abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71267905
Tessie, ik heb niets anders gedaan dan normaal, ik weet niet wat het is, het zal ook wel een beetje aan de termijn liggen nu denk ik. Met ruim 36 weken is het uberhaupt natuurlijk al niet raar om vocht vast te houden.

Ik mag woensdag weer bij de vk op audientie free, zal het daar wel voorleggen maar tot nu toe is het nooit wat boeiends geweest, gewoon pech. Heb andere symptomen meegekregen die ik in de gaten moet houden maar zolang ik daar geen last van heb is er niets aan de hand. De vk kan, hoe graag ze het ook zou willen, niets voor me doen verder, t enige wat nu helpt is bevallen joepie
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:14:50 #102
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71268078
Arme huupske
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71268150
Ach, komt allemaal goed, ik ga gewoon binnen nu en een week of 5 bevallen omg omg omg omg en dan is t vast zo over

Hoest met jouw bekken enzo Rocks? Red je t allemaal nog een beetje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:18:35 #104
190853 RockabeIIa
pi_71268234
Ja... Soms heb ik letterlijk een duwtje in de rug nodig
Ik ga gauw slapen! Morgen is het vast weer allemaal goed!
pi_71268270
Ahw
slaap lekker!

Ik ga t bad vol laten lopen en daarna ook lekker doezelen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71268308
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef huuphuup het volgende:
Ach, komt allemaal goed, ik ga gewoon binnen nu en een week of 5 bevallen omg omg omg omg en dan is t vast zo over
Dan lekker 3 dagen plassen, zweten en BV geven en je bent weer helemaal strak
pi_71268340
Ik heb net TARA heerlijk laten schrikken.
- Zaterdag 10 weken he?
- Ja
- Das een kwart
- !!!!

Te leuk!
pi_71269520
Ymme een goede echo!

Meimeltje een jongen

Twinkly trouwt! En Asy 3 weken later! Leuk dames!!!

Poppedein ben je nu lekker ontspannen?
Ik bedacht me net dat wij heul goed een datumtweeling zouden kunnen krijgen

Amaranta bij de tandarts geweest...

Mijsje is zoals altijd weer heul lief
Ik heb nog geen foto van dat armbandje gemaakt, maar volgens Juup© maakt Amaranta ook van die armbandjes

Hupie hupie tis wat met jouw pootjes hé Schiet allemaal niet op

Tsss Freecell

De fysio snapt er maar niks van dat mijn klachten aan heupen/SI-gewrichten/bekken maar niet minder worden Klinkt ook lekker positief
Anyway, morgen weer naar de gyn, ben benieuwd of ik nog even naar mijn Ukje kijken mag
#geen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 04:47:14 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71274601
Grrrrr, ben doodmoe, heb nog zelfs geen minuutje geslapen en barst van de hoofdpijn Rond 2 uur al 2 paracetamols op maar die doen niet zoveel. Als ik nou al mijn baby had gehad dan had ik nu tenminste wat te doen gehad, nu is het vooral de klok vooruit kijken (die ik 3dubbel zie, scheel van de koppijn ) en wachten tot de nacht voorbij is zodat ik me door de laatste werkdag heen kan slepen. Blegh, ben nog misselijk aan het worden ook
IK WIL SLAPEN!!!!!!!!!!!!!!!!
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 24 juli 2009 @ 05:46:26 #110
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71274747
Ahw Kers toch
hopelijk lig je inmiddels lekker te knorren arme meid...

Duchess wat rot dat je klachten niet echt verminderen. Is het wel stabiel gebleven? Ik heb ook het idee dat die homeopathische vochtmeuk die ik slik geen klap verschil maakt maar wellicht was het zonder dat spul wel allemaal veel erger geworden, dat kan natuurlijk ook nog. Hoe dan ook hoop k voor je dat het snel verbetert

En verder, goeiemorgen allemaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 05:50:18 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71274755
Oeh en ik zie net dat ik weer een eigen gemaakte mijlpaal heb vandaag! nog maar 25 dagen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 06:48:41 #112
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71274864
Jeuj Huup en voor Kers en Duchess.

Zou je niet toch eens overwegen om naar die wat was het ook alweer, acupuncturist ofzo... of wacht nee, reflexoloog te gaan mevrouw Vochtpootje?
Dan maar een paar dagen extra plassen zou ik er zelf wel voor over hebben hoor. Pien in de peutjes is ook niet fijn toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 07:37:27 #113
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71275019
Mja misschien wel een goed idee ja. K moet er toch maar aan geloven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 07:41:40 #114
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71275031
Braaf Huupkes :p
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71275042
Goedesmorgens.

Hubbie werd afgelopen nacht opgegeten door de muggen, dus hield mij voor de verandering eens wakker. Hij heeft zo'n vies stinkend anti muggen spraytje met een hele zware geur en een hoop gemep naast me, waardoor we pas rond half vijf sliepen. Toen waren de muggen pas voldaan.
Die beesten lusten mij niet meer ofzo.
Verder behalve een hormonale jankbui, omdat m'n cracker met jam van m'n bord op bed viel en wat gespuug vanwege zware citroengeur een rustige nacht gehad.
Al ga ik zo toch maar effe bijslapen denk.

Huup erg last van vocht weer. Bah daar komt echt geen eind aan.

Meimeltje 2 boys. En een goede echo. Proficiat.

BJ lekker vakantie geboekt. Heerlijk. Volgend jaar gaan wij ook weer lekker weg. Ik kijk daar nu al naar uit.

Sorry als ik iemand vergeten ben,maarre m'n ogen zitten nog een beetje dicht. (Psst dikke gezwollen plofkop enzo)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 07:48:46 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71275074
Oe, ik zag een mooie echo van meimels 2e zoontje voorbij komen!
En ymme had ook een goede echo!
Huupsje met al dat vocht...
En kersjes en urla met een beroerde nachtrust...
pi_71275477
Ik heb niet echt bijgelezen... maar zag wel 2 mooie echo's voorbij komen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:39:05 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71275511
is Nijna nog nie wakker?
hoop voor haar dat ze lekker uitgeslapen heeft dan
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:40:06 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71275528
Zo op de vroege ochtend uit het hoofd even rageren
kersjes, wat lief van devin dat hij de baby centjes geeft!
wel balen van je nahct nu...

asy en twinkly gezellig trouwen!
Toch wel zwak dat jullie niet in wit trouwen, hoor

ymme, fijn dat de echo weer goed was! Hadden ze trouwens nog gezegd waarom je afspraak nar voren was gechoven? en alvast veel plezier op vakantie!

incantrix, heel veel sterkte met je bos uien / wattenhoofd! is erg naar! en het ergste is dat je er na de bevalling niet meteen vanaf bent...

meimeltje een jongetje, wat leuk! dat was idd erg duidelijik

Huup, wat ontzettend balen dat je weer zo veel meer last hebt van je vocht Al vind ik je wel erg stoer dat je het nu pas beu bent!

duchess, irritant dat de fysio geen permanente verlichting kan geven... (maar het wordt wel steeds gezelliger bij de fysio en ik kan altijd mn roddelblaadjes bijlezen, want na de massage gooit hij altijd nog ff een warmtepakking er tegenaan. vorige keer bijgelezen over glamourous bevallen en een dame die serieus glitters op dr onderkant had gedaan, speciaal voor de verloskundige! )

freecell, wat grappig dat deze zwangerschap zo vergelijkbaar is met je vorige zijn er ok echt verschillen? anders dan dat je nu sneller/eerder lijkt te groeien?

zal ik me maar ees gaan douchen? anders kom ik nog te laat op mn afspraak
tsja, als ik minder moet gaan werken, neem ik het er ook wel even van, hoor

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71275708
Och de niet-slapers Balen zeg...

Van geen slaap wordt je dag ook vervelend dat is zo beroerd. Als het nu alleen die acht was...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:52:50 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_71275738
Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen aangezien Ruben eindelijk weer goed sliep

Zo goed dat ik zelfs niet tussendoor wakker ben geworden om naar het toilet te moeten, waardoor ik vanochtend moest rennen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71275740
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:40 schreef DaviniaHR het volgende:

freecell, wat grappig dat deze zwangerschap zo vergelijkbaar is met je vorige zijn er ok echt verschillen? anders dan dat je nu sneller/eerder lijkt te groeien?

zal ik me maar ees gaan douchen? anders kom ik nog te laat op mn afspraak
tsja, als ik minder moet gaan werken, neem ik het er ook wel even van, hoor

Succes met rustig aan doen, is toch heerlijk zo?

Uhm, mijn haar heeft nog slag Geen krul meer, maar het is ook niet zo idioot stijl. Verder ben ik iets meer moe maar ook veel minder misselijk (nu een keer of 7 boven de WC gehangen, bij L. hing ik er minimaal elke avond.

En ik heb meer honger

Maar verder lijkt het inderdaad best op elkaar. Alleen voel ik me nu zoals ik me bij L. voelde toen ik minstens een maand verder was
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:54:18 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71275763
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb net TARA heerlijk laten schrikken.
- Zaterdag 10 weken he?
- Ja
- Das een kwart
- !!!!

Te leuk!
Dat zei ik gisteren ook tegen
Zo van: realiseer je je dat we nu op een kwart van de zwangerschap zitten?
pi_71275777
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:52 schreef Troel het volgende:
Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen aangezien Ruben eindelijk weer goed sliep

Zo goed dat ik zelfs niet tussendoor wakker ben geworden om naar het toilet te moeten, waardoor ik vanochtend moest rennen
Ow yay Dat is echt lekker! Slaapt hij niet goed meer dan tegenwoordig?
L. houdt er rekening mee geloof ik Die slaapt al een week een uur langer 's morgens
pi_71275786
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat zei ik gisteren ook tegen
Zo van: realiseer je je dat we nu op een kwart van de zwangerschap zitten?
Niet helemaal bewust natuurlijk, want de eerste weken wist je niet Dus gevoelsmatig duren alle volgende kwarten langer
pi_71275805
voor alle slechte slapers en hopelijk kunnen jullie een beetje bijtanken vandaag!
Meimeltje nog een kereltje erbij
Ymme, een goede echo!!!
Voor Huups pootjes, DuchessXs rug, en natuurlijk voor iedereen die het effe nodig heeft (omdat er crackers omvallen, bv).

Hier lekker rustig studiedagje thuis , maar zo eerst langs de gemeente bouwtekeningen kopieren zodat we eindelijk de dakkapel kunnen bestellen, zodat er wellicht in november al ( ) een kinderkamertje gefixt kan worden
Oh well, fijne dag allemaal!
pi_71275808
Miss Sly en fokschaap gefeliciteerd met jullie mooie dochter!!!

LLM succes, hopenlijk veel mooie babies als we terug komen van vakantie. We gaan maar een weekje dus ff door puffen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:00:25 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71275850
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Niet helemaal bewust natuurlijk, want de eerste weken wist je niet Dus gevoelsmatig duren alle volgende kwarten langer
Sst
En iedereen zegt dat het sneller voorbij is dan je denkt dus...
pi_71276058
Davinia ik heb vannacht nog aan je gedacht, vandaar nog even een dikke

Kers en Huup alweer zo vroeg wakker, arme meiden

Freecell die zo misselijk is...

Ik wens iedereen een goede, fijne, misselijkheids-, vochtloze dag toe

wat een ge- op de vroege morgen door mij zeg

Ik ga zo naar de gyn, ben benieuwd, ik zal vast wel weer goedgekeurd worden denk ik
Hoop mijn meisje nog even te kunnen zien...
#geen
pi_71276108
Huup als het pijn gaat doen wordt het inderdaad tijd die dinges eens te bellen.. Dus wel doen he! En niet alleen maar zeggen dat je t misschien maar eens moet doen En gefeliciteerd met je nogmaar 25 dagen mijlpaal

Ymme wat fijn dat de echo weer goed was en dat je dit keer wel een fotootje gekregen hebt! Hele fijne vakantie ook!

Meimeltje een jongetje erbij Gefeliciteerd

Duchess succes bij de gyn vandaag, hopelijk mag je even spieken En wat naar dat de pijn niet minder wordt

Kersjes ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen.. Heel veel succes met jezelf de laatste werkdag doorslepen en daarna lekker verlof!

Urla ook al zo'n slapeloze nacht gehad..

Davinia lekker rustig aan doen hoor Groot gelijk!

Troel gelukkig wel weer een keer goed geslapen

Lijnloos studeerze!

Asy ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar JEES zeg, ik vind het echt HEEL lang duren en heb nog geen moment het gevoel gehad dat het snel ging!
pi_71276166
Ik ben heul niet zo misselijk Nuja, ik ben wel misselijk, maar niet dramatisch
pi_71276235
klaagpost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbil met uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?

Verder ben ik nog steeds superblij dat ik een kindje krijg
pi_71276326
Meld, alles rustig hier hoor!

Kers .

Huup, nog 25 dagen .

Urla, gezellig zo'n lief op muggenjacht. Lekker dat ze jou niet meer lusten, mij vreten ze gewoon net z hard op als wanneer ik niet zwanger ben. Trusten.

Huup, ik mocht tot half 8 !!!!! uitslapen

Anitra, misschien moeten jullie gewoon 2 weken op vakantie gaan, geeft ons wat meer baar-tijd hahaha fijne vakantie!.

Duch, gluur ze!

Octo, misschien toch even naar de HA voor die pijn in je rechterbil. Wie weet kan de fysio je met wat oefeningen weer wat minder pijn geven... En dan kan je gelijk ff aankaarten dat je baas wil dat je langs kwam omdat je zo moe e.d. bent (duh, je bent zwanger... ).
Fake it till you make it...
pi_71276367
Octopussy
Huisarts lijkt mij ook niet nodig, zijn zo te lezen de "normale" kwaaltjes... gewoon rustig aan doen en proberen nog een beetje te slapen. Sterkte

Al weet ik het niet met die pijn in je bil, fysio een idee?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:30:39 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71276370
Duchess succes bij de gyn!

Octo wat vervelend dat je je zo rot voelt. Logisch dat je baas baalt, vanuit een baas-perspectief zeg maar. Maar aan de andere kant, je bent zwanger, kom op, je bent niet chronisch ziek (okay 9-maanden-chronisch dan ) en ik betwijfel of je huisarts zoveel voor je kan betekenen. Het klinken namelijk gewoon als normale zwangerschapsklachten.
Probeer veel ijzer binnen te krijgen, zet een fles roosvicee ferro op je bureau ofzo, slik floradix tabletjes, volkoren bammetjes met appelstroop mee naar het werk, hopelijk geeft dat net dat kleine beetje extra energie. En voor het misselijk, probeer je maag een klein beetje gevuld te houden, crackertje ofzo moet voldoende zijn, als er maar een klein bodempje in zit. En duizelig, misschien een dropje of iets zoutigs nemen om de bloeddruk een boost te geven?
En als je baas echt moeilijk doet, probeer hem ervan te verzekeren dat het standaard klachten zijn voor het eerste trimester en dat het met een week of wat vanzelf weer verdwijnt meestal.

Sterkte
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71276408
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef octopussy het volgende:
klaagpost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbil met uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?

Je spoiler klinkt gewoon als 'zwanger' niet als iets bijzonders

Bil en beenpijn klinkt wel bekend ja. Even in de gaten houden en als het erger wordt mee heengaan. Bij L. had ik dit en toen bleek het zwangerschapsischias te zijn. En daar valt best wat aan te doen (chiropractor!)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:32:52 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71276415
Nijna! Half 8 maar liefst toe maar!

hier heeft mn lief net vakkundig samen met zn dochter mijn linker-ribben verbouwd
"oh voel dan, als ik hier druk dan schopt ze terug!"
ja dat voel ik schat haha maar wel zo ontzettend schattig ze waren echt een soort van aan het spelen samen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:37:32 #138
18860 sindell
Seriously
pi_71276498
Pijn met uitstraling naar het been klinkt als een zenuw die even een beetje bekneld zit. Vaak helpt bewegen wel goed. Misschien zwemmen ofzo?.... (ik weet niet hoeveel je normaal sport)

En moe zijn met duizeligheid en misselijkheid hoort er allemaal bij helaas...

Kan iemand me vertellen of paardrijden nou wel of niet meer okay is? Ik heb gewoon doorgereden tot nu toe en heb er geen last van gehad verder. Volgens mij mag het lichamelijk gezien gewoon. (ook al is het misschien niet handig vanwege de risico's maar ik ben geen beginner meer ofzo)...
Mijn schoonmoeder vind dat ik maar moet stoppen
pi_71276665
Paardrijden is wel één van de sporten die afgeraden worden als je zwanger bent.
pi_71276677
Bedankt voor jullie adviezen Ik vind het eigenlijk ook geen goede reden om naar de HA te gaan.

Huuphuup, wat extra ijzer is inderdaad geen slecht idee. Het komt nu net bij me op dat ik misschien toch wel weer aan de lage kant zit met mijn vitamine B12. Vanavond maar weer eens een prikje zetten. Misschien dat je meer B12 nodig hebt bij een zw.schap ofzo.

Freecell, ik houd mijn bil/been in de gaten. Ischias klinkt aannemelijk.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:49:55 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71276754
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef octopussy het volgende:
klaagpost
SPOILER

misschien anders in overleg met je baas halve dagen werken (en 's middags slapen). Dat helpt hier wel.
Baas blij, VK blij en ik blij
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:51:21 #142
190853 RockabeIIa
pi_71276787
Smogs ik heb net bloed geprikt. Lijkt wel hoe vaker je het doet hoe minder erg het is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:54:34 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71276857
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs ik heb net bloed geprikt. Lijkt wel hoe vaker je het doet hoe minder erg het is
Vindt je dat erg dan?
ik vind alleen het wachten altijd erg...
pi_71276885
Per keer minder erg? Dan zou het mn hobby moeten zijn inmiddels Maar ik vind het nog steeds doodeng Maar dat zal wel aan mij liggen dus
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:58:08 #145
18860 sindell
Seriously
pi_71276941
Mja sommige mensen hebben meer last van naalden dan anderen. Maar ik ben normaalgesproken bloeddonor, dus geef er niet veel om.
Het is trouwens ook maar net wie het doet. De laatste keer voelde ik het niet eens en zo hoort het dan ook.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:59:23 #146
190853 RockabeIIa
pi_71276967
Goh wat een hoop dames die niet helemaal lekker in hun vel zitten opeens... sterkte allemaal!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:00:29 #147
190853 RockabeIIa
pi_71276992
Neuh mij boeit het niet zo, naalden enzo. Maar ergens is er toch altijd een klein beetje gezonde spanning.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:00:42 #148
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71276997
Waar heb je voor geprikt rocka?

Ik geef niet zoveel om bloedprikken of naalden maar kan me wel voorstellen dat mensen het naar vinden. Wat ik wel muf vind zijn haastige prikdames die die naald erin stompen en dr uit jassen alsof ze een dagquotum moeten halen ofzo heb k laatst nog een heule mooie grote blauwe plek aan overgehouden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71277132
Goedemorgen dikzakjes!

Davinia: het klinkt alsof je er echt even doorheen zit. Moeilijk he, als het tussen je oren allemaal nog wel wil, maar je lijf heeft er gewoon geen trek meer in. Da's echt een knop die heel moeilijk om te zetten is. Dikke !

Twinkly en Asyniur: Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Voelt toch wel heel speciaal hè?!

Icantrix, erg he, hoe je concentratie soms helemaal zoek is. Sommige dingen kunnen je ook gewoon totaal niet meer boeien. Dat heb ik althans, dat ik bij heel veel dingen denk: "lekker belangrijk, ik ben zwanger, da's veel belangrijker"

Meimeltje, hoera voor je jongentje!!

En Ymme, hoera voor jouw goede echo!

Freecell, handig toch, als je haargroei stopt op je benen. Heeft je lichaam mooi bekeken, want scheren wordt steeds moeilijker.

Huup, die beentjes van jou.....

Kersjes, hoe is het nu met je hoofdpijn? Akelig hoor!!

Urla, sterkte met je plofkop!

Duchess, wat ben je een klefbekje met al die -en die je uitdeelt

Octo, balen dat je baas zo weinig begrip heeft. Wel begrijpelijk dat hij het niet fijn vindt, maar 't hoort er toch echt bij...

Sindell, paardrijden is wel risicovol!

Gisteren ben ik dertig geworden. Voelde heel speciaal. Dé leeftijd waarop ik moeder word. Was erg gezellig, maar wel wat te laat geworden. Daardoor wel als een roosje geslapen... da's ook wel lekker! Nu nog één dagje werken en dan drie weken vrij. Heb me alleen een beetje vergist. Ik was er van overtuigd dat ik na mijn vakantie nog maar drie weken hoefde te werken tot mijn verlof, maar ik zag net dat het vier weken is . Dat valt me op de één of andere manier zó tegen!

Nou fijne dag weer allemaal!
pi_71277194
Huup de laatste keer dat ik bloed moest prikken heeft de prikmevrouw me uitgelegd dat je alleen een blauwe plek kunt krijgen van niet goed en lang genoeg het bloedvat dichtduwen na het prikken, dus als ze haast hebben zou het moeten helpen zelf nog een tijd dicht te blijven duwen..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:11:23 #151
190853 RockabeIIa
pi_71277266
Weet ik veel waar ik net voor geprikt heb
o.a. glucose. Blijkbaar rond wk 30 normaal. Maandag krijg ik die anti-rhesus prik.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:13:52 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71277336
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef Chan het volgende:
Huup de laatste keer dat ik bloed moest prikken heeft de prikmevrouw me uitgelegd dat je alleen een blauwe plek kunt krijgen van niet goed en lang genoeg het bloedvat dichtduwen na het prikken, dus als ze haast hebben zou het moeten helpen zelf nog een tijd dicht te blijven duwen..
ja dat had ik ook begrepen later handig altijd dat je bij dat soort dingen altijd achteraf achter de tips komt

maar ze trok de naald er ook hardhandig en scheef uit. zeg maar schuin naar rechts toe in plaats van eerst gewoon recht in zn achteruit dat deed direct al flink zeer, de blauwe plek kwam pas de volgende dag.
Ze gaf me alleen een watje mee en riep gelijk "volgende". Wist ik veel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:14:33 #153
190853 RockabeIIa
pi_71277354
Chan, als ze door je ader heen prikken wordt het ook zwart/blauw

sorbo van harte met je 30e!
pi_71277355
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Neuh mij boeit het niet zo, naalden enzo. Maar ergens is er toch altijd een klein beetje gezonde spanning.
same here, maar ik vind soms de nasleep wel irritant als iemand het overduidelijk heeft verprutst. Paar weken terug ook een aantal buisjes vanwege de zws. moeten inleveren, heb ik verdorie 4 dagen later op mijn trouwdag met en blauwe arm rond moeten lopen

octo, wat stom van je baas zeg! Het klinkt inderdaad puur als zws-verschijnselen... Is het een man, die baas van jou?!
die van mij is gelukkig net een jaar geleden papa geworden en zijn vriendin was heel ziek dus hij vind het echt allemaal best en snapt eigenlijk niet waarom ik nog niets heb gehad of gemeld...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:15:03 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71277374
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet ik veel waar ik net voor geprikt heb
o.a. glucose. Blijkbaar rond wk 30 normaal. Maandag krijg ik die anti-rhesus prik.
ooooh okay, die prik! Ik dacht dat je al verder was dan 30 weken joh vandaar
in mijn hoofd was je 32 of 33 weken ofzo. Geen idee hoe k daar dan weer bij kom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:16:03 #156
190853 RockabeIIa
pi_71277402
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ooooh okay, die prik! Ik dacht dat je al verder was dan 30 weken joh vandaar
in mijn hoofd was je 32 of 33 weken ofzo. Geen idee hoe k daar dan weer bij kom
je vindt me dik hè?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:17:44 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71277450
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

je vindt me dik hè?
hahaha

muppet tulaknie!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71277503
Sorbootje, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren 30 is een hele mooie leeftijd om moeder te worden, vind ik

Even iets rechtzetten: mijn baas is zeker wel begripvol! Het is eerder uit bezorgdheid dat hij wil dat ik naar de HA ga. Ik werk bij een IT bedrijf, met relatief weinig vrouwen. Zwangerschappen zijn niet echt aan de orde van de dag, dus ik snap best dat hij niet veel ervaring heeft met dergelijke klachten.
pi_71277506
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha

muppet tulaknie!
Vind ik wel. Ik vind jullie allemaal zo lekker dik!
pi_71277528
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren 30 is een hele mooie leeftijd om moeder te worden, vind ik

Even iets rechtzetten: mijn baas is zeker wel begripvol! Het is eerder uit bezorgdheid dat hij wil dat ik naar de HA ga. Ik werk bij een IT bedrijf, met relatief weinig vrouwen. Zwangerschappen zijn niet echt aan de orde van de dag, dus ik snap best dat hij niet veel ervaring heeft met dergelijke klachten.
Ah ok, dat maakt 't wel anders... Sorry dat ik zomaar aannam dat t een hork was
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:22:12 #161
190853 RockabeIIa
pi_71277574
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Vind ik wel. Ik vind jullie allemaal zo lekker dik!
nou zeg, ik vind jou ook heel dik! Zo!

pi_71277654
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

nou zeg, ik vind jou ook heel dik! Zo!

Ben ik ook!

pi_71278069
Hm, Jammer Huuip, dat je niet weet waaraan het ligt. Hopelijk kan die therapeut je helpen idd. Als je een afspraak maakt tenminste.

Lief he, als ie met je meisje speelt. N. kan dat ook zo leuk. "Oooh," roept ie dan: "dat was een harde! Voelde je dat?!"

Urla, hier ook zo'n muggenjager! Pff! Doe een oordopje in en lamelekkerslape.

Wat een mooie echo, Meimel! Beetje zelfde snoetje als ons meisje. Gefeliciteerd met je zoon!
pi_71278504
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef octopussy het volgende:
Ah zo... nee, dan is het inderdaad geen eikel... eigenlijk best wel een goed zak (*neemt woorden weer terug*)
pi_71278541
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen dikzakjes!
-knip-

Gisteren ben ik dertig geworden. Voelde heel speciaal. Dé leeftijd waarop ik moeder word. Was erg gezellig, maar wel wat te laat geworden. Daardoor wel als een roosje geslapen... da's ook wel lekker! Nu nog één dagje werken en dan drie weken vrij. Heb me alleen een beetje vergist. Ik was er van overtuigd dat ik na mijn vakantie nog maar drie weken hoefde te werken tot mijn verlof, maar ik zag net dat het vier weken is . Dat valt me op de één of andere manier zó tegen!
Van harte!! En het is ook een hele mooie leeftijd om babietjes te krijgen
pi_71278679
Mijn vriend ook al gister:
"nog maar 9 weken he?"
"uh ja, en voor hetzelfde geld is het er met 7 weken"

Er moet nog zoveel gebeuren, ik word er met de dag rustelozer van.
Wil met de muur beginnen te schilderen maar durf niet , ben bang dat ik het verkloot
Ik begin maar met het gras denk ik, daar kan niet zoveel mis mee gaan.

Sorbo, gefeli met je 30e!

Pff Huup, die pootjes van jou worden er niet dunner op he, je klinkt er altijd zo nuchter onder, maar het zal vast heel vervelend zijn...sterkte!

Ik word gek van mijn nieuwe slaapritme, ik slaap van 1-6, en daarna niet weer.
Niet gek dan, dat je overdag moe bent. Maar ik zou ook niet weten wat ik eraan zou moeten doen.

Rocka, blijkbaar zijn de standaarden overal weer anders. Ik moest met 30 weken een hbprikje, en meer niet. Van de week trouwens nog hb laten prikken bij de huisarts, omdat ik me zo belabberd voelde, maar het was ineens 7,7! Binnen een week van 6.5 naar 7.7...volgens die mevrouw kon dat helemaal niet, en moest ik maandag maar weer laten prikken bij de gyn. Als het verschil weer groot was moest ik maar weer bellen, dan was hun apparaat misschien wel niet meer goed. (en anders die in het zkh)

Zo maar es boodschappen doen, eerst Meike even bij mijn ouders droppen, scheelt alweer een paar rellen in de winkel.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71278702
voor de grote 3 van Sorbo!

Octopussy, wat lief dat je baas zo bezorgd is...
pi_71278755
Sorbootje nog van harte met je verjaardag

Er werd hier net gevraagd, hoe lang moet je nog tot je verlof... ik zeg nog 4 weken. Dus zij zegt ow dus laatste dag 21 aug. Ik nee das pas de 28ste...... dus nog ik moet nog 5 weken tot mn verlof
pi_71278817
Ik ben gewoon zwanger
Er leeft al een echt kindje in mij.
Haar of zijn, hartje klopt mooi. En het groeit in mijn buik

Ben gewoon zo happy naar gisteren.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:06:21 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_71278861
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef ymme het volgende:
Ik ben gewoon zwanger
Er leeft al een echt kindje in mij.
Haar of zijn, hartje klopt mooi. En het groeit in mijn buik

Ben gewoon zo happy naar gisteren.
Groot gelijk! Heb je al een scan kunnen maken van de echo? Wij zijn altijd in voor echofoto's
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71278915
Oeh Martine, da's balen zeg...

Hihi Ymme, en terecht hoor! Daar mag je best een tijdje van stuiteren En inderdaad, doe es foto posten
pi_71278931
Oh en WHAAAAAAAAAAAAAAAh help!
We worden het niet eens over de meisjesnaam.
De jongensnaam staat al heel lang vast....zou het dan toch een jongen zijn?
Zou wel een heel probleem schelen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71279001
Ymme, wat fijn meid! (fotootje )

Karin hebben jullie allebei een naam? Kunnen die namen niet allebei samen? (dan krijgt het kindje twee namen met een van de twee als roepnaam?)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:12:33 #174
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279056
Sorbo nog gefeliciteerd!!

Karin dat zijn vervelende dingen, er wordt wel gezegd toch dat de naam waar je het eerst uit bent dat dat het geslacht van je kindje is? Dus als je als eerst een jongensnaam hebt dan wordt t een ventje ofzo.
Ik denk dat dat net zo waar is als dat wanneer je een puntige buik hebt of pukkeltjes ofzo dat je dan t ene of t andere geslacht krijgt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279089
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Groot gelijk! Heb je al een scan kunnen maken van de echo? Wij zijn altijd in voor echofoto's
De scan functie van de printer wil het niet doen.
Maar ik zal proberen er een mooie foto van te maken.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:17:00 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_71279192
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
Sorbo nog gefeliciteerd!!

Karin dat zijn vervelende dingen, er wordt wel gezegd toch dat de naam waar je het eerst uit bent dat dat het geslacht van je kindje is? Dus als je als eerst een jongensnaam hebt dan wordt t een ventje ofzo.
Ik denk dat dat net zo waar is als dat wanneer je een puntige buik hebt of pukkeltjes ofzo dat je dan t ene of t andere geslacht krijgt
Nopes, dat maakt niet uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:21:23 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279324
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Nopes, dat maakt niet uit
ja dat zeg ik net zoveel waarde aan hechten als aan alle andere bakerpraatjes

zo alle kleertjes en dingen zijn gewassen en gestreken das ook de laatste keer dat k dat doe zeg dat strijken . Kan ik nu mooi weer verder met ehm... helemaal niets doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279401
Meimeltje krijgt er een zoon bij, gefeliciteerd! en join de kereltjes club van nov/dec haha

Ymme, wat fijn een goede echo, kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent!

Karin, hopelijk komen jullie er gauw uit, kan inderdaad nog best lastig zijn iets te vinden wat je echt allebei heel erg leuk vindt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71279412
Goede echo's van meimeltje en ymme, jeuj Mooie plaatjes ook hihi bekend ziekenhuis

Kersjes bijna verlof, heerlijk! Jammer dat je dan zo'n rotnacht ervoor hebt

Huupefantje toch, wat doe je nou... dan maar bevallen hè?

Octopussy

Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehad Waarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" ( ) en vervolgens met Duane kwam En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed

En verder, *meldt*. Urla... ik denk dat vandaag niet meer gaat lukken. dan maar allebei morgen he?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:27:08 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71279517
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef sindell het volgende:
Kan iemand me vertellen of paardrijden nou wel of niet meer okay is? Ik heb gewoon doorgereden tot nu toe en heb er geen last van gehad verder. Volgens mij mag het lichamelijk gezien gewoon. (ook al is het misschien niet handig vanwege de risico's maar ik ben geen beginner meer ofzo)...
Mijn schoonmoeder vind dat ik maar moet stoppen
Sindell ik heb bij mijn eerste zwangerschap paardgereden tot ik zo'n 4,5 maanden zwanger was. Toen paste mijn broek ook niet meer met een elastiekje dicht en het ging me te ver om een paardrijpositiebroek te kopen Bij deze tweede zwangerschap ben ik met 8 weken al gestopt. Mijn broek zat al veel eerder erg strak en ik zat gewoon niet lekker ontspannen meer. Was veel te bang dat er iets zou gebeuren.

Overigens ben ik vorige keer een maand of 4 na de bevalling weer begonnen met rijden. Hoop dat dat nu weer kan!

Zo nu eerst weer verder bijlezen!
pi_71279706
bedankt voor de lieve felicitaties!

hoi Innepin! nog niet gebaard? Schiet es op man!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:32:57 #182
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71279719
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zeg Hopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!

Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:36:50 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71279860
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zeg Hopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!

Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.
dat op auto-piloot plassen lukt mij ook wel wel een beetje oppassen op de trap
het is hier meer echt het inslapen/doorslapen/vroeg wakker worden.

Maar weet je wat het stomme is en wat ik zo wonderlijk vind eigk, ik functioneer prima nee echt! ik dacht altijd dat ik keiveel slaap nodig had, maar zelfs met 4 uurtjes slaap en een ijzergehalte waar je niet echt over naar huis hoeft te schrijven kom ik prima de dag door zonder me extreem gaar of beroerd te voelen

ik hoop natuurlijk dat dit uiteindelijk voor iedereen geldt maar dat zal wel niet, maar ik vind het toch wel zoiets raars van je lichaam, hoe je lijf dat regelt enzo. Fascinerend.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71279920
Goeiemorgen, wat gaan jullie snel!

Ymme, wat fijn dat je echo goed was!
En Meimeltje, nog een jongetje!

Hele verhalen en ervaringen weer, zoveel gemist dat ik 2 topics achterloop!
We hebben vakantie, dus ik ben nu niet zo actief meer.. Komt omdat we nu meer buitenhuis dan binnen zijn.

Er mankeert iets aan mijn bloed. Ik ben 0-negatief en mijn bloed heeft nu slechte antistoffen waardoor ik nu regelmatig naar het ziekenhuis moet om te prikken. Zelfs mn vriend hebben ze geprikt. Gister beide 5 buizen bloed En het stomste is dat ze niet kunnen uitleggen wat de consequenties zijn als de waardes te hoog worden. Maar ik moet vooral niet ongerust worden. Het is iets met irreguliere stoffen en dat kan ik altijd al hebben gehad of tijdens de zwangerschap hebben aangemaakt. Dat wordt dus nu ook uitgezocht. Ik zal volgende week wel weer worden gebeld met de uitslag denk ik (Hoop ik!)
En nu ben ik uiteraard toch wel bang dat er straks iets met het kindje mis is ofzo.. Is er iemand die er ervaring mee heeft of iets in die buurt? Kan die me dan PM'men? (ik ga zo weer weg, dus lees het misschien niet allemaal)

Verder doet de baby het nog wel. We hebben dinsdag het hartje weer horen kloppen

Liefs van mij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:02:09 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71280672
Vlindur wat rot dat het zo'n gedoe blijkt allemaal wel fijn dat alles goed is met je beebje, en ook dat het in de gaten wordt gehouden.

Ik weet enkel van mn eigen mams dat ze o-neg. heeft, en ik heb a-pos. en dat gaat niet zo lekker samen, krijg je gele babies van Maar of het echt kwaad kan en wat voor kwaad zou ik echt niet weten verder, bij mij in elk geval niets, tijdje onder zo'n fijne blauwe lamp gelegen. Kun je niet anders gewoon je vk bellen met die vraag? Lijkt me niet meer dan logisch dat je gewoon wilt weten hoe en wat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71280784
De VK weet dus niet wat de consequenties zijn Dat weet alleen een gynaecoloog.. Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71280876
Jeetje vlindur... ik zou het ook niet weten, in ieder geval
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:09:46 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71280887
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
De VK weet dus niet wat de consequenties zijn Dat weet alleen een gynaecoloog.. Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..
och meid toch komt vast goed joh, je staat in elk geval onder controle, ze nemen geen risico's.

Dan zal er vast idd pas iets te zeggen zijn over de risico's of consequenties als de bloeduitslagen binnen zijn als enkel de gyn daar iets over kan zeggen. Sterkte met afwachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:12:53 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71280979
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehad Waarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" ( ) en vervolgens met Duane kwam En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed

Sorry...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:15:27 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71281076
Vlindur, je kan volgens mij dan het beste en consult bij een gynaecoloog aanvragen. Ik zou het, ondanks alle controles etc., gewoon wel zelf willen weten. Wat het dan is en wat de evt. consequenties zouden kunnen zijn.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:15:46 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71281086
duchess, s nachts moet je slapen en niet aan mij denken, gekkie maar wel lief, thx!

octopussy, ik heb ook regelmatig kramp in beide billen. niet de grote spier, maar meer richting het bekken. ik kan me voorstellen dat dat iets met het rekken van de baarmoeder / banden te maken heeft. alles zit toch aan elkaar vast op de een of andere manier.
en idd, ik ben niet representatie in deze
wel balen dat je zo beroerd bent!

chan, hoe gaat het met jou vanochtend? rustiger na de echo?

sorbo, gefeli met je verjaadag!

ymme, ik jompel gewoon ff mee met je!

karin, wat vind je van "davinia" als meisjesnaam?

vlindur, wat een naar idee dat er iets niet goed is met je bloed. brrrr

nog een kwartiertje hier werken, dan lunch en dan weer thuis verder crashen op de bank.
heb ff aan baasmans gevraagd of hij er psychische problemen me had als ik verder thuis zou werken, en hij gaf aan dat hij er wel een beetje depri van zou worden, maar het zou wel gaan lukken
om daarna verder te gaan over dat mijn inzetbaarheid (ik werk op projectbasis, en vnl bij de klant in heel NL en alles moet uiteraard gister gedaan zijn, je snapt het wel) binnenkort wel minder zou worden... subtiel, mannen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71281296
Jeetje vlindur, wat een gedoe en onzekerheid! Kan me voorstellen dat dit zeker niet lekker aanvoelt. Misschien inderdaad een consult bij de gyn aanvragen om er meer van te weten te komen... als is het maar voor je eigen gemoedstoestand!
pi_71281408
@ Vlindur, wat ik ken uit de opleiding toen we het over antistoffen en zwangerschap hadden, had het met de rhesusfactor te maken.
Weet dus niet of dat hetgene is waar ze jou op onderzocht hebben dus pin me er absoluut niet op vast, ben natuurlijk geen dokter ofzo en wil daar geen verantwoording voor nemen hehe.
Komt op hetzelfde antwoord als van huup neer dus lees ik net terug
zie hier
Maar ja ieder ziekenhuis hanteert andere waarden en termen, anders misschien even kijken of je duidelijkheid kunt krijgen via de vk die dat ff nagaat bij de gyn ofzo?

Ik doe ff mee met iedereen die verrot slaapt, ppppfff ik voel me gewoon zo gesloopt 's ochtends, erg irritant maar ja.

@ Ymme en Meimel, gefeliciteerd met jullie goede echo's.

@ Davina, beetje aan het idee gewend om minder te gaan werken en heb je er wat door kunnen slapen?

@ Sorbootje, nog gefeliciteerd.

@ Kersjes, dat klinkt erg beroerd.
Wanneer moet je weer op controle?

Verder ben ik er w.s. vast een heleboel vergeten maar das niet bewust, dus voor iedereen een knuffel kusje kroel ofzoiets (pak maar welke je gebruiken wilt)

Owja, ik loop ook bij de manueel therapeut ivm mn si gewricht.
En ik begin ook vocht vast te houden in mn enkeltjes.......
Verder gaat alles trouwens goed hoorn en mag ik niet klagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door het-is-mij op 24-07-2009 12:32:54 ]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:33:14 #194
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71281645
Duane Wayne!!!
Jeugdsentiment

Sorbo, gefeliciteerd nog met je verjaardag

Vlindur, balen van de onzekerheid. Hopelijk houdt het verder niks vervelends in.

voor iedereen, ben zeer goedgemutst vandaag

Heb tussen 6 en 7 nog een beetje gedommeld, maar hoofdpijn is niet meer zo hevig.
Brownies waren heerlijk, straks lekker wokken met 3 collega's en nu nog vol zien te houden tot 17:30 uur.
Komt vast goed!
.... met gevoel voor drama....
pi_71281886
Jeetje Vlindur, ik zou daar ook wel een tikkie nerveus van worden hoor!

Ymme is flieft...

Sorbootje, gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Is ook een mijlpaal, zijn we hier gek op toch?

Troel heeft lekker geslapen, Stiemie ook! Jullie geven het goede voorbeeld dames

Karin wat gaat het ook snel bij jou! Jeetje! En wat lastig wat betreft de naam...

_Bar_, hoe is het met jou vandaag?

Martine telfoutje

Kers wat fijn dat je zo'n goede dag hebt joh! Je hebt staan wokken...? Ben je kokkin?

Ik was dus bij de gyn, even een snelle echo gehad. Ukje ligt al heel diep in mijn bekken, dat schijnt heel goed te zijn (Eik niet gevraagd wrom ). Omdat ik veel last heb van mijn buik (en bekken etc) moet ik rust houden, rust houden en nog eens veel rust houden van de gyn.
Bloeddruk was goed, 120/80, dus dat is weer mooi meegenomen

Overigens moest Juup© me bij de voordeuren van het zkhs ophalen met de auto want door al het geduw en gepor van de gyn kon ik gewoon niet meer lopen van de pijn

Oh ja, er is nog niets verweekt ofzo, de bmm is nog steeds lang zei hij.

Volgende week weer terug

En ik heb zoooown lieve gyn hé, omdat ik toch wel opzie tegen de bevalling zei hij dat ik als ik het niet vertrouwe of als ik pijn heb, ik gewoon naar het ziekenhuis mag komen. Dit geldt ook voor als ik in paniek zou zijn...zo lief dat hij dat zegt (en zo geruststellend ook). Ik hoef ook niet te wachten op 4-6cm ontsluiting van hem, terwijl dit van de vlos meestal wel moet. Geeft echt een beetje rust dit te weten! Mocht ik 'voor niks' gaan, is dat ook helemaal niet erg volgens hem. Beter een keer teveel dan te weinig!
Echt een heul fijne vent
#geen
pi_71282001
Vlindur, je hebt PM

Octopussy welkom bij de ischiasclub Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.

Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden
pi_71282023
Ik zit mezelf net te bedenken.
Met mijn verjaardag (20 mei 2010) ben ik gewoon al moeder
En rond mijn afgelopen verjaardag, heeft de daadwerkelijk bevruchting plaats gevonden (11 mei laaste keer ongesteld).

Best bijzonder eigenlijk.

En ik heb nog nooit een mijlpijl hier geroepen, maar he nog maar 205 dagen
(klinkt best veel nog hihi)
pi_71282066
voor de gyn van Duch!

en voor Vlindur. dat is toch wel een vervelend gedoe met die resus factor...
pi_71282103
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef WupWup het volgende:
Vlindur, je hebt PM

Octopussy welkom bij de ischiasclub Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.

Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden
Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?
Dacht ook met geregistreerd partnerschap?

Nu begin ik zelf te twijfelen.
pi_71282143
Wat fijn Duchess, dat je gyn je zo op je gemak kan stellen!

Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!

Vandaag trouwens 29 weken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')