quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stond jij destijds ook al op het veld toen Bayern in de blessuretijd alsnog de titel wegkaapte?
Schalke? Vrienden van FC Twentequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zat aan de buis gekluisterd
Omdat het erg lastig is om aan kaarten van Schalke te komen ben ik daar vaak op aangewezen.
Mijn tweede club is eigenlijk Heracles, toen ze nog eerste divisie speelden een aantal keren heengeweest. Nu de supporters van HAFC zo anti-twente zijn, wil ik eigenlijk gewoon dat ze degraderen, dan kan ik weer voor ze juichen.quote:
Ik weet het. Vaak genoeg met Blau und Weiss (Nederlandse Schalke04 fanclub uit Enschede) meegeweest. Hele bus vol Twentesjaaltjes en shirtsquote:
Wel een grappige, doch treffende motivatie. Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Mijn tweede club is eigenlijk Heracles, toen ze nog eerste divisie speelden een aantal keren heengeweest. Nu de supporters van HAFC zo anti-twente zijn, wil ik eigenlijk gewoon dat ze degraderen, dan kan ik weer voor ze juichen.
Moet er ook bij vertellen dat mijn ouders ook in Almelo zijn geboren, mijn vader is altijd Twente fan geweest, maar zeker één met een Heracles hart. Mijn oom is seizoenskaarthouder, en mijn vader gaat nog wel eens mee, net als dat ik met mijn oom wel is mee ben geweest in de eerste divisie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wel een grappige, doch treffende motivatie. Kan me er wel iets bij voorstellen.
Het kleine broertje houdt dan weer op met schoppen en wordt weer gewoon het kleine broertje.
Dat is wel erg makkelijk. Er zijn ook heel veel supporters van Twente die anti-HAFC zijn.. en tuurlijk, andersom net zo. Maar je moet niet alle supporters over één kam scheren. Ik ben ook seizoenskaarthouder van HAFC, maar ga ook geregeld naar Twente. Ik ben gewoon een liefhebber van voetbal, en ga zodra het kan bij beide clubs kijken. En zo ken ik nog genoeg andere supporters die met beide clubs iets hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Mijn tweede club is eigenlijk Heracles, toen ze nog eerste divisie speelden een aantal keren heengeweest. Nu de supporters van HAFC zo anti-twente zijn, wil ik eigenlijk gewoon dat ze degraderen, dan kan ik weer voor ze juichen.
Net zoals dat Volendam een concurrent van ons is. Meer als: Concurrent in de Eredivise, dat zijn alle 18 clubs, niet als concurrent voor plek 4quote:
Oké op die manier snap ik het, vind het alsnog vaag dat jullie elkaar haten als je beide in de Eredivisie zitten maar zodra er één degradeert is het weer allemaal één grote familie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Net zoals dat Volendam een concurrent van ons is. Meer als: Concurrent in de Eredivise, dat zijn alle 18 clubs, niet als concurrent voor plek 4
Dat is de (kansloze) mening van 1 Twente-supporter. Gelukkig staat hij niet garant voor heel Twente.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oké op die manier snap ik het, vind het alsnog vaag dat jullie elkaar haten als je beide in de Eredivisie zitten maar zodra er één degradeert is het weer allemaal één grote familie?
Van mij uit in ieder geval wel. Maar ik spreek ook volledig voor mijzelf. Er zullen ongetwijfeld veel Twente en Heracles supporters zijn die gewoon helemaal niets met elkaar hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oké op die manier snap ik het, vind het alsnog vaag dat jullie elkaar haten als je beide in de Eredivisie zitten maar zodra er één degradeert is het weer allemaal één grote familie?
Waarom vind je mijn mening kansloos dan, leg uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:59 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dat is de (kansloze) mening van 1 Twente-supporter. Gelukkig staat hij niet garant voor heel Twente.
Omdat je beredenatie kant noch wal raakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Waarom vind je mijn mening kansloos dan, leg uit.
Bedankt voor de verduidelijking...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Omdat je beredenatie kant noch wal raakt.
Tering je hebt echt een plaat voor je kop.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |