quote:Barcelona bereikt akkoord met Ibrahimovic
BARCELONA - FC Barcelona heeft vrijdag een principe-akkoord bereikt met Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits, die overkomt van het Italiaanse Internazionale, wordt vermoedelijk komende week gepresenteerd bij zijn nieuwe club. Dat heeft technisch directeur Txiki Begiristain gezegd.
Samuel Eto'o gaat juist van Barcelona naar Inter. De spits uit Kameroen bereikte donderdag al een principe-overeenkomst met zijn nieuwe werkgever.
Telegraaf
quote:Ibrahimovic will arrive on Sunday
www.fcbarcelona.cat
Zlatan Ibrahimovic will arrive in Barcelona on Sunday to undergo a medical with the Blaugrana as every player who moves clubs has to do.
After Barça reached an agreement with Inter to sign the Swedish international he now needs to undergo a series of medical tests before putting pen-to-paper on a deal to join the club.
In the other direction FC Barcelona have given permission for Samuel Eto'o and Aliaksandr Hleb, who have been included in the recent transfers, to travel to Milan and undergo medicals with Inter.
The club will reveal all the details of Ibrahimovic's trip to Barcelona on Saturday and outline his movements for Sunday.
Zlatan en druk?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Pritt het volgende:
Nadeel voor Zlatan is dat Barca bijna niet beter kan presteren dan vorig jaar, dus wel enorme druk voor deze held.
En Eto'o heeft ook een goed seizoen achter de rug, en hij zal daar ongetwijfeld wel mee worden vergeleken.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:24 schreef Pritt het volgende:
Nadeel voor Zlatan is dat Barca bijna niet beter kan presteren dan vorig jaar, dus wel enorme druk voor deze held.
Ik gok 30+quote:Op maandag 27 juli 2009 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat worden rond de 20 goals als hij fit blijft
Hehe inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gok 30+
In Italië schoot hij er 25 in met minder begaafde voetballers naast en achter hem.
Ook zo lelijk?quote:
Hij en Zlatan zijn niet moeders mooiste neequote:
Zou het stiekem wel willen zienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij en Zlatan zijn niet moeders mooiste nee.
Scheelt dat ik een andere vader heb.
Ben je familie van Ian Thorpe?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
Ik moet er even aan wennen zeg. Hij lijkt onwijs veel op mijn broertje.
quote:'Zlatan heeft dezelfde motoriek als Xavi of Messi'
Zlatan Ibrahimovic is na verdediger Patrick Andersson en aanvaller Henrik Larsson de derde Zweeds international in de geschiedenis van Barcelona. Met name de laatste slaagde er in om de harten van de socios van de Azulgrana te veroveren. Volgens de oud-Feyenoorder heeft de Spaans landskampioen met Ibrahimovic een uitstekende aankoop gedaan. "Hij zal zich bij Barcelona nog meer gaan ontwikkelen."
"Toen ik hem voor het eerst zag kon ik mijn ogen niet geloven", vertelt Larsson donderdag in een vraaggesprek met de Catalaanse krant La Vanguardia. "Hij is 1 meter 95 lang, weegt 90 kilo maar zijn motoriek is vergelijkbaar met die van Xavi of Lionel Messi. Natuurlijk kan hij nog veel beter. Hij zal zich bij Barcelona meer gaan ontwikkelen. Het is de beste club ter wereld, er is geen betere plek denkbaar."
Larsson wil zich niet vergelijken met de oud-speler van Ajax. "We zijn twee totaal verschillende spelers. Hij is lang, fysiek sterk en ik beweeg meer in de zestien. Ik kan nu eenmaal niet stilstaan. Zlatan is, echt waar, héél goed, en waarschijnlijk beter dan mij. Maar toen ik op mijn best was, waren er maar weinig voetballers in Europa beter dan ik", vertelt de voormalig speler van Feyenoord en Celtic met een knipoog.
Volgens Larsson zijn de verhalen over het vermeende moeilijke karakter van Ibrahimovic door de media opgeklopt. "Hij is niet een typisch Zweedse voetballer, omdat zijn roots nu eenmaal ergens anders liggen. Hij heeft veel op straat gevoetbald en daar geleerd hoe zich te verdedigen. Ik heb nimmer een probleem met hem gehad, hij is zoals hij is, Zlatan is een goede jongen die het voor iedereen opneemt."
"Zlatan zal in de komende maanden erachter komen dat Barcelona de grootste club ter wereld is. Més que un club. In mijn beginperiode in Barcelona heb ik veel aan Giovanni van Bronckhorst gehad. Ik ben ervan overtuigd dat de huidige spelersgroep hem goed zal opvangen. Ik heb Zlatan al gefelicteerd met zijn overgang, en zal hem bij de nationale selectie wat tips geven", aldus de 105-voudig international.
Verschrikkelijk hoe hij op dag 1 al dat Barca shirt loopt te kussen alsof z'n hart er vol van is, precies zoals hij dat deed bij Juve en Inter.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:21 schreef DeVinger het volgende:
HELD!
Eens!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hoe hij op dag 1 al dat Barca shirt loopt te kussen alsof z'n hart er vol van is, precies zoals hij dat deed bij Juve en Inter.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het is een grootheid, fysiek, techniek, schot, overzicht... en een bijpassend ego en temprament. Genieten!
quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
http://www.nowpublic.com/(...)y-rumor-2614524.htmlquote:Zlatan Ibrahimovic and Gerard Pique: Gay Rumors
Barcelona FC's Zlatan Ibrahimovic and Gerard Pique are at the center of an are-they-gay rumor that somehow attracts so much attention and energy online. A reporter from Madrid's Telecinco actually asked Zlatan Ibrahimovic if the rumor was true.
Zlatan Ibrahimovic's response translates to "Come by my house with your sister and see if I'm gay."
Was the reporter expecting a different response? If so, why?
Dat is Zlatan die zijn ''voorbeeld'' bewonderd. Als je ziet hoe blij hij was om Ronaldo te zien.quote:
Zarate had er 20 ingelegdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
16 doelpunten in zijn eerste jaar erg slecht idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |