abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:38:34 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71292519
hema Ymme die zitten het fijnste, alhoewel de laatste keer heb ik er ook een aantal meegenomen bij de h&m hipsters, okay ze zitten wel voor mij doen te laag, maar voor de rest zitten ze prima.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71293496
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Ssserpente het volgende:
In, mijn echoscopiste zei de laatste keer dat je aan de hoogte van de buik nauwelijks kunt aflezen hoever je kindje is ingedaald. Dit wordt volgens haar bepaald door de vorm van je baarmoeder en dat verschilt weer per persoon.
Klinkt heel logisch. Maar mijn schoonmoeder luistert toch niet naar logica, die is er volledig van overtuigd dat alles wat ze zegt, waar is. Ze kan ook al zien of het een jongetje of meisje is enzo. Bakerpraatjes worden volledig serieus genomen hier
Ik zei ook al dat je anders totaal geen verschil kan zien met vorige week, toen beeb nog niet ingedaald was. En dat iedereen op de pufclub andere buiken had en je daar ook geen conclusies van kon trekken. Maar ze luistert toch niet

Zo, en nu even wat rondspringen, als het werkt ben ik je dankbaar huupske
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:21:14 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71293627
Springepin

onnebroeks: zwarte met grote lap om den buucks in te verbergen van de Prenatal. Ik vind die echt het allerfijnst. En ik heb een paar zwangerschapsstrings van ten Cate ook met grote buikdings. Mijn voorkeur gaat wel uit naar die van de Prenatal.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71293669
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je waar ik echt bang voor ben? Voor nog es dat geluid van een knip zetten
En bedankt hé
#geen
pi_71293766
* DuchessX draagt ook onderbroeken en strings van de Hema, van die zwangerschapsmodellen dan wel. 'Tziet er niet uit maar zit wel erg lekker

Sinds een uurtje of 4 vanmiddag is mijn buik veel meer pijn gaan doen. Lange, harde en pijnlijke buiken die vrij regelmatig komen Wat doe ik nu? Is dit normaal? Hoort dit bij voorwerk? Ik kan bijna niet meer lopen
#geen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:27:15 #256
190853 RockabeIIa
pi_71293772
Duch: Mooi ook je onderschrift erbij: Jij maakt me blij

Nee serieus, op het moment supreme kon het me geen ree* interesseren en nu heb ik er gewoon angst voor

VK al gebeld?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:39:47 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71294066
Duchess dat klinkt misschien niet helemaal lekker. Probeer het even te timen en bel je vk ofzo? Ik denk niet dat wij er iets zinnigs over kunnen zeggen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:40:16 #258
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71294079
Haai! Even een kort berichtje voor ik ga eten en op pad ga naar Elst (of all places ) om naar een kinderwagen te gaan kijken. Hij is tweedehands, erg compleet, voor een goede prijs en toevallig ook nog eens in de kleur die wij erg mooi vinden (al hangt het voor ons niet van de kleur af).. Ben benieuwd, hoop wel dat het wat is, anders rijden we voor niks anderhalf uur heen en anderhalf uur terug.

Vandaag ben ik weer een beetje gerustgesteld: ik had een goede dag en kon me aardig concentreren. Dat was best even fijn, ik begon me al bijna af te vragen hoe ik de tijd tot eind oktober nog vol moest maken

Meimeltje, ik heb je echo wel gezien, maar helemaal niets gezegd, shame on me! Wat leuk, nog iemand bij de jongetjesclub, haha! Vooral gefeliciteerd met de góede uitkomst natuurlijk, maar met een jochie is niks mis toch? Leuk zeg!

Rocka, ehm, dat klinkt wel euhm.. *rent weg*

Sorbootje, dat is inderdaad echt lastig, en daarbij kunnen bepaalde dingen me inderdaad ook een stúk minder schelen Echt raar hoor, want zo ben ik eigenlijk helemaal niet, maarja.. Met jou verders alles ok?

De verhalen hier over zwangerschapsischias komen me bekend voor, al had ik dat gevoel in véél mindere mate al voordat ik zwanger werd (net als Wupwup, geloof ik?).. Toen straalde het alleen nooit naar mijn benen en nu meestal wel en da's wel irri. Komende keer toch maar weer eens met de VK bespreken (met mijn werk is het echt zó niet mogelijk om niets meer te tillen, álles werkt bij ons met dossiers en die zijn vaak érg dik ). Maar het enige dat je dus kunt doen is rusten? En dat betekent vaak zitten ofzo? Ik zou niet weten hoe ik tussendoor zou moeten gaan líggen op mijn werk, al heb ik er wel beelden bij Ik weet niet trouwens, misschien is het bij mij ook wel wat anders, maar er zit daarachter zo vlak boven mijn bil/in mijn bil wel iets behoorlijk knel ofzo.

Huuphuup, die dame in de super klinkt echt als een superschatje, wat leuk Soms kunnen mensen echt zó hartverwarmend reageren

Ehm, denkdenk.. Ohja, Innepin, da's irritant, sowieso al wanneer mensen met volledige zékerheid gaan vertellen aan jou wanneer je zal bevallen. Hups ze, haha!

Ik weet de rest niet meer, wat naar :S Nouja, ik hoop dat ik kan volstaan met een en een , hopelijk tot straks (of morgen, more likely) mét een babykar
3!
pi_71294083
Nee geen vk gebeld, ben vanmorgen nog bij de gyn geweest, baby diep in bekken, bmm nog mooi lang. Kan er dan toch al iets veranderd zijn ofzo? Ik heb geen idee of dit voorwerk is? Heb wel al ruim anderhalve week van die menstruatie-achtige krampen maar dit is ánders, pijnlijker, regelmatiger.
Maar ik ben nog niet eens 36 weken?

Ik word er wel onzeker van hoor Ik denk dat ik het allemaal nog maar even aanzie.

Incantrix veel plezier dalijk!
#geen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:43:47 #260
190853 RockabeIIa
pi_71294183
Ik weet er ook niks van Duch, denk dat je het beste wel effe kunt bellen met je gyn dan.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:54:08 #261
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71294475
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef DuchessX het volgende:
Nee geen vk gebeld, ben vanmorgen nog bij de gyn geweest, baby diep in bekken, bmm nog mooi lang. Kan er dan toch al iets veranderd zijn ofzo? Ik heb geen idee of dit voorwerk is? Heb wel al ruim anderhalve week van die menstruatie-achtige krampen maar dit is ánders, pijnlijker, regelmatiger.

Ik word er wel onzeker van hoor Ik denk dat ik het allemaal nog maar even aanzie.

Mijn vk heeft me bij de 35 weken controle (met braaf op komen draven partner ) bij het beladvies verteld dat als je de 37 weken gepasseerd was dat je dan best even af kon wachten met bellen enzo, even goed timen en aankijken, zelfs als er een hele nacht overheen ging, was allemaal niet erg.
Echter, als het voor de 37 weken al duidelijk ging rommelen met regelmaat erin dan moest k gewoon gelijk even bellen en dan kon ze even langskomen om de situatie zelf te beoordelen.

duidelijk verhaal voor jou dan dus lijkt me? Ik zou als ik jou was denk ik liever nu bellen dan om 11 uur vanavond, als je je bezwaard voelt over bellen zeg maar. En als je de krampen al vanaf 4 uur vanmiddag hebt dan telt dat wel als "aanhoudend".

En of het in de tussentijd verandert kan zijn... tsja... het moet ergens mee beginnen toch? Niet om je bangig te maken verder maar wie weet, het zou kunnen, het hoeft niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71294940
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef DuchessX het volgende:

Als je echt het gevoel hebt dat het een diepe menstruatieachtige pijn is zou ik toch even bellen.
Brackston Hicks weeen kunnen ook heftig zijn, maar beter het zekere voor het onzekere toch?

Rocka vorige keer geen knip gehad, maar volgens mij had mij dat toen ook niets uitgemaakt.
Volgens hubbie had ik me vreselijk misdragen tegen de VK met opmerkingen als: Wat sta je daar nou te kijken Trek dat kind eruit. Ik wil nu een keizersnee etc etc.

Hier moet hubbie meteen melding maken als het begint, omdat het de vorige keer zo snel ging. Hij heeft ook les gehad hoe hij evt de kleine zelf kan opvangen en wat hij precies moet doen.
pi_71295178
En Duchess, al gebeld?

Dus Urla, kan gezellig worden jouw bevalling. Dan is het voor de vk wel prettig als het snel gaat, wordt ze ook niet zo lang uitgekafferd haha

dames, help me nog eens even....we zijn weer aan het discussieren over de meisjesnaam.
Eigenlijk is er een naam die wel allebei helemaal super vinden. Maar die begint met een M, en dat heeft Meike dus ook als beginletter. Dat is voor mijn vriend dus de reden om die naam niet te kiezen. Maar Meike heeft 2 namen, Meike Jolanda. Dus officiele post is gericht aan M.J. achternaam. En een liefdesbrief zal wel aan Meike achternaam gericht worden neem ik aan. Wie heeft er nog andere argumenten voor me om wel voor die naam te kiezen? Het is voor ons eigenlijk DE naam, al heel lang, maar ik heb mijn vriend nog niet helemaal zover, maar hij begint te bezwijken zeg maar. Hij heeft nog net even een goed duwtje nodig...dus come on!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:21:06 #264
190853 RockabeIIa
pi_71295213
Poeh Karin... Zullen we het meenemen naar het namentopic? Ergens heeft je vriend nl een heel sterk punt.
pi_71295337
Is oke, Rocka, ik denk ik plemp hem hier, krijg wat sneller reacties, maar daar is ook goed!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:12:04 #266
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71296717
Ik weet niet wat mijn kleine draaikont aan het uithalen is, maar ik heb afwisselend pijn linksonder en rechts bij mijn ribben. Bluh
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71296792
Martine, verstandig!

Bar, fijn dat die pijn niet meer terug is gekomen tot nu toe.

Ymme, die bijdrage is volgens mij voor iedereen gelijk. Wij hebben wel wat moeten betalen herinner ik me. En misschien nog afhankelijk van je verzekeringspakket of je een gedeelte terugkrijgt.

Urla, een bevalling van 2,5 uur... omg... (17 hier).

Bar, in ochtendjas en pyama kom je ook prima thuis toch... en wat zal het jou uitmaken hoe je eruit ziet als je die kleine spruit mee naar huis mag nemen... . Hihihi.

Karin, handig zo'n entertainertje . Mirte heeft gelukkig wel 2 uurtjes geslapen vanmiddag.
Mirte kwam met 40+4 uit zichzelf... en ook hier minder eng dan de vorige keer omdat je enig idee hebt wat er te gebeuren staat .

Rock, niet weer dat geluid van de knip. Dat was bij de vorige bevalling het eerste (iets met kipfilet) wat door me heen schoot toen de vk zei: bij de volgende wee ga ik een knip zetten... (en die wee liet prompt ruim 5 minuten op zich wachten natuurlijk). Toen hadden we het in Z&G ook net over dat geluid gehad namelijk...

Innepin, ik vind jouw schoonmoeder stom met haar uitspraken. Maar wel een lekkerdere uitspraak om tegenin te gaan dan: het komt vast heel gauw... (ik wil het per definitie gewoon niet met haar eens zijn namelijk hormonen , maar mn kind mag best komen NU hoor).

Huup

Ymme, nog geslaagd voor ondergoed? Ik heb bij livera of hunkemoller van die heupslips gehaald, die zitten wel lekker. En voor na de bevalling TENTEN.

Duch, langer... pijn... regelmaat... en nog niet 37+ weken, heb je de vk al gebeld?

Goedgekeurd bij de vk vanmiddag, leuk mens trouwens en ze heeft dit weekend dienst overdag... Dus ik heb gezegd dat ik maar zou gaan bevallen... (voor zover ik daar zeggenschap over heb natuurlijk).
Hadden we afgelopen 2 avonden schoonmoeder aan de telefoon (gister op liefs mobiel, want ik zat te bellen):"Ja, ik denk er is vast wat, ik kan jullie helemaal niet bereiken..." (ja dus....?!) en vanavond schoonoma:"Je bent zo ongeveer uitgerekend... dus..." (ik heb geantwoord dat het nog wel 3 weken kan duren ).
En als ze morgen weer bellen neem ik gewoon niet op . Ik kan daar niet zo goed tegen nu geloof ik

[ Bericht 1% gewijzigd door Nijna op 24-07-2009 20:28:48 ]
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:17:55 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71296903
DuchessX, dit kunnen best weeen zijn die zoren voor het verstrijken van de baarmoedermond. Dat moet namelijk ook gebeuren.
Ben je al gaan douchen om te kijken wat er gebeurt?
pi_71296907
Welke vk was dat Nijna?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:19:00 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71296938
Ik kan me het geluid van die knip echt helemaal niet herinneren. Dusseh... kom maar op.
Ze hebben me daar voor de prik verdoofd, dus ik heb het ook niet gevoeld.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:19:43 #271
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71296955
Nijna vergeet je niet morgenavond rond 11 uur ongeveer zo even te bellen voor iets totaal onbenulligs?

Hier denkt mijn schoonmoeder dat ik met 37 weken ga bevallen juist enkel omdat zij van mijn vriend met 39 weken is bevallen. Zien jullie de logica? Achja, van mij mag ze best gelijk krijgen, ik denk nog steeds 41+1 voor mezelf.

Trouwens, hihi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:21:27 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297016
oh en mijn eigen moeder denkt 14 augustus. Maar dies er eerlijker in "totaal nergens op gebaseerd" zei ze
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71297237
Huup!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71297339
Karin, een al wat "oudere", kan dat Linda zijn? Ik ben zo slecht in namen...

Huup, lol ik zou het natuurlijk kunnen doen... maar ik denk dat ik beter niet kan bellen, hahaha.
En je lief achterna zitten, hahaha.

Ssserpente, in zn oor
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:32:25 #275
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297381
Hahahhaa Ssserpente ik ga echt stuk hier
hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:35:51 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297517
Stelletje mafkezen!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:36:59 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297571
Weet je wat ook zo vaag is... mijn buik voelt nu al zo groot en gespannen soms dat ik me nauweljiks kan voorstellen dat daar een kindje in zit wat nog wel een week of 5 kan doorgroeien. Ik moet er echt niet aan denken.
Gek genoeg heb ik dat de vorige keer dus helemaal niet gehad, het idee dat ik te vol zat.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:39:53 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297671
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ook zo vaag is... mijn buik voelt nu al zo groot en gespannen soms dat ik me nauweljiks kan voorstellen dat daar een kindje in zit wat nog wel een week of 5 kan doorgroeien. Ik moet er echt niet aan denken.
Gek genoeg heb ik dat de vorige keer dus helemaal niet gehad, het idee dat ik te vol zat.
dat gevoel heb ik ook sinds een dag of 2/3! Maar ik ben nog nooit zo zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het anders zou moeten voelen
Ik zit me al in te stellen op een groeispurt ofzo, ik heb geen idee hoe mn meisje anders moet groeien...

Groeit dat nou nog veel zo'n buik? Gemiddeld vanaf 37 weken zeg maar?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71297692
Toen ie achter de computer zat ben ik heel schijnheilig achter 'm gaan staan. "Hoi liefje, wat ben je aan het doen?"

Ik had geluk, want er kwam een ieniemini straaltje uit, maar dat was wel precies raak.
pi_71297758
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik ook sinds een dag of 2/3! Maar ik ben nog nooit zo zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het anders zou moeten voelen
Ik zit me al in te stellen op een groeispurt ofzo, ik heb geen idee hoe mn meisje anders moet groeien...

reken daar maar op jah
Als je nagaat in mijn geval, vorige week echo gehad, baby 1500 gram.
Die moet dus nog een keer zo veel gaan wegen ongeveer.
En dat in 10 weken.
De grootste groeispurt komt dan dus nog.....

Ssserpente, en kon ie het waarderen?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:43:02 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297776
omg een foto van zijn gezicht op dat moment zou echt priceless zijn

mn lief zegt net --> "waag het! "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:44:29 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71297826
Nou vraag ik me af waarom Huupman bang is voor lekplekken?

En nogmaals bluh, ben jaloers op jullie verdergevorderden. Meneertje is nu 32 weken en hij stampt me nu al een gekneusde rib.... hier heb ik geen zin in voor de komende 8 tot 10 weken hoor
magtie der al uit?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:45:10 #283
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297846
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

reken daar maar op jah
Als je nagaat in mijn geval, vorige week echo gehad, baby 1500 gram.
Die moet dus nog een keer zo veel gaan wegen ongeveer.
En dat in 10 weken.
De grootste groeispurt komt dan dus nog.....

Ssserpente, en kon ie het waarderen?
ja okay, mijn buik is ook best vooruit geschoten vanaf week 30 tot nu maar in die laatste 3 weken zeg maar, of in geval van overtijd nog 2 weken extra.

Ik ben benieuwd, zit er eigk een beetje op te wachten want het voelt echt te krap haha arm kind

@Ca.ra, omdat et er bijzonder smerig uitziet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:46:20 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297886
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ze kunnen in de laatste weken nog zo'n 150-200 gram groeien per week. Dus op 5 weken kan er nog een kilo bij komen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:48:02 #285
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71297947
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze kunnen in de laatste weken nog zo'n 150-200 gram groeien per week. Dus op 5 weken kan er nog een kilo bij komen.
das best een hoop baby dan in mn buik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:48:54 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71297975
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja okay, mijn buik is ook best vooruit geschoten vanaf week 30 tot nu maar in die laatste 3 weken zeg maar, of in geval van overtijd nog 2 weken extra.

Ik ben benieuwd, zit er eigk een beetje op te wachten want het voelt echt te krap haha arm kind

@Ca.ra, omdat et er bijzonder smerig uitziet
Maar echt krap is het hier niet, ik kan nog gemakkelijk een hand onder mijn tieten leggen en dan komt de onderrand nog niet tegen de baby aan. Een lang bovenlijf dus.

Maar ja, mijn zusje is heel klein en daar hadden ze tegen gezegd dat de baby vast niet te laat zou komen, want die zou wel klem komen te zitten. Die is dus echt tot 42 weken gegaan.
pi_71298023
Pff Karin. Gister op m'n werk zei ik nog dat ik nu al het gevoel dat het toch echt te krap begint te worden. Vooral ook omdat ik nog steeds best last heb van m'n buikspieren. Dat wordt nog wat dan! Maar het doel heiligt de middelen!

N. schrok in eerste instantie (vind je het gek, een lauwwarme straal in je oor ), maar kon er later wel om lachen. Noemde me een viespeuk, maar is gelukkig niet echt vies van me.
pi_71298081
Wacht maar Ssserpente, als jij slaapt neemt hij wraak!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:54:11 #289
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71298151
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar echt krap is het hier niet, ik kan nog gemakkelijk een hand onder mijn tieten leggen en dan komt de onderrand nog niet tegen de baby aan. Een lang bovenlijf dus.

Maar ja, mijn zusje is heel klein en daar hadden ze tegen gezegd dat de baby vast niet te laat zou komen, want die zou wel klem komen te zitten. Die is dus echt tot 42 weken gegaan.
ik ben jaloers haha. Ik kan ongeveer 3 vingers onder mn tieten leggen en dan voel ik de bovenrand van mn baarmoeder/billen van mn meisje
ik kan ook echt niet meer naar links of rechts of naar voren zakken want dan voel ik echt dat ze klem zit tussen mijn botten enzo zeg maar. En er volgt meestal ook een reactie op

Toch gek ik heb er nooit bij stilgestaan dat mn bovenlijf dan denk ik toch iets korter is dan gemiddeld. Zo leer je nog es wat over jezelf
Overigens ga ik er helemaal niet van uit dat ze eerder komt om die reden. Ik ga er eerder vanuit dat mn buik nu dan naar voren gaat groeien omdat verder omhoog niet meer kan zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:54:54 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71298179
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wacht maar Ssserpente, als jij slaapt neemt hij wraak!
dat zei mijn lief dus net nog

*grom* als je dat doet dan plas ik in jouw oor als je slaapt hoor!

eh bah... laat maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71298476
Haha, N. is gelukkig niet zo rancuneus!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:05:47 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71298567
dat weten we morgenvroeg pas zekker hoor
pi_71298823
Haha normaal zitten we hier te f5-en voor pasgeboren beebs, en nu voor de ultieme wraak van Ssserpente's mannetje!
pi_71298920
Als morgenochtend m'n oor volgepurrrd is, zijn jullie de eerste die het weten!

Bedenk me net dat ie vannacht om half twee z'n bed uitgaat om een vriend naar Schiphol te brengen. Ik denk dat ik straks maar heel lief ga doen en probeer om ''m er niet meer aan te herinneren...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:17:24 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71298960
oh zie je, nou gaat ze toch twijfelen!
pi_71299199
OMG meiden, milk wars hiero stelletje malloten

Meh het ging heel hard rommelen hier, ritmisch ook enzo. Ik wilde al bijna hysterisch juichen... maar nou is het weer op.
pi_71299291
Hoihoi

@ Ymme: ik lees net dat je je pakket wil omzetten, maar bij mij mag dat niet midden in het jaar. Bij jou wel dan?

Serpente Malloot
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:28:10 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71299352
aaaah Innepin... Maar hee: dan kun je in ieder geval ritmisch rommelen! Weer een stapje dichter bij de eindstreep toch? En het gaat binnenkort echt wel doorzetten hoor.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:28:21 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71299358
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef freecell het volgende:
Hoihoi

@ Ymme: ik lees net dat je je pakket wil omzetten, maar bij mij mag dat niet midden in het jaar. Bij jou wel dan?

Serpente Malloot
ik dacht dat dat nergens mocht, pas per ingang van je nieuwe polis... het zou wel makkelijk zijn, al naar gelang de situatie aanvullend laten verzekeren of niet

Innepin maar dit was vast nog maar het begin! Het is nog geen zaterdag Vannacht, mark my words! En waarschijnlijk het liefst als je net lekker ligt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71299390
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
Innepin maar dit was vast nog maar het begin! Het is nog geen zaterdag Vannacht, mark my words! En waarschijnlijk het liefst als je net lekker ligt
Here's hoping
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')