abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 23:38:32 #61
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_71381655
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef DirkZz het volgende:
Vind het opzich raar dat dit kostenplaatje er nog niet is, je wil toch weten waar je je geld aanuitgeeft, en hoeveel dit is.
Dat is niet vanzelfsprekend in de politiek.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71382612
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En waarom niet?
Dat lijkt me nogal logisch, en je gaf het antwoord zelf al: omdat je (naar eigen zeggen, maar ik ga er even vanuit dat het waar is) veel meer opbrengt dan menig volbloed Nederlander. Als dat echt waar is ben je per definitie geen allochtoon.
pi_71382983
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:11 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch, en je gaf het antwoord zelf al: omdat je (naar eigen zeggen, maar ik ga er even vanuit dat het waar is) veel meer opbrengt dan menig volbloed Nederlander. Als dat echt waar is ben je per definitie geen allochtoon.
Uh...huh? Dus jouw definitie van allochtoon is niet de afkomst maar hoeveel de persoon bijdraagt? Goh, da's toch wel nieuws, ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat de Van Dale en de overheid die definitie overnemen.
pi_71383080
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uh...huh? Dus jouw definitie van allochtoon is niet de afkomst maar hoeveel de persoon bijdraagt?
Nee. Dat is slechts één van de mogelijke voorwaarden. Er zijn meer manieren om door mij niet meer als allochtoon te worden beschouwd.
quote:
Goh, da's toch wel nieuws, ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat de Van Dale en de overheid die definitie overnemen.
Wellicht sneller dan je denkt. Het woord "allochtoon" is toch een beetje een besmet woord geworden, dat in de volksmond alleen nog gebruikt wordt in negatieve zin. Het zou niet onlogisch zijn als de overheid dit zou overnemen.
pi_71383325
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:30 schreef jkdjjsop het volgende:

Nee. Dat is slechts één van de mogelijke voorwaarden. Er zijn meer manieren om door mij niet meer als allochtoon te worden beschouwd.
Oh. Verlicht ons eens?
quote:
Wellicht sneller dan je denkt. Het woord "allochtoon" is toch een beetje een besmet woord geworden, dat in de volksmond alleen nog gebruikt wordt in negatieve zin. Het zou niet onlogisch zijn als de overheid dit zou overnemen.
Goed, prima, laten we dat even aannemen, wat moet er dan volgens jou gebeuren met, laten we ze even ouderwets autochtonen noemen, die meer kosten dan ze bij dragen? Worden dat dan allochtonen?
pi_71383411
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh. Verlicht ons eens?
[..]

Goed, prima, laten we dat even aannemen, wat moet er dan volgens jou gebeuren met, laten we ze even ouderwets autochtonen noemen, die meer kosten dan ze bij dragen? Worden dat dan allochtonen?
Nee, want die voldoen weer aan andere voorwaarden waarom ze niet allochtoon zijn. Bijvoorbeeld dat ze autochtoon zijn.
pi_71384727
quote:
Op maandag 27 juli 2009 07:53 schreef yyentle het volgende:

[..]

Begrijp ik dit goed?

Dus als politici/journalisten in de media een mening hebben die niet strookt met de mening van anderen/belangen/groepen, moeten ze of hun mond houden of zelf voor beveiliging zorgen?
In principe wel ja.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71384749
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:11 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

De CBS-definitie van allochtonen bevat geen clausule over het inkomen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71384754
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:44 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Nee, want die voldoen weer aan andere voorwaarden waarom ze niet allochtoon zijn. Bijvoorbeeld dat ze autochtoon zijn.
pi_71385764
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De CBS-definitie van allochtonen bevat geen clausule over het inkomen.
Wat heb ik te maken met de CBS-definitie van allochtonen? Ik hanteer de definitie van de straat, zoals bijna iedereen in Nederland dit doet.

Het CBS kan wel vanalles verzinnen met als doel de cijfers betreffende allochtonen beter uit te laten komen, ik heb er echt geen boodschap aan.
pi_71385773
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wou je soms ontkennen dat autochtonen geen allochtonen zijn?
pi_71386042
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In principe wel ja.
Je bent geen voorstander van de vrijheid van meningsuiting?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:56:04 #73
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71390437
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:30 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wat heb ik te maken met de CBS-definitie van allochtonen? Ik hanteer de definitie van de straat, zoals bijna iedereen in Nederland dit doet.
'De straat'. Is dat de plek waar 'het Volk' is? Die 'hardwerkende Nederlanders'? Die mensen die hun ogen open hebben en 'wakker' zijn?

!!!
quote:
Het CBS kan wel vanalles verzinnen met als doel de cijfers betreffende allochtonen beter uit te laten komen, ik heb er echt geen boodschap aan.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:00:39 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_71392476
quote:

[..]

Wat heb ik te maken met de CBS-definitie van allochtonen?
Wat heeft een land te maken met de definities van racistische peroxide hoofden? Wat hebben allochtonen te maken met alle definities die er over dat woord zijn?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71394891
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:50 schreef yyentle het volgende:

[..]

Je bent geen voorstander van de vrijheid van meningsuiting?
Jazeker ben ik voorstander van de vrijheid van meningsuiting!
pi_71394956
quote:

[..]

Wou je soms ontkennen dat autochtonen geen allochtonen zijn?
Jouw definities van auto- en allochtoon raken kant noch wal.
pi_71395016
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

'De straat'. Is dat de plek waar 'het Volk' is? Die 'hardwerkende Nederlanders'? Die mensen die hun ogen open hebben en 'wakker' zijn?

!!!
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ze men in ze striet werkt niet, anders had hij geen tijd om op straat te zijn.
pi_71395880
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jouw definities van auto- en allochtoon raken kant noch wal.
Tsja, da's jouw mening. Gelukkig denkt de meerderheid van Nederland daar anders over. Niet de meerderheid van fok nee, dat niet, maar dat zegt meer over fok.
pi_71396151
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Tsja, da's jouw mening. Gelukkig denkt de meerderheid van Nederland daar anders over. Niet de meerderheid van fok nee, dat niet, maar dat zegt meer over fok.
De meerderheid van Nederland, zei je?
pi_71396312
Als we het nepinkomen van de bonusjagende bankiers mee moeten rekenen, dan krijgen we een erg vertekenend beeld. En ook als we alle laagbetaalde allochtone schoonmakers moeten afzetten tegenover bijstandtrekkers. Het kostenplaatje is volkomen vals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')