ja dat is ook echt een kneus,quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb je die grabbelaar van ons al aan het werk gezien?
Maar, wat een pot zeg.![]()

Ja, zo vond ik dat de Zeeuw met zijn slaande beweging rood had kunnen krijgen, dat Toivonen geen overtreden maakte, enz. Maar echte fouten van Vink? Nee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:33 schreef Pedroso het volgende:
Helemaal met je eens, alleen ik vond het wel een pingel.

Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef DS4 het volgende:
Overigens lang geleden dat ik zo'n leuke wedstrijd zag in de eredivisie.

Ik vond Djudzak wat een naam(of hoe heet die linksbuiten van PSV) errug goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij heeft alleen kritiek op de keuze van man van de wedstrijd. Wat zit jij nu weer te janken?

Soms was ie een beetje warrig (beide zijde) maar hij heeft geen grote fouten gemaakt (alhoewel je hem in de hitte van de wedstrijd wel alles toewenst).quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, zo vond ik dat de Zeeuw met zijn slaande beweging rood had kunnen krijgen, dat Toivonen geen overtreden maakte, enz. Maar echte fouten van Vink? Nee.

Nee. Maar hij was wel geweldig in de eerste helft. Afellay was echter de spil in het spel van PSV. Minder opvallend doordat hij niet scoort.quote:

Iets met doedelzak. Dat bedoel ik dus. Maar sommigen voelen zich meteen aangevallen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Dujec(of hoe heet die linksbuiten van PSV) errug goed.

Douchebagquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Dujec(of hoe heet die linksbuiten van PSV) errug goed.

Herkenbaar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:41 schreef Pedroso het volgende:
(alhoewel je hem in de hitte van de wedstrijd wel alles toewenst).

Niet gescoord, geen Assists en speelde tegen een verschrikkelijk slechte mandekker terwijl Suarez in zijn eentje zo'n beetje de hele PSV verdediging oprolde in de eerste helft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Maar hij was wel geweldig in de eerste helft. Afellay was echter de spil in het spel van PSV. Minder opvallend doordat hij niet scoort.

quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-3 en minimaal 1 rode kaart bij PSV.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:12 schreef Radegast het volgende:
een bloedeloze 0-0.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-5.
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:39 schreef Pannengkoek het volgende:
Aanwezig! zonder combi dit keer (40e belachelijke prijs)..
ik denk 1-4

Suarez was zonder meer geweldig in de eerste helft, dat schreef ik dan ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Wooldoor het volgende:
Niet gescoord, geen Assists en speelde tegen een verschrikkelijk slechte mandekker terwijl Suarez in zijn eentje zo'n beetje de hele PSV verdediging oprolde in de eerste helft.

????, ben je familie van van der Wiel ofzo ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
Van de Wiel hield wel bijna alle voorzetten van Djudszak goed tegen, dat moet ik ze meegeven. Vele spelers uit Eredivisie hebben grote moeite met hem. Hij komt er bijna altijd langs, van der Wiel stopte dat goed.

Uhh nee hoeso?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
????, ben je familie van van der Wiel ofzo ?

Ok daarin verschillen we dan van meningquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Suarez was zonder meer geweldig in de eerste helft, dat schreef ik dan ook.
Afellay zorgde met zijn spel ervoor dat PSV continu druk kan houden en naar voren spelen. Daardoor kunnen spelers als Dzsudzsak juist excelleren. De wedstrijd is niet gewonnen door de aanval, niet verloren door de verdediging, de wedstrijd is gelopen zoals hij loopt als je het middenveld beheerst. En dat deed PSV en PSV deed dat met name door Afellay.
Daarom was hij bepalender, ook al zie je dat in de statistieken niet terug.

Ik weet zeker dat ik EL 1 op had staan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef Pedroso het volgende:
Snap niet er mensen zijn die Affelay boven Doedelzak verkiest.
Heb je toch echt een andere wedstrijd gezien.

Eens met het eerste deel...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk wordt de volgende wedstrijd tegen PSV ook weer zo'n leuke wedstrijd alleen dat het kwartje toch de andere kant opvalt in het voordeel van Ajax

Denk dat het weer dezelfde is. Hij is ook niet superslecht, maar wedstrijden winnen doet hij niet voor je. Sterker nog, tegen Twente heeft hij puntverlies op zijn naam staan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Geo3kant het volgende:
Hoop dat we bij de volgende wedstrijd een betere keeper hebben

Iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Stelletje whiners hier PSV'ers en Ajacieden.

Heldere en goede analyse van een zeer mooie wedstrijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef FinancialBubble het volgende:
Volgens mij was PSV niet eens zo heel goed, maar was het juist Ajax dat erg tegenviel. Zo goed als alles hangt bij Ajax af van Suarez. Rommedahl die een paar wedstrijden heel erg goed was, hebben we nu helemaal niet gezien. De Zeeuw lukte het ook niet om het spel naar zijn hand te zetten. En verder heeft Ajax vooral een hoop middelmatige spelers: van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba, Enoh, Vertonghen, Emanuelson.
Aan de andere kant vond ik bij PSV Manolev positief opvallen. Naast natuurlijk de bekende uitblinkers als Afellay, Dzsudzsák en Bakkal.

quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als Suarez bij ajax weg is is het niks meerjammer dat hij geen rood kreeg of van het veld verwijderd werd. Maargoed nu moet PSV beetje door voetballen want afgelopen wedstrijden waren om te huilen.

quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:29 schreef buddyb het volgende:
Wat een prachtige wedstrijd. PSV speelde Ajax gewoon weg.
Ik had mijn bedenken over Afellay als centrale middenvelder, maar hij deed het uitstekend als spelmaker. Ik heb genoten van hem. Heeft Rutten toch goed gedaan, die positiewisseling. Waar was Verthongen? Ik heb hem niet kunnen zien.
Uiteindelijk zal Rutten op het middenveld voor Engelaar, Afellay en Bakkal kiezen, denk ik.
Ajax daarentegen was dramatisch. Geen voetbal. Niks. Die goals vielen uit het niets.
Jol speelt gewoon met drie controleurs en Emanuelson op het middenveld. Dat dit kan bij ajax!!

Alsof de uitslag alles zegtquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:00 schreef Scorpie het volgende:
![]()
![]()
Mensen die roepen dat Ajax weggespeeld werd bij een 4-3 uitslag![]()

Dat dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof de uitslag alles zegtscorebordjournalistiek

Alsof PSV zoveel levensgrote kansen kreegquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof de uitslag alles zegtscorebordjournalistiek
quote:

Studio Ajaxquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Bij studio voetbal weer 0 min. over ajax en minstens 30 over twente

Dit keer durft Sjek het wel weer aan hoor, vorige keer totaal niet voer Ajax gesproken dus nu vindt ie denk ik dat het wel weer mag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Bij studio voetbal weer 0 min. over ajax en minstens 30 over twente

Op papier wel maar Ajax heeft het altijd het moeilijkst met de wat kleinere tegenstanders.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:33 schreef Pedroso het volgende:
Conclusie, PSV verdient gewonnen en alle titelkandidaten binnen 2 punten van elkaar.
PSV en Ajax voorlopig de zwaarste wedstrijden gehad (van de titelkandidaten).

Als ze niet goed voetballen hebben ze het tegen alle tegenstanders moeilijk (komt jou als Feyenoorder bekend voor denk ik).quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op papier wel maar Ajax heeft het altijd het moeilijkst met de wat kleinere tegenstanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |