Klinkt heel logisch. Maar mijn schoonmoeder luistert toch niet naar logica, die is er volledig van overtuigd dat alles wat ze zegt, waar is. Ze kan ook al zien of het een jongetje of meisje is enzo. Bakerpraatjes worden volledig serieus genomen hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Ssserpente het volgende:
In, mijn echoscopiste zei de laatste keer dat je aan de hoogte van de buik nauwelijks kunt aflezen hoever je kindje is ingedaald. Dit wordt volgens haar bepaald door de vorm van je baarmoeder en dat verschilt weer per persoon.
En bedankt héquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je waar ik echt bang voor ben? Voor nog es dat geluid van een knip zetten
Mijn vk heeft me bij de 35 weken controle (met braaf op komen draven partnerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef DuchessX het volgende:
Nee geen vk gebeld, ben vanmorgen nog bij de gyn geweest, baby diep in bekken, bmm nog mooi lang. Kan er dan toch al iets veranderd zijn ofzo? Ik heb geen idee of dit voorwerk is? Heb wel al ruim anderhalve week van die menstruatie-achtige krampen maar dit is ánders, pijnlijker, regelmatiger.
Maar ik ben nog niet eens 36 weken?
Ik word er wel onzeker van hoorIk denk dat ik het allemaal nog maar even aanzie.
Incantrix veel plezier dalijk!
Als je echt het gevoel hebt dat het een diepe menstruatieachtige pijn is zou ik toch even bellen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef DuchessX het volgende:
Nee geen vk gebeld, ben vanmorgen nog bij de gyn geweest, baby diep in bekken, bmm nog mooi lang. Kan er dan toch al iets veranderd zijn ofzo? Ik heb geen idee of dit voorwerk is? Heb wel al ruim anderhalve week van die menstruatie-achtige krampen maar dit is ánders, pijnlijker, regelmatiger.
Maar ik ben nog niet eens 36 weken?
Ik word er wel onzeker van hoorIk denk dat ik het allemaal nog maar even aanzie.
Incantrix veel plezier dalijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ook zo vaag is... mijn buik voelt nu al zo groot en gespannen soms dat ik me nauweljiks kan voorstellen dat daar een kindje in zit wat nog wel een week of 5 kan doorgroeien.Ik moet er echt niet aan denken.
Gek genoeg heb ik dat de vorige keer dus helemaal niet gehad, het idee dat ik te vol zat.
reken daar maar op jahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]dat gevoel heb ik ook sinds een dag of 2/3! Maar ik ben nog nooit zo zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het anders zou moeten voelen
![]()
Ik zit me al in te stellen op een groeispurt ofzo, ik heb geen idee hoe mn meisje anders moet groeien...
Groeit dat nou nog veel zo'n buik? Gemiddeld vanaf 37 weken zeg maar?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
ja okay, mijn buik is ook best vooruit geschoten vanaf week 30 tot nuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
reken daar maar op jah![]()
Als je nagaat in mijn geval, vorige week echo gehad, baby 1500 gram.
Die moet dus nog een keer zo veel gaan wegen ongeveer.
En dat in 10 weken.
De grootste groeispurt komt dan dus nog.....
Ssserpente, en kon ie het waarderen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]dat gevoel heb ik ook sinds een dag of 2/3! Maar ik ben nog nooit zo zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het anders zou moeten voelen
![]()
Ik zit me al in te stellen op een groeispurt ofzo, ik heb geen idee hoe mn meisje anders moet groeien...
Groeit dat nou nog veel zo'n buik? Gemiddeld vanaf 37 weken zeg maar?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
das best een hoop baby dan in mn buikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze kunnen in de laatste weken nog zo'n 150-200 gram groeien per week. Dus op 5 weken kan er nog een kilo bij komen.![]()
Maar echt krap is het hier niet, ik kan nog gemakkelijk een hand onder mijn tieten leggen en dan komt de onderrand nog niet tegen de baby aan. Een lang bovenlijf dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja okay, mijn buik is ook best vooruit geschoten vanaf week 30 tot numaar in die laatste 3 weken zeg maar, of in geval van overtijd nog 2 weken extra.
Ik ben benieuwd, zit er eigk een beetje op te wachten want het voelt echt te krap haha arm kind
@Ca.ra, omdat et er bijzonder smerig uitziet
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar echt krap is het hier niet, ik kan nog gemakkelijk een hand onder mijn tieten leggen en dan komt de onderrand nog niet tegen de baby aan. Een lang bovenlijf dus.
Maar ja, mijn zusje is heel klein en daar hadden ze tegen gezegd dat de baby vast niet te laat zou komen, want die zou wel klem komen te zitten.Die is dus echt tot 42 weken gegaan.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wacht maar Ssserpente, als jij slaapt neemt hij wraak!
ik dacht dat dat nergens mocht, pas per ingang van je nieuwe polis... het zou wel makkelijk zijn, al naar gelang de situatie aanvullend laten verzekeren of nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
@ Ymme: ik lees net dat je je pakket wil omzetten, maar bij mij mag dat niet midden in het jaar. Bij jou wel dan?![]()
SerpenteMalloot
Here's hopingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
Innepinmaar dit was vast nog maar het begin! Het is nog geen zaterdag
Vannacht, mark my words! En waarschijnlijk het liefst als je net lekker ligt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |