Jeetje Vlindur, ik zou daar ook wel een tikkie nerveus van worden hoor!

Ymme is flieft...
Sorbootje, gefeliciteerd met je 30e verjaardag!

Is ook een mijlpaal, zijn we hier gek op toch?

Troel heeft lekker geslapen, Stiemie ook! Jullie geven het goede voorbeeld dames

Karin wat gaat het ook snel bij jou!

Jeetje! En wat lastig wat betreft de naam...
_Bar_, hoe is het met jou vandaag?
Martine telfoutje

Kers wat fijn dat je zo'n goede dag hebt joh!

Je hebt staan wokken...? Ben je kokkin?

Ik was dus bij de gyn, even een snelle echo gehad. Ukje ligt al heel diep in mijn bekken, dat schijnt heel goed te zijn (Eik niet gevraagd wrom

). Omdat ik veel last heb van mijn buik (en bekken etc) moet ik rust houden, rust houden en nog eens veel rust houden van de gyn.
Bloeddruk was goed, 120/80, dus dat is weer mooi meegenomen

Overigens moest Juup© me bij de voordeuren van het zkhs ophalen met de auto want door al het geduw en gepor van de gyn kon ik gewoon niet meer lopen van de pijn

Oh ja, er is nog niets verweekt ofzo, de bmm is nog steeds lang zei hij.

Volgende week weer terug

En ik heb zoooown lieve gyn hé, omdat ik toch wel opzie tegen de bevalling zei hij dat ik als ik het niet vertrouwe of als ik pijn heb, ik gewoon naar het ziekenhuis mag komen. Dit geldt ook voor als ik in paniek zou zijn...zo lief dat hij dat zegt (en zo geruststellend ook). Ik hoef ook niet te wachten op 4-6cm ontsluiting van hem, terwijl dit van de vlos meestal wel moet. Geeft echt een beetje rust dit te weten!

Mocht ik 'voor niks' gaan, is dat ook helemaal niet erg volgens hem. Beter een keer teveel dan te weinig!
Echt een heul fijne vent