abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:16:03 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71277402
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ooooh okay, die prik! Ik dacht dat je al verder was dan 30 weken joh vandaar
in mijn hoofd was je 32 of 33 weken ofzo. Geen idee hoe k daar dan weer bij kom
je vindt me dik hè?
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:17:44 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71277450
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

je vindt me dik hè?
hahaha

muppet tulaknie!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71277503
Sorbootje, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren 30 is een hele mooie leeftijd om moeder te worden, vind ik

Even iets rechtzetten: mijn baas is zeker wel begripvol! Het is eerder uit bezorgdheid dat hij wil dat ik naar de HA ga. Ik werk bij een IT bedrijf, met relatief weinig vrouwen. Zwangerschappen zijn niet echt aan de orde van de dag, dus ik snap best dat hij niet veel ervaring heeft met dergelijke klachten.
pi_71277506
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha

muppet tulaknie!
Vind ik wel. Ik vind jullie allemaal zo lekker dik!
pi_71277528
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren 30 is een hele mooie leeftijd om moeder te worden, vind ik

Even iets rechtzetten: mijn baas is zeker wel begripvol! Het is eerder uit bezorgdheid dat hij wil dat ik naar de HA ga. Ik werk bij een IT bedrijf, met relatief weinig vrouwen. Zwangerschappen zijn niet echt aan de orde van de dag, dus ik snap best dat hij niet veel ervaring heeft met dergelijke klachten.
Ah ok, dat maakt 't wel anders... Sorry dat ik zomaar aannam dat t een hork was
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:22:12 #161
190853 RockabeIIa
pi_71277574
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Vind ik wel. Ik vind jullie allemaal zo lekker dik!
nou zeg, ik vind jou ook heel dik! Zo!

pi_71277654
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

nou zeg, ik vind jou ook heel dik! Zo!

Ben ik ook!

pi_71278069
Hm, Jammer Huuip, dat je niet weet waaraan het ligt. Hopelijk kan die therapeut je helpen idd. Als je een afspraak maakt tenminste.

Lief he, als ie met je meisje speelt. N. kan dat ook zo leuk. "Oooh," roept ie dan: "dat was een harde! Voelde je dat?!"

Urla, hier ook zo'n muggenjager! Pff! Doe een oordopje in en lamelekkerslape.

Wat een mooie echo, Meimel! Beetje zelfde snoetje als ons meisje. Gefeliciteerd met je zoon!
pi_71278504
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef octopussy het volgende:
Ah zo... nee, dan is het inderdaad geen eikel... eigenlijk best wel een goed zak (*neemt woorden weer terug*)
pi_71278541
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen dikzakjes!
-knip-

Gisteren ben ik dertig geworden. Voelde heel speciaal. Dé leeftijd waarop ik moeder word. Was erg gezellig, maar wel wat te laat geworden. Daardoor wel als een roosje geslapen... da's ook wel lekker! Nu nog één dagje werken en dan drie weken vrij. Heb me alleen een beetje vergist. Ik was er van overtuigd dat ik na mijn vakantie nog maar drie weken hoefde te werken tot mijn verlof, maar ik zag net dat het vier weken is . Dat valt me op de één of andere manier zó tegen!
Van harte!! En het is ook een hele mooie leeftijd om babietjes te krijgen
pi_71278679
Mijn vriend ook al gister:
"nog maar 9 weken he?"
"uh ja, en voor hetzelfde geld is het er met 7 weken"

Er moet nog zoveel gebeuren, ik word er met de dag rustelozer van.
Wil met de muur beginnen te schilderen maar durf niet , ben bang dat ik het verkloot
Ik begin maar met het gras denk ik, daar kan niet zoveel mis mee gaan.

Sorbo, gefeli met je 30e!

Pff Huup, die pootjes van jou worden er niet dunner op he, je klinkt er altijd zo nuchter onder, maar het zal vast heel vervelend zijn...sterkte!

Ik word gek van mijn nieuwe slaapritme, ik slaap van 1-6, en daarna niet weer.
Niet gek dan, dat je overdag moe bent. Maar ik zou ook niet weten wat ik eraan zou moeten doen.

Rocka, blijkbaar zijn de standaarden overal weer anders. Ik moest met 30 weken een hbprikje, en meer niet. Van de week trouwens nog hb laten prikken bij de huisarts, omdat ik me zo belabberd voelde, maar het was ineens 7,7! Binnen een week van 6.5 naar 7.7...volgens die mevrouw kon dat helemaal niet, en moest ik maandag maar weer laten prikken bij de gyn. Als het verschil weer groot was moest ik maar weer bellen, dan was hun apparaat misschien wel niet meer goed. (en anders die in het zkh)

Zo maar es boodschappen doen, eerst Meike even bij mijn ouders droppen, scheelt alweer een paar rellen in de winkel.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71278702
voor de grote 3 van Sorbo!

Octopussy, wat lief dat je baas zo bezorgd is...
pi_71278755
Sorbootje nog van harte met je verjaardag

Er werd hier net gevraagd, hoe lang moet je nog tot je verlof... ik zeg nog 4 weken. Dus zij zegt ow dus laatste dag 21 aug. Ik nee das pas de 28ste...... dus nog ik moet nog 5 weken tot mn verlof
pi_71278817
Ik ben gewoon zwanger
Er leeft al een echt kindje in mij.
Haar of zijn, hartje klopt mooi. En het groeit in mijn buik

Ben gewoon zo happy naar gisteren.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:06:21 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_71278861
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef ymme het volgende:
Ik ben gewoon zwanger
Er leeft al een echt kindje in mij.
Haar of zijn, hartje klopt mooi. En het groeit in mijn buik

Ben gewoon zo happy naar gisteren.
Groot gelijk! Heb je al een scan kunnen maken van de echo? Wij zijn altijd in voor echofoto's
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71278915
Oeh Martine, da's balen zeg...

Hihi Ymme, en terecht hoor! Daar mag je best een tijdje van stuiteren En inderdaad, doe es foto posten
pi_71278931
Oh en WHAAAAAAAAAAAAAAAh help!
We worden het niet eens over de meisjesnaam.
De jongensnaam staat al heel lang vast....zou het dan toch een jongen zijn?
Zou wel een heel probleem schelen
pi_71279001
Ymme, wat fijn meid! (fotootje )

Karin hebben jullie allebei een naam? Kunnen die namen niet allebei samen? (dan krijgt het kindje twee namen met een van de twee als roepnaam?)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:12:33 #174
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279056
Sorbo nog gefeliciteerd!!

Karin dat zijn vervelende dingen, er wordt wel gezegd toch dat de naam waar je het eerst uit bent dat dat het geslacht van je kindje is? Dus als je als eerst een jongensnaam hebt dan wordt t een ventje ofzo.
Ik denk dat dat net zo waar is als dat wanneer je een puntige buik hebt of pukkeltjes ofzo dat je dan t ene of t andere geslacht krijgt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279089
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Groot gelijk! Heb je al een scan kunnen maken van de echo? Wij zijn altijd in voor echofoto's
De scan functie van de printer wil het niet doen.
Maar ik zal proberen er een mooie foto van te maken.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:17:00 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_71279192
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
Sorbo nog gefeliciteerd!!

Karin dat zijn vervelende dingen, er wordt wel gezegd toch dat de naam waar je het eerst uit bent dat dat het geslacht van je kindje is? Dus als je als eerst een jongensnaam hebt dan wordt t een ventje ofzo.
Ik denk dat dat net zo waar is als dat wanneer je een puntige buik hebt of pukkeltjes ofzo dat je dan t ene of t andere geslacht krijgt
Nopes, dat maakt niet uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:21:23 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279324
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Nopes, dat maakt niet uit
ja dat zeg ik net zoveel waarde aan hechten als aan alle andere bakerpraatjes

zo alle kleertjes en dingen zijn gewassen en gestreken das ook de laatste keer dat k dat doe zeg dat strijken . Kan ik nu mooi weer verder met ehm... helemaal niets doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279401
Meimeltje krijgt er een zoon bij, gefeliciteerd! en join de kereltjes club van nov/dec haha

Ymme, wat fijn een goede echo, kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent!

Karin, hopelijk komen jullie er gauw uit, kan inderdaad nog best lastig zijn iets te vinden wat je echt allebei heel erg leuk vindt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71279412
Goede echo's van meimeltje en ymme, jeuj Mooie plaatjes ook hihi bekend ziekenhuis

Kersjes bijna verlof, heerlijk! Jammer dat je dan zo'n rotnacht ervoor hebt

Huupefantje toch, wat doe je nou... dan maar bevallen hè?

Octopussy

Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehad Waarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" ( ) en vervolgens met Duane kwam En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed

En verder, *meldt*. Urla... ik denk dat vandaag niet meer gaat lukken. dan maar allebei morgen he?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:27:08 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71279517
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef sindell het volgende:
Kan iemand me vertellen of paardrijden nou wel of niet meer okay is? Ik heb gewoon doorgereden tot nu toe en heb er geen last van gehad verder. Volgens mij mag het lichamelijk gezien gewoon. (ook al is het misschien niet handig vanwege de risico's maar ik ben geen beginner meer ofzo)...
Mijn schoonmoeder vind dat ik maar moet stoppen
Sindell ik heb bij mijn eerste zwangerschap paardgereden tot ik zo'n 4,5 maanden zwanger was. Toen paste mijn broek ook niet meer met een elastiekje dicht en het ging me te ver om een paardrijpositiebroek te kopen Bij deze tweede zwangerschap ben ik met 8 weken al gestopt. Mijn broek zat al veel eerder erg strak en ik zat gewoon niet lekker ontspannen meer. Was veel te bang dat er iets zou gebeuren.

Overigens ben ik vorige keer een maand of 4 na de bevalling weer begonnen met rijden. Hoop dat dat nu weer kan!

Zo nu eerst weer verder bijlezen!
pi_71279706
bedankt voor de lieve felicitaties!

hoi Innepin! nog niet gebaard? Schiet es op man!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:32:57 #182
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71279719
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zeg Hopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!

Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:36:50 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279860
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zeg Hopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!

Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.
dat op auto-piloot plassen lukt mij ook wel wel een beetje oppassen op de trap
het is hier meer echt het inslapen/doorslapen/vroeg wakker worden.

Maar weet je wat het stomme is en wat ik zo wonderlijk vind eigk, ik functioneer prima nee echt! ik dacht altijd dat ik keiveel slaap nodig had, maar zelfs met 4 uurtjes slaap en een ijzergehalte waar je niet echt over naar huis hoeft te schrijven kom ik prima de dag door zonder me extreem gaar of beroerd te voelen

ik hoop natuurlijk dat dit uiteindelijk voor iedereen geldt maar dat zal wel niet, maar ik vind het toch wel zoiets raars van je lichaam, hoe je lijf dat regelt enzo. Fascinerend.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279920
Goeiemorgen, wat gaan jullie snel!

Ymme, wat fijn dat je echo goed was!
En Meimeltje, nog een jongetje!

Hele verhalen en ervaringen weer, zoveel gemist dat ik 2 topics achterloop!
We hebben vakantie, dus ik ben nu niet zo actief meer.. Komt omdat we nu meer buitenhuis dan binnen zijn.

Er mankeert iets aan mijn bloed. Ik ben 0-negatief en mijn bloed heeft nu slechte antistoffen waardoor ik nu regelmatig naar het ziekenhuis moet om te prikken. Zelfs mn vriend hebben ze geprikt. Gister beide 5 buizen bloed En het stomste is dat ze niet kunnen uitleggen wat de consequenties zijn als de waardes te hoog worden. Maar ik moet vooral niet ongerust worden. Het is iets met irreguliere stoffen en dat kan ik altijd al hebben gehad of tijdens de zwangerschap hebben aangemaakt. Dat wordt dus nu ook uitgezocht. Ik zal volgende week wel weer worden gebeld met de uitslag denk ik (Hoop ik!)
En nu ben ik uiteraard toch wel bang dat er straks iets met het kindje mis is ofzo.. Is er iemand die er ervaring mee heeft of iets in die buurt? Kan die me dan PM'men? (ik ga zo weer weg, dus lees het misschien niet allemaal)

Verder doet de baby het nog wel. We hebben dinsdag het hartje weer horen kloppen

Liefs van mij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:02:09 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71280672
Vlindur wat rot dat het zo'n gedoe blijkt allemaal wel fijn dat alles goed is met je beebje, en ook dat het in de gaten wordt gehouden.

Ik weet enkel van mn eigen mams dat ze o-neg. heeft, en ik heb a-pos. en dat gaat niet zo lekker samen, krijg je gele babies van Maar of het echt kwaad kan en wat voor kwaad zou ik echt niet weten verder, bij mij in elk geval niets, tijdje onder zo'n fijne blauwe lamp gelegen. Kun je niet anders gewoon je vk bellen met die vraag? Lijkt me niet meer dan logisch dat je gewoon wilt weten hoe en wat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71280784
De VK weet dus niet wat de consequenties zijn Dat weet alleen een gynaecoloog.. Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..
pi_71280876
Jeetje vlindur... ik zou het ook niet weten, in ieder geval
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:09:46 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71280887
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
De VK weet dus niet wat de consequenties zijn Dat weet alleen een gynaecoloog.. Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..
och meid toch komt vast goed joh, je staat in elk geval onder controle, ze nemen geen risico's.

Dan zal er vast idd pas iets te zeggen zijn over de risico's of consequenties als de bloeduitslagen binnen zijn als enkel de gyn daar iets over kan zeggen. Sterkte met afwachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:12:53 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71280979
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehad Waarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" ( ) en vervolgens met Duane kwam En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed

Sorry...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:15:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71281076
Vlindur, je kan volgens mij dan het beste en consult bij een gynaecoloog aanvragen. Ik zou het, ondanks alle controles etc., gewoon wel zelf willen weten. Wat het dan is en wat de evt. consequenties zouden kunnen zijn.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:15:46 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71281086
duchess, s nachts moet je slapen en niet aan mij denken, gekkie maar wel lief, thx!

octopussy, ik heb ook regelmatig kramp in beide billen. niet de grote spier, maar meer richting het bekken. ik kan me voorstellen dat dat iets met het rekken van de baarmoeder / banden te maken heeft. alles zit toch aan elkaar vast op de een of andere manier.
en idd, ik ben niet representatie in deze
wel balen dat je zo beroerd bent!

chan, hoe gaat het met jou vanochtend? rustiger na de echo?

sorbo, gefeli met je verjaadag!

ymme, ik jompel gewoon ff mee met je!

karin, wat vind je van "davinia" als meisjesnaam?

vlindur, wat een naar idee dat er iets niet goed is met je bloed. brrrr

nog een kwartiertje hier werken, dan lunch en dan weer thuis verder crashen op de bank.
heb ff aan baasmans gevraagd of hij er psychische problemen me had als ik verder thuis zou werken, en hij gaf aan dat hij er wel een beetje depri van zou worden, maar het zou wel gaan lukken
om daarna verder te gaan over dat mijn inzetbaarheid (ik werk op projectbasis, en vnl bij de klant in heel NL en alles moet uiteraard gister gedaan zijn, je snapt het wel) binnenkort wel minder zou worden... subtiel, mannen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71281296
Jeetje vlindur, wat een gedoe en onzekerheid! Kan me voorstellen dat dit zeker niet lekker aanvoelt. Misschien inderdaad een consult bij de gyn aanvragen om er meer van te weten te komen... als is het maar voor je eigen gemoedstoestand!
pi_71281408
@ Vlindur, wat ik ken uit de opleiding toen we het over antistoffen en zwangerschap hadden, had het met de rhesusfactor te maken.
Weet dus niet of dat hetgene is waar ze jou op onderzocht hebben dus pin me er absoluut niet op vast, ben natuurlijk geen dokter ofzo en wil daar geen verantwoording voor nemen hehe.
Komt op hetzelfde antwoord als van huup neer dus lees ik net terug
zie hier
Maar ja ieder ziekenhuis hanteert andere waarden en termen, anders misschien even kijken of je duidelijkheid kunt krijgen via de vk die dat ff nagaat bij de gyn ofzo?

Ik doe ff mee met iedereen die verrot slaapt, ppppfff ik voel me gewoon zo gesloopt 's ochtends, erg irritant maar ja.

@ Ymme en Meimel, gefeliciteerd met jullie goede echo's.

@ Davina, beetje aan het idee gewend om minder te gaan werken en heb je er wat door kunnen slapen?

@ Sorbootje, nog gefeliciteerd.

@ Kersjes, dat klinkt erg beroerd.
Wanneer moet je weer op controle?

Verder ben ik er w.s. vast een heleboel vergeten maar das niet bewust, dus voor iedereen een knuffel kusje kroel ofzoiets (pak maar welke je gebruiken wilt)

Owja, ik loop ook bij de manueel therapeut ivm mn si gewricht.
En ik begin ook vocht vast te houden in mn enkeltjes.......
Verder gaat alles trouwens goed hoorn en mag ik niet klagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 24-07-2009 12:32:54 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:33:14 #194
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71281645
Duane Wayne!!!
Jeugdsentiment

Sorbo, gefeliciteerd nog met je verjaardag

Vlindur, balen van de onzekerheid. Hopelijk houdt het verder niks vervelends in.

voor iedereen, ben zeer goedgemutst vandaag

Heb tussen 6 en 7 nog een beetje gedommeld, maar hoofdpijn is niet meer zo hevig.
Brownies waren heerlijk, straks lekker wokken met 3 collega's en nu nog vol zien te houden tot 17:30 uur.
Komt vast goed!
.... met gevoel voor drama....
pi_71281886
Jeetje Vlindur, ik zou daar ook wel een tikkie nerveus van worden hoor!

Ymme is flieft...

Sorbootje, gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Is ook een mijlpaal, zijn we hier gek op toch?

Troel heeft lekker geslapen, Stiemie ook! Jullie geven het goede voorbeeld dames

Karin wat gaat het ook snel bij jou! Jeetje! En wat lastig wat betreft de naam...

_Bar_, hoe is het met jou vandaag?

Martine telfoutje

Kers wat fijn dat je zo'n goede dag hebt joh! Je hebt staan wokken...? Ben je kokkin?

Ik was dus bij de gyn, even een snelle echo gehad. Ukje ligt al heel diep in mijn bekken, dat schijnt heel goed te zijn (Eik niet gevraagd wrom ). Omdat ik veel last heb van mijn buik (en bekken etc) moet ik rust houden, rust houden en nog eens veel rust houden van de gyn.
Bloeddruk was goed, 120/80, dus dat is weer mooi meegenomen

Overigens moest Juup© me bij de voordeuren van het zkhs ophalen met de auto want door al het geduw en gepor van de gyn kon ik gewoon niet meer lopen van de pijn

Oh ja, er is nog niets verweekt ofzo, de bmm is nog steeds lang zei hij.

Volgende week weer terug

En ik heb zoooown lieve gyn hé, omdat ik toch wel opzie tegen de bevalling zei hij dat ik als ik het niet vertrouwe of als ik pijn heb, ik gewoon naar het ziekenhuis mag komen. Dit geldt ook voor als ik in paniek zou zijn...zo lief dat hij dat zegt (en zo geruststellend ook). Ik hoef ook niet te wachten op 4-6cm ontsluiting van hem, terwijl dit van de vlos meestal wel moet. Geeft echt een beetje rust dit te weten! Mocht ik 'voor niks' gaan, is dat ook helemaal niet erg volgens hem. Beter een keer teveel dan te weinig!
Echt een heul fijne vent
#geen
pi_71282001
Vlindur, je hebt PM

Octopussy welkom bij de ischiasclub Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.

Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden
pi_71282023
Ik zit mezelf net te bedenken.
Met mijn verjaardag (20 mei 2010) ben ik gewoon al moeder
En rond mijn afgelopen verjaardag, heeft de daadwerkelijk bevruchting plaats gevonden (11 mei laaste keer ongesteld).

Best bijzonder eigenlijk.

En ik heb nog nooit een mijlpijl hier geroepen, maar he nog maar 205 dagen
(klinkt best veel nog hihi)
pi_71282066
voor de gyn van Duch!

en voor Vlindur. dat is toch wel een vervelend gedoe met die resus factor...
pi_71282103
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef WupWup het volgende:
Vlindur, je hebt PM

Octopussy welkom bij de ischiasclub Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.

Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden
Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?
Dacht ook met geregistreerd partnerschap?

Nu begin ik zelf te twijfelen.
pi_71282143
Wat fijn Duchess, dat je gyn je zo op je gemak kan stellen!

Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!

Vandaag trouwens 29 weken!
pi_71282399
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:

Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!

Wonen jullie allemaal richting het westen dan ofzo
Hier is het nu mooi weer. Naja geen stralend zomerweer ofzo, maar het is droog. Heb zelfs was buiten hangen.

erg off-topic dit, maarja, voor één keer hè.
pi_71282446
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:

Jij spoelt gewoon weg buiten, wat een rampenweer! Ik had me voorgenomen dat ik elke dag even naar buiten ga met Thijs, dus ik zit vol verwachting de radar te bekijken. Maar de buien blijven komen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71282481
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef ymme het volgende:

[..]

Wonen jullie allemaal richting het westen dan ofzo
Hier is het nu mooi weer. Naja geen stralend zomerweer ofzo, maar het is droog. Heb zelfs was buiten hangen.

erg off-topic dit, maarja, voor één keer hè.
Friesland (de hoofdstad). Regen en onweer, en net als de zon om het hoekje komt, komt de volgende bui aandrijven.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71282513
Ik had nog niet gejompeld voor mn eigen 39 weken mijlpaal . Vanmiddag weer op controle bij de vk.
Fake it till you make it...
pi_71282516
Duch wat naar dat je zoveel pijn hebt , maar wel fijn dat je zo'n lieve gyn hebt

Wupwup gefeliciteerd met je huwelijk.

Maandag ga ik toch maar ff een urine monster inleveren bij de huisarts... blaasontsteking maar even uitsluiten. Heb af en toe harde buiken en buikpijn. De VK had gezegd tijdens de laaste controle maandag dat ik dat maar even moest doen... dus dan doen we dat maar.
pi_71282594
Wupwup, bedankt! En je hebt een PM terug.

Verder laat ik het er even bij zitten. De url van het-is-mij is super duidelijk. Maar ik wil me er nu niet te druk om maken, ik kan er nu toch niks aan veranderen. Gewoon rustig blijven lijkt me het beste. Ik laat het wel op me afkomen. Maar weet nu iig een stuk meer!

We gaan eten en dan gaan we weer de hort op. Bedankt allen!
pi_71282705
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?
Dacht ook met geregistreerd partnerschap?

Nu begin ik zelf te twijfelen.
Geen zorgen! Wij zijn ook een geregistreerd partnerschap aangegaan! Het enige verschil tussen dat en trouwen is dat je man/vriend de baby wel moet erkennen tijdens de zwangerschap, dus vergeet dat niet!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:01:36 #208
190853 RockabeIIa
pi_71282737
Vlindur, als het gaat om de anti-rhesus is er niets aan de hand je krijgt een keer een extra prik en soms na de bevalling ook nog 1. That's all
pi_71282787
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef WupWup het volgende:

[..]

Geen zorgen! Wij zijn ook een geregistreerd partnerschap aangegaan! Het enige verschil tussen dat en trouwen is dat je man/vriend de baby wel moet erkennen tijdens de zwangerschap, dus vergeet dat niet!
Je zou dat maar vergeten.
Heeft je kind geen papa
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:03:29 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71282807
Vlinder
Nijna van harte met je mijlpaal
Ymme zie je wel dat er niks aan de hand was en nu verder onbezorgd genieten van je zwangerschap!!!

Huup wat vervelend irritant met je pootjes, nog even meid en dan mag het vocht afvloeien

Hier gaat alles zijn gangetje, lekker geslapen, wel weer wat krampjes gehad vannacht, maar die zijn nu ook weer verdwenen.
en het pijn na het plassen is niet meer terug gekomen. (nu drink ik nog meer water dan dat ik al deed ook)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71282837
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef martine1984 het volgende:
Duch wat naar dat je zoveel pijn hebt , maar wel fijn dat je zo'n lieve gyn hebt

Wupwup gefeliciteerd met je huwelijk.

Maandag ga ik toch maar ff een urine monster inleveren bij de huisarts... blaasontsteking maar even uitsluiten. Heb af en toe harde buiken en buikpijn. De VK had gezegd tijdens de laaste controle maandag dat ik dat maar even moest doen... dus dan doen we dat maar.
Hé Martine vervelend hoor. Hopelijk weet je snel meer en ben je snel van de pijn af.

Nijna 39 weken! Ik jompel lekker even met je mee hoor

Zoooo en nu weer even proberen te liggen en te slapen De afgelopen nacht was weer goed waardeloos

Overigens: Regio Eindhoven, héérlijk zonnig weer!
#geen
pi_71282890
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vlinder
Nijna van harte met je mijlpaal
Ymme zie je wel dat er niks aan de hand was en nu verder onbezorgd genieten van je zwangerschap!!!

Huup wat vervelend irritant met je pootjes, nog even meid en dan mag het vocht afvloeien

Hier gaat alles zijn gangetje, lekker geslapen, wel weer wat krampjes gehad vannacht, maar die zijn nu ook weer verdwenen.
en het pijn na het plassen is niet meer terug gekomen. (nu drink ik nog meer water dan dat ik al deed ook)
Ah daar ben je Ik was al benieuwd hoe het met je gaat
Fijn dat je goed geslapen hebt en dat de pijn weg is zeg!
#geen
pi_71283045
_Bar_ wat goed dat het nu weer beter gaat! Gelukkig maar...
Martine ook al aan de buikpijn, daarvoor!
Duch, slaap lekker !
Hier na flinke buien weer zon (regio, bijna precies midden van het land).
pi_71283118
Hey, achter deze kan ook allemaal dat ze een jongen krijgen! Ik sta er nu wel zielig alleen met mn ene jongentje
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:11:19 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71283124
Regio zeeland is ook nog zonnig, wel aardig wat wind
pi_71283499
Kraamzorg is al geregeld hier.
Hoef me nergens meer druk om te maken ze bellen vanzelf rond de 7de maand voor de intake.

Alleen nu lees ik bij de Menzis, dat er een wettelijke eigen bijdrage is voor de kraamzorg? á 3,80 per uur.
Hebben jullie (zij die al meerder kinderen op de wereld hebben gezet) dit ook gehad?

Bij de een hoor ik dat ze niets hoeven te betalen, bij de andere weer van wel.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:23:12 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71283617
eigen bijdrage lijkt mij vrij normaal hoor
zit zelf ook bij Menzis en ook een 2de zwangerschap.
Denk dat het bij elke verzekeraar anders is.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:25:18 #218
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71283699
Bar, je mag bijna.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71283893
Ymme iedereen moet in principe een eigen bijdrage per uur betalen, maar als je aanvullend verzekerd bent kan het zijn dat je de eigen bijdrage niet hoeft te betalen omdat je die ook vergoed krijgt. Even nagaan hoe je precies verzekerd bent dus
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:44:48 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71284529
@Duchess, wat vervelend dat je zo slecht slaapt.....

@octo, wat naar dat je je zo beroerd voelt... is erg vervelend... gelukkig gaat het vaak na een paar weken wel weer wat beter....

@sorbo, Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!

@Ymme en meimeltje nog een keertje dan, voor de goede echo's

@Vlindur, wat naar die onzekerheid, niet weten wat het inhoudt en wat de consequenties ervan zijn....
bah...

ik heb zo een late dienst, van8 goed geslapen, maar nog steeds moe, haha....

babytje laat zich vandaag nog niet echt voelen...
maar die moet natuurlijk ook regelmatig een tukkie doen???
(tenminste dat denk ik dan... )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:49:14 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71284724
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Je zou dat maar vergeten.
Heeft je kind geen papa
Eerder andersom, heeft de papa geen kind (als het niet goed gaat met mama). Dat is een heel stuk minder lollig.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:50:58 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71284796
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Kersjes het volgende:
Duane Wayne!!!
Jeugdsentiment
Jij hebt ook zo'n brilletje gehad he?

Btw... kijk je wel uit met die hoofdpijn? Niet even de vk bellen voor de zekerheid?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:54:06 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71284909
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, als het gaat om de anti-rhesus is er niets aan de hand je krijgt een keer een extra prik en soms na de bevalling ook nog 1. That's all
Dat scheelt weer.
Ik dacht uit het verhaal van Vlindur op te maken dat het iets anders moest zijn, maar Rhesus is vrij veel voorkomend toch?
pi_71285075
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eerder andersom, heeft de papa geen kind (als het niet goed gaat met mama). Dat is een heel stuk minder lollig.
Van die kant wil ik 't niet bekijken.
Maar zoiets vergeet je gewoonweg niet. (Of is dit hier wel eens voorgekomen?)...
pi_71285266
Kan wel Innepin morgen.
De datum staat op de eerste pagina al voor je naam.
Maarre vandaag lukt ook nog wel hoor.
Mijn eerste bevalling duurde 2,5 uur. Wel even heftig, maar ook weer snel d'r vanaf.

Nijna 39 weken.

Die anti rhesus prik vond ik trouwens erg vervelend. Zat eigenlijk best een lange naald aan en die vloeistof brandde ofzoiets bij het inspuiten. Ik was in ieder geval blij dat ie erin zat.

Ymme 13 jaar geleden moest ik al eigen bijdrage betalen voor kraamzorg, maar ik vind uiteindelijk het totaalbedrag best meevallen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:02:57 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71285294
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:25 schreef dutchie het volgende:
Bar, je mag bijna.
Jaa

moet je wel je tas goed ingepakt klaar hebben staan, kwam net tot de conclusie dat ik helemaal geen schone kleren voor terug naar huis erin gestopt heb, alleen maar ochtendjas en pyama
pi_71285423
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef Urla het volgende:
Kan wel Innepin morgen.
De datum staat op de eerste pagina al voor je naam.
Maarre vandaag lukt ook nog wel hoor.
Mijn eerste bevalling duurde 2,5 uur. Wel even heftig, maar ook weer snel d'r vanaf.

Nijna 39 weken.

Die anti rhesus prik vond ik trouwens erg vervelend. Zat eigenlijk best een lange naald aan en die vloeistof brandde ofzoiets bij het inspuiten. Ik was in ieder geval blij dat ie erin zat.

Ymme 13 jaar geleden moest ik al eigen bijdrage betalen voor kraamzorg, maar ik vind uiteindelijk het totaalbedrag best meevallen.
Ik ga toch mijn verzekering omzetten.
Ben bij de menzis, jongere verzorgd.
En daar wordt zelfs het kraampakket niet bij vergoed.
Ik ga het omzetten naar verzorgd 2. Wordt toch net weer iets meer vergoed, en niet alleen als zwangere zijnde.
pi_71285457
Hier deed ik net de mededeling dat het in minimaal 34 dagen gepiept is, max 69 en due date in 55 dagen is. Of ik dan maar niet alvast mn tas wilde gaan pakken Naja, wel schattig dat hij er zelf aan denkt
Lotte!
Noah!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:09:04 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71285579
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Van die kant wil ik 't niet bekijken.
Maar zoiets vergeet je gewoonweg niet. (Of is dit hier wel eens voorgekomen?)...
Ik weet dat er ook niet-getrouwden-niet-geregistreerden zijn die het gewoon hebben laten sloffen. Niet vergeten, maar gewoon niet gedaan in de zin van 'komt wel'. Niet handig, maar het komt zeker wel voor dacht ik.
pi_71285587
Spannend , Bar! Zodra je je met die tas gaat bezighouden, wordt het toch wel heel echt allemaal..!

Zei gister nog tegen N.: "Schattig dat je nu echt een mensje voelt zitten, he? Met echte ledemaatjes al. Knietjes... Elleboogjes... Voetjes... "

En toen bedacht ik me dat dat er allemaal uit moet en liep er zomaar een traan over m'n wang van schrik.

Gelukkig reageerde N. heel lief. Ik heb dat klusje zo geklaard, denkt ie.

Volgende week gaan we trouwens naar een voorlichtingsavond van 't Duikertje in Roosendaal. Zit er namelijk sterk aan te denken om een bad te huren.

N. kwam zojuist met een eigengemaakt gedichtje voor op het geboortekaartje :

I gave birth to her all by me silf
And became my husband's MILF.

pi_71285679
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Jaa

moet je wel je tas goed ingepakt klaar hebben staan, kwam net tot de conclusie dat ik helemaal geen schone kleren voor terug naar huis erin gestopt heb, alleen maar ochtendjas en pyama
Ook in je pyjama kun je weer naar huis gaan
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:14:09 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71285763
Vorige keer wat laat m'n tas ingepakt, of in elk geval niet helemaal volledig wat me nog bijstaat, dus nu maar in alle rust gedaan, en dan nog dingen vergeten dus opzich is het zo gek nog niet
pi_71286380
Hmm eens wat anders Bar, in je pyama het ziekenhuis weer uitgaan....
Kun je zo thuis het bed weer in duiken.

Vlindur, wat een gedoe ja, en wat doen ze er geheimzinnig over.

Ik val bijna in slaap hier, maar ik ga er niet aan toegeven vandaag.
eens kijken of ik dan snachts wat beter slaap.
Meike is ook maar wakker gebleven, moet er toch eentje zijn om mama te entertainen he.

Jemig Nijna, 39 weken!!! Het kan zomaar gebeuren nu.
Wanneer was Mirte er? En dat ging spontaan?
Spannend he!

Ik vind het zelf deze keer wel veel minder eng als de vorige keer. Zo'n eerste keer weet je niet wat je kan verwachten, en toen was ik echt zo schijtsbenauwd!
Nu weet ik dat het hard werken is, maar we hebben het de vorige keer ook gered, dus dat gaat wel weer lukken.
pi_71286864
Ssserpente Daar heb ik ook aan zitten denken om een bad te huren. Ik had filmpjes gezien van onderwaterbevallingen en dat ziet er zo natuurlijk en rustig uit.
Jammer dat het bad en bed in de kamer een beetje too much was en ik wou het hubbie niet aandoen om steeds achter elkaar de boel opnieuw af en op te bouwen.
pi_71288153
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet dat er ook niet-getrouwden-niet-geregistreerden zijn die het gewoon hebben laten sloffen. Niet vergeten, maar gewoon niet gedaan in de zin van 'komt wel'. Niet handig, maar het komt zeker wel voor dacht ik.
Wat BE zegt dus. En wat dacht je van (extreme) vroeggeboorte? Na 24 weken zwangerschap krijgt een geboren baby sowieso een geboorteakte, dus als de erkenning in dat geval gepland stond in week 30 ofzo... Je 'vergeet' het niet in de zin van 'Oeps, ik ben de melk vergeten', maar je snapt het wel denk ik
pi_71288216
Ohhh Ssserpente en Urla, ik word bijna jaloers. Ik zou ook graag in bad bevallen, maar dat gaat de vloer hier echt niet houden
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:41:36 #237
190853 RockabeIIa
pi_71288920
Weet je waar ik echt bang voor ben? Voor nog es dat geluid van een knip zetten
pi_71289051
BE Foei!
Ach, gelukkig hebben we nu wel hele mooie namen gekozen uiteindelijk. Echt, Duane.. hoe kómt ie d'r op

Vlindur, wat een gedoe met je bloed zeg. Lastig ook dat niemand je vertelt hoe en wat. Doorvragen hoor! Desnoods bel je een gynaecoloog op, zou ik zeggen. Kan me voorstellen dat je je hartstikke zorgen maakt, terwijl het misschien wel hartstikke meevalt.

Duchess, fijn zo'n gyn! Volgens mij scheelt het zo erg, als je een klik hebt met degene die je bevalling begeleidt. Oh en diep in je bekken is goed omdat ie daar toch uiteindelijk terecht moet komen Die van mij bleef er bijvoorbeeld heel lang boven bungelen, dat schoot niet op. Dan is het handiger als ie alvast goed ligt.

Nijna 39 weken

Urla, 2,5 uur Ik ging toch eigenlijk uit van vijf keer zo lang

Ssserpente, woosh, da's nog es dichtkunst

Zo. En nu wil ik bevallen. Al was het alleen maar omdat m'n schoonmoeder wijsneuzerig zit te doen. "Oh nee hoor meid, dat gaat nog wel even duren, 't zit nog helemaal niet laag. Ik zag laatst een andere zwangere, die was nog niet uitgerekend maar ik zei al, och meid dat gaat niet lang meer duren, 't zit zó laag, en wat denk je? De volgende dag bevallen. Nee, bij jou duurt het nog wel even hoor." Ik weiger m'n schoonmoeder gelijk te laten krijgen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:53:27 #239
190853 RockabeIIa
pi_71289311
Innepinne
Ik vind jouw schoonmoeder stom!
pi_71289590
Innepin niet naar je schoonmoeder luisteren. Begin al vast met persen misschien dat t helpt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:30:23 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71290357
Springen Innepin springen!! wie weet zakt et
nee maar seriously... boeiend of et wel of niet laag zit? Er zijn toch ook zat kindjes (ook eerste kindjes) die pas tijdens de bevalling echt indalen? En er zijn er ook genoeg die al vanaf 32 weken volledig ingedaald zijn.
Misschien zegt het iets maar waarschijnlijker is dat het helemaal geen hol zegt.
Maar jouw schoonmoeder had voorspellende gaven toch? en dan vooral achteraf enzo?

Komt goed meid ik ga gewoon nog steeds mee met het oordeel van je vk

Zo lief vandaag in de supermarkt, een wat oudere mevrouw die vroeg of ik niet voor wilde gaan (zij: 2 pakken melk, ik: boodschappen voor een weeshuis...), en of het wel ging enzo. "noooou laatste loodjes hoor meid, je bent er bijna! Maar wat ben je prachtig zwanger! "
*smelt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71290747
In, mijn echoscopiste zei de laatste keer dat je aan de hoogte van de buik nauwelijks kunt aflezen hoever je kindje is ingedaald. Dit wordt volgens haar bepaald door de vorm van je baarmoeder en dat verschilt weer per persoon.
pi_71290948
Ik ga zo de stad in voor onderbroeken.
Iemand tips voor de fijnst zittende?

Heb het liefst onder de buik, dus niet eroverheen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:50:26 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71291068
innepin, fijn zulke schoonmoeders (de mijne durft tenminste niks te zeggen )
huup, wat lief!
rocka, wil je me svp niet meer herinneren aan het concept knippen en scheuren? ben nog ff in ontkenning (al heb ik het niet gemerkt of gehoord, maar dat terzijde)

sssserpente, wat betekent milf eigenlijk?

nijna 39 weken! je bent er bijna!
pi_71291325
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:50 schreef DaviniaHR het volgende:
sssserpente, wat betekent milf eigenlijk?
Tja, dat kun je als aanstaande moeder natuurlijk niet meer hardop zeggen...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:58:20 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71291349
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:57 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Tja, dat kun je als aanstaande moeder natuurlijk niet meer hardop zeggen...
ah, moro islamic liberation front! ik snap
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:59:38 #247
190853 RockabeIIa
pi_71291386
goegel eens davinia
pi_71291581
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Juist!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:27:38 #249
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71292222
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Ssserpente het volgende:
In, mijn echoscopiste zei de laatste keer dat je aan de hoogte van de buik nauwelijks kunt aflezen hoever je kindje is ingedaald. Dit wordt volgens haar bepaald door de vorm van je baarmoeder en dat verschilt weer per persoon.
kijk aan, das nog beter zelfs! Wel logisch ook eigenlijk, had het nog niet eens zo bekeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:32:09 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71292343
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

hahaha

@Ymme, ik heb gewone katoenen strings van de Hema, die zitten fijn en katoen is wel fijn ivm afscheiding enzo... voor de bevalling heb ik katoenen slips van Hema gehaald. Ik ben zelf niet zo gek op slips maar ik geloof niet dat zo'n kraamverband in mn string een goed idee is
Het is zo'n voordeelpak geloof ik gewoon zwart of wit, per 3 opgerold verpakt in zo'n plastic dingske.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:38:34 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71292519
hema Ymme die zitten het fijnste, alhoewel de laatste keer heb ik er ook een aantal meegenomen bij de h&m hipsters, okay ze zitten wel voor mij doen te laag, maar voor de rest zitten ze prima.
pi_71293496
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Ssserpente het volgende:
Klinkt heel logisch. Maar mijn schoonmoeder luistert toch niet naar logica, die is er volledig van overtuigd dat alles wat ze zegt, waar is. Ze kan ook al zien of het een jongetje of meisje is enzo. Bakerpraatjes worden volledig serieus genomen hier
Ik zei ook al dat je anders totaal geen verschil kan zien met vorige week, toen beeb nog niet ingedaald was. En dat iedereen op de pufclub andere buiken had en je daar ook geen conclusies van kon trekken. Maar ze luistert toch niet

Zo, en nu even wat rondspringen, als het werkt ben ik je dankbaar huupske
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:21:14 #253
190853 RockabeIIa
pi_71293627
Springepin

onnebroeks: zwarte met grote lap om den buucks in te verbergen van de Prenatal. Ik vind die echt het allerfijnst. En ik heb een paar zwangerschapsstrings van ten Cate ook met grote buikdings. Mijn voorkeur gaat wel uit naar die van de Prenatal.
pi_71293669
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je waar ik echt bang voor ben? Voor nog es dat geluid van een knip zetten
En bedankt hé
#geen
pi_71293766
* DuchessX draagt ook onderbroeken en strings van de Hema, van die zwangerschapsmodellen dan wel. 'Tziet er niet uit maar zit wel erg lekker

Sinds een uurtje of 4 vanmiddag is mijn buik veel meer pijn gaan doen. Lange, harde en pijnlijke buiken die vrij regelmatig komen Wat doe ik nu? Is dit normaal? Hoort dit bij voorwerk? Ik kan bijna niet meer lopen
#geen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:27:15 #256
190853 RockabeIIa
pi_71293772
Duch: Mooi ook je onderschrift erbij: Jij maakt me blij

Nee serieus, op het moment supreme kon het me geen ree* interesseren en nu heb ik er gewoon angst voor

VK al gebeld?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:39:47 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71294066
Duchess dat klinkt misschien niet helemaal lekker. Probeer het even te timen en bel je vk ofzo? Ik denk niet dat wij er iets zinnigs over kunnen zeggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:40:16 #258
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71294079
Haai! Even een kort berichtje voor ik ga eten en op pad ga naar Elst (of all places ) om naar een kinderwagen te gaan kijken. Hij is tweedehands, erg compleet, voor een goede prijs en toevallig ook nog eens in de kleur die wij erg mooi vinden (al hangt het voor ons niet van de kleur af).. Ben benieuwd, hoop wel dat het wat is, anders rijden we voor niks anderhalf uur heen en anderhalf uur terug.

Vandaag ben ik weer een beetje gerustgesteld: ik had een goede dag en kon me aardig concentreren. Dat was best even fijn, ik begon me al bijna af te vragen hoe ik de tijd tot eind oktober nog vol moest maken

Meimeltje, ik heb je echo wel gezien, maar helemaal niets gezegd, shame on me! Wat leuk, nog iemand bij de jongetjesclub, haha! Vooral gefeliciteerd met de góede uitkomst natuurlijk, maar met een jochie is niks mis toch? Leuk zeg!

Rocka, ehm, dat klinkt wel euhm.. *rent weg*

Sorbootje, dat is inderdaad echt lastig, en daarbij kunnen bepaalde dingen me inderdaad ook een stúk minder schelen Echt raar hoor, want zo ben ik eigenlijk helemaal niet, maarja.. Met jou verders alles ok?

De verhalen hier over zwangerschapsischias komen me bekend voor, al had ik dat gevoel in véél mindere mate al voordat ik zwanger werd (net als Wupwup, geloof ik?).. Toen straalde het alleen nooit naar mijn benen en nu meestal wel en da's wel irri. Komende keer toch maar weer eens met de VK bespreken (met mijn werk is het echt zó niet mogelijk om niets meer te tillen, álles werkt bij ons met dossiers en die zijn vaak érg dik ). Maar het enige dat je dus kunt doen is rusten? En dat betekent vaak zitten ofzo? Ik zou niet weten hoe ik tussendoor zou moeten gaan líggen op mijn werk, al heb ik er wel beelden bij Ik weet niet trouwens, misschien is het bij mij ook wel wat anders, maar er zit daarachter zo vlak boven mijn bil/in mijn bil wel iets behoorlijk knel ofzo.

Huuphuup, die dame in de super klinkt echt als een superschatje, wat leuk Soms kunnen mensen echt zó hartverwarmend reageren

Ehm, denkdenk.. Ohja, Innepin, da's irritant, sowieso al wanneer mensen met volledige zékerheid gaan vertellen aan jou wanneer je zal bevallen. Hups ze, haha!

Ik weet de rest niet meer, wat naar :S Nouja, ik hoop dat ik kan volstaan met een en een , hopelijk tot straks (of morgen, more likely) mét een babykar
3!
pi_71294083
Nee geen vk gebeld, ben vanmorgen nog bij de gyn geweest, baby diep in bekken, bmm nog mooi lang. Kan er dan toch al iets veranderd zijn ofzo? Ik heb geen idee of dit voorwerk is? Heb wel al ruim anderhalve week van die menstruatie-achtige krampen maar dit is ánders, pijnlijker, regelmatiger.
Maar ik ben nog niet eens 36 weken?

Ik word er wel onzeker van hoor Ik denk dat ik het allemaal nog maar even aanzie.

Incantrix veel plezier dalijk!
#geen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:43:47 #260
190853 RockabeIIa
pi_71294183
Ik weet er ook niks van Duch, denk dat je het beste wel effe kunt bellen met je gyn dan.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:54:08 #261
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71294475
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef DuchessX het volgende:
Nee geen vk gebeld, ben vanmorgen nog bij de gyn geweest, baby diep in bekken, bmm nog mooi lang. Kan er dan toch al iets veranderd zijn ofzo? Ik heb geen idee of dit voorwerk is? Heb wel al ruim anderhalve week van die menstruatie-achtige krampen maar dit is ánders, pijnlijker, regelmatiger.

Ik word er wel onzeker van hoor Ik denk dat ik het allemaal nog maar even aanzie.

Mijn vk heeft me bij de 35 weken controle (met braaf op komen draven partner ) bij het beladvies verteld dat als je de 37 weken gepasseerd was dat je dan best even af kon wachten met bellen enzo, even goed timen en aankijken, zelfs als er een hele nacht overheen ging, was allemaal niet erg.
Echter, als het voor de 37 weken al duidelijk ging rommelen met regelmaat erin dan moest k gewoon gelijk even bellen en dan kon ze even langskomen om de situatie zelf te beoordelen.

duidelijk verhaal voor jou dan dus lijkt me? Ik zou als ik jou was denk ik liever nu bellen dan om 11 uur vanavond, als je je bezwaard voelt over bellen zeg maar. En als je de krampen al vanaf 4 uur vanmiddag hebt dan telt dat wel als "aanhoudend".

En of het in de tussentijd verandert kan zijn... tsja... het moet ergens mee beginnen toch? Niet om je bangig te maken verder maar wie weet, het zou kunnen, het hoeft niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71294940
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef DuchessX het volgende:

Als je echt het gevoel hebt dat het een diepe menstruatieachtige pijn is zou ik toch even bellen.
Brackston Hicks weeen kunnen ook heftig zijn, maar beter het zekere voor het onzekere toch?

Rocka vorige keer geen knip gehad, maar volgens mij had mij dat toen ook niets uitgemaakt.
Volgens hubbie had ik me vreselijk misdragen tegen de VK met opmerkingen als: Wat sta je daar nou te kijken Trek dat kind eruit. Ik wil nu een keizersnee etc etc.

Hier moet hubbie meteen melding maken als het begint, omdat het de vorige keer zo snel ging. Hij heeft ook les gehad hoe hij evt de kleine zelf kan opvangen en wat hij precies moet doen.
pi_71295178
En Duchess, al gebeld?

Dus Urla, kan gezellig worden jouw bevalling. Dan is het voor de vk wel prettig als het snel gaat, wordt ze ook niet zo lang uitgekafferd haha

dames, help me nog eens even....we zijn weer aan het discussieren over de meisjesnaam.
Eigenlijk is er een naam die wel allebei helemaal super vinden. Maar die begint met een M, en dat heeft Meike dus ook als beginletter. Dat is voor mijn vriend dus de reden om die naam niet te kiezen. Maar Meike heeft 2 namen, Meike Jolanda. Dus officiele post is gericht aan M.J. achternaam. En een liefdesbrief zal wel aan Meike achternaam gericht worden neem ik aan. Wie heeft er nog andere argumenten voor me om wel voor die naam te kiezen? Het is voor ons eigenlijk DE naam, al heel lang, maar ik heb mijn vriend nog niet helemaal zover, maar hij begint te bezwijken zeg maar. Hij heeft nog net even een goed duwtje nodig...dus come on!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:21:06 #264
190853 RockabeIIa
pi_71295213
Poeh Karin... Zullen we het meenemen naar het namentopic? Ergens heeft je vriend nl een heel sterk punt.
pi_71295337
Is oke, Rocka, ik denk ik plemp hem hier, krijg wat sneller reacties, maar daar is ook goed!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:12:04 #266
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71296717
Ik weet niet wat mijn kleine draaikont aan het uithalen is, maar ik heb afwisselend pijn linksonder en rechts bij mijn ribben. Bluh
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71296792
Martine, verstandig!

Bar, fijn dat die pijn niet meer terug is gekomen tot nu toe.

Ymme, die bijdrage is volgens mij voor iedereen gelijk. Wij hebben wel wat moeten betalen herinner ik me. En misschien nog afhankelijk van je verzekeringspakket of je een gedeelte terugkrijgt.

Urla, een bevalling van 2,5 uur... omg... (17 hier).

Bar, in ochtendjas en pyama kom je ook prima thuis toch... en wat zal het jou uitmaken hoe je eruit ziet als je die kleine spruit mee naar huis mag nemen... . Hihihi.

Karin, handig zo'n entertainertje . Mirte heeft gelukkig wel 2 uurtjes geslapen vanmiddag.
Mirte kwam met 40+4 uit zichzelf... en ook hier minder eng dan de vorige keer omdat je enig idee hebt wat er te gebeuren staat .

Rock, niet weer dat geluid van de knip. Dat was bij de vorige bevalling het eerste (iets met kipfilet) wat door me heen schoot toen de vk zei: bij de volgende wee ga ik een knip zetten... (en die wee liet prompt ruim 5 minuten op zich wachten natuurlijk). Toen hadden we het in Z&G ook net over dat geluid gehad namelijk...

Innepin, ik vind jouw schoonmoeder stom met haar uitspraken. Maar wel een lekkerdere uitspraak om tegenin te gaan dan: het komt vast heel gauw... (ik wil het per definitie gewoon niet met haar eens zijn namelijk hormonen , maar mn kind mag best komen NU hoor).

Huup

Ymme, nog geslaagd voor ondergoed? Ik heb bij livera of hunkemoller van die heupslips gehaald, die zitten wel lekker. En voor na de bevalling TENTEN.

Duch, langer... pijn... regelmaat... en nog niet 37+ weken, heb je de vk al gebeld?

Goedgekeurd bij de vk vanmiddag, leuk mens trouwens en ze heeft dit weekend dienst overdag... Dus ik heb gezegd dat ik maar zou gaan bevallen... (voor zover ik daar zeggenschap over heb natuurlijk).
Hadden we afgelopen 2 avonden schoonmoeder aan de telefoon (gister op liefs mobiel, want ik zat te bellen):"Ja, ik denk er is vast wat, ik kan jullie helemaal niet bereiken..." (ja dus....?!) en vanavond schoonoma:"Je bent zo ongeveer uitgerekend... dus..." (ik heb geantwoord dat het nog wel 3 weken kan duren ).
En als ze morgen weer bellen neem ik gewoon niet op . Ik kan daar niet zo goed tegen nu geloof ik

[ Bericht 1% gewijzigd door Nijna op 24-07-2009 20:28:48 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:17:55 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71296903
DuchessX, dit kunnen best weeen zijn die zoren voor het verstrijken van de baarmoedermond. Dat moet namelijk ook gebeuren.
Ben je al gaan douchen om te kijken wat er gebeurt?
pi_71296907
Welke vk was dat Nijna?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:19:00 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71296938
Ik kan me het geluid van die knip echt helemaal niet herinneren. Dusseh... kom maar op.
Ze hebben me daar voor de prik verdoofd, dus ik heb het ook niet gevoeld.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:19:43 #271
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71296955
Nijna vergeet je niet morgenavond rond 11 uur ongeveer zo even te bellen voor iets totaal onbenulligs?

Hier denkt mijn schoonmoeder dat ik met 37 weken ga bevallen juist enkel omdat zij van mijn vriend met 39 weken is bevallen. Zien jullie de logica? Achja, van mij mag ze best gelijk krijgen, ik denk nog steeds 41+1 voor mezelf.

Trouwens, hihi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:21:27 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297016
oh en mijn eigen moeder denkt 14 augustus. Maar dies er eerlijker in "totaal nergens op gebaseerd" zei ze
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71297237
Huup!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71297339
Karin, een al wat "oudere", kan dat Linda zijn? Ik ben zo slecht in namen...

Huup, lol ik zou het natuurlijk kunnen doen... maar ik denk dat ik beter niet kan bellen, hahaha.
En je lief achterna zitten, hahaha.

Ssserpente, in zn oor
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:32:25 #275
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297381
Hahahhaa Ssserpente ik ga echt stuk hier
hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:35:51 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297517
Stelletje mafkezen!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:36:59 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297571
Weet je wat ook zo vaag is... mijn buik voelt nu al zo groot en gespannen soms dat ik me nauweljiks kan voorstellen dat daar een kindje in zit wat nog wel een week of 5 kan doorgroeien. Ik moet er echt niet aan denken.
Gek genoeg heb ik dat de vorige keer dus helemaal niet gehad, het idee dat ik te vol zat.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:39:53 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297671
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ook zo vaag is... mijn buik voelt nu al zo groot en gespannen soms dat ik me nauweljiks kan voorstellen dat daar een kindje in zit wat nog wel een week of 5 kan doorgroeien. Ik moet er echt niet aan denken.
Gek genoeg heb ik dat de vorige keer dus helemaal niet gehad, het idee dat ik te vol zat.
dat gevoel heb ik ook sinds een dag of 2/3! Maar ik ben nog nooit zo zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het anders zou moeten voelen
Ik zit me al in te stellen op een groeispurt ofzo, ik heb geen idee hoe mn meisje anders moet groeien...

Groeit dat nou nog veel zo'n buik? Gemiddeld vanaf 37 weken zeg maar?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71297692
Toen ie achter de computer zat ben ik heel schijnheilig achter 'm gaan staan. "Hoi liefje, wat ben je aan het doen?"

Ik had geluk, want er kwam een ieniemini straaltje uit, maar dat was wel precies raak.
pi_71297758
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik ook sinds een dag of 2/3! Maar ik ben nog nooit zo zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het anders zou moeten voelen
Ik zit me al in te stellen op een groeispurt ofzo, ik heb geen idee hoe mn meisje anders moet groeien...

reken daar maar op jah
Als je nagaat in mijn geval, vorige week echo gehad, baby 1500 gram.
Die moet dus nog een keer zo veel gaan wegen ongeveer.
En dat in 10 weken.
De grootste groeispurt komt dan dus nog.....

Ssserpente, en kon ie het waarderen?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:43:02 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297776
omg een foto van zijn gezicht op dat moment zou echt priceless zijn

mn lief zegt net --> "waag het! "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:44:29 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71297826
Nou vraag ik me af waarom Huupman bang is voor lekplekken?

En nogmaals bluh, ben jaloers op jullie verdergevorderden. Meneertje is nu 32 weken en hij stampt me nu al een gekneusde rib.... hier heb ik geen zin in voor de komende 8 tot 10 weken hoor
magtie der al uit?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:45:10 #283
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297846
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

reken daar maar op jah
Als je nagaat in mijn geval, vorige week echo gehad, baby 1500 gram.
Die moet dus nog een keer zo veel gaan wegen ongeveer.
En dat in 10 weken.
De grootste groeispurt komt dan dus nog.....

Ssserpente, en kon ie het waarderen?
ja okay, mijn buik is ook best vooruit geschoten vanaf week 30 tot nu maar in die laatste 3 weken zeg maar, of in geval van overtijd nog 2 weken extra.

Ik ben benieuwd, zit er eigk een beetje op te wachten want het voelt echt te krap haha arm kind

@Ca.ra, omdat et er bijzonder smerig uitziet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:46:20 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297886
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ze kunnen in de laatste weken nog zo'n 150-200 gram groeien per week. Dus op 5 weken kan er nog een kilo bij komen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:48:02 #285
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297947
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze kunnen in de laatste weken nog zo'n 150-200 gram groeien per week. Dus op 5 weken kan er nog een kilo bij komen.
das best een hoop baby dan in mn buik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:48:54 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297975
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja okay, mijn buik is ook best vooruit geschoten vanaf week 30 tot nu maar in die laatste 3 weken zeg maar, of in geval van overtijd nog 2 weken extra.

Ik ben benieuwd, zit er eigk een beetje op te wachten want het voelt echt te krap haha arm kind

@Ca.ra, omdat et er bijzonder smerig uitziet
Maar echt krap is het hier niet, ik kan nog gemakkelijk een hand onder mijn tieten leggen en dan komt de onderrand nog niet tegen de baby aan. Een lang bovenlijf dus.

Maar ja, mijn zusje is heel klein en daar hadden ze tegen gezegd dat de baby vast niet te laat zou komen, want die zou wel klem komen te zitten. Die is dus echt tot 42 weken gegaan.
pi_71298023
Pff Karin. Gister op m'n werk zei ik nog dat ik nu al het gevoel dat het toch echt te krap begint te worden. Vooral ook omdat ik nog steeds best last heb van m'n buikspieren. Dat wordt nog wat dan! Maar het doel heiligt de middelen!

N. schrok in eerste instantie (vind je het gek, een lauwwarme straal in je oor ), maar kon er later wel om lachen. Noemde me een viespeuk, maar is gelukkig niet echt vies van me.
pi_71298081
Wacht maar Ssserpente, als jij slaapt neemt hij wraak!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:54:11 #289
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71298151
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar echt krap is het hier niet, ik kan nog gemakkelijk een hand onder mijn tieten leggen en dan komt de onderrand nog niet tegen de baby aan. Een lang bovenlijf dus.

Maar ja, mijn zusje is heel klein en daar hadden ze tegen gezegd dat de baby vast niet te laat zou komen, want die zou wel klem komen te zitten. Die is dus echt tot 42 weken gegaan.
ik ben jaloers haha. Ik kan ongeveer 3 vingers onder mn tieten leggen en dan voel ik de bovenrand van mn baarmoeder/billen van mn meisje
ik kan ook echt niet meer naar links of rechts of naar voren zakken want dan voel ik echt dat ze klem zit tussen mijn botten enzo zeg maar. En er volgt meestal ook een reactie op

Toch gek ik heb er nooit bij stilgestaan dat mn bovenlijf dan denk ik toch iets korter is dan gemiddeld. Zo leer je nog es wat over jezelf
Overigens ga ik er helemaal niet van uit dat ze eerder komt om die reden. Ik ga er eerder vanuit dat mn buik nu dan naar voren gaat groeien omdat verder omhoog niet meer kan zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:54:54 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71298179
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wacht maar Ssserpente, als jij slaapt neemt hij wraak!
dat zei mijn lief dus net nog

*grom* als je dat doet dan plas ik in jouw oor als je slaapt hoor!

eh bah... laat maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71298476
Haha, N. is gelukkig niet zo rancuneus!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:05:47 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71298567
dat weten we morgenvroeg pas zekker hoor
pi_71298823
Haha normaal zitten we hier te f5-en voor pasgeboren beebs, en nu voor de ultieme wraak van Ssserpente's mannetje!
pi_71298920
Als morgenochtend m'n oor volgepurrrd is, zijn jullie de eerste die het weten!

Bedenk me net dat ie vannacht om half twee z'n bed uitgaat om een vriend naar Schiphol te brengen. Ik denk dat ik straks maar heel lief ga doen en probeer om ''m er niet meer aan te herinneren...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:17:24 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71298960
oh zie je, nou gaat ze toch twijfelen!
pi_71299199
OMG meiden, milk wars hiero stelletje malloten

Meh het ging heel hard rommelen hier, ritmisch ook enzo. Ik wilde al bijna hysterisch juichen... maar nou is het weer op.
pi_71299291
Hoihoi

@ Ymme: ik lees net dat je je pakket wil omzetten, maar bij mij mag dat niet midden in het jaar. Bij jou wel dan?

Serpente Malloot
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:28:10 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71299352
aaaah Innepin... Maar hee: dan kun je in ieder geval ritmisch rommelen! Weer een stapje dichter bij de eindstreep toch? En het gaat binnenkort echt wel doorzetten hoor.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:28:21 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71299358
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef freecell het volgende:
Hoihoi

@ Ymme: ik lees net dat je je pakket wil omzetten, maar bij mij mag dat niet midden in het jaar. Bij jou wel dan?

Serpente Malloot
ik dacht dat dat nergens mocht, pas per ingang van je nieuwe polis... het zou wel makkelijk zijn, al naar gelang de situatie aanvullend laten verzekeren of niet

Innepin maar dit was vast nog maar het begin! Het is nog geen zaterdag Vannacht, mark my words! En waarschijnlijk het liefst als je net lekker ligt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71299390
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
Innepin maar dit was vast nog maar het begin! Het is nog geen zaterdag Vannacht, mark my words! En waarschijnlijk het liefst als je net lekker ligt
Here's hoping
pi_71299409
Oh wacht, ik zou t in m'n eigen topic doen he. *sluit topic*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')