Dan lekker 3 dagen plassen, zweten en BV geven en je bent weer helemaal strakquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef huuphuup het volgende:
Ach, komt allemaal goed, ik ga gewoon binnen nu en een week of 5 bevallen omg omg omg omgen dan is t vast zo over
![]()
Succes met rustig aan doen, is toch heerlijk zo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:40 schreef DaviniaHR het volgende:
freecell, wat grappig dat deze zwangerschap zo vergelijkbaar is met je vorigezijn er ok echt verschillen? anders dan dat je nu sneller/eerder lijkt te groeien?
zal ik me maar ees gaan douchen? anders kom ik nog te laat op mn afspraak
tsja, als ik minder moet gaan werken, neem ik het er ook wel even van, hoor
Dat zei ik gisteren ook tegenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb net TARA heerlijk laten schrikken.
- Zaterdag 10 weken he?
- Ja
- Das een kwart
-!!!!
Te leuk!
Ow yayquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:52 schreef Troel het volgende:
Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen aangezien Ruben eindelijk weer goed sliep
Zo goed dat ik zelfs niet tussendoor wakker ben geworden om naar het toilet te moeten, waardoor ik vanochtend moest rennen
Niet helemaal bewust natuurlijk, want de eerste weken wist je nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen![]()
Zo van: realiseer je je dat we nu op een kwart van de zwangerschap zitten?
Sstquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet helemaal bewust natuurlijk, want de eerste weken wist je nietDus gevoelsmatig duren alle volgende kwarten langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbilmet uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?
Verder ben ik nog steeds superblij dat ik een kindje krijg![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef octopussy het volgende:
klaagpostJe spoiler klinkt gewoon als 'zwanger' niet als iets bijzondersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbilmet uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?
Verder ben ik nog steeds superblij dat ik een kindje krijg
Bil en beenpijn klinkt wel bekend ja. Even in de gaten houden en als het erger wordt mee heengaan. Bij L. had ik dit en toen bleek het zwangerschapsischias te zijn. En daar valt best wat aan te doen(chiropractor!)
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef octopussy het volgende:
klaagpostmisschien anders in overleg met je baas halve dagen werken (en 's middags slapen). Dat helpt hier wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb sinds een week trouwens lichte pijn in mijn rechterbilmet uitstraling naar mijn been. Dat been voelt ook snel kramperig en slaapt snel. Ik voel het als ik loop en als ik opsta. Herkent iemand dit?
Verder ben ik nog steeds superblij dat ik een kindje krijg
Baas blij, VK blij en ik blij![]()
Vindt je dat erg dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogsik heb net bloed geprikt. Lijkt wel hoe vaker je het doet hoe minder erg het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |