Nopes, dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
Sorbo nog gefeliciteerd!!
Karindat zijn vervelende dingen, er wordt wel gezegd toch dat de naam waar je het eerst uit bent dat dat het geslacht van je kindje is? Dus als je als eerst een jongensnaam hebt dan wordt t een ventje ofzo.
Ik denk dat dat net zo waar is als dat wanneer je een puntige buik hebt of pukkeltjes ofzo dat je dan t ene of t andere geslacht krijgt![]()

ja dat zeg ikquote:

Sindell ik heb bij mijn eerste zwangerschap paardgereden tot ik zo'n 4,5 maanden zwanger was. Toen paste mijn broek ook niet meer met een elastiekje dicht en het ging me te ver om een paardrijpositiebroek te kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef sindell het volgende:
Kan iemand me vertellen of paardrijden nou wel of niet meer okay is? Ik heb gewoon doorgereden tot nu toe en heb er geen last van gehad verder. Volgens mij mag het lichamelijk gezien gewoon. (ook al is het misschien niet handig vanwege de risico's maar ik ben geen beginner meer ofzo)...
Mijn schoonmoeder vind dat ik maar moet stoppen

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zegHopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!
![]()
Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.

och meid tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
De VK weet dus niet wat de consequenties zijnDat weet alleen een gynaecoloog..
Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehadWaarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" (
) en vervolgens met Duane kwam
En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed

Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef WupWup het volgende:
Vlindur, je hebt PM
Octopussy welkom bij de ischiasclub![]()
Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.
Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |