abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:17:00 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_71279192
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
Sorbo nog gefeliciteerd!!

Karin dat zijn vervelende dingen, er wordt wel gezegd toch dat de naam waar je het eerst uit bent dat dat het geslacht van je kindje is? Dus als je als eerst een jongensnaam hebt dan wordt t een ventje ofzo.
Ik denk dat dat net zo waar is als dat wanneer je een puntige buik hebt of pukkeltjes ofzo dat je dan t ene of t andere geslacht krijgt
Nopes, dat maakt niet uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:21:23 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279324
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Nopes, dat maakt niet uit
ja dat zeg ik net zoveel waarde aan hechten als aan alle andere bakerpraatjes

zo alle kleertjes en dingen zijn gewassen en gestreken das ook de laatste keer dat k dat doe zeg dat strijken . Kan ik nu mooi weer verder met ehm... helemaal niets doen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279401
Meimeltje krijgt er een zoon bij, gefeliciteerd! en join de kereltjes club van nov/dec haha

Ymme, wat fijn een goede echo, kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent!

Karin, hopelijk komen jullie er gauw uit, kan inderdaad nog best lastig zijn iets te vinden wat je echt allebei heel erg leuk vindt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71279412
Goede echo's van meimeltje en ymme, jeuj Mooie plaatjes ook hihi bekend ziekenhuis

Kersjes bijna verlof, heerlijk! Jammer dat je dan zo'n rotnacht ervoor hebt

Huupefantje toch, wat doe je nou... dan maar bevallen hè?

Octopussy

Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehad Waarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" ( ) en vervolgens met Duane kwam En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed

En verder, *meldt*. Urla... ik denk dat vandaag niet meer gaat lukken. dan maar allebei morgen he?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:27:08 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71279517
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef sindell het volgende:
Kan iemand me vertellen of paardrijden nou wel of niet meer okay is? Ik heb gewoon doorgereden tot nu toe en heb er geen last van gehad verder. Volgens mij mag het lichamelijk gezien gewoon. (ook al is het misschien niet handig vanwege de risico's maar ik ben geen beginner meer ofzo)...
Mijn schoonmoeder vind dat ik maar moet stoppen
Sindell ik heb bij mijn eerste zwangerschap paardgereden tot ik zo'n 4,5 maanden zwanger was. Toen paste mijn broek ook niet meer met een elastiekje dicht en het ging me te ver om een paardrijpositiebroek te kopen Bij deze tweede zwangerschap ben ik met 8 weken al gestopt. Mijn broek zat al veel eerder erg strak en ik zat gewoon niet lekker ontspannen meer. Was veel te bang dat er iets zou gebeuren.

Overigens ben ik vorige keer een maand of 4 na de bevalling weer begonnen met rijden. Hoop dat dat nu weer kan!

Zo nu eerst weer verder bijlezen!
pi_71279706
bedankt voor de lieve felicitaties!

hoi Innepin! nog niet gebaard? Schiet es op man!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:32:57 #182
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71279719
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zeg Hopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!

Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:36:50 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279860
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zeg Hopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!

Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.
dat op auto-piloot plassen lukt mij ook wel wel een beetje oppassen op de trap
het is hier meer echt het inslapen/doorslapen/vroeg wakker worden.

Maar weet je wat het stomme is en wat ik zo wonderlijk vind eigk, ik functioneer prima nee echt! ik dacht altijd dat ik keiveel slaap nodig had, maar zelfs met 4 uurtjes slaap en een ijzergehalte waar je niet echt over naar huis hoeft te schrijven kom ik prima de dag door zonder me extreem gaar of beroerd te voelen

ik hoop natuurlijk dat dit uiteindelijk voor iedereen geldt maar dat zal wel niet, maar ik vind het toch wel zoiets raars van je lichaam, hoe je lijf dat regelt enzo. Fascinerend.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279920
Goeiemorgen, wat gaan jullie snel!

Ymme, wat fijn dat je echo goed was!
En Meimeltje, nog een jongetje!

Hele verhalen en ervaringen weer, zoveel gemist dat ik 2 topics achterloop!
We hebben vakantie, dus ik ben nu niet zo actief meer.. Komt omdat we nu meer buitenhuis dan binnen zijn.

Er mankeert iets aan mijn bloed. Ik ben 0-negatief en mijn bloed heeft nu slechte antistoffen waardoor ik nu regelmatig naar het ziekenhuis moet om te prikken. Zelfs mn vriend hebben ze geprikt. Gister beide 5 buizen bloed En het stomste is dat ze niet kunnen uitleggen wat de consequenties zijn als de waardes te hoog worden. Maar ik moet vooral niet ongerust worden. Het is iets met irreguliere stoffen en dat kan ik altijd al hebben gehad of tijdens de zwangerschap hebben aangemaakt. Dat wordt dus nu ook uitgezocht. Ik zal volgende week wel weer worden gebeld met de uitslag denk ik (Hoop ik!)
En nu ben ik uiteraard toch wel bang dat er straks iets met het kindje mis is ofzo.. Is er iemand die er ervaring mee heeft of iets in die buurt? Kan die me dan PM'men? (ik ga zo weer weg, dus lees het misschien niet allemaal)

Verder doet de baby het nog wel. We hebben dinsdag het hartje weer horen kloppen

Liefs van mij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:02:09 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71280672
Vlindur wat rot dat het zo'n gedoe blijkt allemaal wel fijn dat alles goed is met je beebje, en ook dat het in de gaten wordt gehouden.

Ik weet enkel van mn eigen mams dat ze o-neg. heeft, en ik heb a-pos. en dat gaat niet zo lekker samen, krijg je gele babies van Maar of het echt kwaad kan en wat voor kwaad zou ik echt niet weten verder, bij mij in elk geval niets, tijdje onder zo'n fijne blauwe lamp gelegen. Kun je niet anders gewoon je vk bellen met die vraag? Lijkt me niet meer dan logisch dat je gewoon wilt weten hoe en wat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71280784
De VK weet dus niet wat de consequenties zijn Dat weet alleen een gynaecoloog.. Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71280876
Jeetje vlindur... ik zou het ook niet weten, in ieder geval
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:09:46 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71280887
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
De VK weet dus niet wat de consequenties zijn Dat weet alleen een gynaecoloog.. Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..
och meid toch komt vast goed joh, je staat in elk geval onder controle, ze nemen geen risico's.

Dan zal er vast idd pas iets te zeggen zijn over de risico's of consequenties als de bloeduitslagen binnen zijn als enkel de gyn daar iets over kan zeggen. Sterkte met afwachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:12:53 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71280979
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehad Waarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" ( ) en vervolgens met Duane kwam En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed

Sorry...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:15:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71281076
Vlindur, je kan volgens mij dan het beste en consult bij een gynaecoloog aanvragen. Ik zou het, ondanks alle controles etc., gewoon wel zelf willen weten. Wat het dan is en wat de evt. consequenties zouden kunnen zijn.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:15:46 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71281086
duchess, s nachts moet je slapen en niet aan mij denken, gekkie maar wel lief, thx!

octopussy, ik heb ook regelmatig kramp in beide billen. niet de grote spier, maar meer richting het bekken. ik kan me voorstellen dat dat iets met het rekken van de baarmoeder / banden te maken heeft. alles zit toch aan elkaar vast op de een of andere manier.
en idd, ik ben niet representatie in deze
wel balen dat je zo beroerd bent!

chan, hoe gaat het met jou vanochtend? rustiger na de echo?

sorbo, gefeli met je verjaadag!

ymme, ik jompel gewoon ff mee met je!

karin, wat vind je van "davinia" als meisjesnaam?

vlindur, wat een naar idee dat er iets niet goed is met je bloed. brrrr

nog een kwartiertje hier werken, dan lunch en dan weer thuis verder crashen op de bank.
heb ff aan baasmans gevraagd of hij er psychische problemen me had als ik verder thuis zou werken, en hij gaf aan dat hij er wel een beetje depri van zou worden, maar het zou wel gaan lukken
om daarna verder te gaan over dat mijn inzetbaarheid (ik werk op projectbasis, en vnl bij de klant in heel NL en alles moet uiteraard gister gedaan zijn, je snapt het wel) binnenkort wel minder zou worden... subtiel, mannen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71281296
Jeetje vlindur, wat een gedoe en onzekerheid! Kan me voorstellen dat dit zeker niet lekker aanvoelt. Misschien inderdaad een consult bij de gyn aanvragen om er meer van te weten te komen... als is het maar voor je eigen gemoedstoestand!
pi_71281408
@ Vlindur, wat ik ken uit de opleiding toen we het over antistoffen en zwangerschap hadden, had het met de rhesusfactor te maken.
Weet dus niet of dat hetgene is waar ze jou op onderzocht hebben dus pin me er absoluut niet op vast, ben natuurlijk geen dokter ofzo en wil daar geen verantwoording voor nemen hehe.
Komt op hetzelfde antwoord als van huup neer dus lees ik net terug
zie hier
Maar ja ieder ziekenhuis hanteert andere waarden en termen, anders misschien even kijken of je duidelijkheid kunt krijgen via de vk die dat ff nagaat bij de gyn ofzo?

Ik doe ff mee met iedereen die verrot slaapt, ppppfff ik voel me gewoon zo gesloopt 's ochtends, erg irritant maar ja.

@ Ymme en Meimel, gefeliciteerd met jullie goede echo's.

@ Davina, beetje aan het idee gewend om minder te gaan werken en heb je er wat door kunnen slapen?

@ Sorbootje, nog gefeliciteerd.

@ Kersjes, dat klinkt erg beroerd.
Wanneer moet je weer op controle?

Verder ben ik er w.s. vast een heleboel vergeten maar das niet bewust, dus voor iedereen een knuffel kusje kroel ofzoiets (pak maar welke je gebruiken wilt)

Owja, ik loop ook bij de manueel therapeut ivm mn si gewricht.
En ik begin ook vocht vast te houden in mn enkeltjes.......
Verder gaat alles trouwens goed hoorn en mag ik niet klagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 24-07-2009 12:32:54 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:33:14 #194
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71281645
Duane Wayne!!!
Jeugdsentiment

Sorbo, gefeliciteerd nog met je verjaardag

Vlindur, balen van de onzekerheid. Hopelijk houdt het verder niks vervelends in.

voor iedereen, ben zeer goedgemutst vandaag

Heb tussen 6 en 7 nog een beetje gedommeld, maar hoofdpijn is niet meer zo hevig.
Brownies waren heerlijk, straks lekker wokken met 3 collega's en nu nog vol zien te houden tot 17:30 uur.
Komt vast goed!
.... met gevoel voor drama....
pi_71281886
Jeetje Vlindur, ik zou daar ook wel een tikkie nerveus van worden hoor!

Ymme is flieft...

Sorbootje, gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Is ook een mijlpaal, zijn we hier gek op toch?

Troel heeft lekker geslapen, Stiemie ook! Jullie geven het goede voorbeeld dames

Karin wat gaat het ook snel bij jou! Jeetje! En wat lastig wat betreft de naam...

_Bar_, hoe is het met jou vandaag?

Martine telfoutje

Kers wat fijn dat je zo'n goede dag hebt joh! Je hebt staan wokken...? Ben je kokkin?

Ik was dus bij de gyn, even een snelle echo gehad. Ukje ligt al heel diep in mijn bekken, dat schijnt heel goed te zijn (Eik niet gevraagd wrom ). Omdat ik veel last heb van mijn buik (en bekken etc) moet ik rust houden, rust houden en nog eens veel rust houden van de gyn.
Bloeddruk was goed, 120/80, dus dat is weer mooi meegenomen

Overigens moest Juup© me bij de voordeuren van het zkhs ophalen met de auto want door al het geduw en gepor van de gyn kon ik gewoon niet meer lopen van de pijn

Oh ja, er is nog niets verweekt ofzo, de bmm is nog steeds lang zei hij.

Volgende week weer terug

En ik heb zoooown lieve gyn hé, omdat ik toch wel opzie tegen de bevalling zei hij dat ik als ik het niet vertrouwe of als ik pijn heb, ik gewoon naar het ziekenhuis mag komen. Dit geldt ook voor als ik in paniek zou zijn...zo lief dat hij dat zegt (en zo geruststellend ook). Ik hoef ook niet te wachten op 4-6cm ontsluiting van hem, terwijl dit van de vlos meestal wel moet. Geeft echt een beetje rust dit te weten! Mocht ik 'voor niks' gaan, is dat ook helemaal niet erg volgens hem. Beter een keer teveel dan te weinig!
Echt een heul fijne vent
#geen
pi_71282001
Vlindur, je hebt PM

Octopussy welkom bij de ischiasclub Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.

Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden
pi_71282023
Ik zit mezelf net te bedenken.
Met mijn verjaardag (20 mei 2010) ben ik gewoon al moeder
En rond mijn afgelopen verjaardag, heeft de daadwerkelijk bevruchting plaats gevonden (11 mei laaste keer ongesteld).

Best bijzonder eigenlijk.

En ik heb nog nooit een mijlpijl hier geroepen, maar he nog maar 205 dagen
(klinkt best veel nog hihi)
pi_71282066
voor de gyn van Duch!

en voor Vlindur. dat is toch wel een vervelend gedoe met die resus factor...
pi_71282103
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef WupWup het volgende:
Vlindur, je hebt PM

Octopussy welkom bij de ischiasclub Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.

Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden
Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?
Dacht ook met geregistreerd partnerschap?

Nu begin ik zelf te twijfelen.
pi_71282143
Wat fijn Duchess, dat je gyn je zo op je gemak kan stellen!

Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!

Vandaag trouwens 29 weken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')