Ooijer lijkt me inderdaad ook vervelend, Maar Suareze met schijn schwalbes en irritante gedrag is gewoon een naar mannetje. Lazovic is inderdaad op de goede weg, heeft mij heeft erg positief verrast vandaag!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:44 schreef Pedroso het volgende:
Grappig om te lezen dat de PSV'ers onder ons Suarez vandaag zo irritant vonden. Hij heeft weinig verkeerd gedaan hoor. Als je het baseert op de debiele reacties van Ooijer dan heb je wel een hele gekleurde bril op.
Overigens was Lazovic vandaag ook wel te pruimen, heb me geen moment aan hem gestoord.
Als hij dit volhoudt en zijn energie alleen in het voetbal gaat steken dan kunnen jullie misschien nog wat plezier aan hem beleven.
Het commentaar was idd waar-de-loos vanmiddag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef taxhaven het volgende:
Ach de wedstrijd is sowieso in de reet verkracht door Theo Reitsma.
Suarez heeft gisteren geen schwalbes gemaakt volgens mij hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ooijer lijkt me inderdaad ook vervelend, Maar Suareze met schijn schwalbes en irritante gedrag is gewoon een naar mannetje. Lazovic is inderdaad op de goede weg, heeft mij heeft erg positief verrast vandaag!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Suarez heeft gisteren geen schwalbes gemaakt volgens mij hoor
Zegt weer genoeg over ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Een AZ of Twente in goede doen was hier absoluut met de 3 punten van het veld gestapt.
Ja, dan kan je zo`n debiele smiley doen, maar vertel mij eens, welke schwalbes hebben we het over?quote:
Voor die knulletjes is Ajax de wedstrijd van het jaar, laat ze blij zijn. Is ook niet niks, winnen van de club waar ze altijd huizenhoog tegenop zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dan kan je zo`n debiele smiley doen, maar vertel mij eens, welke schwalbes hebben we het over?
Doe dat maar fijn denken. Ben jij ook weer bij. En nog een fijne dag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor die knulletjes is Ajax de wedstrijd van het jaar, laat ze blij zijn. Is ook niet niks, winnen van de club waar ze altijd huizenhoog tegenop zien.
Noem inderdaad eens een duik waarbij hij NIET geraakt werd! Hij zal best een overtreding uitvergroten (zoals zo ongeveer iedere speler doet), maar dat is weer wat anders.quote:
Precies. Om maar in de trend van dit topic te blijven; Ooijer en Pieters deden hetzelfde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:25 schreef Prosac het volgende:
Een schwalbe als zijnde niet geraakt en toch vallen heb ik niet gezien. Wel overdreven vallen na lichte tikjes.
Maar daar staat hij niet alleen in
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag opnieuw bekeken
Hoe was dit keer de uitslag ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag opnieuw bekeken
quote:
Het zit wel diep of nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze draak van een wedstrijd nog een keer bekijken.
Ik zou er een DVD van uit brengen.
Als ik voor mij mag spreken, ja. Ik vind het erg vervelend om te zien hoe op een smerige manier een goal wordt gemaakt vanuit een onterechte vrij trap en hoe Wielaert geheel in de lijn van het smerige spel wordt weggeduwd met 2 handen.quote:
Ajaxquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:34 schreef dndiek het volgende:
Voor jou is dit wel terecht, damsco. Na je grote bek afgelopen week.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze draak van een wedstrijd nog een keer bekijken.
Ik zou er een DVD van uit brengen.
Zit het je ook diep dat er een overtreding aan de 3-3 van Ajax vooraf ging? En dat De Zeeuw rood had moeten hebben voor slaan in de eerste helft bijvoorbeeld? Probeer het toch eens objectief te bekijken zeg/quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Als ik voor mij mag spreken, ja. Ik vind het erg vervelend om te zien hoe op een smerige manier een goal wordt gemaakt vanuit een onterechte vrij trap en hoe Wielaert geheel in de lijn van het smerige spel wordt weggeduwd met 2 handen.
ALTIJD maar andere dingen erbij halen. Het is wat R.Gullit al zei op tv, amsterdammers zijn zeikers. Jij bevestigt het weer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Als ik voor mij mag spreken, ja. Ik vind het erg vervelend om te zien hoe op een smerige manier een goal wordt gemaakt vanuit een onterechte vrij trap en hoe Wielaert geheel in de lijn van het smerige spel wordt weggeduwd met 2 handen.
Ja, dit waren 2 arbitrale dwalingen met vergaande consequenties. En nee, ik vond het geen overtreding op Appelvlaai toen de 3-3 werd gemaakt.
Al met al heb ik een vervelend gevoel overgehouden na de wedstrijd. Zeker toen er werd beweerd dat Wielaert tegen Bakkal zou zijn aangelopen. Nee, fair play is iets anders.
Dus om nogmaals terug te komen op je vraag, het zit mij diep ja.
Ruud Gullit is zelf Amsterdammer dus als hij het over zichzelf heeft klopt zijn stelling.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ALTIJD maar andere dingen erbij halen. Het is wat R.Gullit al zei op tv, amsterdammers zijn zeikers. Jij bevestigt het weer.
Ajax heeft niet gewonnen omdat de scheids tegen ons was, het regenende, het veld was niet goed , dus kunnen we ons geweldige positie spel niet spelen.. bla bla bla. en dan zeggen ze dat de calimero's in eindhoven zitten... nou K dag ut nie he!
Ik heb een aantal Ajacieden wel horen zeggen dat de verdediging van Ajax heeft staan schutteren, iets wat iedere objectieve kijker gezien zal hebben. PSV heeft het ook niet goed gedaan in de verdediging, maar wél beter dan Ajax. De scheidsrechter de schuld geven is gewoon een smoes, Vink heeft PSV net zo goed benadeeld. Met een beetje kwade wil had hij zo twee Ajacieden van het veld kunnen sturen met rood.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ALTIJD maar andere dingen erbij halen. Het is wat R.Gullit al zei op tv, amsterdammers zijn zeikers. Jij bevestigt het weer.
Ajax heeft niet gewonnen omdat de scheids tegen ons was, het regenende, het veld was niet goed , dus kunnen we ons geweldige positie spel niet spelen.. bla bla bla. en dan zeggen ze dat de calimero's in eindhoven zitten... nou K dag ut nie he!
Er zitten er paar bij die het wel door hebben hoe het zit. Maar zelfs 1,5 dag na de wedstrijd zitten ze op foksport nog te zeiken (bij het bericht over dat psv beelden van de overtreding (voor de 3-3) heef laten zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Ajacieden wel horen zeggen dat de verdediging van Ajax heeft staan schutteren, iets wat iedere objectieve kijker gezien zal hebben. PSV heeft het ook niet goed gedaan in de verdediging, maar wél beter dan Ajax. De scheidsrechter de schuld geven is gewoon een smoes, Vink heeft PSV net zo goed benadeeld. Met een beetje kwade wil had hij zo twee Ajacieden van het veld kunnen sturen met rood.
Ach man dat duwtje van Bakkal, daar kun je toch niet over zeikenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:00 schreef damsco het volgende:
Aan de 3-3 was helemaal geen overtreding vooraf gegaan. En zelfs al zou dat zo zijn, Ajax is 2 keer benadeld. Dan had het gelijk gestaan.
Ik vond het wel een overtreding voordat de 3-3 viel net zoals ik het een overtreding vond toen de 4-3 viel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zit het je ook diep dat er een overtreding aan de 3-3 van Ajax vooraf ging? En dat De Zeeuw rood had moeten hebben voor slaan in de eerste helft bijvoorbeeld? Probeer het toch eens objectief te bekijken zeg/
Waarom zou Suarez rood moeten krijgen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach man dat duwtje van Bakkal, daar kun je toch niet over zeikenDat gebeurt 100x in een wedstrijd. Suarez en De Zeeuw hadden rood kunnen (en misschien moeten) hebben. Bekijk het nou eens objectief.
Slaande beweging is rood. Was dat toen dat de scheidsrechter 2x geel gaf? Dat sloeg echt nergens opquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond het wel een overtreding voordat de 3-3 viel net zoals ik het een overtreding vond toen de 4-3 viel.
Rood voor De Zeeuw zou ik echt veel te zwaar bestraft vinden.
2x geel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou Suarez rood moeten krijgen?
De Zeeuw had rood kunnen krijgen (zou ik wel zwaar gevonden hebben), maar dat van Suarez was absoluut geen rood. En als je objectief kijkt: Simons en Ooijer hadden ook rustig zwaarder bestraft kunnen worden, zeker Ooijer was onsportief genoeg bezig om minstens 1 keer geel te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach man dat duwtje van Bakkal, daar kun je toch niet over zeikenDat gebeurt 100x in een wedstrijd. Suarez en De Zeeuw hadden rood kunnen (en misschien moeten) hebben. Bekijk het nou eens objectief.
Het was een losrukkende beweging.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slaande beweging is rood. Was dat toen dat de scheidsrechter 2x geel gaf? Dat sloeg echt nergens op
Waarvoor dan zijn 2e gele kaart?quote:
Vreemd dat je zo met je arm moet zwaaien als je je losrukt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was een losrukkende beweging.
[..]
Waarvoor dan zijn 2e gele kaart?
Dat van dat eerste ben ik met je eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als Ooijer geel had gekregen voor het ruzien met Suarez had Suarez ook geel moeten krijgen, die was namelijk net zo goed bezig. Als Vink fluit voor een schwalbe van Suarez, ook al is het er geen, moet hij eigenlijk ook geel geven.
Ik dacht dat hij floot voor een schwalbe. Volgens mij is Suarez trouwens twee keer gaan liggen, kan me hier wel in vergissen. Maar dat Ajax veel meer benadeeld is door de scheidsrechter is gewoon een fabeltje, ook met inworpen en hoekschoppen zat hij er een paar keer goed naast.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat van dat eerste ben ik met je eens.
En hij floot niet voor een schwalbe maar hij gaf toch gewoon een achterbal? En het was inderdaad geen schwalbe.
Een keer in de eerste helft, waarin hij wel werd aangeraakt en een keer in de tweede helft waar hij ook werd aangeraakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij floot voor een schwalbe. Volgens mij is Suarez trouwens twee keer gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |