quote:Barcelona bereikt akkoord met Ibrahimovic
BARCELONA - FC Barcelona heeft vrijdag een principe-akkoord bereikt met Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits, die overkomt van het Italiaanse Internazionale, wordt vermoedelijk komende week gepresenteerd bij zijn nieuwe club. Dat heeft technisch directeur Txiki Begiristain gezegd.
Samuel Eto'o gaat juist van Barcelona naar Inter. De spits uit Kameroen bereikte donderdag al een principe-overeenkomst met zijn nieuwe werkgever.
Telegraaf
quote:Ibrahimovic will arrive on Sunday
www.fcbarcelona.cat
Zlatan Ibrahimovic will arrive in Barcelona on Sunday to undergo a medical with the Blaugrana as every player who moves clubs has to do.
After Barça reached an agreement with Inter to sign the Swedish international he now needs to undergo a series of medical tests before putting pen-to-paper on a deal to join the club.
In the other direction FC Barcelona have given permission for Samuel Eto'o and Aliaksandr Hleb, who have been included in the recent transfers, to travel to Milan and undergo medicals with Inter.
The club will reveal all the details of Ibrahimovic's trip to Barcelona on Saturday and outline his movements for Sunday.
Zlatan en druk?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Pritt het volgende:
Nadeel voor Zlatan is dat Barca bijna niet beter kan presteren dan vorig jaar, dus wel enorme druk voor deze held.
En Eto'o heeft ook een goed seizoen achter de rug, en hij zal daar ongetwijfeld wel mee worden vergeleken.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Pritt het volgende:
Nadeel voor Zlatan is dat Barca bijna niet beter kan presteren dan vorig jaar, dus wel enorme druk voor deze held.
Ik gok 30+quote:Op maandag 27 juli 2009 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat worden rond de 20 goals als hij fit blijft
Hehe inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gok 30+
In Italië schoot hij er 25 in met minder begaafde voetballers naast en achter hem.
Ook zo lelijk?quote:
Hij en Zlatan zijn niet moeders mooiste neequote:
Zou het stiekem wel willen zienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij en Zlatan zijn niet moeders mooiste nee.
Scheelt dat ik een andere vader heb.
Ben je familie van Ian Thorpe?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Ik moet er even aan wennen zeg. Hij lijkt onwijs veel op mijn broertje.
quote:'Zlatan heeft dezelfde motoriek als Xavi of Messi'
Zlatan Ibrahimovic is na verdediger Patrick Andersson en aanvaller Henrik Larsson de derde Zweeds international in de geschiedenis van Barcelona. Met name de laatste slaagde er in om de harten van de socios van de Azulgrana te veroveren. Volgens de oud-Feyenoorder heeft de Spaans landskampioen met Ibrahimovic een uitstekende aankoop gedaan. "Hij zal zich bij Barcelona nog meer gaan ontwikkelen."
"Toen ik hem voor het eerst zag kon ik mijn ogen niet geloven", vertelt Larsson donderdag in een vraaggesprek met de Catalaanse krant La Vanguardia. "Hij is 1 meter 95 lang, weegt 90 kilo maar zijn motoriek is vergelijkbaar met die van Xavi of Lionel Messi. Natuurlijk kan hij nog veel beter. Hij zal zich bij Barcelona meer gaan ontwikkelen. Het is de beste club ter wereld, er is geen betere plek denkbaar."
Larsson wil zich niet vergelijken met de oud-speler van Ajax. "We zijn twee totaal verschillende spelers. Hij is lang, fysiek sterk en ik beweeg meer in de zestien. Ik kan nu eenmaal niet stilstaan. Zlatan is, echt waar, héél goed, en waarschijnlijk beter dan mij. Maar toen ik op mijn best was, waren er maar weinig voetballers in Europa beter dan ik", vertelt de voormalig speler van Feyenoord en Celtic met een knipoog.
Volgens Larsson zijn de verhalen over het vermeende moeilijke karakter van Ibrahimovic door de media opgeklopt. "Hij is niet een typisch Zweedse voetballer, omdat zijn roots nu eenmaal ergens anders liggen. Hij heeft veel op straat gevoetbald en daar geleerd hoe zich te verdedigen. Ik heb nimmer een probleem met hem gehad, hij is zoals hij is, Zlatan is een goede jongen die het voor iedereen opneemt."
"Zlatan zal in de komende maanden erachter komen dat Barcelona de grootste club ter wereld is. Més que un club. In mijn beginperiode in Barcelona heb ik veel aan Giovanni van Bronckhorst gehad. Ik ben ervan overtuigd dat de huidige spelersgroep hem goed zal opvangen. Ik heb Zlatan al gefelicteerd met zijn overgang, en zal hem bij de nationale selectie wat tips geven", aldus de 105-voudig international.
Verschrikkelijk hoe hij op dag 1 al dat Barca shirt loopt te kussen alsof z'n hart er vol van is, precies zoals hij dat deed bij Juve en Inter.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:21 schreef DeVinger het volgende:
HELD!
Eens!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hoe hij op dag 1 al dat Barca shirt loopt te kussen alsof z'n hart er vol van is, precies zoals hij dat deed bij Juve en Inter.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het is een grootheid, fysiek, techniek, schot, overzicht... en een bijpassend ego en temprament. Genieten!
quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
http://www.nowpublic.com/(...)y-rumor-2614524.htmlquote:Zlatan Ibrahimovic and Gerard Pique: Gay Rumors
Barcelona FC's Zlatan Ibrahimovic and Gerard Pique are at the center of an are-they-gay rumor that somehow attracts so much attention and energy online. A reporter from Madrid's Telecinco actually asked Zlatan Ibrahimovic if the rumor was true.
Zlatan Ibrahimovic's response translates to "Come by my house with your sister and see if I'm gay."
Was the reporter expecting a different response? If so, why?
Dat is Zlatan die zijn ''voorbeeld'' bewonderd. Als je ziet hoe blij hij was om Ronaldo te zien.quote:
Zarate had er 20 ingelegdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
16 doelpunten in zijn eerste jaar erg slecht idd
Slechts 6quote:
Dramaqueenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk trouwens dat hij niet meer voor Zweden uit wil komen.
Geef je nou om je land of niet.
Vergelijk het maar met Eto'o die had er toch veel meer inliggen. Zlatan past daar niet hij komt simpelweg snelheid tekort voor Barca.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
16 doelpunten in zijn eerste jaar erg slecht idd
Ik denk dat hij zichzelf qua techniek een beetje overschat heeft...ik zie hem nog steeds vaak ballen verliezen door een slechte aanname.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met Eto'o die had er toch veel meer inliggen. Zlatan past daar niet hij komt simpelweg snelheid tekort voor Barca.
Wat een baas!quote:Barcelona en AC Milan zetten onderhandelingen over Ibrahimovic voort
Barcelona en AC Milan onderhandelen op dit moment nog steeds over een eventuele overstap van Zlatan Ibrahimovic naar Milaan. Adriano Galliani, vice-voorzitter van de Italianen, bevindt zich woensdag in Barcelona om met Sandro Rosell, de voorzitter van de Catalanen, over de Zweed te praten. Het tweetal at woensdag in een bekend restaurant en stapte naderhand samen in een auto.
Rosell en Galliani zaten ongeveer anderhalf uur aan tafel. "De onderhandelingen zijn gaande", liet de Italiaan aan diverse Spaanse media weten na het verlaten van het restaurant. "Tussen het openen van de onderhandelingen en het afronden van een transfer zit altijd een bepaalde tijd." Het is nog onduidelijk of AC Milan de aanvaller kán kopen of alleen in staat is om hem te huren.
"Op dit moment ben ik niet pessimistisch noch optimistisch", verzekerde Galliani over de mogelijke komst van de Zweeds international. Rosell deed geen uitlatingen. Bij de ontmoeting was ook Andoni Zubizarreta, technisch directeur van Barcelona, aanwezig. Mogelijk zetten beide partijen de onderhandelingen in het persoonlijke kantoor van Rosell voort. Ibrahimovic heeft een wisselend eerste jaar achter de rug en lijkt nu al de concurrentiestrijd van David Villa te hebben verloren.
Een beetje de Ronald Koeman van Italië is ie nu.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een baas!![]()
Hij speelde bij Juventus, Inter en nu gaat hij naar A.C. Milan
Milan heeft het geld niet voor hem, lijkt mij. Ik denk dat hij naar Chelsea of Real Madrid verkast.quote:Ibrahimovic wil weg bij Barca
Zlatan Ibrahimovic wil weg bij Barcelona. De Zweedse spits heeft ruzie met zijn trainer Pep Guardiola. De aanvaller is pas één jaar in dienst van de Spaanse club.
Volgens Ibrahimovic communiceert zijn trainer niet met hem. ,,Ik weet niet wat Guardiola met me wil. Hij zegt niets tegen me'', stelt de ex-ajacied. ,,Hij heeft de afgelopen zes maanden welgeteld twee keer met me gesproken.'' Volgens Guardiola moet de spits zich niet aanstellen. ,,Als ik maar twee keer met hem gepraat heb, zal ik daarvoor mijn redenen hebben''.
Door de komst van de Spaanse aanvaller David Villa van Valencia lijkt Ibramovic zijn basisplaats bij Barca kwijt te zijn geraakt. AC Milan heeft interesse om de Zweedse aanvaller over te nemen. Zlaten kwam vorig seizoen juist van stadsgenoot Inter Milan. Barca betaalde toen 46 miljoen euro plus Samuel Eto'o aan Inter. Hiermee is hij de duurste aankoop van de Catalanen ooit.
Hoentelaarquote:Milan wil Huntelaar betrekken bij aankoop van Ibrahimovic
Vicevoorzitter Adriano Galliani van AC Milan heeft te kennen gegeven dat hij Klaas-Jan Huntelaar probeert te slijten bij Barcelona. De Rossoneri stellen alles in het werk om Zlatan Ibrahimovic weg te halen bij de Spaanse kampioen en denken extra gewicht in de schaal te kunnen leggen met het aanbieden van de Nederlandse spits. Huntelaar speelde twee seizoenen geleden een halfjaar bij Barcelona’s aartsrivaal, Real Madrid.
In gesprek met Sky Italia legt Galliani donderdag uit dat er een dag eerder gesprekken zijn gevoerd met Barcelona-preses Sandro Rosell. De onderhandelingen verlopen echter langzaam. “We hebben nog een lange weg te gaan, ik schat onze kansen om Ibrahimovic te halen vijftig procent. We gaan nu verder praten over Klaas-Jan Huntelaar en de persoonlijke eisen”, aldus Galliani. Volgens niet-bevestigde bronnen bood Milan eerst een huurconstructie voor Ibracadabra aan en wilde het Marco Borriello tijdelijk aan Barcelona afstaan.
Nu zou deal als volgt zijn: Milan betaalt dertig miljoen euro voor Ibrahimovic en stuurt Huntelaar definitief naar Spanje. “Ik wil graag benadrukken dat Borriello niet te koop is”, haast Galliani zich te zeggen. “We onderhandelen nu alleen over Huntelaar. Ik heb tot nu toe nog geen contact met Ibrahimovic zelf gehad; ik zal hem wel spoedig zien.”
Ibrahimovic’ zaakwaarnemer Mino Raiola geeft tenslotte aan dat zijn cliënt bij nader inzien bereid is genoegen te nemen met een iets lager honorarium dan hij in Camp Nou gewend is. “Een lager loon is niet leuk, maar soms is het noodzakelijk om ergens te komen”, aldus Raiola. De Zweedse spits maakte in zijn debuutjaar in Spanje zestien goals in 29 wedstrijden. Huntelaar trof in zijn eerste jaar in Italië zeven keer doel in 25 optredens; het merendeel van die duels betrad hij echter als invaller.
Grappig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ibrahimovic gaat naar Vitesse hoor...
WTF moet Barcelona met Huntelaar? Oké, het is een echte afmaker, maar een spits bij Barca moet ook nog enigszins kunnen combineren en over techniek beschikken.quote:
En niveau.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
WTF moet Barcelona met Huntelaar? Oké, het is een echte afmaker, maar een spits bij Barca moet ook nog enigszins kunnen combineren en over techniek beschikken.
In principe moet de spits bij Barcelona juist over niks meer beschikken dan positie kiezen en neusje voor de goal, juist op dit vlak ging het mis met Ibrahimovic, hij wilde zich persé bemoeien met het veldspel en vergat zijn plek op het veld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
WTF moet Barcelona met Huntelaar? Oké, het is een echte afmaker, maar een spits bij Barca moet ook nog enigszins kunnen combineren en over techniek beschikken.
Oké, maar nu hebben ze met Villa een afmaker, die ook redelijk snel en technisch is, en daarachter Bojan. Dus is Huntelaar helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In principe moet de spits bij Barcelona juist over niks meer beschikken dan positie kiezen en neusje voor de goal, juist op dit vlak ging het mis met Ibrahimovic, hij wilde zich persé bemoeien met het veldspel en vergat zijn plek op het veld.
Klopt, het zou nutteloos zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oké, maar nu hebben ze met Villa een afmaker, die ook redelijk snel en technisch is, en daarachter Bojan. Dus is Huntelaar helemaal niet nodig.
xd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:40 schreef Queetnix het volgende:
http://www.acmilan.com/newsdetail_popup.aspx?idnew... Milano - L'a.c. Milan comunica di aver acquisito dal F.c. Barcellona il calciatore Zlatan Ibrahimovic, in prestito gratuito con diritto di opzione da esercitarsi alla fine della stagione sportiva 2010-2011 alla cifra di 24 milioni di Euro. Il campione svedese sosterrà lunedì mattina le visite mediche, dopo le quali firmerà un contratto che lo legherà alla Società rossonera per 4 anni.
t is ze gelukt en voor maar 24miljoen + betaling pas volgend jaar xD
Wat sneu.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:47 schreef Queetnix het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=XD
Seedorf toch ook?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap het niet helemaal als je toch bij Inter hebt gevoetbald ga je toch niet naar Milan ? Of is hij vervelend weggegaan bij Inter ? (dan nog)
In Italia is de haat onderling groot maar het respect ook, daarom is het mogelijk om eerst bij een bepaalde club te spelen. Uit mijn hoofd hebben Ronaldo, Pirlo en Seedorf ook bij Inter gevoetbald, Inzaghi komt geloof ik van Juve. Het is niet zoals in de rest van europaquote:
Zegt genoeg over Barça/Guardiolaquote:'Als je ziet hoe Henry is behandeld, dat is gewoon niet grappig meer'
Zlatan Ibrahimovic heeft woensdag zijn kritiek op Barcelona-oefenmeester Josep Guardiola nog maar eens herhaald. De aanwinst van AC Milan, die zich eerder afvroeg of Guardiola ‘soms bang voor hem is’, doet er woensdag nog een schepje bovenop. De spits zoekt nog naar antwoorden over de kille relatie tussen de twee maar verwacht deze niet te krijgen van de coach.
“Het was mijn beste eerste jaar bij een club, de eerste zes maanden waren ongelooflijk”, laat Ibrahimovic weten op een persconferentie in Zweden. “In maart gebeurde er echter iets. Ik zoek nog naar antwoorden maar Guardiola wil die niet geven. De club en de spelers treffen geen blaam, het probleem is één persoon. Een goede coach lost problemen op, een mindere loopt ervoor weg.”
De aanvaller benadrukt dat hij met andere oefenmeesters, zoals Fabio Capello en José Mourinho, nooit problemen heeft gehad. “En ik ga niet drie jaar op de tribune zitten om het weer te bestuderen. Als je ziet hoe Thierry Henry is behandeld, dat is gewoon niet grappig meer.” De Zweed laat tot slot weten opgetogen te zijn met de komst van Robinho naar de Rossoneri. “We hebben de sterkste aanval van Europa. Als ik coach van Milan was zou ik enorm blij zijn.”
Kan het niet beter verwoordenquote:Op donderdag 2 september 2010 03:42 schreef Aloulou het volgende:
Eindelijk mijn geliefde AC weer de weg naar de top en een poging doen de oude roem te herstellen. Zlatan is daarin onmisbaar. Het blijkt dat dit, en Robinho, cadeautjes zijn van Ome Berlusconi want Milan zit zelf financieel krap.
Kan niet wachten om Ibra, Binho & Dinho en Pato samen te zien spelen
ja daarom heeft hij zo snel in zijn carrière de Champions league al gewonnen en lopen de spelers die er wel toe doen (Messi, Xavi , ) met hem wegquote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt genoeg over Barça/Guardiola
Guardiolaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja daarom heeft hij zo snel in zijn carrière de Champions league al gewonnen en lopen de spelers die er wel toe doen (Messi, Xavi , ) met hem weg
Ik wil je allereerst complimenteren met jouw gave om consequent een lager niveau te halen met het posten van stukjes letters, het is gewoon erg knap dat jij dat in de vingers hebt dus bij deze!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guardiola![]()
Tegen Catalanen is hij wel normaal maar kijk is naar Henry.. Dat is gewoon een spits en niet een linksbuitenJa, hij heeft succes omdat, hij speelt met Rijkaard zijn team.. Zet Koeman daar neer als coach en hij wordt ook kampioen
Barça was vroeger leuk, maar nu is het een jank team.. Toen Rijkaard daar coach was, dan genoot ik van Barça maar hier geniet ik niet van, soms van Messi maar That's it.. Barça is een heel ander team geworden, doet domme aankopen en maakt alleen maar verlies.. Het zou me niet verbazen als Fabregas voor 100 mil naar Barça gaat..
![]()
Als Guardiola coach wordt van een ander team, dan zal hij zeker geen prijzen pakken..
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guardiola![]()
Tegen Catalanen is hij wel normaal maar kijk is naar Henry.. Dat is gewoon een spits en niet een linksbuitenJa, hij heeft succes omdat, hij speelt met Rijkaard zijn team.. Zet Koeman daar neer als coach en hij wordt ook kampioen
Barça was vroeger leuk, maar nu is het een jank team.. Toen Rijkaard daar coach was, dan genoot ik van Barça maar hier geniet ik niet van, soms van Messi maar That's it.. Barça is een heel ander team geworden, doet domme aankopen en maakt alleen maar verlies.. Het zou me niet verbazen als Fabregas voor 100 mil naar Barça gaat..
![]()
Als Guardiola coach wordt van een ander team, dan zal hij zeker geen prijzen pakken..
Nu maar hopen dat hij zijn contract niet verlengd en dan zie je wat ik bedoelquote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik wil je allereerst complimenteren met jouw gave om consequent een lager niveau te halen met het posten van stukjes letters, het is gewoon erg knap dat jij dat in de vingers hebt dus bij deze!
Laat ik beginnen met de fluctuaties van het team onder Rijkaard t.o.v. het team van Guardiola bij zijn aanstelling in 2008, het seizoen voordat Guardiola bij Barca kwam liep het eigenlijk heel slecht met Barca, het jaar ervoor hadden ze de CL nog gewonnen en dit seizoen liepen de vedettes Ronaldinho en Deco er wanhopig bij op het veld, er was geen chemie meer tussen de spelers en Rijkaard en er was geen spoortje motivatie te bekennen. Het eerste wat Pep dus deed was constateren wie de rotte appels waren en deze op de transferlijst te zetten;
Vertrokken:
Ronaldinho
Deco
Sylvinho
Zambrotta
Thuram
Oleguer
Edmilson
Aangetrokken:
Martin Cacares
Dani Alves
Pique
Seydou Keita
Aliaksander Hleb
De tweede conclusie die hij trok was dat het verdedigend niet overhield en hij dus een fikse injectie nodig had wilde hij om de prijzen gaan spelen. Hij trok een gehele nieuwe verdediging aan en ondanks dat een jongen als Pique niet in de plannen van topclub Manchester United voorkwam bleek het een zeer goede aankoop te zijn en hij feilloos in het spel van Barcelona te passen. Voor de back posities kocht hij een tweetal getalenteerde opkomende jongens om het spel wat hij in zijn hoofd had uit te voeren op het veld.
Eto'o was een uitzondering, hij was aanvankelijk ook 1 van de rotte appels maar bleek in de voorbereiding zo enorm veel te scoren dat hij zijn plek in de selectie terug verdiende, dit bleek ook uit het feit dat hij maar liefst 30 keer scoorde in 36 wedstrijden, hier ook meteen de reden van het op links posteren van Henry, Eto’o had een veel hoger rendement. Overigens scoorde Henry ook een zeer goede 19 doelpunten en deed goed mee in het collectief van Barcelona maar haalde het niveau helaas niet.
Guardiola heeft het spel van Barca verfijnt, hij heeft ervoor gezorgt dat jongens als Xavi en Iniesta dirigenten zijn geworden op het middenveld waar iedere coach van droomt, Xavi zelf kan niet vaak genoeg benadrukken hoeveel hij heeft geleerd van Guardiola als leermeester en ook Messi, Puyol, Valdes en vele anderen lopen met hem weg.
Omdat Guardiola voorheen Barca B trainde kende hij de talenten die er rondliepen allemaal, hij trainde met Pedro, Busquets, Dos Santos, Suarez e.a. hierdoor had hij de kennis over welk talent Barca bezit en hoe deze jongens te implementeren in het Barca spel, weer een staaltje kunde waar een zeer diepe gedachte achterzit.
In alles is Guardiola een topcoach, hij behaalde in zijn eerste jaar meer prijzen dan welke trainer ooit. Dat jij hem declassificeerd tot een coach van het kaliber Koeman benadrukt wederom hoe weinig jij van voetbal weet.
Beargumenteer het eens.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Omdat hij anders denkt en een andere mening heeft is ie gelijk dom en heeft hij geen verstand van voetbal.Ik vind Barca ook een jankteam
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Doublepain het volgende:
Iniesta![]()
Busquets![]()
En hier genieten jullie van
Suarez is al door zijn schwalbe periode heenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wat is jouw mening over Suarez?
Omdat het twee vieze, maar goede spelers zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef Doublepain het volgende:![]()
Let maar op, als het niet gaat hoe ze willen dat het gaat, dan komen er schwalbes.. Trouwens van Bommel die schwalbes maaktRobben maakt af en toe schwalbes.. Hij is gewoon te snel en dan moet je hem wel zo stoppen.. Maar zo te zien ben jij een gloryhunter.. Daar valt niet mee te discussiëren
Edit: Waarom haal je trouwens van Bommel en Robben erbij?![]()
Volgensmij gaf Iniesta hem een duw en als het andersom was dan deed Iniesta alsof hij neergeslagen werd...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het twee vieze, maar goede spelers zijn.
En volgens mij maakt van Bommel een schwalbe in dat filmpje van jou. dat met Iniesta en v. Bommel
Volgens mij krijgt Busquets een tik in zijn gezicht ... dus waarom hij daarbij staat .. hij doet overdreven, maar volgens mij doet v. Bommel dat ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij gaf Iniesta hem een duw en als het andersom was dan deed Iniesta alsof hij neergeslagen werd...
Barça spelersquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Busquets een tik in zijn gezicht ... dus waarom hij daarbij staat .. hij doet overdreven, maar volgens mij doet v. Bommel dat ook.
Spanje en Nederland hebben gewoon hard gespeeld en elkaar genaaid ..
Maar nee, jij bent zo zielig om alleen maar de schwalbes en overtredingen van Spanje erbij te halen.
Omdat we het niet over Arsenal hebben nu (geweldige club overigens, leuker om naar te kijken dan chelsea en man unt) ? Maar nee, als je niks meer kunt zeggen moet je beginnen over een ander onderwerp .. en zijn we meteen gloryhunters.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik haat Barça niet![]()
Ik vind sommige laf spelen.. Maar als jullie zo geilen op MOOI VOETBAl, waarom hoor ik niks over Arsenal? O wacht die winnen niks, tjah daarom dus.. GLORYHUNTER!!!![]()
![]()
!!
Hoezo ander onderwerp? Jullie geilen toch op mooi voetbal? De hele tijd over Barça terwijl Arsenal ook zo speelt.. Maar daar hoor ik niemand over?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat we het niet over Arsenal hebben nu? Maar nee, als je niks meer kunt zeggen moet je beginnen over een ander onderwerp .. en zijn we meteen gloryhunters.
Er klopt gewoon niks van wat je zegt.
Laf spelen? wat is laf spelen, schwalbes maken, elkaar irriteren en kapot schoppen?
0:50 tot 1:00
Sukkeltje.
Wat wil je daar over horen dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo ander onderwerp? Jullie geilen toch op mooi voetbal? De hele tijd over Barça terwijl Arsenal ook zo speelt.. Maar daar hoor ik niemand over?
Je bent gewoon een hypocriet, Suarez heeft op het WK genoeg schwalbes gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Suarez is al door zijn schwalbe periode heen
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo ander onderwerp? Jullie geilen toch op mooi voetbal? De hele tijd over Barça terwijl Arsenal ook zo speelt.. Maar daar hoor ik niemand over?
Zijn Reactie: 'Ja maar bij Ajax heeft hij het afgeleerd'quote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hypocriet, Suarez heeft op het WK genoeg schwalbes gemaakt.
Sowieso Ajax - A.C. Milan 0-5 ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef 0013379 het volgende:
op papier heeft milan een leuke aanval
---------------------Ibrahimovic-------------------
------Robinho-------------------------Pato--------
----------------------Ronaldinho-------------------
Zeker Barca zien spelen en gefrustreerd weer.. echt wat een gastquote:
Aan de houding van die neger te zien en Ibra zelf is dit geen geintje maar lijkt het iets serieusquote:
wat een pussy die Gio, die schouderduw kan je toch wel hebben..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tsja, het was altijd al een idioot hè.
[ afbeelding ]
en dat in een vriendschappelijk potje...
Dat is toch knap voetenwerk. Met zijn maatje 47/48.quote:
Hartstikke hersendood die gozer.quote:Ibrahimovic weer eens in opspraak
MILAAN - Zlatan Ibrahimovic is vrijdag tijdens de training van AC Milan slaags geraakt met ploeggenoot Oguchi Onyewu. De snel aangebrande Zweedse spits tackelde de Amerikaanse verdediger van achteren en pikte het vervolgens niet dat die daar erg boos om werd. De twee moesten uit elkaar worden gehaald.
Het was een levendig gevecht, beaamde Milan-baas Adriano Galliani op de website van de club, maar de vrede is nu weer getekend. Laten we blij zijn met spelers die scherp zijn. Ik zie liever pittige trainingen dan saaie.
De reactie van Onyewu was overigens volstrekt begrijpelijk. Hij stond een jaar buitenspel door een knieblessure en heeft zich ook dit seizoen nog niet kunnen bewijzen.
Dat doen alle voorzitters/trainers tegenwoordig. Niks nieuws.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
En een voorzitter die het dan even leuk wil goed praten is ook gestoord.
Doen ze inderdaad allemaal, gewoonweg om het geld/waarde. Een voorzitter met ballen had hem een maand lang salaris ingehouden en op de tribune gezet. Maar zoals JD al meerdere keren heeft gezegd : "De spelers zijn groter dan de club, en bepalen het beleid."quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doen alle voorzitters/trainers tegenwoordig. Niks nieuws.
En er zit gewoon duidelijk een paar steekjes los in de bovenkamer van Zlatan. Dit incident staat niet op zich.
quote:Zlatan Ibrahimovic en Josep Guardiola zullen nimmer elkaars beste vrienden worden, zeker niet nadat de aanvaller afgelopen seizoen naar eigen zeggen een half jaar lang door de oefenmeester van Barcelona genegeerd werd. Het was voorbode van het vertrek van de Zweed naar AC Milan. Volgens de Catalaanse radiozender Ona FM was Ibrahimovic daar woedend over.
Ibrahimovic zou na het akkoord tussen Barcelona en Milan over zijn transfer zelfs even geweigerd hebben om zijn handtekening te zetten. "Ik zet alleen mijn krabbel als jullie iets tegen Guardiola zeggen", zou de voormalig Ajacied tegen het bestuur van Barcelona hebben gezegd. "Als ik hem de volgende keer tegenkom, niet in Catalonië , maar elders in Europa, dan gaat hij knock-out."
Volgens diverse Spaanse media waren de woorden van Ibrahimovic niet letterlijk zo bedoeld, maar daar zijn enkele Catalaanse media niet heilig van overtuigd. Wel is opnieuw duidelijk geworden dat Ibrahimovic de oefenmeester verantwoordelijk houdt voor zijn slechts éénjarige verblijf bij de Azulgrana.
Dat hij een te grote mond heeft ben ik met je eens, maar Ibrahimovic een matige voetballer noemenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 07:49 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft blijkbaar ook zijn "goede "kanten!
Daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 25 december 2010 07:49 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog een wtf-foto:quote:Op zaterdag 25 december 2010 07:49 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nog een wtf-foto:
[ afbeelding ]
quote:Ibrahimovic wees recordsalaris Manchester City af
Zlatan Ibrahimovic heeft deze zomer een zeer lucratief aanbod van Manchester City laten lopen. De Zweedse aanvaller verkoos een verblijf bij AC Milan boven een weeksalaris van liefst 550.000 euro dat hij in Manchester kon verdienen.
'Ik heb verscheidene gesprekken met City gehad', geeft de spits in de Engelse media toe. 'Ze zijn daar bezig met een fantastisch project, maar ik ben niet een van die spelers die louter voor het geld speelt.' Met het afwijzen van de ambitieuze Citizens liet de voormalig Ajacied een jaarsalaris van ruim 26 miljoen euro lopen.
'Voor mij was het perspectief belangrijk', vervolgt de huidige Rossonero. 'City is een ploeg die pas in de toekomst toonaangevend zal zijn. Dan zullen ze net als Milan een topteam vormen, maar ik wil nu aan de top spelen. En niet als ik 32 ben.'
Overigens hoeft het nageslacht van de Zweed niet te wanhopen. Ook in San Siro strijkt de spits een miljoenensalaris op. 'Het heeft allemaal niets met geld te maken', aldus de aanvaller. 'Als grote speler kun je overal geld verdienen', luidt het ietwat paradoxale slotpleidooi van Ibrahimovic, die het vanavond bij de hervatting van de Champions League met AC Milan opneemt tegen Tottenham Hotspur.
Die zijn gewoon aan het kutten manquote:
Tja, hij is ook niet bepaald opgegroeid in het 'Wassenaar van Zweden'.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Zlatan weet je het nooit of het een dolletje is, hij lijkt toch best vol uit te halen.
Feit is in ieder geval dat die gast totaal niet spoort.
Klopt, maar inmiddels moet hij toch wel weten wat normaal gedrag is.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, hij is ook niet bepaald opgegroeid in het 'Wassenaar van Zweden'.
Zo kan je alles opblazen kom nou.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Zlatan weet je het nooit of het een dolletje is, hij lijkt toch best vol uit te halen.
Feit is in ieder geval dat die gast totaal niet spoort.
Haters.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo kan je alles opblazen kom nou.
Ik geloof best dat het een dolletje is alleen is bij die 'dolletjes' is Zlatan net altijd even iets feller dan de ander.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo kan je alles opblazen kom nou.
Is hij een transfer aan het forceren ofzo? Wat een idioot.quote:Seedorf scoort bij winnend Milan, Zlatan opnieuw rood
10/04/2011 22:41
AC Milan heeft zondagavond door een 2-1 zege bij Fiorentina weer afstand genomen van concurrent Napoli en stadgenoot Internazionale. Seedorf zorgde in Florence voor de openingstreffer, terwijl Zlatan Ibrahimovic door een rode kaart in de slotfase opnieuw een schorsing tegemoet kan zien.
Seedorf, die evenals Mark van Bommel in de basis startte, brak al na acht minuten de ban. Op aangeven van Alexandre Pato schoot de Nederlander de bal schitterend in de bovenhoek: 1-0.
Even later waren de rollen omgedraaid. Seedorf, die aanvoerder was, bediende Pato. De Braziliaan verzuimde doeltreffend af te ronden. Vijf minuten voor rust was Pato wel trefzeker. Hij schoof binnen na een assist Kevin-Prince Boateng.
Na de onderbreking leek Milan rustig op het laatste fluitsignaal te wachten. Toch bracht Viola de spanning tien minuten voor tijd terug. Juan Vargas zorgde met een van richting veranderd schot, de bal raakte invaller Gennaro Gatusso, voor de aansluitingstreffer: 2-1.
Ondanks de rode kaart voor Ibrahimovic (foto), nota bene net terug van een schorsing, bleef Milan overeind. Wel kan de Zweed na zijn directe rode kaart voor aanmerkingen op de leiding een nieuwe schorsing verwachten.
Milan verstevigde door de nipte zege de koppositie. Napoli volgt op drie punten, Internazionale op vijf.
Is verhuurd, Milan heeft een optie om hem voor 24 miljoen definitief over te nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Is ie nou trouwens gehuurd met optie tot koop of gelijk gekocht door AC Milan?
Is hij weer bij zijn liefje, Pique.quote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks denkt Milan van oprotten met die gek en dan zit Barcelona er weer mee opgescheept.
Ik dacht dat 'ie verkocht was. 24 mln is voor Milaan veel geld......quote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is verhuurd, Milan heeft een optie om hem voor 24 miljoen definitief over te nemen.
Volgens mij verhuurd hoor, even Googelen .quote:Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie verkocht was. 24 mln is voor Milaan veel geld......
quote:Op 28 augustus 2010 werd bekend dat AC Milan Zlatan Ibrahimovi voor het seizoen 2010/11 zal huren, hiermee keerde Zlatan dus terug naar Miaan. In het contract werd ook een optie bedongen om Ibrahimovi aan het einde van het seizoen te kopen voor ¤24 miljoen.
De vraag blijft natuurlijk wel wat hij heeft gezegd, maar je moet als club wel goed zijn negatieve kanten meenemen in je overweging inderdaad... Wat een mongool.quote:Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Morendo het volgende:
Hmm, misschien doen ze er wel verstandig aan om hem niet te nemen.
Ik zou hem overigens wel graag in Engeland zien spelen. Bij Arsenal ofzo.quote:AC Milan in beroep tegen drie duels schorsing Zlatan
11/04/2011 17:15
Zlatan Ibrahimovic en zijn werkgever AC Milan gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie duels schorsing dat de Italiaanse bond de aanvaller deed. De Zweedse spits werd zondagavond in het duel met Fiorentina (2-1 winst) weggestuurd voor aanmerkingen aan het adres van de assistent-scheidsrechter.
Ibrahimovic maakte tegen Fiorentina zijn rentree na een eerdere schorsing. Destijds mocht hij inrukken voor een slaande beweging waarbij Bari-speler Marco Rossi het slachtoffer werd.
Door het afwijzen van het voorstel zal de Italiaanse arbitragecommissie zich buigen over een sanctie. Mocht er worden vastgehouden aan het voorstel dan mist Ibrahimovic drie van de de zes wedstrijden in de titelstrijd van AC Milan: tegen Sampdoria, Brescia en Bologna. Hangende het beroep blijft de uitgesproken straf staan voor de spits.
De rode kaart was niet de eerste in de loopbaan van Ibrahimovic. Tegen Fiorentina kreeg de voormalig Ajacied alweer zijn negende rode kaart uit zijn loopbaan. VI.nl zette de eerdere rode prenten op een rijtje.
Datum Wedstrijd Uitslag Competitie Straf
06/05/2001 BK Hacken-Malmö FF 2-1 Allsvenskan 2x geel
02/11/2005 Juventus-Bayern München 2-1 Champions League 2x geel
01/02/2006 AS Roma-Juventus 0-1 Coppa Italia direct rood
27/09/2006 Internazionale-Bayern München 0-2 Champions League 2x geel
12/11/2006 Parma-Internazionale 1-2 Serie A 2x geel
20/12/2006 Lazio-Internazionale 0-2 Serie A 2x geel
06/03/2010 UD Alméria-Barcelona 2-2 Primera División direct rood
13/03/2011 AC Milan-Bari 1-1 Serie A direct rood
10/04/2011 Fiorentina-AC Milan 1-2 Serie A direct rood
Ik denk idd dat Barcelona toch iets met hem moet aangezien ik niet verwacht dat Milan hem wil houden:quote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat hij weer terug gaat naar Barcelona en dan verkocht wordt aan Manchester City
quote:Berlusconi: 'Heb ik mijn geld weggegooid voor Zlatan?'
Silvio Berlusconi, de voormalig voorzitter van AC Milan en president van Italië, heeft zich enorm gestoord aan de rode kaart die AC Milan-spits Zlatan Ibrahimovic kreeg in de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Fiorentina.
De Zweedse aanvaller liep zich in de slotfase vast op twee verdedigers van Fiorentina, maar leek er toch een ingooi aan over te houden. De assistent-scheidsrechter zag dit echter anders en kende de inworp toe aan Fiorentina. Ibrahimovic begon daarna te schelden en kreeg de rode kaart van scheidsrechter Morganti. De voormalige Ajacied had als verweer dat zijn woede op zichzelf gericht was.
'Hij is goed bij ons begonnen, maar al een tijdje scoort hij niet echt veel meer', laat Berlusconi weten aan La Gazzetta dello Sport over Ibrahimovic, die drie wedstrijden schorsing hoorde eisen voor de rode kaart. 'Hij kwam nu net terug van een schorsing en wordt gelijk weer van het veld gestuurd. Misschien heb ik mijn geld wel weggegooid toen ik hem haalde.'
AC Milan heeft Ibrahimovic dit seizoen gehuurd van Barcelona en had een optie tot koop bedongen aan het einde van deze jaargang. Deze optie is echter nog niet gelicht door de Italiaanse grootmacht
Interviewer lijkt Jerry Springer welquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Adames het volgende:
Wat een kapitaalvernietiging. Van 45 miljoen + Eto'o naar 24 miljoen in 1 jaar. Terecht ook natuurlijk, hopelijk voetbalt hij nooit meer, hij zal zich wel te goed voelen voor een semi-topclub.
Twee gekken. Ibra is wel een cultheld geworden op deze manier. Jammer dat het team juist minder draait wanneer hij speelt. Ik vraag me ook af of Milan de optie zal lichten. Denk dat Barcelona wel een clausule in het contract zal opnemen m.b.t. het doorverkopen van Ibra door Milan.quote:
Niet waarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef TC03 het volgende:
Toch is ie met al zijn clubs landskampioen geworden.
Hee DAMbo het is wel een quote van een post uit 2009 he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet waar
Weer naar Barca?
Bij Juventus ook 2x alleen zijn die kampioenschappen afgenomen door de omkoopschandalen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Malmo -
Ajax
Juve -
Inter
Barca
Milan
4 uit 6, das inderdaad bij iedere ploeg
Bij Juve ook nietquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Juventus ook 2x alleen zijn die kampioenschappen afgenomen door de omkoopschandalen.
Was dit niet het geval dan was hij in 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 en 2011 kampioen geworden, maar je hebt gelijk bij Malmo is het niet gelukt
Ik zeg hoe het is, hij is gewoon landskampioen geworden maar is deze weer kwijtgeraakt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Juve ook niet
Maar kampioen worden bij 4 verschillende ploegen in 3 landen is ook al best uniek. Al blijft natuurlijk Van Bommel en Robben de echte bazen
Wat een toeval dat je weer spelers van PSV noemt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Juve ook niet
Maar kampioen worden bij 4 verschillende ploegen in 3 landen is ook al best uniek. Al blijft natuurlijk Van Bommel en Robben de echte bazen
Nee, ze zijn gewoon beterquote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat een toeval dat je weer spelers van PSV noemt.
Dan vind ik Sneijder ook wel een opperbaas, die heeft behalve kampioenschappen in 3 landen ook nog een CL op zijn naam staan.
Dus bij Juve niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg hoe het is, hij is gewoon landskampioen geworden maar is deze weer kwijtgeraakt.
bron?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon beter
quote:Op dinsdag 27 november 2001 21:15 schreef Frenkie het volgende:
Zlatan, wederom een miskoop van die neuzen en opperneus Van Os voorop.
Past prima in het rijtje, Machlas, Mido, Wamberto, Vierklau, Ten Hag en ga zo maar door..
Tja.. Is best wel leuk eigenlijk!
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Topic gelinkt aan de voorgaande zeven.
Toch wel leuk om het eerste topic weer eens door te lezen.
[..]
quote:VIDEO Zlatan kleunt er in bij PSG
Zlatan Ibrahimovic heeft een opmerkelijk manier om zich voor te stellen aan zijn ploeggenoten. Tijdens een training bij zijn nieuwe club Paris Saint-Germain deelde de Zweed heel wat beuken uit.
Blaise Matuidi kreeg als eerste te maken met Zlatan. Hij kwam goed weg na een botsing. Nene ging even later over de knie bij de spits en had daar al wat meer last van. Belangrijkste slachtoffer was Jeremy Menez. Hij moet die met een wond bij zijn oog de training zelfs staken.
Ibrahimovic kwam deze maand over van AC Milan en zou in Parijs zo'n vijftien miljoen euro per jaar gaan verdienen.
Uiteraard, hij komt van ons aller AJAXquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Beste speler van de wereld. Wat een enorme baas.
Like a boss.quote:
Wat een goalquote:
Veel liever Ibra op het WK dan Ronaldo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
Held
Misschien niet op het WK te zien.
Heb ik ook. Terwijl het doodzonde zou zijn om Ronaldo te missen op het WK.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veel liever Ibra op het WK dan Ronaldo.
Yep...het was weer de Ibracadabra show gister. Wat een voetballer, wat een power. Die derde goal van hemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veel liever Ibra op het WK dan Ronaldo.
Terwijl ie het eerste half jaar er niks van bakte.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een baas is dit tochEcht tof dat zo'n voetballer bij Ajax heeft gespeeld.
Klopt, daarom is het 1ste topic zo leuk om door te lezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ie het eerste half jaar er niks van bakte.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het 1ste topic zo leuk om door te lezen.
Wie wel.Ik zou geen voetballer/goal kunnen bedenken die ooit zo hard op doel geschoten is. Ik kan die 3e goal de hele dag door kijken en nog niet verveeld rakenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 04:26 schreef Ammitau het volgende:
Ik heb Messi nog nooit zo'n streep zien maken..
ik las ergens 150km/u, geen idee of het kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
Wie iemand met hoeveel kilometer puur hij die 3e er in schoot?
Ik gok toch zo'n 135 km/pu![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wie wel.Ik zou geen voetballer/goal kunnen bedenken die ooit zo hard op doel geschoten is.
En rugby.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Morendo het volgende:
Moderne voetballers zijn echt top-atleten. Zlatan kan ook op hoog niveau meedoen met kickboxen en ballet.
Zlatangodquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/video/680833-zlatan-schittert-op-training-psg.html
Zlatan![]()
![]()
God in Frankrijk. Wat stelt dat voor ?quote:
maar hij maakt ze ook in de wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef tong80 het volgende:
Verder worden er elke dag zulke doelpunten op trainingen gemaakt.
Heb je gelijk in. Maar dit is niks bijzonders.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar hij maakt ze ook in de wedstrijden.
Ibrahimovic is een van de weinige spelers die niks met social media te maken wil hebben en zijn priveleven helemaal afsluit. Alles wat hij op facebook/twitter zet is afkomstig van zijn PR teamquote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]Wat een koning is het toch ook
Vooral ballet iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Morendo het volgende:
Moderne voetballers zijn echt top-atleten. Zlatan kan ook op hoog niveau meedoen met kickboxen en ballet.
Z'n PR teamquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ibrahimovic is een van de weinige spelers die niks met social media te maken wil hebben en zijn priveleven helemaal afsluit. Alles wat hij op facebook/twitter zet is afkomstig van zijn PR team
Tuurlijk. Maar Tweeten die ook voor hem ?quote:
clipje:quote:Zlatan Ibrahimovic was back in the PSG squad for their crucial top of the table clash against Marseille.
Returning from injury, Ibrahimovic came on from the bench and obviously got up to no good during the game.
At one point fellow forward Ezequiel Lavezzi went down injured and Zlatan Ibrahimovic saw it as an opportunity to troll the PSG physio.
Ibra acted like it was a super serious injury, urging the physio onto the field of play.
Obviously Lavezzi was fine.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
clipje:
http://www.101greatgoals.(...)t-down-injured-vine/
Goeie kick DPquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
clipje:
Die kop!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
clipje:
fixedquote:Op zondag 13 maart 2016 17:07 schreef Evertjan het volgende:
en weer een landstitel erbij dit is nu zijn 11e landstitel
twitter:br_uk twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 13:33:56Man goes to job interview, turns out Ibra is interviewing.‘It is #Zlatan’s product’ ▶️ https://t.co/O3N6xz0zkO https://t.co/ruivSzcx8i reageer retweet
quote:
ik kijk voor jouquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:44 schreef Karina het volgende:
En een TV tip, allemaal kijken jongens!
3Doc: Becoming Zlatan
Zondag 5 juni, 20.25 uur, NPO3
Woensdag 8 juni, 22.40 uur, NPO3
Vanuit de arme buitenwijken van Malmö kwam Zlatan Ibrahimovic naar Ajax en groeide uit tot een van 's werelds grootste voetballers. Onder andere Beenhakker, Van Basten, Koeman, Mido, Van der Meijde en Litmanen geven een ongecensureerd portret van de Zweed.
Een eigenwijs supertalent uit immigrantenwijk Rosengård: Zlatan is even charismatisch als briljant en heeft op het veld een explosieve en onvoorspelbare woede in zich. De filmmakers volgden hem twee jaar lang intensief – als jonge voetballer bij Malmö FF, tijdens zijn beroemde overstap naar Ajax en zijn eerste bezoek aan Amsterdam.
De film toont het verhaal van een jongen die in zijn poging om door te breken in de internationale voetbalwereld, er helemaal alleen voor staat. Een felle strijd, zowel binnen- als buiten de lijnen, brengt hem uiteindelijk waar hij naartoe wil. Een coming-of-age film, met nog niet eerder vertoond archiefmateriaal, over de complexe weg die een jonge, getalenteerde en getroebleerde voetballer aflegt om uiteindelijk een superster te worden.
Bron
Waarom Arie Boomsmatwitter:RTLNL twitterde op woensdag 08-06-2016 om 18:58:00Zlatan Ibrahimović geeft exclusief interview voor ‘RTL Late Night’ aan Arie Boomsma https://t.co/iHmYjxxlIK reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
Waarom Arie Boomsmatwitter:RTLNL twitterde op woensdag 08-06-2016 om 18:58:00Zlatan Ibrahimović geeft exclusief interview voor ‘RTL Late Night’ aan Arie Boomsma https://t.co/iHmYjxxlIK reageer retweet
Omdat Boomsma een blije ei is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |