Dan lekker 3 dagen plassen, zweten en BV geven en je bent weer helemaal strakquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef huuphuup het volgende:
Ach, komt allemaal goed, ik ga gewoon binnen nu en een week of 5 bevallen omg omg omg omgen dan is t vast zo over
![]()
Succes met rustig aan doen, is toch heerlijk zo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:40 schreef DaviniaHR het volgende:
freecell, wat grappig dat deze zwangerschap zo vergelijkbaar is met je vorigezijn er ok echt verschillen? anders dan dat je nu sneller/eerder lijkt te groeien?
zal ik me maar ees gaan douchen? anders kom ik nog te laat op mn afspraak
tsja, als ik minder moet gaan werken, neem ik het er ook wel even van, hoor
Dat zei ik gisteren ook tegenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb net TARA heerlijk laten schrikken.
- Zaterdag 10 weken he?
- Ja
- Das een kwart
-!!!!
Te leuk!
Ow yayquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:52 schreef Troel het volgende:
Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen aangezien Ruben eindelijk weer goed sliep
Zo goed dat ik zelfs niet tussendoor wakker ben geworden om naar het toilet te moeten, waardoor ik vanochtend moest rennen
Niet helemaal bewust natuurlijk, want de eerste weken wist je nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen![]()
Zo van: realiseer je je dat we nu op een kwart van de zwangerschap zitten?
Sstquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet helemaal bewust natuurlijk, want de eerste weken wist je nietDus gevoelsmatig duren alle volgende kwarten langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbilmet uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?
Verder ben ik nog steeds superblij dat ik een kindje krijg![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef octopussy het volgende:
klaagpostJe spoiler klinkt gewoon als 'zwanger' niet als iets bijzondersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbilmet uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?
Verder ben ik nog steeds superblij dat ik een kindje krijg
Bil en beenpijn klinkt wel bekend ja. Even in de gaten houden en als het erger wordt mee heengaan. Bij L. had ik dit en toen bleek het zwangerschapsischias te zijn. En daar valt best wat aan te doen(chiropractor!)
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef octopussy het volgende:
klaagpostmisschien anders in overleg met je baas halve dagen werken (en 's middags slapen). Dat helpt hier wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbilmet uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?
Verder ben ik nog steeds superblij dat ik een kindje krijg
Baas blij, VK blij en ik blij![]()
Vindt je dat erg dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogsik heb net bloed geprikt. Lijkt wel hoe vaker je het doet hoe minder erg het is
ja dat had ik ook begrepen laterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef Chan het volgende:
Huup de laatste keer dat ik bloed moest prikken heeft de prikmevrouw me uitgelegd dat je alleen een blauwe plek kunt krijgen van niet goed en lang genoeg het bloedvat dichtduwen na het prikken, dus als ze haast hebben zou het moeten helpen zelf nog een tijd dicht te blijven duwen..
same here, maar ik vind soms de nasleep wel irritant als iemand het overduidelijk heeft verprutst. Paar weken terug ook een aantal buisjes vanwege de zws. moeten inleveren, heb ik verdorie 4 dagen later op mijn trouwdag met en blauwe arm rond moeten lopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Neuh mij boeit het niet zo, naalden enzo. Maar ergens is er toch altijd een klein beetje gezonde spanning.
ooooh okay, die prik! Ik dacht dat je al verder was dan 30 weken johquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet ik veel waar ik net voor geprikt heb![]()
o.a. glucose. Blijkbaar rond wk 30 normaal. Maandag krijg ik die anti-rhesus prik.
je vindt me dik hè?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh okay, die prik! Ik dacht dat je al verder was dan 30 weken johvandaar
in mijn hoofd was je 32 of 33 weken ofzo. Geen idee hoe k daar dan weer bij kom
Ah ok, dat maakt 't wel anders... Sorry dat ik zomaar aannam dat t een hork wasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren![]()
30 is een hele mooie leeftijd om moeder te worden, vind ik
![]()
Even iets rechtzetten: mijn baas is zeker wel begripvol! Het is eerder uit bezorgdheid dat hij wil dat ik naar de HA ga. Ik werk bij een IT bedrijf, met relatief weinig vrouwen. Zwangerschappen zijn niet echt aan de orde van de dag, dus ik snap best dat hij niet veel ervaring heeft met dergelijke klachten.
nou zeg, ik vind jou ook heel dik! Zo!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik vind jullie allemaal zo lekker dik!![]()
Ben ik ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nou zeg, ik vind jou ook heel dik! Zo!
Ah zo... nee, dan is het inderdaad geen eikel... eigenlijk best wel een goed zak (*neemt woorden weer terug*)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef octopussy het volgende:
Even iets rechtzetten: mijn baas is zeker wel begripvol! Het is eerder uit bezorgdheid dat hij wil dat ik naar de HA ga. Ik werk bij een IT bedrijf, met relatief weinig vrouwen. Zwangerschappen zijn niet echt aan de orde van de dag, dus ik snap best dat hij niet veel ervaring heeft met dergelijke klachten.
Van harte!! En het is ook een hele mooie leeftijd om babietjes te krijgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen dikzakjes!
-knip-
Gisteren ben ik dertig geworden. Voelde heel speciaal. Dé leeftijd waarop ik moeder word. Was erg gezellig, maar wel wat te laat geworden. Daardoor wel als een roosje geslapen... da's ook wel lekker! Nu nog één dagje werken en dan drie weken vrij. Heb me alleen een beetje vergist. Ik was er van overtuigd dat ik na mijn vakantie nog maar drie weken hoefde te werken tot mijn verlof, maar ik zag net dat het vier weken is. Dat valt me op de één of andere manier zó tegen!
Groot gelijk! Heb je al een scan kunnen maken van de echo? Wij zijn altijd in voor echofoto'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef ymme het volgende:Ik ben gewoon zwanger
![]()
Er leeft al een echt kindje in mij.
Haar of zijn, hartje klopt mooi. En het groeit in mijn buik![]()
![]()
Ben gewoon zo happy naar gisteren.
De scan functie van de printer wil het niet doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Groot gelijk! Heb je al een scan kunnen maken van de echo? Wij zijn altijd in voor echofoto's
Nopes, dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
Sorbo nog gefeliciteerd!!
Karindat zijn vervelende dingen, er wordt wel gezegd toch dat de naam waar je het eerst uit bent dat dat het geslacht van je kindje is? Dus als je als eerst een jongensnaam hebt dan wordt t een ventje ofzo.
Ik denk dat dat net zo waar is als dat wanneer je een puntige buik hebt of pukkeltjes ofzo dat je dan t ene of t andere geslacht krijgt![]()
ja dat zeg ikquote:
Sindell ik heb bij mijn eerste zwangerschap paardgereden tot ik zo'n 4,5 maanden zwanger was. Toen paste mijn broek ook niet meer met een elastiekje dicht en het ging me te ver om een paardrijpositiebroek te kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef sindell het volgende:
Kan iemand me vertellen of paardrijden nou wel of niet meer okay is? Ik heb gewoon doorgereden tot nu toe en heb er geen last van gehad verder. Volgens mij mag het lichamelijk gezien gewoon. (ook al is het misschien niet handig vanwege de risico's maar ik ben geen beginner meer ofzo)...
Mijn schoonmoeder vind dat ik maar moet stoppen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje wat veel dames die slecht slapen zegHopelijk gaat het snel wat beter want het is toch wel erg fijn om lekker uitgerust te zijn voordat de ukkies komen!
![]()
Ik kom 's nachts standaard 1x in zombiestand mijn bed uit, plas op de automatische piloot, duik mijn bed weer in en slaap verder.
och meid tochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
De VK weet dus niet wat de consequenties zijnDat weet alleen een gynaecoloog..
Dus ik kan ook niet veel meer/minder dan gokken en hopen dat alles goed komt..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Ohh Karin met naamperikelen... i feel your pain, mên wat een ruzies hebben we hier over (jongens)namen gehadWaarbij mijn lief Samuel veto'de want "negernaam" (
) en vervolgens met Duane kwam
En zelfs wij kwamen er uiteindelijk uit, dus het komt vast goed
Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef WupWup het volgende:
Vlindur, je hebt PM
Octopussy welkom bij de ischiasclub![]()
Ik had het zelf ook al vóór de zwangerschap in lichte mate tijdens m'n menstruatie en een enkele keer ook tijdens ovulatie en ben te eigenwijs voor fysio. Dus laat ik m'n vriend zo nu en dan m'n onderrug, bil en been stevig masseren. Dat doet zeer, maar het helpt wel voor een dag of twee.
Wat grappig dat iedereen gaat trouwen. Wij hebben afgelopen woensdag ook een handtekening gezet in het gemeentehuis. Gewoon om het ouderlijk gezag en erfrecht e.d. geregeld te hebben zonder rompslomp (en een stuk goedkoper dan bij een notaris). Ik vond het stiekem wel een beetje sneu voor de ambtenaar, want zij bleek jarig en het dus een heeeeeele speciale dag te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |