abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71980427

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.

Misschien wel handig als degene met de laatste post even het nieuwe deel ook opent?
-
pi_71980491
Landzaat, Vincken en Tiendalli, dát zijn misbare spelers. Niet je spitsen.
-
pi_71980513
Waarom zit ik niet meer in vak E in de OP?

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu Jansen in De Kuip is
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:00:50 #4
265768 NBT
Bigger is better.
pi_71980557
Feyenoord!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:09:18 #5
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_71980758
Oe, de uitslag van afgelopen weekend mag er trouwens ook bijgezet gaan worden..
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:11:10 #6
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_71980796
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom zit ik niet meer in vak E in de OP?

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu Jansen in De Kuip is
Omdat er een nieuwe OP is gemaakt en iedereen opnieuw moest aangeven waar hij zit.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_71980981
Mooiste OP van VBL, hulde .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:22:17 #8
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71981148
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef venomsnake het volgende:
Eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kopbal op 19-08-2009 00:33:44 ]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:28:18 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71981377
Doe Vincken maar naar Willem II ja.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:36:06 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71981586
Been spaart routiniers

ROTTERDAM - Een optreden met Jong Feyenoord/Excelsior is de geroutineerde Feyenoord-reserves bespaard gebleven. "Ik vond het niet nodig ze tegen Jong ADO voor de beker te laten spelen nu er zo de nadruk op hun situatie ligt", aldus Feyenoord-trainer Mario Been.

"Ik heb de keuze aan hen zelf gelaten, maar Makaay, Landzaat en Hofland gaven aan liever te trainen dan deze wedstrijd te spelen. De Cler wilde wel spelen, maar dat ging uiteindelijk niet door, omdat hij rug- en hamstringklachten had." Als de situatie onveranderd blijft, zullen de routiniers er uiteindelijk toch aan moeten geloven.

Been: "Op een gegeven moment moet je toch wedstrijden gaan spelen om ritme te houden. Als dat niet in het eerste is, dan zal dat in het tweede moeten gebeuren."

Ondertussen worden door heel Europa contacten gelegd met potentiële werkgevers om te kijken of er interesse is voor de routiniers. Zo is Kevin Hofland aangeboden bij onder meer het Oostenrijkse Rapid Wien. (telegr)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:37:22 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71981620
Maar nee hoor, ze hoeven niet weg...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71981630
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
Been spaart routiniers

ROTTERDAM - Een optreden met Jong Feyenoord/Excelsior is de geroutineerde Feyenoord-reserves bespaard gebleven. "Ik vond het niet nodig ze tegen Jong ADO voor de beker te laten spelen nu er zo de nadruk op hun situatie ligt", aldus Feyenoord-trainer Mario Been.

"Ik heb de keuze aan hen zelf gelaten, maar Makaay, Landzaat en Hofland gaven aan liever te trainen dan deze wedstrijd te spelen. De Cler wilde wel spelen, maar dat ging uiteindelijk niet door, omdat hij rug- en hamstringklachten had." Als de situatie onveranderd blijft, zullen de routiniers er uiteindelijk toch aan moeten geloven.

Been: "Op een gegeven moment moet je toch wedstrijden gaan spelen om ritme te houden. Als dat niet in het eerste is, dan zal dat in het tweede moeten gebeuren."

Ondertussen worden door heel Europa contacten gelegd met potentiële werkgevers om te kijken of er interesse is voor de routiniers. Zo is Kevin Hofland aangeboden bij onder meer het Oostenrijkse Rapid Wien. (telegr)
Ze wat actiever proberen te verkopen is wel een goede zet, maar ik denk dat je gezien eventuele blessures alleen Landzaat kan missen.
The only thing I fear is my MoM
pi_71981817
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef Juk het volgende:

[..]

Ze wat actiever proberen te verkopen is wel een goede zet, maar ik denk dat je gezien eventuele blessures alleen Landzaat kan missen.
+ Tiendalli en Vincken dus.
-
pi_71981840
Tsja, Been laat ze de keuze. Door te weigeren helpen ze zelf ook niet echt mee, maar dat verbaast me ook niet van ze, totaal geen ambitie of drang om zich terug te knokken. Maar helaas heb je ze toch nodig dit seizoen. Het spreekt in het voordeel van De Cler dat hij wél wilde.
-
pi_71981923
Goede TT-change trouwens.
-
pi_71981930
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:28 schreef TC03 het volgende:
Doe Vincken maar naar Willem II ja.
pi_71982025
Tiendalli Vor President
pi_71982922
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef Luni het volgende:

[..]

Voorgoed.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71983474
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Voorgoed.
voor dit seizoen alleen
pi_71983529
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

+ Tiendalli en Vincken dus.
Ik doelde op de miljoenenbank. Maar persoonlijk denk ik dat je Tiendalli als reserve rechtsback moet gebruiken en niet Leerdam.
Vincken verhuren is denk ik de beste optie. Je zal altijd zien dat hij helemaal opbloeit en dan loop je een hoop centen mis.
The only thing I fear is my MoM
pi_71983534
Was hij de laatste weken gewoon fit dan?
-
pi_71985505
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:41 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik doelde op de miljoenenbank. Maar persoonlijk denk ik dat je Tiendalli als reserve rechtsback moet gebruiken en niet Leerdam.
Vincken verhuren is denk ik de beste optie. Je zal altijd zien dat hij helemaal opbloeit en dan loop je een hoop centen mis.
Tiendalli moet blijven als back-up rechtsback. Echt zo slecht wat Mario aan het doen is. Gaat die Leerdam rechtsback zetten
pi_71986601
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad, heel mooi gemaakt
pi_71987133
quote:
Vertrek de Cler, Hofland en Makaay onbespreekbaar
Feyenoord wil het lopende seizoen afmaken met zowel Tim de Cler, als Kevin Hofland en Roy Makaay. Deze mededeling heeft hun zaakwaarnemer Rob Jansen dinsdag te horen gekregen tijdens een uitgebreid onderhoud met de directie van Feyenoord en trainer Mario Been.

Been gaf in het gesprek aan dat het vertrek van de drie spelers wat hem betreft zelfs ‘onbespreekbaar’ is. ‘Want we hebben ze stuk voor stuk nog keihard nodig dit seizoen’, zo liet de oefenmeester zowel de directie als Rob Jansen dinsdagmiddag weten in Stadion De Kuip. Voor één van hen zou de oefenmeester ‘eventueel en met tegenzin’ een uitzondering willen maken, gaf Been nog wel aan. ‘Alleen als Roy Makaay zelf aangeeft dat hij zijn geluk liever ergens anders beproeft, en er doet zich voor hem een mooie gelegenheid voor, zal ik me daar niet tegen verzetten.’ Ook de directie van Feyenoord gaf aan in dat geval mee te zullen denken met de speler. Dit uit respect voor Roy’s fantastische loopbaan en de voorbeeldige wijze waarop de speler zich altijd heeft opgesteld naar de club. ‘Gezien zijn reputatie en indrukwekkende erelijst kunnen we ons voorstellen dat Roy zijn loopbaan niet wil beëindigen bij een ploeg waar hij niet gegarandeerd een basisplaats heeft’, aldus algemeen directeur Eric Gudde. Ook Been ziet dat in: ’Maar ik hoop dus van harte dat het zo ver niet komt’, aldus de trainer.

Zaakwaarnemer Rob Jansen was tevreden over het verloop en de uitkomst van het gesprek. ‘Het is goed voor iedereen dat nog eens duidelijk is uitgesproken dat deze spelers door de clubleiding en de trainer als belangrijke schakels worden gezien.’
Bron: Feyenoord.nl

Typisch dat Landzaat niet tussen dat rijtje staat
pi_71987305
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:12 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Bron: Feyenoord.nl

Typisch dat Landzaat niet tussen dat rijtje staat
De zaakwaarnemer daar van is ( iedergeval in 2006 ) Sigi Lens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: