Ik weet niet helemaal zeker of iedereen met een klont boter op z'n hoofd nu over mijn woorden van "overlast veroorzaken" valt, maar wat toch echt een observatie van mij is en niet zo zeer een mening.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Precies, want hoogopgeleide goedverdienende Zweden en Engelsen worden dan meegeteld met de allochtonen en de 3e generatie uitkeringstrekkende kutmarokkanen en kutantillianen niet en dan geeft het eindresultaat een vertekend beeld
Mijn voorstel om de allochtoon even wat beter te definieren om het resultaat wat beter te maken:
"Allochtonen zijn mensen met een kleurtje die niet werken, meestal moslim zijn en veel overlast veroorzaken"
Het is meer andersom: Holland wordt droog en draaiende gehouden door de andere provincies. Gas uit Groningen, melk en vlees uit Overijssel, Gelderland en Brabant, fruit uit Gelderland, mosselen uit Zeeland, asperges uit Limburg. En Holland? Problemen, voetbalsupporters, files. Heel Nederland betaalt mee aan de hogesnelheidslijn en de Betuweëxpres, maar de voordelen (als die er al zijn) gaan naar Holland.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn hele provincies die draaien op het geld dat de de randstad oplevert.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.quote:En die onzin dat je naar de kosten en baten moet kijken, waar slaat dat op. We hebben die mensen zelf naar Nederland gehaald omdat we zelf de kutklusjes niet wilde doen. De allochtonen die nu nog komen zijn met name vluchtelingen. Willen we die terug een onveilige plek in sturen. Lekker humaan. Maarja, dat is Wilders dan natuurlijk ook niet.
Wat een flauwekul: het CBS heeft een heel bruikbare definitie van allochtoon. Dat is niet de door jou geschetste.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:44 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of iedereen met een klont boter op z'n hoofd nu over mijn woorden van "overlast veroorzaken" valt, maar wat toch echt een observatie van mij is en niet zo zeer een mening.
Het woord "allochtoon" was al een container-begrip, nu is dat alleen toegespitst tot:
- niet-westerse immigranten
- 1e, 2e en derde generatie
- die ook nog eens overlast veroorzaken
Het begrip is feitelijk het afvoerputje geworden voor menig burger in dit land van alles wat van buiten naar binnen is gekomen en op een-of-andere manier niet deugd.
Ga eens een inhoudelijk, open en niet-vijandig gesprek aan met mensen, en je zult uiteindelijk tot dezelfde conclusie komen.
[knip]
Afgaan op de woordenboek-definitie van het woord "allochtoon" heeft niet meer dezelfde betekenis voor buitenwereld die dit op straat in de mond neemt.
Allicht aardig om in het achterhoofd mee te nemen.
Het CBS heeft inmiddels een politiek correcte definitie ontworpen, dat is echt iets anders dan een definitie van: the man in the street...quote:Op zondag 26 juli 2009 02:45 schreef Kees22 het volgende:
Wat een flauwekul: het CBS heeft een heel bruikbare definitie van allochtoon. Dat is niet de door jou geschetste.
En ja, daar vallen westerse allochtonen ook onder en nee, 3e generatie overlastveroorzakers niet meer.
die derde generatie is het produkt van een man die hier geboren is, maar een vrouw die geimporteerd is uit het land van herkomst. Daarmee is de derde generatie nog steeds allochtoon volgens de definitie volgens mijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Precies, want hoogopgeleide goedverdienende Zweden en Engelsen worden dan meegeteld met de allochtonen en de 3e generatie uitkeringstrekkende kutmarokkanen en kutantillianen niet en dan geeft het eindresultaat een vertekend beeld
Heeft TS het artikel waarnaar hij verwijst in zijn OP ook zelf gelezenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:37 schreef bendk het volgende:
Het lijkt me dat de politiek en het cbs nu over moeten gaan om een beeld te vormen van deze problematiek, al was het alleen maar om bevestiging of ontkenning te verkrijgen. Dat zal een zware dobber worden voor de cbs mensen die daar -op persoonlijke titel- fel op tegen zijn
Als de uitkomsten positief zullen zijn dan weten we toch al wat daarvan de oorzaak is; dat ligt dan aan de manipulatie van de werkelijkheidsbeleving door de linkschmeneren en linkschmevrouwen van het CBS. Dat had de TS allang uitgelegd.quote:Op zondag 26 juli 2009 08:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heeft TS het artikel waarnaar hij verwijst in zijn OP ook zelf gelezen
Want daar staat dat de wetenschapper verwacht dat de uitkomsten positief zullen zijn, dat de termijn die de PVV wil aanhouden te kort is en dat het vreemd is dat de PVV zo bezig is met de economisce kosten en baten van één bevolkingsgroep. Dus snap ik het CBS-stokpaardje even niet.
Daarnaast zou ik dan ook graag een kosten-baten-analyse willen zien van de PVV-stemmers
Ow, en ik neem aan dat dit het Centrale Wilders-topic IV is?
V.
Dat is niet de schuld van de PVV, maar ook weer de schuld van de allochtonen die die PVV bedreigen.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:56 schreef Farenji het volgende:
Wat kost de PVV ons eigenlijk? Al die beveiliging wordt toch ook betaald met ons belastinggeld.
Poepie, je hebt duidelijk weer eens niet gelezen wat ik heb geschreven.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul: het CBS heeft een heel bruikbare definitie van allochtoon. Dat is niet de door jou geschetste.
En ja, daar vallen westerse allochtonen ook onder en nee, 3e generatie overlastveroorzakers niet meer.
Bij een onderzoek naar de kosten en baten van medische behandelingen wordt ook niet gekeken naar het humeur van de patiënten.
Maar jij bent ook geen allochtoon.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:42 schreef Nielsch het volgende:
Hehe hij komt maar op, ik breng veel meer op dan menig volbloed Nederlander...
Nou en? Dat is nuance, vuige linksert, dat tel je toch niet mee? Of wordt soms ook meegeteld dat asielzoekers in eigen land door een dictator met de dood bedreigd worden? Niet toch? Of wel?quote:Op zondag 26 juli 2009 11:20 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van de PVV, maar ook weer de schuld van de allochtonen die die PVV bedreigen.
Natuurlijk tel je dat wel mee. Maar niet als kosten van de PVV, maar ook als kosten van de allochtonen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nou en? Dat is nuance, vuige linksert, dat tel je toch niet mee?
Waarom zou je dat meetellen? Daar betalen wij toch niks aan mee? Moet die dictator lekker zelf weten.quote:Of wordt soms ook meegeteld dat asielzoekers in eigen land door een dictator met de dood bedreigd worden? Niet toch? Of wel?
Die zelfde vraag kun je stellen over al die activistengroepjes en vakbonden die door de linske kliek gesteund worden.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:56 schreef Farenji het volgende:
Wat kost de PVV ons eigenlijk? Al die beveiliging wordt toch ook betaald met ons belastinggeld.
Hoezo? De rekening komt toch van de PVV? De oorzaak lijkt me irrelevant, tenzij je de kosten van asielzoekers ook niet meeneemt, maar dat is nu precies iets wat onze geblondeerde volwassen man wil weten.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:25 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Natuurlijk tel je dat wel mee. Maar niet als kosten van de PVV, maar ook als kosten van de allochtonen.
[..]
Nou, als die asielzoeker in Nederland asiel komt zoeken, en wettelijk niets anders mag dan 5 jaar in een asielzoekerscentrum zitten, dan kost dat Nederland toch ook geld?quote:Waarom zou je dat meetellen? Daar betalen wij toch niks aan mee? Moet die dictator lekker zelf weten.
Linkse kliek, a.k.a. traditioneel centrum-rechtse politiek.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die zelfde vraag kun je stellen over al die activistengroepjes en vakbonden die door de linske kliek gesteund worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |