abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71291220
quote:
Barcelona bereikt akkoord met Ibrahimovic

BARCELONA - FC Barcelona heeft vrijdag een principe-akkoord bereikt met Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits, die overkomt van het Italiaanse Internazionale, wordt vermoedelijk komende week gepresenteerd bij zijn nieuwe club. Dat heeft technisch directeur Txiki Begiristain gezegd.

Samuel Eto'o gaat juist van Barcelona naar Inter. De spits uit Kameroen bereikte donderdag al een principe-overeenkomst met zijn nieuwe werkgever.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71291666
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 juli 2009 @ 17:12:05 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71291802
Spanje > Italie .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:24:55 #4
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_71292145
Ben super benieuwd naar het aankomend seizoen!
pi_71307948
quote:
Ibrahimovic will arrive on Sunday

www.fcbarcelona.cat

Zlatan Ibrahimovic will arrive in Barcelona on Sunday to undergo a medical with the Blaugrana as every player who moves clubs has to do.

After Barça reached an agreement with Inter to sign the Swedish international he now needs to undergo a series of medical tests before putting pen-to-paper on a deal to join the club.

In the other direction FC Barcelona have given permission for Samuel Eto'o and Aliaksandr Hleb, who have been included in the recent transfers, to travel to Milan and undergo medicals with Inter.

The club will reveal all the details of Ibrahimovic's trip to Barcelona on Saturday and outline his movements for Sunday.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71347386
HELD!
pi_71355531
  maandag 27 juli 2009 @ 09:33:13 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71357526
Beter dan alle aankopen van Real bij elkaar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71358322
Zlatan

maandag 27 juli 2009 @ 10:24:58 #10
148059 Pritt
Atheïst
pi_71358375
Nadeel voor Zlatan is dat Barca bijna niet beter kan presteren dan vorig jaar, dus wel enorme druk voor deze held.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71362813
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Pritt het volgende:
Nadeel voor Zlatan is dat Barca bijna niet beter kan presteren dan vorig jaar, dus wel enorme druk voor deze held.
Zlatan en druk?
pi_71362968
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Pritt het volgende:
En Eto'o heeft ook een goed seizoen achter de rug, en hij zal daar ongetwijfeld wel mee worden vergeleken.

Dus hij moet er meteen staan, maar dat mag wel op dit niveau.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71364005
Zlatan zal wel slagen hier lijkt mij. Hij is nog een succes geweest bij alle clubs waar hij gespeeld heeft. Met deze aankoop vind ik dit team in potentie nog sterker dan Real. Maar dat valt allemaal nog te bezien natuurlijk...
pi_71364242
Vanavond om 19.00 uur zal hij gepresenteerd worden in Camp Nou.
pi_71372244
pi_71372372
Dat worden rond de 20 goals als hij fit blijft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 18:42:03 #17
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71372495
Hij krijgt nummertje 9

[ Bericht 29% gewijzigd door venomsnake op 27-07-2009 21:07:52 ]
pi_71378931
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat worden rond de 20 goals als hij fit blijft
Ik gok 30+

In Italië schoot hij er 25 in met minder begaafde voetballers naast en achter hem.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:25:01 #20
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_71379347
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik gok 30+

In Italië schoot hij er 25 in met minder begaafde voetballers naast en achter hem.
Hehe inderdaad . Inter is niet het team waarin je een overdaad aan kansen krijgt. Bij Barca kan Zlatan in een helft al 10 keer in schotkans komen.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_71379448
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:45 schreef venomsnake het volgende:

[ afbeelding ]

whehe hij wipt de bal met zijn arm weer stiekem terug op zijn borst
pi_71383269
pi_71383484
Shirt staat hem goed
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71386277
Iemand een mooie wallpaper van Zlatan in Barça-shirt? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:56:16 #25
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71388490
Ik moet er even aan wennen zeg . Hij lijkt onwijs veel op mijn broertje.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71390562
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Hij lijkt onwijs veel op mijn broertje.
Ook zo lelijk?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:01:57 #27
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71390660
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ook zo lelijk?
Hij en Zlatan zijn niet moeders mooiste nee .
Scheelt dat ik een andere vader heb.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:44:38 #28
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71393970
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij en Zlatan zijn niet moeders mooiste nee .
Scheelt dat ik een andere vader heb.
Zou het stiekem wel willen zien Heeft ie ook net zo veel talent of niet?
pi_71398042
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Ik moet er even aan wennen zeg . Hij lijkt onwijs veel op mijn broertje.
Ben je familie van Ian Thorpe?

pi_71459765
quote:
'Zlatan heeft dezelfde motoriek als Xavi of Messi'

Zlatan Ibrahimovic is na verdediger Patrick Andersson en aanvaller Henrik Larsson de derde Zweeds international in de geschiedenis van Barcelona. Met name de laatste slaagde er in om de harten van de socios van de Azulgrana te veroveren. Volgens de oud-Feyenoorder heeft de Spaans landskampioen met Ibrahimovic een uitstekende aankoop gedaan. "Hij zal zich bij Barcelona nog meer gaan ontwikkelen."

"Toen ik hem voor het eerst zag kon ik mijn ogen niet geloven", vertelt Larsson donderdag in een vraaggesprek met de Catalaanse krant La Vanguardia. "Hij is 1 meter 95 lang, weegt 90 kilo maar zijn motoriek is vergelijkbaar met die van Xavi of Lionel Messi. Natuurlijk kan hij nog veel beter. Hij zal zich bij Barcelona meer gaan ontwikkelen. Het is de beste club ter wereld, er is geen betere plek denkbaar."

Larsson wil zich niet vergelijken met de oud-speler van Ajax. "We zijn twee totaal verschillende spelers. Hij is lang, fysiek sterk en ik beweeg meer in de zestien. Ik kan nu eenmaal niet stilstaan. Zlatan is, echt waar, héél goed, en waarschijnlijk beter dan mij. Maar toen ik op mijn best was, waren er maar weinig voetballers in Europa beter dan ik", vertelt de voormalig speler van Feyenoord en Celtic met een knipoog.

Volgens Larsson zijn de verhalen over het vermeende moeilijke karakter van Ibrahimovic door de media opgeklopt. "Hij is niet een typisch Zweedse voetballer, omdat zijn roots nu eenmaal ergens anders liggen. Hij heeft veel op straat gevoetbald en daar geleerd hoe zich te verdedigen. Ik heb nimmer een probleem met hem gehad, hij is zoals hij is, Zlatan is een goede jongen die het voor iedereen opneemt."

"Zlatan zal in de komende maanden erachter komen dat Barcelona de grootste club ter wereld is. Més que un club. In mijn beginperiode in Barcelona heb ik veel aan Giovanni van Bronckhorst gehad. Ik ben ervan overtuigd dat de huidige spelersgroep hem goed zal opvangen. Ik heb Zlatan al gefelicteerd met zijn overgang, en zal hem bij de nationale selectie wat tips geven", aldus de 105-voudig international.
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:09:39 #31
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71460050
Hij is de hoop van lange mensen dat je niet per se een houthakker hoeft te zijn
pi_71548712
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:21 schreef DeVinger het volgende:
HELD!
Verschrikkelijk hoe hij op dag 1 al dat Barca shirt loopt te kussen alsof z'n hart er vol van is, precies zoals hij dat deed bij Juve en Inter.
Het is een goede voetballer, maar met een walgelijke mentaliteit.
Een hoer voor het grote geld, net als die mongool van een zaakwaarnemer van hem, die liefst zaken doet door te schermen met niet bestaande biedingen om de marktwaarde van z'n spelers op te proberen te krikken.

Uiteraard scoorde hij veel bij Inter, het spel was helemaal op hem ingesteld. In de grote wedstrijden liet hij het echter veel te vaak afweten, helemaal in de CL. 6 goals in 3 seizoenen CL met Inter, waarvan 5 in 1 editie. Voor Juventus slechts 3 CL goals in 2 seizoenen. Gewoonweg slechte stats.

Ben dan ook van mening dat Inter in deze de beste deal gedaan heeft, ze zullen tactisch nu diverser moeten spelen, minder op 1 man focussen die zelf z'n kansen uit het niets weet te creeren. Maar met Milito en Eto'O hebben ze 2 top spitsen in huis en zijn ze flexibeler geworden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_71760285
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:38 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
.
pi_71760395
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Verschrikkelijk hoe hij op dag 1 al dat Barca shirt loopt te kussen alsof z'n hart er vol van is, precies zoals hij dat deed bij Juve en Inter.
Eens!
pi_74107580
Het is een grootheid, fysiek, techniek, schot, overzicht... en een bijpassend ego en temprament. Genieten!
pi_74182657
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het is een grootheid, fysiek, techniek, schot, overzicht... en een bijpassend ego en temprament. Genieten!
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eens!
pi_81157783

Nee!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_81157822
Pique?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81158602
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pique?
Daar lijkt het wel op.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_81161037
pi_81161947
quote:
Zlatan Ibrahimovic and Gerard Pique: Gay Rumors

Barcelona FC's Zlatan Ibrahimovic and Gerard Pique are at the center of an are-they-gay rumor that somehow attracts so much attention and energy online. A reporter from Madrid's Telecinco actually asked Zlatan Ibrahimovic if the rumor was true.

Zlatan Ibrahimovic's response translates to "Come by my house with your sister and see if I'm gay."

Was the reporter expecting a different response? If so, why?
http://www.nowpublic.com/(...)y-rumor-2614524.html
pi_81162219
Die foto
pi_81162542
Vliegt Mido nog regelmatig met Ryan air naar Barcelona?
pi_81164467
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef mediaconsument het volgende:

Wtf is dit.
Dat is Zlatan die zijn ''voorbeeld'' bewonderd. Als je ziet hoe blij hij was om Ronaldo te zien.
pi_81186171
Is toch niet zo een succes verhaal als wat iedereen dacht he. Zlatan hoort in Italie thuis en Eto"o moet gewoon weer terug naar Barca.
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 19:32:24 #46
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81186798
16 doelpunten in zijn eerste jaar erg slecht idd
pi_81186878
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zarate had er 20 ingelegd
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 19:35:43 #48
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81186995
Nee zoveel pingels krijgen ze niet, slechts een stuk of 6
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 19:37:20 #50
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81187030
dan worden het er 30
pi_81187047
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
dan worden het er 30
Slechts 6
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 19:38:41 #52
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81187074
anders pak je ff je rekenmachine erbij, hoofdrekenen is niet je sterkste punt
pi_81187351
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]

Nee!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:25:22 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81191774
Belachelijk trouwens dat hij niet meer voor Zweden uit wil komen.
Geef je nou om je land of niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_81191812
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk trouwens dat hij niet meer voor Zweden uit wil komen.
Geef je nou om je land of niet.
Dramaqueen

Dadelijk is hij er toch weer bij
pi_81212332
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vergelijk het maar met Eto'o die had er toch veel meer inliggen. Zlatan past daar niet hij komt simpelweg snelheid tekort voor Barca.
pi_81212641
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Pokerstar het volgende:

[..]

Vergelijk het maar met Eto'o die had er toch veel meer inliggen. Zlatan past daar niet hij komt simpelweg snelheid tekort voor Barca.
Ik denk dat hij zichzelf qua techniek een beetje overschat heeft...ik zie hem nog steeds vaak ballen verliezen door een slechte aanname.

Het is gewoon jammer dat hij zijn lichaam niet kan gebruiken met het spel van Barcelona, Drogba zou het ook niet redden bij Barca.

Ik zag Ibra vorig jaar nog op Old Trafford tegen Vidic en Ferdinand..Inter verloor natuurlijk kansloos maar hij speelde gewoon fantastisch omdat hij zijn fysieke kracht kon gebruiken, ze kwamen niet eens in zijn buurt. Nu moet die geforceerd het voetbal van Barcelona spelen waar die moet lopen om gaten te trekken . Villa was een veel betere keus geweest voor Barcelona.
pi_85697972
quote:
Barcelona en AC Milan zetten onderhandelingen over Ibrahimovic voort
Barcelona en AC Milan onderhandelen op dit moment nog steeds over een eventuele overstap van Zlatan Ibrahimovic naar Milaan. Adriano Galliani, vice-voorzitter van de Italianen, bevindt zich woensdag in Barcelona om met Sandro Rosell, de voorzitter van de Catalanen, over de Zweed te praten. Het tweetal at woensdag in een bekend restaurant en stapte naderhand samen in een auto.

Rosell en Galliani zaten ongeveer anderhalf uur aan tafel. "De onderhandelingen zijn gaande", liet de Italiaan aan diverse Spaanse media weten na het verlaten van het restaurant. "Tussen het openen van de onderhandelingen en het afronden van een transfer zit altijd een bepaalde tijd." Het is nog onduidelijk of AC Milan de aanvaller kán kopen of alleen in staat is om hem te huren.
"Op dit moment ben ik niet pessimistisch noch optimistisch", verzekerde Galliani over de mogelijke komst van de Zweeds international. Rosell deed geen uitlatingen. Bij de ontmoeting was ook Andoni Zubizarreta, technisch directeur van Barcelona, aanwezig. Mogelijk zetten beide partijen de onderhandelingen in het persoonlijke kantoor van Rosell voort. Ibrahimovic heeft een wisselend eerste jaar achter de rug en lijkt nu al de concurrentiestrijd van David Villa te hebben verloren.
Wat een baas! _O_
Hij speelde bij Juventus, Inter en nu gaat hij naar A.C. Milan _O_
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:42:18 #59
15600 BB-King
Long live the King!
pi_85698616
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een baas! _O_
Hij speelde bij Juventus, Inter en nu gaat hij naar A.C. Milan _O_
Een beetje de Ronald Koeman van Italië is ie nu.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_85728107
quote:
Ibrahimovic wil weg bij Barca

Zlatan Ibrahimovic wil weg bij Barcelona. De Zweedse spits heeft ruzie met zijn trainer Pep Guardiola. De aanvaller is pas één jaar in dienst van de Spaanse club.

Volgens Ibrahimovic communiceert zijn trainer niet met hem. ,,Ik weet niet wat Guardiola met me wil. Hij zegt niets tegen me'', stelt de ex-ajacied. ,,Hij heeft de afgelopen zes maanden welgeteld twee keer met me gesproken.'' Volgens Guardiola moet de spits zich niet aanstellen. ,,Als ik maar twee keer met hem gepraat heb, zal ik daarvoor mijn redenen hebben''.

Door de komst van de Spaanse aanvaller David Villa van Valencia lijkt Ibramovic zijn basisplaats bij Barca kwijt te zijn geraakt. AC Milan heeft interesse om de Zweedse aanvaller over te nemen. Zlaten kwam vorig seizoen juist van stadsgenoot Inter Milan. Barca betaalde toen 46 miljoen euro plus Samuel Eto'o aan Inter. Hiermee is hij de duurste aankoop van de Catalanen ooit.
Milan heeft het geld niet voor hem, lijkt mij. Ik denk dat hij naar Chelsea of Real Madrid verkast.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85734881
quote:
Milan wil Huntelaar betrekken bij aankoop van Ibrahimovic
Vicevoorzitter Adriano Galliani van AC Milan heeft te kennen gegeven dat hij Klaas-Jan Huntelaar probeert te slijten bij Barcelona. De Rossoneri stellen alles in het werk om Zlatan Ibrahimovic weg te halen bij de Spaanse kampioen en denken extra gewicht in de schaal te kunnen leggen met het aanbieden van de Nederlandse spits. Huntelaar speelde twee seizoenen geleden een halfjaar bij Barcelona’s aartsrivaal, Real Madrid.

In gesprek met Sky Italia legt Galliani donderdag uit dat er een dag eerder gesprekken zijn gevoerd met Barcelona-preses Sandro Rosell. De onderhandelingen verlopen echter langzaam. “We hebben nog een lange weg te gaan, ik schat onze kansen om Ibrahimovic te halen vijftig procent. We gaan nu verder praten over Klaas-Jan Huntelaar en de persoonlijke eisen”, aldus Galliani. Volgens niet-bevestigde bronnen bood Milan eerst een huurconstructie voor Ibracadabra aan en wilde het Marco Borriello tijdelijk aan Barcelona afstaan.
Nu zou deal als volgt zijn: Milan betaalt dertig miljoen euro voor Ibrahimovic en stuurt Huntelaar definitief naar Spanje. “Ik wil graag benadrukken dat Borriello niet te koop is”, haast Galliani zich te zeggen. “We onderhandelen nu alleen over Huntelaar. Ik heb tot nu toe nog geen contact met Ibrahimovic zelf gehad; ik zal hem wel spoedig zien.”
Ibrahimovic’ zaakwaarnemer Mino Raiola geeft tenslotte aan dat zijn cliënt bij nader inzien bereid is genoegen te nemen met een iets lager honorarium dan hij in Camp Nou gewend is. “Een lager loon is niet leuk, maar soms is het noodzakelijk om ergens te komen”, aldus Raiola. De Zweedse spits maakte in zijn debuutjaar in Spanje zestien goals in 29 wedstrijden. Huntelaar trof in zijn eerste jaar in Italië zeven keer doel in 25 optredens; het merendeel van die duels betrad hij echter als invaller.
Hoentelaar :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:14:25 #62
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85736908
Ibrahimovic gaat naar Vitesse hoor... :Y
Look behind you! It's your ass!
pi_85782187
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ibrahimovic gaat naar Vitesse hoor... :Y
Grappig.
pi_85782246
Ibrahimovic en Ronaldinho :D
_O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:01:03 #65
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85790561
Feyenoord zocht toch ook nog een spits?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:02:53 #66
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85790642
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoentelaar :P
WTF moet Barcelona met Huntelaar? Oké, het is een echte afmaker, maar een spits bij Barca moet ook nog enigszins kunnen combineren en over techniek beschikken.
pi_85791617
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

WTF moet Barcelona met Huntelaar? Oké, het is een echte afmaker, maar een spits bij Barca moet ook nog enigszins kunnen combineren en over techniek beschikken.
En niveau.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:28:45 #68
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85791807
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

En niveau.
En snelheid, voornamelijk voor de uitwedstrijden. :O
pi_85810223
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

In principe moet de spits bij Barcelona juist over niks meer beschikken dan positie kiezen en neusje voor de goal, juist op dit vlak ging het mis met Ibrahimovic, hij wilde zich persé bemoeien met het veldspel en vergat zijn plek op het veld.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:38:22 #70
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85810371
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

In principe moet de spits bij Barcelona juist over niks meer beschikken dan positie kiezen en neusje voor de goal, juist op dit vlak ging het mis met Ibrahimovic, hij wilde zich persé bemoeien met het veldspel en vergat zijn plek op het veld.
Oké, maar nu hebben ze met Villa een afmaker, die ook redelijk snel en technisch is, en daarachter Bojan. Dus is Huntelaar helemaal niet nodig.
pi_85810471
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oké, maar nu hebben ze met Villa een afmaker, die ook redelijk snel en technisch is, en daarachter Bojan. Dus is Huntelaar helemaal niet nodig.
Klopt, het zou nutteloos zijn.
pi_85817297
http://www.acmilan.com/newsdetail_popup.aspx?idnew... Milano - L'a.c. Milan comunica di aver acquisito dal F.c. Barcellona il calciatore Zlatan Ibrahimovic, in prestito gratuito con diritto di opzione da esercitarsi alla fine della stagione sportiva 2010-2011 alla cifra di 24 milioni di Euro. Il campione svedese sosterrà lunedì mattina le visite mediche, dopo le quali firmerà un contratto che lo legherà alla Società rossonera per 4 anni.

t is ze gelukt en voor maar 24miljoen + betaling pas volgend jaar xD
pi_85817371
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:40 schreef Queetnix het volgende:
http://www.acmilan.com/newsdetail_popup.aspx?idnew... Milano - L'a.c. Milan comunica di aver acquisito dal F.c. Barcellona il calciatore Zlatan Ibrahimovic, in prestito gratuito con diritto di opzione da esercitarsi alla fine della stagione sportiva 2010-2011 alla cifra di 24 milioni di Euro. Il campione svedese sosterrà lunedì mattina le visite mediche, dopo le quali firmerà un contratto che lo legherà alla Società rossonera per 4 anni.

t is ze gelukt en voor maar 24miljoen + betaling pas volgend jaar xD
xd?
pi_85817384
Leuk .. goed voor Ajax :N
★★★
pi_85817544
Ik snap het niet helemaal als je toch bij Inter hebt gevoetbald ga je toch niet naar Milan ? Of is hij vervelend weggegaan bij Inter ? (dan nog)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:26:16 #77
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85818725
Interesseert hem natuurlijk geen fuck. Hij verliet Juve toen ze een divisie werden teruggezet, dit werd door veel supporters al als 'verraad' beschouwd om nota bene naar Inter te trekken, een zeer grote rivaal van Juve (Derby d'Italia).

En kijk eens hoe hij bij Ajax een vertrek forceerde. En nu weer gedonder bij Barcelona. En het Zweedse nationale team dat hij in de steek liet.
pi_85818780
Vreselijk inderdaad, zulke voetballers heb ik persoonlijk een hekel aan hoe goed ze ook kunnen voetballen.
pi_85819370
quote:
Wat sneu.
pi_85821619
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap het niet helemaal als je toch bij Inter hebt gevoetbald ga je toch niet naar Milan ? Of is hij vervelend weggegaan bij Inter ? (dan nog)
Seedorf toch ook? :?
pi_85821660
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Seedorf toch ook? :?
Snap ik eveneens niet.
pi_85842071
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:44:25 #84
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_85930859
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Snap ik eveneens niet.
In Italia is de haat onderling groot maar het respect ook, daarom is het mogelijk om eerst bij een bepaalde club te spelen. Uit mijn hoofd hebben Ronaldo, Pirlo en Seedorf ook bij Inter gevoetbald, Inzaghi komt geloof ik van Juve. Het is niet zoals in de rest van europa :)
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:57:37 #85
268260 Dr.Mikey
pi_85950131
Ach hij is toch homo :r
R.I.P DTS.
pi_85957116
- spam -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 02-09-2010 16:03:23 ( ) ]
http://s3.bitefight.nl/user/bite/103268
pi_85959518
quote:
'Als je ziet hoe Henry is behandeld, dat is gewoon niet grappig meer'
Zlatan Ibrahimovic heeft woensdag zijn kritiek op Barcelona-oefenmeester Josep Guardiola nog maar eens herhaald. De aanwinst van AC Milan, die zich eerder afvroeg of Guardiola ‘soms bang voor hem is’, doet er woensdag nog een schepje bovenop. De spits zoekt nog naar antwoorden over de kille relatie tussen de twee maar verwacht deze niet te krijgen van de coach.

“Het was mijn beste eerste jaar bij een club, de eerste zes maanden waren ongelooflijk”, laat Ibrahimovic weten op een persconferentie in Zweden. “In maart gebeurde er echter iets. Ik zoek nog naar antwoorden maar Guardiola wil die niet geven. De club en de spelers treffen geen blaam, het probleem is één persoon. Een goede coach lost problemen op, een mindere loopt ervoor weg.”
De aanvaller benadrukt dat hij met andere oefenmeesters, zoals Fabio Capello en José Mourinho, nooit problemen heeft gehad. “En ik ga niet drie jaar op de tribune zitten om het weer te bestuderen. Als je ziet hoe Thierry Henry is behandeld, dat is gewoon niet grappig meer.” De Zweed laat tot slot weten opgetogen te zijn met de komst van Robinho naar de Rossoneri. “We hebben de sterkste aanval van Europa. Als ik coach van Milan was zou ik enorm blij zijn.”
Zegt genoeg over Barça/Guardiola :{w
pi_85961166
Juventus Ac Milan en Inter whats next?
pi_85974668
Eindelijk mijn geliefde AC weer de weg naar de top en een poging doen de oude roem te herstellen. Zlatan is daarin onmisbaar. Het blijkt dat dit, en Robinho, cadeautjes zijn van Ome Berlusconi want Milan zit zelf financieel krap.

Kan niet wachten om Ibra, Binho & Dinho en Pato samen te zien spelen _O_
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 2 september 2010 @ 10:18:17 #90
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_85977708
quote:
Op donderdag 2 september 2010 03:42 schreef Aloulou het volgende:
Eindelijk mijn geliefde AC weer de weg naar de top en een poging doen de oude roem te herstellen. Zlatan is daarin onmisbaar. Het blijkt dat dit, en Robinho, cadeautjes zijn van Ome Berlusconi want Milan zit zelf financieel krap.

Kan niet wachten om Ibra, Binho & Dinho en Pato samen te zien spelen _O_
Kan het niet beter verwoorden _O_ Kan van dit topic geen centraal Milan topic worden gemaakt :+
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 2 september 2010 @ 11:11:08 #91
268260 Dr.Mikey
pi_85979106
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zegt genoeg over Barça/Guardiola :{w
ja daarom heeft hij zo snel in zijn carrière de Champions league al gewonnen en lopen de spelers die er wel toe doen (Messi, Xavi , ) met hem weg
R.I.P DTS.
pi_85986626
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ja daarom heeft hij zo snel in zijn carrière de Champions league al gewonnen en lopen de spelers die er wel toe doen (Messi, Xavi , ) met hem weg
Guardiola :')
Tegen Catalanen is hij wel normaal maar kijk is naar Henry.. Dat is gewoon een spits en niet een linksbuiten :') Ja, hij heeft succes omdat, hij speelt met Rijkaard zijn team.. Zet Koeman daar neer als coach en hij wordt ook kampioen :') Barça was vroeger leuk, maar nu is het een jank team.. Toen Rijkaard daar coach was, dan genoot ik van Barça maar hier geniet ik niet van, soms van Messi maar That's it.. Barça is een heel ander team geworden, doet domme aankopen en maakt alleen maar verlies.. Het zou me niet verbazen als Fabregas voor 100 mil naar Barça gaat.. :{

Als Guardiola coach wordt van een ander team, dan zal hij zeker geen prijzen pakken.. :Y
pi_85986903
Mooi trollaccount heb je toch.
pi_85990356
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tegen Catalanen is hij wel normaal maar kijk is naar Henry.. Dat is gewoon een spits en niet een linksbuiten :') Ja, hij heeft succes omdat, hij speelt met Rijkaard zijn team.. Zet Koeman daar neer als coach en hij wordt ook kampioen :') Barça was vroeger leuk, maar nu is het een jank team.. Toen Rijkaard daar coach was, dan genoot ik van Barça maar hier geniet ik niet van, soms van Messi maar That's it.. Barça is een heel ander team geworden, doet domme aankopen en maakt alleen maar verlies.. Het zou me niet verbazen als Fabregas voor 100 mil naar Barça gaat.. :{

Als Guardiola coach wordt van een ander team, dan zal hij zeker geen prijzen pakken.. :Y
Ik wil je allereerst complimenteren met jouw gave om consequent een lager niveau te halen met het posten van stukjes letters, het is gewoon erg knap dat jij dat in de vingers hebt dus bij deze!

Laat ik beginnen met de fluctuaties van het team onder Rijkaard t.o.v. het team van Guardiola bij zijn aanstelling in 2008, het seizoen voordat Guardiola bij Barca kwam liep het eigenlijk heel slecht met Barca, het jaar ervoor hadden ze de CL nog gewonnen en dit seizoen liepen de vedettes Ronaldinho en Deco er wanhopig bij op het veld, er was geen chemie meer tussen de spelers en Rijkaard en er was geen spoortje motivatie te bekennen. Het eerste wat Pep dus deed was constateren wie de rotte appels waren en deze op de transferlijst te zetten;

Vertrokken:
Ronaldinho
Deco
Sylvinho
Zambrotta
Thuram
Oleguer
Edmilson

Aangetrokken:
Martin Cacares
Dani Alves
Pique
Seydou Keita
Aliaksander Hleb

De tweede conclusie die hij trok was dat het verdedigend niet overhield en hij dus een fikse injectie nodig had wilde hij om de prijzen gaan spelen. Hij trok een gehele nieuwe verdediging aan en ondanks dat een jongen als Pique niet in de plannen van topclub Manchester United voorkwam bleek het een zeer goede aankoop te zijn en hij feilloos in het spel van Barcelona te passen. Voor de back posities kocht hij een tweetal getalenteerde opkomende jongens om het spel wat hij in zijn hoofd had uit te voeren op het veld.

Eto'o was een uitzondering, hij was aanvankelijk ook 1 van de rotte appels maar bleek in de voorbereiding zo enorm veel te scoren dat hij zijn plek in de selectie terug verdiende, dit bleek ook uit het feit dat hij maar liefst 30 keer scoorde in 36 wedstrijden, hier ook meteen de reden van het op links posteren van Henry, Eto’o had een veel hoger rendement. Overigens scoorde Henry ook een zeer goede 19 doelpunten en deed goed mee in het collectief van Barcelona maar haalde het niveau helaas niet.

Guardiola heeft het spel van Barca verfijnt, hij heeft ervoor gezorgt dat jongens als Xavi en Iniesta dirigenten zijn geworden op het middenveld waar iedere coach van droomt, Xavi zelf kan niet vaak genoeg benadrukken hoeveel hij heeft geleerd van Guardiola als leermeester en ook Messi, Puyol, Valdes en vele anderen lopen met hem weg.
Omdat Guardiola voorheen Barca B trainde kende hij de talenten die er rondliepen allemaal, hij trainde met Pedro, Busquets, Dos Santos, Suarez e.a. hierdoor had hij de kennis over welk talent Barca bezit en hoe deze jongens te implementeren in het Barca spel, weer een staaltje kunde waar een zeer diepe gedachte achterzit.

In alles is Guardiola een topcoach, hij behaalde in zijn eerste jaar meer prijzen dan welke trainer ooit. Dat jij hem declassificeerd tot een coach van het kaliber Koeman benadrukt wederom hoe weinig jij van voetbal weet.
pi_85990569
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

:|W

JIj bent wel goed in domme reacties.. :{
★★★
pi_85990999
Omdat hij anders denkt en een andere mening heeft is ie gelijk dom en heeft hij geen verstand van voetbal. :') Ik vind Barca ook een jankteam :r
pi_85991237
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik wil je allereerst complimenteren met jouw gave om consequent een lager niveau te halen met het posten van stukjes letters, het is gewoon erg knap dat jij dat in de vingers hebt dus bij deze!

Laat ik beginnen met de fluctuaties van het team onder Rijkaard t.o.v. het team van Guardiola bij zijn aanstelling in 2008, het seizoen voordat Guardiola bij Barca kwam liep het eigenlijk heel slecht met Barca, het jaar ervoor hadden ze de CL nog gewonnen en dit seizoen liepen de vedettes Ronaldinho en Deco er wanhopig bij op het veld, er was geen chemie meer tussen de spelers en Rijkaard en er was geen spoortje motivatie te bekennen. Het eerste wat Pep dus deed was constateren wie de rotte appels waren en deze op de transferlijst te zetten;

Vertrokken:
Ronaldinho
Deco
Sylvinho
Zambrotta
Thuram
Oleguer
Edmilson

Aangetrokken:
Martin Cacares
Dani Alves
Pique
Seydou Keita
Aliaksander Hleb

De tweede conclusie die hij trok was dat het verdedigend niet overhield en hij dus een fikse injectie nodig had wilde hij om de prijzen gaan spelen. Hij trok een gehele nieuwe verdediging aan en ondanks dat een jongen als Pique niet in de plannen van topclub Manchester United voorkwam bleek het een zeer goede aankoop te zijn en hij feilloos in het spel van Barcelona te passen. Voor de back posities kocht hij een tweetal getalenteerde opkomende jongens om het spel wat hij in zijn hoofd had uit te voeren op het veld.

Eto'o was een uitzondering, hij was aanvankelijk ook 1 van de rotte appels maar bleek in de voorbereiding zo enorm veel te scoren dat hij zijn plek in de selectie terug verdiende, dit bleek ook uit het feit dat hij maar liefst 30 keer scoorde in 36 wedstrijden, hier ook meteen de reden van het op links posteren van Henry, Eto’o had een veel hoger rendement. Overigens scoorde Henry ook een zeer goede 19 doelpunten en deed goed mee in het collectief van Barcelona maar haalde het niveau helaas niet.

Guardiola heeft het spel van Barca verfijnt, hij heeft ervoor gezorgt dat jongens als Xavi en Iniesta dirigenten zijn geworden op het middenveld waar iedere coach van droomt, Xavi zelf kan niet vaak genoeg benadrukken hoeveel hij heeft geleerd van Guardiola als leermeester en ook Messi, Puyol, Valdes en vele anderen lopen met hem weg.
Omdat Guardiola voorheen Barca B trainde kende hij de talenten die er rondliepen allemaal, hij trainde met Pedro, Busquets, Dos Santos, Suarez e.a. hierdoor had hij de kennis over welk talent Barca bezit en hoe deze jongens te implementeren in het Barca spel, weer een staaltje kunde waar een zeer diepe gedachte achterzit.

In alles is Guardiola een topcoach, hij behaalde in zijn eerste jaar meer prijzen dan welke trainer ooit. Dat jij hem declassificeerd tot een coach van het kaliber Koeman benadrukt wederom hoe weinig jij van voetbal weet.
Nu maar hopen dat hij zijn contract niet verlengd en dan zie je wat ik bedoel ;)
pi_85991328
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Omdat hij anders denkt en een andere mening heeft is ie gelijk dom en heeft hij geen verstand van voetbal. :') Ik vind Barca ook een jankteam :r
Beargumenteer het eens.
pi_85993130
Nee we genieten hier van:
en volgens mij hebben robben en van bommel ook vaak schwalbes gemaakt.

:')

Spanje _O_ Barça _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door ajacied4lf op 02-09-2010 19:05:37 ]
★★★
pi_85995726
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Helemaal met je eens

:r :r
wat is jouw mening over Suarez?
pi_85995830
Let maar op, als het niet gaat hoe ze willen dat het gaat, dan komen er schwalbes.. Trouwens van Bommel die schwalbes maakt :') Robben maakt af en toe schwalbes.. Hij is gewoon te snel en dan moet je hem wel zo stoppen.. Maar zo te zien ben jij een gloryhunter.. Daar valt niet mee te discussiëren :')

Edit: Waarom haal je trouwens van Bommel en Robben erbij? :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 19:51:53 ]
pi_85996390
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

wat is jouw mening over Suarez?
Suarez is al door zijn schwalbe periode heen :)
pi_85996519
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Let maar op, als het niet gaat hoe ze willen dat het gaat, dan komen er schwalbes.. Trouwens van Bommel die schwalbes maakt :') Robben maakt af en toe schwalbes.. Hij is gewoon te snel en dan moet je hem wel zo stoppen.. Maar zo te zien ben jij een gloryhunter.. Daar valt niet mee te discussiëren :')

Edit: Waarom haal je trouwens van Bommel en Robben erbij? :')
Omdat het twee vieze, maar goede spelers zijn.

En volgens mij maakt van Bommel een schwalbe in dat filmpje van jou. dat met Iniesta en v. Bommel
★★★
pi_85996778
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Omdat het twee vieze, maar goede spelers zijn.

En volgens mij maakt van Bommel een schwalbe in dat filmpje van jou. dat met Iniesta en v. Bommel
Volgensmij gaf Iniesta hem een duw en als het andersom was dan deed Iniesta alsof hij neergeslagen werd... :')
pi_85996940
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgensmij gaf Iniesta hem een duw en als het andersom was dan deed Iniesta alsof hij neergeslagen werd... :')
Volgens mij krijgt Busquets een tik in zijn gezicht ... dus waarom hij daarbij staat .. hij doet overdreven, maar volgens mij doet v. Bommel dat ook.

Spanje en Nederland hebben gewoon hard gespeeld en elkaar genaaid ..
Maar nee, jij bent zo zielig om alleen maar de schwalbes en overtredingen van Spanje erbij te halen.
★★★
pi_85997148
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Volgens mij krijgt Busquets een tik in zijn gezicht ... dus waarom hij daarbij staat .. hij doet overdreven, maar volgens mij doet v. Bommel dat ook.

Spanje en Nederland hebben gewoon hard gespeeld en elkaar genaaid ..
Maar nee, jij bent zo zielig om alleen maar de schwalbes en overtredingen van Spanje erbij te halen.
Barça spelers
pi_85997404
:|W

Ramos - had ook schwalbes
Villa - had ook een schwalbe
Torres - vroeg om kaarten + had een schwalbe

Dus ik weet niet waarom je die barça spelers zo haat, misschien omdat zij Nederland helemaal weg hebben getikt op het middeveld?!
★★★
pi_85997575
Ik haat Barça niet :')
Ik vind sommige laf spelen.. Maar als jullie zo geilen op MOOI VOETBAl, waarom hoor ik niks over Arsenal? O wacht die winnen niks, tjah daarom dus.. GLORYHUNTER!!! :') :') :') !!
pi_85997837
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik haat Barça niet :')
Ik vind sommige laf spelen.. Maar als jullie zo geilen op MOOI VOETBAl, waarom hoor ik niks over Arsenal? O wacht die winnen niks, tjah daarom dus.. GLORYHUNTER!!! :') :') :') !!
Omdat we het niet over Arsenal hebben nu (geweldige club overigens, leuker om naar te kijken dan chelsea en man unt) ? Maar nee, als je niks meer kunt zeggen moet je beginnen over een ander onderwerp .. en zijn we meteen gloryhunters.

Er klopt gewoon niks van wat je zegt.

Laf spelen? wat is laf spelen, schwalbes maken, elkaar irriteren en kapot schoppen?

0:50 tot 1:00

Elke club/ nationaal elftal heeft zulke spelers ..
★★★
pi_85997932
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Omdat we het niet over Arsenal hebben nu? Maar nee, als je niks meer kunt zeggen moet je beginnen over een ander onderwerp .. en zijn we meteen gloryhunters.

Er klopt gewoon niks van wat je zegt.

Laf spelen? wat is laf spelen, schwalbes maken, elkaar irriteren en kapot schoppen?

0:50 tot 1:00

Sukkeltje.
Hoezo ander onderwerp? Jullie geilen toch op mooi voetbal? De hele tijd over Barça terwijl Arsenal ook zo speelt.. Maar daar hoor ik niemand over?
pi_85997992
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoezo ander onderwerp? Jullie geilen toch op mooi voetbal? De hele tijd over Barça terwijl Arsenal ook zo speelt.. Maar daar hoor ik niemand over?
Wat wil je daar over horen dan?

Arsenal: Prachtige club, Geweldig voetbal, Leuke spelers, goede trainer, mooi stadion .. leuker voetbal dan Man unt en Chelsea .. daarom volg ik Arsenal ook vaak.
★★★
pi_85999736
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Suarez is al door zijn schwalbe periode heen :)
Je bent gewoon een hypocriet, Suarez heeft op het WK genoeg schwalbes gemaakt.
pi_85999774
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?
pi_86000155
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je bent gewoon een hypocriet, Suarez heeft op het WK genoeg schwalbes gemaakt.
Zijn Reactie: 'Ja maar bij Ajax heeft hij het afgeleerd' :|W

o|O
★★★
pi_86006979
Wat is het stil, weet je eindelijk dat je onzin uitkraamt?
★★★
pi_86014653
Ik heb Iniesta overigens sinds het WK ook geen schwalbes zien maken, dus hij is al over zijn schwalbe periode heen!!!

_O-
pi_86016270
_O-
★★★
pi_86259434
op papier heeft milan een leuke aanval

---------------------Ibrahimovic-------------------
------Robinho-------------------------Pato--------
----------------------Ronaldinho-------------------
pi_86261582
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef 0013379 het volgende:
op papier heeft milan een leuke aanval

---------------------Ibrahimovic-------------------
------Robinho-------------------------Pato--------
----------------------Ronaldinho-------------------
Sowieso Ajax - A.C. Milan 0-5 ofzo _O-
pi_86315862
Je bedoelt Ajax, het team dat naast Twente in de CL speelt?
  woensdag 15 september 2010 @ 18:04:20 #123
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86468407
Ibra maakt al vrienden in Milan :)

woensdag 15 september 2010 @ 19:46:49 #124
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_86471903
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:

Zeker Barca zien spelen en gefrustreerd weer.. echt wat een gast :D
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  Moderator woensdag 15 september 2010 @ 20:06:31 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_86472592
Wat een klapjosti is die Ibra toch he :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_86484628
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:

Aan de houding van die neger te zien en Ibra zelf is dit geen geintje maar lijkt het iets serieus :{
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_86524928
Ibrahimovic in de clinch met Sacchi

MILAAN - Zlatan Ibrahimovic, de nieuwe aanvalsleider van AC Milan, heeft in de nazit van de gewonnen wedstrijd tegen Auxerre in de Champions League (2-0) een rel veroorzaakt in een Italiaans tv-programma. De heetgebakerde Zweed haalde live in de uitzending fel uit naar de zeer gerespecteerde oud-bondscoach en voormalige Milan-trainer Arigo Sacchi, die het had gewaagd een grappig bedoelde opmerking te maken over de ex-Ajacied.

,,Zlatan heeft zijn eerste doelpunt aan zijn schoenmaat 47 te danken'', glimlachte Sacchi, die met Milan twee Europese bekers en een landstitel veroverde. Ibrahimovic, die tegen Auxerre ook de tweede treffer maakte, reageerde woedend toen hij in de catacomben van San Siro hoorde wat de gedistingeerde Italiaan had gezegd.

,,Sacchi moet leren zijn mond te houden'', brieste Zlatan. ,,Hij praat veel te veel. Hij lijkt wel jaloers op mij.''

De spraakwaterval van de boze Ibrahimovic viel niet te stoppen, tot verbijstering van de 64-jarige Sacchi en de andere aanwezige personen in de tv-studio. ,,Als hij wat van mij wil, moet hij naar mij toekomen. En als hij niet van mijn spel houdt, moet hij niet komen kijken. Toen ik nog bij Barcelona speelde, had Sacchi ook steeds wat over mij te zeggen.''

De geschrokken tv-presentator trachtte Ibrahimovic nog haastig duidelijk te maken dat de uitlating van Sacchi niet negatief was bedoeld. Sacchi zelf hoorde de verbale uitbarsting van Ibrahimovic hoofdschuddend aan.

,,Volgens mij heb ik jou niet beledigd'', sprak hij bedaard. ,,Ik denk dat ik mijn mening op een beleefde en correcte manier heb gegeven. Laat mij het uitleggen.'' Ibrahimovic: ,,Jij hoeft mij niets uit te leggen.'' Sacchi: ,,Je zal toch echt nog wat manieren moeten leren, mijn jongen.''

Ibrahimovic speelt op 28 september in de Amsterdam ArenA met Milan tegen Ajax in de Champions League.

Bron: AD

pi_86526409
wat is het toch ook een zielig stakkertje.
pi_86526670
Tsjah...
★★★
pi_86547263
IBRA _O_
pi_86561093
Tsja, het was altijd al een idioot hè.

en dat in een vriendschappelijk potje...
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:49:39 #132
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86563953
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tsja, het was altijd al een idioot hè.

[ afbeelding ]

en dat in een vriendschappelijk potje...
wat een pussy die Gio, die schouderduw kan je toch wel hebben.. :')
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_86572343
Zlatan onder druk + alle ogen op hem gericht is zo scherp als een mes en op zijn best ^O^
Verwacht dit weekend ook weer een goaltje van hem :Y
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:15:50 #135
198365 Morendo
The Real Deal
pi_86574277
quote:
Dat is toch knap voetenwerk. Met zijn maatje 47/48. ^O^
pi_88390323
Tis niet zijn schuld :N
pi_88399374
quote:
Ibrahimovic weer eens in opspraak

MILAAN - Zlatan Ibrahimovic is vrijdag tijdens de training van AC Milan slaags geraakt met ploeggenoot Oguchi Onyewu. De snel aangebrande Zweedse spits tackelde de Amerikaanse verdediger van achteren en pikte het vervolgens niet dat die daar erg boos om werd. De twee moesten uit elkaar worden gehaald.

Het was een levendig gevecht, beaamde Milan-baas Adriano Galliani op de website van de club, maar de vrede is nu weer getekend. Laten we blij zijn met spelers die scherp zijn. Ik zie liever pittige trainingen dan saaie.

De reactie van Onyewu was overigens volstrekt begrijpelijk. Hij stond een jaar buitenspel door een knieblessure en heeft zich ook dit seizoen nog niet kunnen bewijzen.

Hartstikke hersendood die gozer. :r
pi_88399920
Gast heeft echt een dikke kronkel in zn kop.
Gewoon laten uitvechten, Oguchi had hem (makkelijk) kunnen hebben.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_88400098
En een voorzitter die het dan even leuk wil goed praten is ook gestoord.
pi_88400379
★★★
pi_88400405
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
En een voorzitter die het dan even leuk wil goed praten is ook gestoord.
Dat doen alle voorzitters/trainers tegenwoordig. Niks nieuws.

En er zit gewoon duidelijk een paar steekjes los in de bovenkamer van Zlatan. Dit incident staat niet op zich.
pi_88401130
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat doen alle voorzitters/trainers tegenwoordig. Niks nieuws.

En er zit gewoon duidelijk een paar steekjes los in de bovenkamer van Zlatan. Dit incident staat niet op zich.
Doen ze inderdaad allemaal, gewoonweg om het geld/waarde. Een voorzitter met ballen had hem een maand lang salaris ingehouden en op de tribune gezet. Maar zoals JD al meerdere keren heeft gezegd : "De spelers zijn groter dan de club, en bepalen het beleid."
  zondag 7 november 2010 @ 01:48:05 #143
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_88422806
Ik denk dat ie dit soort dingen ook gewoon bij Barca deed en dat Pep hem er daarom heeft uitgeknikkerd.. Die had gewoon door dat die gast niet helemaal spoort.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_90363831
quote:
Zlatan Ibrahimovic en Josep Guardiola zullen nimmer elkaars beste vrienden worden, zeker niet nadat de aanvaller afgelopen seizoen naar eigen zeggen een half jaar lang door de oefenmeester van Barcelona genegeerd werd. Het was voorbode van het vertrek van de Zweed naar AC Milan. Volgens de Catalaanse radiozender Ona FM was Ibrahimovic daar woedend over.

Ibrahimovic zou na het akkoord tussen Barcelona en Milan over zijn transfer zelfs even geweigerd hebben om zijn handtekening te zetten. "Ik zet alleen mijn krabbel als jullie iets tegen Guardiola zeggen", zou de voormalig Ajacied tegen het bestuur van Barcelona hebben gezegd. "Als ik hem de volgende keer tegenkom, niet in Catalonië , maar elders in Europa, dan gaat hij knock-out."
Volgens diverse Spaanse media waren de woorden van Ibrahimovic niet letterlijk zo bedoeld, maar daar zijn enkele Catalaanse media niet heilig van overtuigd. Wel is opnieuw duidelijk geworden dat Ibrahimovic de oefenmeester verantwoordelijk houdt voor zijn slechts éénjarige verblijf bij de Azulgrana.
_O_
pi_90372271
Matige voetballers met grote mond :')
pi_90372351
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Matige voetballers met grote mond :')
Dat hij een te grote mond heeft ben ik met je eens, maar Ibrahimovic een matige voetballer noemen :')
  zaterdag 25 december 2010 @ 07:49:14 #147
225540 Pugg
Friends forever
pi_90424736

Hij heeft blijkbaar ook zijn "goede "kanten! _O-
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:00:13 #148
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90425979
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 07:49 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]

zaterdag 25 december 2010 @ 14:00:25 #149
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90430553
quote:
[ link | afbeelding ]

Daar is toch niets mis mee?
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:43:14 #150
225540 Pugg
Friends forever
pi_90431831
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef Houniet het volgende:

[..]

Daar is toch niets mis mee?
helemaal niets *O*
pi_90595481
quote:
[ link | afbeelding ]

Nog een wtf-foto:

:{
pi_90595767
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nog een wtf-foto:
[ afbeelding ]
:{
_O-
  donderdag 30 december 2010 @ 06:52:54 #153
225540 Pugg
Friends forever
pi_90615978
Zo zijn er nog wel wat te vinden met narcistische trekjes

zondag 2 januari 2011 @ 22:56:44 #154
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_90770893
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_92810859
quote:
Ibrahimovic wees recordsalaris Manchester City af

Zlatan Ibrahimovic heeft deze zomer een zeer lucratief aanbod van Manchester City laten lopen. De Zweedse aanvaller verkoos een verblijf bij AC Milan boven een weeksalaris van liefst 550.000 euro dat hij in Manchester kon verdienen.

'Ik heb verscheidene gesprekken met City gehad', geeft de spits in de Engelse media toe. 'Ze zijn daar bezig met een fantastisch project, maar ik ben niet een van die spelers die louter voor het geld speelt.' Met het afwijzen van de ambitieuze Citizens liet de voormalig Ajacied een jaarsalaris van ruim 26 miljoen euro lopen.

'Voor mij was het perspectief belangrijk', vervolgt de huidige Rossonero. 'City is een ploeg die pas in de toekomst toonaangevend zal zijn. Dan zullen ze net als Milan een topteam vormen, maar ik wil nu aan de top spelen. En niet als ik 32 ben.'

Overigens hoeft het nageslacht van de Zweed niet te wanhopen. Ook in San Siro strijkt de spits een miljoenensalaris op. 'Het heeft allemaal niets met geld te maken', aldus de aanvaller. 'Als grote speler kun je overal geld verdienen', luidt het ietwat paradoxale slotpleidooi van Ibrahimovic, die het vanavond bij de hervatting van de Champions League met AC Milan opneemt tegen Tottenham Hotspur.
:X
  woensdag 16 februari 2011 @ 00:16:26 #156
198365 Morendo
The Real Deal
pi_92850430
Het was vanavond weer eens niet heel veel soeps.
pi_94671919
Wat een idioot.
  zondag 27 maart 2011 @ 13:50:09 #159
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94671971
Echt belachelijke journalistiek:

http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)arre-schop-uit.dhtml

'Zlatan deelt op training Zweden bizarre schop uit'

De Zweedse spits kan geweldig voetballen, maar heeft zo af en toe kortsluiting in het hoofd. Zo ging de spits zaterdag over de schreef op de training van het Zweedse nationale elftal.

Dat zinde Ibrahimovic vermoedelijk niet, waarop hij van zijn stoeltje sprong en een flinke schop uitdeelde aan de verbouwereerde Wilhelmsson.

:') :')

Dacht dat ie een doodschop had gegeven, blijkt het om een dolletje te gaan ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_94672017
Bij Zlatan weet je het nooit of het een dolletje is, hij lijkt toch best vol uit te halen.
Feit is in ieder geval dat die gast totaal niet spoort.
  zondag 27 maart 2011 @ 14:41:21 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94673508
quote:
Die zijn gewoon aan het kutten man :D.
  zondag 27 maart 2011 @ 14:41:34 #162
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94673517
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Zlatan weet je het nooit of het een dolletje is, hij lijkt toch best vol uit te halen.
Tja, hij is ook niet bepaald opgegroeid in het 'Wassenaar van Zweden'.
pi_94673611
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tja, hij is ook niet bepaald opgegroeid in het 'Wassenaar van Zweden'.
Klopt, maar inmiddels moet hij toch wel weten wat normaal gedrag is.
pi_94673811
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zo kan je alles opblazen kom nou.
  zondag 27 maart 2011 @ 14:51:34 #165
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94673858
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Haters.
pi_94673924
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het een dolletje is alleen is bij die 'dolletjes' is Zlatan net altijd even iets feller dan de ander.
pi_94674810
Tja, dan moet je maar niet met hem 'dollen'. Nogal voorspelbaar dat je dan een rotschop krijgt, haha :D.
  zondag 10 april 2011 @ 23:48:55 #168
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95326799
quote:
Seedorf scoort bij winnend Milan, Zlatan opnieuw rood
10/04/2011 22:41

AC Milan heeft zondagavond door een 2-1 zege bij Fiorentina weer afstand genomen van concurrent Napoli en stadgenoot Internazionale. Seedorf zorgde in Florence voor de openingstreffer, terwijl Zlatan Ibrahimovic door een rode kaart in de slotfase opnieuw een schorsing tegemoet kan zien.

Seedorf, die evenals Mark van Bommel in de basis startte, brak al na acht minuten de ban. Op aangeven van Alexandre Pato schoot de Nederlander de bal schitterend in de bovenhoek: 1-0.

Even later waren de rollen omgedraaid. Seedorf, die aanvoerder was, bediende Pato. De Braziliaan verzuimde doeltreffend af te ronden. Vijf minuten voor rust was Pato wel trefzeker. Hij schoof binnen na een assist Kevin-Prince Boateng.

Na de onderbreking leek Milan rustig op het laatste fluitsignaal te wachten. Toch bracht Viola de spanning tien minuten voor tijd terug. Juan Vargas zorgde met een van richting veranderd schot, de bal raakte invaller Gennaro Gatusso, voor de aansluitingstreffer: 2-1.

Ondanks de rode kaart voor Ibrahimovic (foto), nota bene net terug van een schorsing, bleef Milan overeind. Wel kan de Zweed na zijn directe rode kaart voor aanmerkingen op de leiding een nieuwe schorsing verwachten.

Milan verstevigde door de nipte zege de koppositie. Napoli volgt op drie punten, Internazionale op vijf.
Is hij een transfer aan het forceren ofzo? Wat een idioot.
pi_95326863
Hij wil terug naar Ajax.
★★★
  zondag 10 april 2011 @ 23:52:18 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95326976
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij wil terug naar Ajax.
Ja, dat willen ze allemaal wel. Maar zo hoef ik hem niet. :N
pi_95327373
Is ie nou trouwens gehuurd met optie tot koop of gelijk gekocht door AC Milan? :o
pi_95327539
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Is ie nou trouwens gehuurd met optie tot koop of gelijk gekocht door AC Milan? :o
Is verhuurd, Milan heeft een optie om hem voor 24 miljoen definitief over te nemen.
pi_95327692
Straks denkt Milan van oprotten met die gek en dan zit Barcelona er weer mee opgescheept. _O-
pi_95327741
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks denkt Milan van oprotten met die gek en dan zit Barcelona er weer mee opgescheept. _O-
Is hij weer bij zijn liefje, Pique.
  maandag 11 april 2011 @ 00:18:54 #175
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95328061
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Is verhuurd, Milan heeft een optie om hem voor 24 miljoen definitief over te nemen.
Ik dacht dat 'ie verkocht was. 24 mln is voor Milaan veel geld......
pi_95328094
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 00:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik dacht dat 'ie verkocht was. 24 mln is voor Milaan veel geld......
Volgens mij verhuurd hoor, even Googelen . :)

Edit :

(Van de Wiki)
quote:
Op 28 augustus 2010 werd bekend dat AC Milan Zlatan Ibrahimovi voor het seizoen 2010/11 zal huren, hiermee keerde Zlatan dus terug naar Miaan. In het contract werd ook een optie bedongen om Ibrahimovi aan het einde van het seizoen te kopen voor ¤24 miljoen.
  maandag 11 april 2011 @ 00:25:08 #177
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95328259
Hmm, misschien doen ze er wel verstandig aan om hem niet te nemen.
pi_95329030
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 00:25 schreef Morendo het volgende:
Hmm, misschien doen ze er wel verstandig aan om hem niet te nemen.
De vraag blijft natuurlijk wel wat hij heeft gezegd, maar je moet als club wel goed zijn negatieve kanten meenemen in je overweging inderdaad... Wat een mongool.
pi_95330420
De Milan supporters lijken ook een tijdje klaar met hem als ik de diverse boards mag geloven. De enige reden dat ze Ibra zullen halen is om hem bijna direct door te verkopen. 24 Miljoen is niet veel.

Overigens schijnt hij iets in het Servisch of Bosnisch naar de grensrechter te hebben geroepen. Iets in de richting van "ik neuk je moeders kut". Mihajlovic zag de beelden na afloop en moest lachen. :P
  maandag 11 april 2011 @ 18:59:31 #180
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95353055
quote:
AC Milan in beroep tegen drie duels schorsing Zlatan
11/04/2011 17:15

Zlatan Ibrahimovic en zijn werkgever AC Milan gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie duels schorsing dat de Italiaanse bond de aanvaller deed. De Zweedse spits werd zondagavond in het duel met Fiorentina (2-1 winst) weggestuurd voor aanmerkingen aan het adres van de assistent-scheidsrechter.

Ibrahimovic maakte tegen Fiorentina zijn rentree na een eerdere schorsing. Destijds mocht hij inrukken voor een slaande beweging waarbij Bari-speler Marco Rossi het slachtoffer werd.

Door het afwijzen van het voorstel zal de Italiaanse arbitragecommissie zich buigen over een sanctie. Mocht er worden vastgehouden aan het voorstel dan mist Ibrahimovic drie van de de zes wedstrijden in de titelstrijd van AC Milan: tegen Sampdoria, Brescia en Bologna. Hangende het beroep blijft de uitgesproken straf staan voor de spits.

De rode kaart was niet de eerste in de loopbaan van Ibrahimovic. Tegen Fiorentina kreeg de voormalig Ajacied alweer zijn negende rode kaart uit zijn loopbaan. VI.nl zette de eerdere rode prenten op een rijtje.

Datum Wedstrijd Uitslag Competitie Straf
06/05/2001 BK Hacken-Malmö FF 2-1 Allsvenskan 2x geel
02/11/2005 Juventus-Bayern München 2-1 Champions League 2x geel
01/02/2006 AS Roma-Juventus 0-1 Coppa Italia direct rood
27/09/2006 Internazionale-Bayern München 0-2 Champions League 2x geel
12/11/2006 Parma-Internazionale 1-2 Serie A 2x geel
20/12/2006 Lazio-Internazionale 0-2 Serie A 2x geel
06/03/2010 UD Alméria-Barcelona 2-2 Primera División direct rood
13/03/2011 AC Milan-Bari 1-1 Serie A direct rood
10/04/2011 Fiorentina-AC Milan 1-2 Serie A direct rood
Ik zou hem overigens wel graag in Engeland zien spelen. Bij Arsenal ofzo.
  maandag 11 april 2011 @ 19:01:18 #181
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95353124
Het zou ook wel een stunt zijn wanneer Milan de optie licht en hem direct doorverkoopt aan Real Madrid voor bijvoorbeeld 30 miljoen. Ik denk overigens wel dat Barcelona die route onmogelijk heeft gemaakt door een boete-clausule op te nemen of zo.
pi_95355614
Ik denk dat hij weer terug gaat naar Barcelona en dan verkocht wordt aan Manchester City :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:13:37 #183
14505 OProg
A Life in Music
pi_95379007
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat hij weer terug gaat naar Barcelona en dan verkocht wordt aan Manchester City :P
Ik denk idd dat Barcelona toch iets met hem moet aangezien ik niet verwacht dat Milan hem wil houden:

quote:
Berlusconi: 'Heb ik mijn geld weggegooid voor Zlatan?'

Silvio Berlusconi, de voormalig voorzitter van AC Milan en president van Italië, heeft zich enorm gestoord aan de rode kaart die AC Milan-spits Zlatan Ibrahimovic kreeg in de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Fiorentina.

De Zweedse aanvaller liep zich in de slotfase vast op twee verdedigers van Fiorentina, maar leek er toch een ingooi aan over te houden. De assistent-scheidsrechter zag dit echter anders en kende de inworp toe aan Fiorentina. Ibrahimovic begon daarna te schelden en kreeg de rode kaart van scheidsrechter Morganti. De voormalige Ajacied had als verweer dat zijn woede op zichzelf gericht was.

'Hij is goed bij ons begonnen, maar al een tijdje scoort hij niet echt veel meer', laat Berlusconi weten aan La Gazzetta dello Sport over Ibrahimovic, die drie wedstrijden schorsing hoorde eisen voor de rode kaart. 'Hij kwam nu net terug van een schorsing en wordt gelijk weer van het veld gestuurd. Misschien heb ik mijn geld wel weggegooid toen ik hem haalde.'

AC Milan heeft Ibrahimovic dit seizoen gehuurd van Barcelona en had een optie tot koop bedongen aan het einde van deze jaargang. Deze optie is echter nog niet gelicht door de Italiaanse grootmacht
:o
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:57:18 #184
238141 SevD
Boventitel
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:03:38 #185
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96613359
wtf.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:11:02 #186
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_96613902
Toch is ie met al zijn clubs landskampioen geworden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:11:44 #187
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_96613942
Held ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_96614080
quote:
Interviewer lijkt Jerry Springer wel :')
pi_96614502
Wat een kapitaalvernietiging. Van 45 miljoen + Eto'o naar 24 miljoen in 1 jaar. Terecht ook natuurlijk, hopelijk voetbalt hij nooit meer, hij zal zich wel te goed voelen voor een semi-topclub.
pi_96615623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Adames het volgende:
Wat een kapitaalvernietiging. Van 45 miljoen + Eto'o naar 24 miljoen in 1 jaar. Terecht ook natuurlijk, hopelijk voetbalt hij nooit meer, hij zal zich wel te goed voelen voor een semi-topclub.
pi_96616128
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

ja
pi_96618520
pi_96618936
Gewoon een normaal dolletje, niets mis mee.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:22:14 #194
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96619051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja kan ook niks meer van hem verwachten. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96648409
Hij blijft een aparte vorm van humor hebben.
pi_96648527
quote:
Twee gekken. Ibra is wel een cultheld geworden op deze manier. Jammer dat het team juist minder draait wanneer hij speelt. Ik vraag me ook af of Milan de optie zal lichten. Denk dat Barcelona wel een clausule in het contract zal opnemen m.b.t. het doorverkopen van Ibra door Milan.
pi_99513010

Wat een beest, voor niemand bang. _O_
pi_99513246
Held.
pi_99513278
Gestoord.
pi_99513410
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2009 18:45 schreef venomsnake het volgende:
Hij krijgt nummertje 9

Gadverdamme :r
pi_99532063
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef TC03 het volgende:
Toch is ie met al zijn clubs landskampioen geworden.
Niet waar

Weer naar Barca?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 06:41:16 #203
225540 Pugg
Friends forever
pi_99532665
Net onkruid, blijft terugkomen :r
pi_99533961
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 03:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet waar

Weer naar Barca?
Hee DAMbo het is wel een quote van een post uit 2009 he. :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_99534027
Wat een gek.
★★★
pi_99544461
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 06:41 schreef Pugg het volgende:
Een beest, blijft maar winnen. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2011 16:17:51 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 11:54:35 #207
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_99573347
Blijft hij of gaat ie weg?
pi_99577320
- edit + note -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 18-07-2011 11:03:34 ]
pi_99577360
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Malmo - :')
Ajax
Juve - :')
Inter
Barca
Milan

4 uit 6, das inderdaad bij iedere ploeg :')
Bij Juventus ook 2x alleen zijn die kampioenschappen afgenomen door de omkoopschandalen.

Was dit niet het geval dan was hij in 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 en 2011 kampioen geworden, maar je hebt gelijk bij Malmo is het niet gelukt :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Happel op 18-07-2011 11:03:40 ]
pi_99578352
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bij Juventus ook 2x alleen zijn die kampioenschappen afgenomen door de omkoopschandalen.

Was dit niet het geval dan was hij in 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 en 2011 kampioen geworden, maar je hebt gelijk bij Malmo is het niet gelukt :')
Bij Juve ook niet

Maar kampioen worden bij 4 verschillende ploegen in 3 landen is ook al best uniek. Al blijft natuurlijk Van Bommel en Robben de echte bazen
pi_99579087
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_99579125

[ Bericht % gewijzigd door Happel op 18-07-2011 11:03:44 ]
pi_99579311
:D
★★★
pi_99579426
quote:
pi_99579466
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij Juve ook niet

Maar kampioen worden bij 4 verschillende ploegen in 3 landen is ook al best uniek. Al blijft natuurlijk Van Bommel en Robben de echte bazen
Ik zeg hoe het is, hij is gewoon landskampioen geworden maar is deze weer kwijtgeraakt.
pi_99579538
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij Juve ook niet

Wat een toeval dat je weer spelers van PSV noemt.
Dan vind ik Sneijder ook wel een opperbaas, die heeft behalve kampioenschappen in 3 landen ook nog een CL op zijn naam staan.
pi_99579591
Seedorf _O_
★★★
pi_99580703
quote:
11s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Wat een toeval dat je weer spelers van PSV noemt.
Dan vind ik Sneijder ook wel een opperbaas, die heeft behalve kampioenschappen in 3 landen ook nog een CL op zijn naam staan.
Nee, ze zijn gewoon beter
pi_99580777
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik zeg hoe het is, hij is gewoon landskampioen geworden maar is deze weer kwijtgeraakt.
Dus bij Juve niet.

Lijkt me dat ondanks jij irritant bent er nu de pannen op kan
pi_99580891
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, ze zijn gewoon beter
bron?
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 17:36:17 #221
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99583932
Ibra weg, Inter wint CL
Ibra weg, Barca wint CL
Ibra weg...
pi_99584004
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Morpheus2002 op 19-07-2011 14:18:46 ]
pi_102964538
Dit viel me trouwens op :D

pi_102988041
2 maanden geblesseerd :(
pi_109222570
Dat niemand over hem praat, wat een geweldenaar _O_

Nog nooit zo´n complete speler gezien, zijn passes, zijn schoten etc.

Hij knalt ze met links erin, alsof hij het met zijn rechter doet. Waarom doet Barça hem nou weg, terwijl zei juist op die mooie passjes geilen. Niemand kan ze beter geven als spits dan Zlatan dit moment.

Zijn kapsel maakt het hele plaatje compleet _O_
  Moderator zondag 18 maart 2012 @ 03:20:25 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_109222859
Zlatan _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin zondag 18 maart 2012 @ 20:51:38 #227
35723 crew  GGMM
pi_109248456
Topic gelinkt aan de voorgaande zeven.

Toch wel leuk om het eerste topic weer eens door te lezen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2001 21:15 schreef Frenkie het volgende:
Zlatan, wederom een miskoop van die neuzen en opperneus Van Os voorop.
Past prima in het rijtje, Machlas, Mido, Wamberto, Vierklau, Ten Hag en ga zo maar door..

Tja.. Is best wel leuk eigenlijk!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_109248597
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Topic gelinkt aan de voorgaande zeven.

Toch wel leuk om het eerste topic weer eens door te lezen.

[..]

:D _O-

Dat had Vinceruso ook gezegd :@
★★★
  Forum Admin zaterdag 28 juli 2012 @ 22:30:55 #229
35723 crew  GGMM
pi_114781471
quote:
VIDEO Zlatan kleunt er in bij PSG
Zlatan Ibrahimovic heeft een opmerkelijk manier om zich voor te stellen aan zijn ploeggenoten. Tijdens een training bij zijn nieuwe club Paris Saint-Germain deelde de Zweed heel wat beuken uit.

Blaise Matuidi kreeg als eerste te maken met Zlatan. Hij kwam goed weg na een botsing. Nene ging even later over de knie bij de spits en had daar al wat meer last van. Belangrijkste slachtoffer was Jeremy Menez. Hij moet die met een wond bij zijn oog de training zelfs staken.

Ibrahimovic kwam deze maand over van AC Milan en zou in Parijs zo'n vijftien miljoen euro per jaar gaan verdienen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 30 juli 2012 @ 02:13:08 #230
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_114833245
Die gast doet het er gewoon om. Meteen even laten zien wie de grote baas is daar.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_121457972

:D
pi_121458015
quote:
Zlatan heeft betere teksten.
pi_132495957
Beste speler van de wereld. Wat een enorme baas.
pi_132496676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Beste speler van de wereld. Wat een enorme baas.
Uiteraard, hij komt van ons aller AJAX _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:45 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie goed
Like a boss.
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 22:52:22 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_132496746
quote:
[ afbeelding ]
Doet ie goed
Wauw! Goaltje hoor.
niet zo tof doen
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:52:55 #237
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_132496769
quote:
[ afbeelding ]
Doet ie goed
jezus christus :o
graag op anoniem
pi_132499497
Samenvattingen net gekeken. Wat een doelpunt inderdaad en zijn 2e doelpunt mocht er ook wel zijn. :P

Hij is lekker bezig de laatste weken! _O_
pi_132499518
Heeft Zlatan zn neus laten verbouwen? Vond hem er ineens niet zo heel bizar groot meer uitzien, maar nu gewoon ''groot'' :')
pi_132502672
Zelden zo'n hard én zuiver schot gezien. Überhaupt zelden zo'n hard schot gezien. Wat een baas.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 02:22:18 #241
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_132502827
Wordt het ondertussen niet tijd voor n 'Zlatan = God' campagne... als Clapton t al had...
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_132503140
Wat een goalaso van Zlatan.

Zijn gezicht vertelt alles!
pi_132503285
Ik heb Messi nog nooit zo'n streep zien maken.. ^O^
pi_132503766
quote:
[ afbeelding ]
Doet ie goed
Wat een goal :9~ :9~ :9~
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:21:10 #245
67174 Dos37
Come on Twente
pi_132503991
Dat ie nog steeds beter wordt _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2013 @ 10:38:36 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_132506292
Held _O_

Misschien niet op het WK te zien. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132506574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
Held _O_

Misschien niet op het WK te zien. :{

Veel liever Ibra op het WK dan Ronaldo.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2013 @ 10:51:32 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_132506625
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:49 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Heb ik ook. Terwijl het doodzonde zou zijn om Ronaldo te missen op het WK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:04:31 #249
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_132506927
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:49 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Yep...het was weer de Ibracadabra show gister. Wat een voetballer, wat een power. Die derde goal van hem :9 Heb toen even flink binnenbroeks lopen fappen.
Hij niet op het WK zal een gemis zijn.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  Forum Admin donderdag 24 oktober 2013 @ 11:14:34 #250
35723 crew  GGMM
pi_132507203
Wat een baas is dit toch _O_ Echt tof dat zo'n voetballer bij Ajax heeft gespeeld.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2013 @ 12:13:51 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_132508847
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een baas is dit toch _O_ Echt tof dat zo'n voetballer bij Ajax heeft gespeeld.
Terwijl ie het eerste half jaar er niks van bakte. ;)

Forum Admin donderdag 24 oktober 2013 @ 12:14:53 #252
35723 crew  GGMM
pi_132508872
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Terwijl ie het eerste half jaar er niks van bakte. ;)

Klopt, daarom is het 1ste topic zo leuk om door te lezen. :D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2013 @ 12:17:50 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_132508944
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt, daarom is het 1ste topic zo leuk om door te lezen. :D
:D Zo zijn er meer van dat soort topics.

Mijn Messi topic begon met '17jarig talent nog niks te vinden op internet.'

Kwamen er reacties van, zal wel weer niks worden of laat hem eerst rijpen bij een andere club. :D

Trouwens de Zweden zeiden toen al dat het grootste talent was uit Zweden ooit.

Hij heeft het waargemaakt. _O_

Moderator donderdag 24 oktober 2013 @ 12:35:24 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_132509419
Wát een pegel was dat gisteren zeg :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_132522983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 04:26 schreef Ammitau het volgende:
Ik heb Messi nog nooit zo'n streep zien maken.. ^O^
Wie wel.Ik zou geen voetballer/goal kunnen bedenken die ooit zo hard op doel geschoten is. Ik kan die 3e goal de hele dag door kijken en nog niet verveeld raken _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_132527165
Wie iemand met hoeveel kilometer puur hij die 3e er in schoot?

Ik gok toch zo'n 135 km/pu :9
pi_132527517
quote:
5s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
Wie iemand met hoeveel kilometer puur hij die 3e er in schoot?

Ik gok toch zo'n 135 km/pu :9
ik las ergens 150km/u, geen idee of het klopt :P
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2013 @ 22:05:32 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_132530353
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Wie wel.Ik zou geen voetballer/goal kunnen bedenken die ooit zo hard op doel geschoten is.

pi_132536802
Komt niet in de buurt. Kan ook door camera kwaliteit komen ofzo, maar ik bedoel...die goal van Zlatan was zelfs in de herhaling moeilijk te volgen. Die van Haan is gewoon een zondagschot, wellicht iets harder dan gemiddeld maar je ziet ze vaker. Roberto Carlos, Sunday Oliseh en bv Jan Vertonghen kunnen dat ook. Zlatan's goal is echt buiten-buiten-categorie.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:52:42 #260
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132537077
Moderne voetballers zijn echt top-atleten. Zlatan kan ook op hoog niveau meedoen met kickboxen en ballet.
pi_132737429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Morendo het volgende:
Moderne voetballers zijn echt top-atleten. Zlatan kan ook op hoog niveau meedoen met kickboxen en ballet.
En rugby.
pi_137565049
Wat een koning is het toch ook :D
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 21:33:15 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_142862871
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2014 @ 21:58:38 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_142864130
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Zlatangod _O_
God in Frankrijk. Wat stelt dat voor ?

Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2014 @ 22:00:17 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_142864216
Verder worden er elke dag zulke doelpunten op trainingen gemaakt.

pi_142864635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef tong80 het volgende:
Verder worden er elke dag zulke doelpunten op trainingen gemaakt.

maar hij maakt ze ook in de wedstrijden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2014 @ 22:14:02 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_142864817
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

maar hij maakt ze ook in de wedstrijden.
Heb je gelijk in. Maar dit is niks bijzonders.

Verder Zlatan _O_

pi_142866719
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]Wat een koning is het toch ook :D
Ibrahimovic is een van de weinige spelers die niks met social media te maken wil hebben en zijn priveleven helemaal afsluit. Alles wat hij op facebook/twitter zet is afkomstig van zijn PR team
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2014 @ 23:17:48 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_142868118
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Morendo het volgende:
Vooral ballet idd _O_

Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2014 @ 23:18:52 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_142868170
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ibrahimovic is een van de weinige spelers die niks met social media te maken wil hebben en zijn priveleven helemaal afsluit. Alles wat hij op facebook/twitter zet is afkomstig van zijn PR team
Z'n PR team :D

woensdag 30 juli 2014 @ 19:26:18 #272
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142893096
Zlatan is en blijft gewoon een geweldenaar
Na al die jaren

Wanneer zou die pensioneren?
pi_142893124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Z'n PR team :D

iets wat messi ook heeft
pi_142893159
Zlatan. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 donderdag 31 juli 2014 @ 13:41:16 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_142919743
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

iets wat messi ook heeft
Tuurlijk. Maar Tweeten die ook voor hem ?

pi_146545420
quote:
Zlatan Ibrahimovic was back in the PSG squad for their crucial top of the table clash against Marseille.

Returning from injury, Ibrahimovic came on from the bench and obviously got up to no good during the game.

At one point fellow forward Ezequiel Lavezzi went down injured and Zlatan Ibrahimovic saw it as an opportunity to troll the PSG physio.

Ibra acted like it was a super serious injury, urging the physio onto the field of play.

Obviously Lavezzi was fine.
clipje:
http://www.101greatgoals.(...)t-down-injured-vine/

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 19:27:16 ]
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 20:04:42 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_146547676
quote:
Goeie kick DP ;)

Wat een baas is Zlatan ook en zelfs grappig O+
niet zo tof doen
pi_146549896
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 21:39:15 #281
9859 crew  Karina
Woman
  zondag 15 februari 2015 @ 22:53:05 #282
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_149713339
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160639750
en weer een landstitel erbij dit is nu zijn 13e landstitel
pi_160639899
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:07 schreef Evertjan het volgende:
en weer een landstitel erbij dit is nu zijn 11e landstitel
fixed
pi_160640014
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:13 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

fixed
Zlatan telt die 2 van Juve gewoon mee
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 17:44:00 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_160640600
Ga je solliciteren, word je geinterviewd door Zlatan _O_

br_uk twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 13:33:56 Man goes to job interview, turns out Ibra is interviewing.‘It is #Zlatan’s product’ ▶️ https://t.co/O3N6xz0zkO https://t.co/ruivSzcx8i reageer retweet
niet zo tof doen
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 22:21:48 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_162632165
niet zo tof doen
  maandag 30 mei 2016 @ 23:19:14 #290
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162633985
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 18:44:26 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_162649848
En een TV tip, allemaal kijken jongens!
3Doc: Becoming Zlatan
Zondag 5 juni, 20.25 uur, NPO3
Woensdag 8 juni, 22.40 uur, NPO3

Vanuit de arme buitenwijken van Malmö kwam Zlatan Ibrahimovic naar Ajax en groeide uit tot een van 's werelds grootste voetballers. Onder andere Beenhakker, Van Basten, Koeman, Mido, Van der Meijde en Litmanen geven een ongecensureerd portret van de Zweed.

Een eigenwijs supertalent uit immigrantenwijk Rosengård: Zlatan is even charismatisch als briljant en heeft op het veld een explosieve en onvoorspelbare woede in zich. De filmmakers volgden hem twee jaar lang intensief – als jonge voetballer bij Malmö FF, tijdens zijn beroemde overstap naar Ajax en zijn eerste bezoek aan Amsterdam.

De film toont het verhaal van een jongen die in zijn poging om door te breken in de internationale voetbalwereld, er helemaal alleen voor staat. Een felle strijd, zowel binnen- als buiten de lijnen, brengt hem uiteindelijk waar hij naartoe wil. Een coming-of-age film, met nog niet eerder vertoond archiefmateriaal, over de complexe weg die een jonge, getalenteerde en getroebleerde voetballer aflegt om uiteindelijk een superster te worden.

Bron
niet zo tof doen
pi_162649932
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:44 schreef Karina het volgende:
En een TV tip, allemaal kijken jongens!
3Doc: Becoming Zlatan
Zondag 5 juni, 20.25 uur, NPO3
Woensdag 8 juni, 22.40 uur, NPO3

Vanuit de arme buitenwijken van Malmö kwam Zlatan Ibrahimovic naar Ajax en groeide uit tot een van 's werelds grootste voetballers. Onder andere Beenhakker, Van Basten, Koeman, Mido, Van der Meijde en Litmanen geven een ongecensureerd portret van de Zweed.

Een eigenwijs supertalent uit immigrantenwijk Rosengård: Zlatan is even charismatisch als briljant en heeft op het veld een explosieve en onvoorspelbare woede in zich. De filmmakers volgden hem twee jaar lang intensief – als jonge voetballer bij Malmö FF, tijdens zijn beroemde overstap naar Ajax en zijn eerste bezoek aan Amsterdam.

De film toont het verhaal van een jongen die in zijn poging om door te breken in de internationale voetbalwereld, er helemaal alleen voor staat. Een felle strijd, zowel binnen- als buiten de lijnen, brengt hem uiteindelijk waar hij naartoe wil. Een coming-of-age film, met nog niet eerder vertoond archiefmateriaal, over de complexe weg die een jonge, getalenteerde en getroebleerde voetballer aflegt om uiteindelijk een superster te worden.

Bron
ik kijk voor jou :)
Zonder wrijving geen glans
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 18:48:14 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_162649949
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

ik kijk voor jou :)
[quote]
ga ik je overhoren he ;)
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 18:48:50 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_162649961
Hier gaat iets mis :')
niet zo tof doen
pi_162649972
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
Hier gaat iets mis :')
_O-
Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 19:26:27 #296
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_162650912
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 19:47:06 #297
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162651481
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 23:59:55 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_162856989
RTLNL twitterde op woensdag 08-06-2016 om 18:58:00 Zlatan Ibrahimović geeft exclusief interview voor ‘RTL Late Night’ aan Arie Boomsma https://t.co/iHmYjxxlIK reageer retweet
Waarom Arie Boomsma :')
niet zo tof doen
pi_162862650
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
RTLNL twitterde op woensdag 08-06-2016 om 18:58:00 Zlatan Ibrahimović geeft exclusief interview voor ‘RTL Late Night’ aan Arie Boomsma https://t.co/iHmYjxxlIK reageer retweet
pi_162862954
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
Omdat Boomsma een blije ei is.
pi_162863363
vol = vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')