:
Ajacieden only
Ik zou het ook wel graag willen weten
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_67359691
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja of mij ook een PM sturen
Ja en mij dan ook
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:45:22 #64
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67360124
Mij geen PM aub, boeit me geen reet
pi_67360181
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef VatosLoco het volgende:
Mij geen PM aub, boeit me geen reet
Jij krijgt hem sowieso niet. Beetje onze Evert belachelijk maken

De rest van de Ajacieden: PM
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:55:23 #66
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_67360467
Ik support FC Groningen

clubs waar ik wel sympathie voor heb: Feyenoord, Liverpool!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_67360520
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Is inderdaad niet de meest logische beredenering van mijn kant, maar ja, mijn 2de club mag degraderen. Want dan is het weer leuk als ze van AGOVV winnen en de periode titel pakken. Het enige wat ik van het huidige Heracles niet waardeer is dat Anti-Twente gedrag van velen, en zodra ze degraderen dan is dat er uit, en dan vind ik het weer een leuke club.

En je mag wel kappen met die denigrerende mijn kant op te maken, ik geef gewoon mijn mening.

(time for lunch)
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ik had tot de promotie ook altijd wel sympatie voor Heracles, en met mij vele andere Twente-supporters, ik weet nog wel begin 2004; kwartfinale beker Twente-Feyenoord, tegelijk werd Utrecht-Heracles gespeeld, er werd toen echt massaal gejuicht toen Heracles op voorsprong kwam.

Nu heb je die 'derby' met daarbij die kinderachtige haat over en weer, (zal best zijn dat die haat er vanuit Heracles altijd al is geweest, ik weet ook niet of dat nu erger is geworden of niet, maar destijds hadden wij geen last van jullie ) Maar nu wordt er bij ons ook opeens gedaan alsof jullie een rivaal van ons zijn en die liedjes als 'Calimero Almelo', misschien leuk voor één keer, maar om het nu elke wedstrijd te zingen is ook een beetje triest.

Ik verlang nu op een bepaalde manier best wel weer naar die tijd dat Heracles gewoon echt ons kleine broertje is en ik op een mooie lente-avond mijn Heracles vrienden kan feliciteren met een 0-6 overwinning bij Fc Eindhoven.
Цой жив
pi_67360639
Ik support maar 1 club, en heb sympathie voor anderen.

Aston Villa

Als jochie met pa naar de BBC kijken, en de shirts & naam van Aston Villa zo mooi vinden.
Dat ene Dean Saunders een wereldgoal maakte hielp ook, sindsdien ''fan''.

Olympique Marseille

Ook door de shirts, wit met lichtblauw, en dan had je nog geweldenaar Jean-Pierre Papin, en zo'n illustere voorzitter als Tapie, ja, in Frankrijk is er maar 1 club voor mij.

Napoli

Wederom het shirt, maar uiteraard ook Diego Maradona, want in die tijd heb ik mijn voorliefde voor al de clubs gekregen.

Atletico Madrid

Altijd al fan geweest van underdogs, en aangezien Atletico het kleine broertje is van het grote Real.
Verder vond ik die Gil y Gil ook altijd hilarisch fout.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67360707
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

en ik op een mooie lente-avond mijn Heracles vrienden kan feliciteren met een 0-6 overwinning bij Fc Eindhoven.

Ik verwacht trouwens een post van MrKawada hier over haar voorliefde voor Union Berlin!
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_67363108
Ik ben geboren en getogen in Den Haag en ben een ADO Den Haag supporter.
Geregeld ga ik naar het stadion, en vermakelijk is het vaak wel maar helaas vallen de resultaten vaak tegen

Al jaren ga ik graag een paar keer per jaar naar Berlijn, en ik bezoek dan ook sinds een paar jaar wedstrijden van Union Berlin. Ik ken de club via goede vrind Mark.
Union was in de tijden van de DDR eigenlijk de meest populaire club in Berlijn, maar heeft niet veel gewonnen doordat BFC Dynamo (de club gesponsord door Erich Mielke, hoofd van de Stasi) keer op keer de titel 'won'.
Union speelt op dit moment niet in het eigen stadion (An der Alten Försterei in Köpenick), maar (pikant) in het voormalige stadion van de aarstvijand BFC Dynamo: Friedrich Ludwig Jahn Sportpark. Dit omdat de eigen (!) supporters de Alten Försterei aan het renoveren zijn (Dit was een paar maanden geleden ook te zien op het RTL Nieuws).
De supporters zijn altijd heel enthousiast, en wat ik zelf altijd leuk vind is om het clublied (Eisern Union) van (trouwe supporter) Nina Hagen heel hard mee te zingen als het team op het veld komt

Op dit moment speelt Union in de derde divisie (3.Liga) en ze staan eerste. Dit is de stand op dit moment:
1. 1. FC Union Berlin 1. FC Union Berlin 27 17 8 2 43:16 27 59
2. SC Paderborn 07 SC Paderborn 07 27 16 4 7 51:28 23 52
3. Fortuna Düsseldorf Fortuna Düsseldorf 27 14 5 8 39:24 15 47
4. BSV Kickers Emden BSV Kickers Emden 26 13 6 7 36:26 10 45
5. Kickers Offenbach Kickers Offenbach 27 11 10 6 35:23 12 43
(Nummer 1 en 2 promoveren direct naar de 2.Bundesliga, nummer 3 speelt een playoff) Dus het ziet er goed uit!!

Union-Eintracht Frankfurt - DFB Pokal in 2007

Hier foto's van wedstrijden van ADO en Union Berlin die ik heb bezocht.
En hier een filmpje van de eerste wedstrijd van Union Berlin die ik heb bezocht:

Union speelde toen in de 4e divisie en die wedstrijd vierden ze hun promotie naar de derde divisie, na afloop was er vuurwerk en een groot feest.

Hier een filmpje (van Mark) van de laatste wedstrijd die ik heb bezocht:

Union tegen een andere aartsvijand uit het DDR tijdperk: Dynamo Dresden, het was best wel een beladen wedstrijd met ontzettend veel politie. Het was ook live op televisie.

[ Bericht 5% gewijzigd door MrKawada op 24-03-2009 17:15:29 (Dresden) ]
looooooooooooooooool lol
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:18:26 #71
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67363400
MrKawada, mooi verhaal ook. Interessant ook om over clubs te lezen waar ik helemaal niets vanaf weet. Dynamo Dresden heb ik nog een sjaaltje van.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67363846
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
MrKawada, mooi verhaal ook. Interessant ook om over clubs te lezen waar ik helemaal niets vanaf weet. Dynamo Dresden heb ik nog een sjaaltje van.
Bedankt! Vond jouw verhaal ook leuk om te lezen! Ennuh: verbranden die sjaal
looooooooooooooooool lol
pi_67364735
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
@ TS: kun je wat meer uitweiden over de 'voetbalbeleving' in Tsjechië?
....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:07:42 #74
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67364846
MIjn clubs:

VVV Venlo

Altijd mijn club geweest. Ik ben Noord Limburger, een van de dichtstbijzijnde clubs. Leuke sfeer (soms ) en wel een sympathieke uitstraling. Het leuke is dat je ieder jaar opnieuw weer in de 1e of eredivisie zit. Dus het ene moment sta je laatste en het volgende weer eerste.
Als VVV'er heb ik standaard een ongelooflijke pesthekel aan MVV en Roda JC.
Bah...

Celtic Glasgow

Hail Hail, Up the Ra!
Ik ben dus een van de miljoenen Ierse nakomelingen in heel de wereld. De zitten vooral in de USA en Schotland. In Glasgow hebben die 'Schotse Ieren' in 1888 Celtic FC opgericht.
Nadelen van Celtic zijn natuurlijk de Green Brigade en de connectie met Sankt Pauli. Ik heb niks met dat krakerstuig.

Liverpool FC

Een ontzettend indrukwekkende club voor mijn persoonlijk. Ik houd wel van die arbeidersmentaliteit. En zeker omdat ze flink tegenwicht bieden tegen die balletjes van Manchester United en Chelsea.

FC RoPS

Nee. Geen typefout. Die o hoort klein.
FC RoPS zal jullie wel niet bekend klinken, maar dat is de voetbalclub van Rovaniemi (Fins Lapland). Ik heb die club een keer gespeeld bij OSM en sindsdien heb ik wel een kleine fascinatie voor die club.

Atlethico Bilbao

Laatst nog in Baskenland geweest.
Ik vind het persoonlijk erg mooi dat ze vooral met Baskische spelers willen werken. Zeker in zo een overbetaalde competitie als de Spaanse.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67364934
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:07 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

Atlethico Bilbao

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')