abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71337381
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:25 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Natuurlijk tel je dat wel mee. Maar niet als kosten van de PVV, maar ook als kosten van de allochtonen.
Ja, want hij wordt alleen bedreigd door allochtonen. Net als Fortuyn.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:59:04 #42
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71338033
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:22 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Nou en? Dat is nuance, vuige linksert, dat tel je toch niet mee? Of wordt soms ook meegeteld dat asielzoekers in eigen land door een dictator met de dood bedreigd worden? Niet toch? Of wel?
Dat worden ze allemaal toch? Als je althans de door mensensmokkelaars ingefluisterde verhalen moet geloven.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  zondag 26 juli 2009 @ 15:21:28 #43
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71340004
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:59 schreef Mdk het volgende:

[..]

Dat worden ze allemaal toch? Als je althans de door mensensmokkelaars ingefluisterde verhalen moet geloven.
Wat voor punt probeer je te maken? Dat mensensmokkel dan wel meevalt? Dat mensen daar niet bedreigd worden?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 26 juli 2009 @ 15:39:34 #44
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71340520
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:27 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Hoezo? De rekening komt toch van de PVV? De oorzaak lijkt me irrelevant, tenzij je de kosten van asielzoekers ook niet meeneemt, maar dat is nu precies iets wat onze geblondeerde volwassen man wil weten.
[..]

Nou, als die asielzoeker in Nederland asiel komt zoeken, en wettelijk niets anders mag dan 5 jaar in een asielzoekerscentrum zitten, dan kost dat Nederland toch ook geld?

Ik heb het 40 keer gelezen, volstrekt onnavolgbare conclusies.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:45:35 #45
248844 Bowlingbal
pi_71340700
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb het 40 keer gelezen, volstrekt onnavolgbare conclusies.
Eigenlijk is alles de schuld van die buut'nloanders.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 26 juli 2009 @ 15:48:20 #46
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71340766
tvpenis
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  zondag 26 juli 2009 @ 16:31:24 #47
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71341844
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:45 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Eigenlijk is alles de schuld van die buut'nloanders.
Duidelijk.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:09:19 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71347071
Een heuse wetenschapper?

Nijkamp heeft het trouwens over migranten.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 26 juli 2009 @ 23:13:17 #49
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71352660
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat voor punt probeer je te maken? Dat mensensmokkel dan wel meevalt? Dat mensen daar niet bedreigd worden?
Dat dat niet meegeteld hoeft te worden omdat dat volgens hunzelf voor vrijwel iedere geld aangezien dat het standaard verhaaltje is wat zij meekrijgen van mensensmokkelaars, zodat de kans groter is dat ze mogen blijven.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_71353933
quote:
Op zondag 26 juli 2009 07:51 schreef bendk het volgende:

[..]

Het CBS heeft inmiddels een politiek correcte definitie ontworpen, dat is echt iets anders dan een definitie van: the man in the street...

Het wordt straks een slaappilletje voor de suffe burger: er is niets aan de hand hoor... met bijbehorende overheidssmiley ! ! !

En ter ondersteuning van het kabinetsbeleid: De sluizen voor de nieuwe uitgeprocedeerde slachtoffers uit andere landen originele asielzoekers kunnen volop weer open. We komen er zelfs tekort .
Het CBS hanteert al jaren lang dezelfde definitie, en die is uiteraard gebaseerd op goed hanteerbare statistische methoden. Dat ze men in ze striet daar anders over denkt, doet natuurlijk niet ter zake als je een serieus onderzoek wilt doen. Ze men in ze striet wil frikandel met friet.

Wel knap, dat jij nu al kunt voorspellen wat er uit het onderzoek gaat komen. Heb je die cijfers allemaal al? Dan kun je daar nog wel goed aan verdienen ook, denk ik zo. Wat let je?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71354095
quote:
Op zondag 26 juli 2009 08:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

die derde generatie is het produkt van een man die hier geboren is, maar een vrouw die geimporteerd is uit het land van herkomst. Daarmee is de derde generatie nog steeds allochtoon volgens de definitie volgens mij
Flauwekul: de derde generatie zijn kinderen van ouders die beiden in Nederland zijn geboren envan wie (een van) de grootouders in het buitenland geboren is.
De eerste generatie is zelf in het buitenland geboren, de tweede generatie is hier geboren maar heeft minstens een ouder die in het buitenland geboren is en de derde generatie allochtonen bestaat niet maar is gewoon autochtoon.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71354124
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:16 schreef jkdjjsop het volgende:
Waarom nog een onderzoek doen naar datgene wat de gemiddelde, nadenkende burger allang weet, namelijk dat de import van honderdduizenden kansarmen de Nederlandse maatschappij al jaren per saldo op enorme kosten jaagt?
Ja hallo! Die vraag moet je aan Fritsma stellen! Want hij is degene die de hardwerkende belastingbetalende burger nu op nodeloze kosten jaagt.
pi_71354150
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:20 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat is niet de schuld van de PVV, maar ook weer de schuld van de allochtonen die die PVV bedreigen.
Maar Wilders kan toch ook zelf voor zijn beveiliging zorgen? Hij jaagt toch ook zelf mensen in het harnas? Slap hoor: een grote bek opzetten op kosten van anderen.
pi_71354263
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:31 schreef huhggh het volgende:

[..]

Poepie, je hebt duidelijk weer eens niet gelezen wat ik heb geschreven.
Ik maak in mijn post een verschil tussen de betekenis uit het woordenboek en de betekenis die het heeft voor "de man op de straat".
Dat is niet mijn mening, maar alleen een constatering die ik doe.

Volgende keer beter lezen he, het komt zo incompetent over.
Ikheb het wel drie keer gelezen en moest concluderen, dat jij maar beter geen beleidsstukken moet gaan schrijven. Er valt nauwelijks een touw aan vast te knopen.
De betekenis die jij aan het woord allochtoon toe schijnt te kennen, raakt kant noch wal. En dat je je verschuilt achter ze men in ze striet is erg slap.
Tenslotte kan ik me niet goed voorstellen, dat jij serieuze onderzoeken wilt baseren op de meningen en de kennis van ze men in ze striet. Die kan immers nauwelijks schrijven of rekenen.
pi_71356618
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar Wilders kan toch ook zelf voor zijn beveiliging zorgen? Hij jaagt toch ook zelf mensen in het harnas? Slap hoor: een grote bek opzetten op kosten van anderen.
Begrijp ik dit goed?

Dus als politici/journalisten in de media een mening hebben die niet strookt met de mening van anderen/belangen/groepen, moeten ze of hun mond houden of zelf voor beveiliging zorgen?
  maandag 27 juli 2009 @ 07:57:56 #56
248844 Bowlingbal
pi_71356633
quote:
Op maandag 27 juli 2009 07:53 schreef yyentle het volgende:

[..]

Begrijp ik dit goed?

Dus als politici/journalisten in de media een mening hebben die niet strookt met de mening van anderen/belangen/groepen, moeten ze of hun mond houden of zelf voor beveiliging zorgen?
Nee, dat is het punt helemaal niet.

Het is hartstikke logisch om de kosten van de beveiliging van de PVV niet bij Wilders in rekening te brengen maar bij de overheid.
Echter, en dat zullen aanhangers van Wilders ook wel vergeten;
het is ook erg onlogisch om de kosten van immigratie toe te rekenen aan immigranten. Zeker als het immigranten betreft die in eigen land bedreigd worden.

Een 'eenvoudig kosten- batenoverzicht' zal daarom niet kunnen bestaan, omdat de berekening af hangt van de politieke signatuur. Maar dat zou nuance zijn, iets wat ik niet van Wilders (of zijn partijleden, maar die zeggen alleen iets na goedkeuren van hun leider) verwacht.
- Donald Love
pi_71357015
Ben trouwens heel benieuwd hoe men dit gaat berekenen. De term allochtoon is wel redelijk gedefinieerd, maar hoe meet je hoe veel iemand `oplevert´ ? Als ze allemaal de uitkering ingaan, is het bedrag aan uitkering makkelijk te berekenen, maar men geeft ook uit, hoeveel BTW neem je dan bijvoorbeeld mee ?

En dan nog iets....sommige dingen zijn onbetaalbaar......het geluksgevoel van mij als autochtoon om zaterdagochtend de krant uit de bus te halen die prima door een allochtoon in de bus is gestoken......om maar niet te spreken van de overheerlijke pizza, optijd voor Studio Sport bezorgd....
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 27 juli 2009 @ 13:42:36 #58
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_71363715
quote:
Op zondag 26 juli 2009 08:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

die derde generatie is het produkt van een man die hier geboren is, maar een vrouw die geimporteerd is uit het land van herkomst. Daarmee is de derde generatie nog steeds allochtoon volgens de definitie volgens mij
Je haalt twee zaken door elkaar. Een allochtoon kan per definitie niet van de derde generatie zijn. Immers strookt het dan niet meer met dat een allochtoon iemand is waarvan één van de ouders uit het buitenland afkomstig is. Kortom, wat jij ziet als derde generatie allochtoon, is gewoon allochtoon van de 2e generatie.
Jij zegt:
quote:
die derde generatie is het produkt van een man die hier geboren is, maar een vrouw die geimporteerd is uit het land van herkomst.
Onzin dus. Een derde generatie is een kind van twee 2e generatie allochtonen. En feitelijk dus geen allochtoon meer. Nu zijn er zat mensen die deze kinderen ook graag als niet-volwaardig Nederlands willen zien, vooral als ze een andere huidskleur hebben. Maar volgens de gestelde definitie, klopt het dus niet.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:20 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat is niet de schuld van de PVV, maar ook weer de schuld van de allochtonen die die PVV bedreigen.
Feit is dat die rekening vanuit de PVV verstuurd. Verder is het geen feit dat het komt door 'de allochtonen' die Wilders bedreigen. Ook autochtonen bedreigen Wilders, en de groep allochtonen dien je niet te omschrijven als 'de allochtoon', maar als allochtonen van bepaalde komaf. En we weten allemaal wel dat dit voornamelijke mensen van Islamitische-komaf zijn. En dus niet 'de allochtonen', omdat 'de allochtoon' niet onder één religie geschaard kan worden, aangezien zat allochtonen geen moslim zijn, noch allen afkomstig zijn uit regio's waar de Islam een dominerende rol speelt. Van de grote groepen hebben we het over alleen Marokkanen en misschien Turken die Wilders bedreigen. Chinezen, Hindoestanen (zit een minderheid moslims onder, maar die zijn niet van het dreigende type), Oost-Europeanen, voormalig Joegoslaven (de Bosnische moslims zijn eveneens niet van het dreigende type), allemaal allochtonen die geen islam-gevaar vormen en dus niet verantwoordelijk zijn voor die kosten.

Over de oorzaak van kosten gesproken. Veel onstabiele gebieden in de wereld hebben ook de Westerse opportunistische historie als gevolg. Wordt dat ook meegenomen? Vast niet. Een onderzoek wordt dus gewoon een WC-eend verhaal.

Overigens laat Wilders zich wel kennen in dat hij het nu concreet en publiekelijk heeft over 'allochtonen'. Hij schuift steeds meer op. De volgende stap worden niet-Westerse allochtonen (waar dit onderzoek feitelijk ook over gaat). Dat verkoopt hij dan als 'juist specifieker tov 'allochtonen'' wat door zijn aanhang weer wordt geslikt als logisch en correct. Al hebben we het hier over een aanhang die wel meer onethische of zelfs ronduit kortzichtige zaken als terecht zien.
Wanneer ik dan zaken zie als kosten die ontstaan door spijbelende leerlingen, kosten in zorg en welzijn door aandoeningen als gevolg van neven-nichten-huwelijken, kan ik alleen maar stellen dat het weer om hetzelfde kortzichtige idee van allochtonen gaat. De meeste allochtone groepen vertonen deze verschijnselen namelijk helemaal niet. Onderzoek allochtonen eens per groep, ipv dat alle allochtonen naar beneden gehaald worden door allerlei randgroep mensen. De PVV moet eens doorkrijgen dat 'de allochtoon' niet één groep mensen van dezelfde etniciteit zijn. En niet alleen de PVV moet dat doorkrijgen, ook hier ik de nodige soortgelijke stompzinnige redenaties. En op de fp is het zelfs meer regel dan uitzondering.

[ Bericht 14% gewijzigd door Xaobotnik op 27-07-2009 13:56:02 ]
pi_71373556
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Maar jij bent ook geen allochtoon.
En waarom niet?
PWBF
pi_71381283
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:50 schreef LangeTabbetje het volgende:

En dan nog iets....sommige dingen zijn onbetaalbaar......het geluksgevoel van mij als autochtoon om zaterdagochtend de krant uit de bus te halen die prima door een allochtoon in de bus is gestoken......om maar niet te spreken van de overheerlijke pizza, optijd voor Studio Sport bezorgd....
Al denk ik eerder aan andere dingen dan krantenbezorgers en pizzaboeren, zonder immigranten had heel Nederland nog veel erger naar spruiten gemeurd dan nu en hadden we nog op klompen gelopen. De behoefte om als een berekenende kniepert een prijskaartje aan te hangen aan dingen die niet objectief meetbaar zijn, is typisch iets voor een sneue beroepskankeraar als wilders. Bovendien zoekt hij met dat onderzoek alleen maar een stok om mee te slaan, want je kan het natuurlijk zo sturen als je zelf wil. Je hebt leugens, gore leugens, en je hebt statistiek. En dat weet wilders donders goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')