Wonen jullie allemaal richting het westen dan ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Wat fijn Duchess, dat je gyn je zo op je gemak kan stellen!
Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!
Vandaag trouwens 29 weken!
Jij spoelt gewoon weg buiten, wat een rampenweer! Ik had me voorgenomen dat ik elke dag even naar buiten ga met Thijs, dus ik zit vol verwachting de radar te bekijken. Maar de buien blijven komen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Wat fijn Duchess, dat je gyn je zo op je gemak kan stellen!
Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!
Vandaag trouwens 29 weken!
Friesland (de hoofdstad). Regen en onweer, en net als de zon om het hoekje komt, komt de volgende bui aandrijven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Wonen jullie allemaal richting het westen dan ofzo
Hier is het nu mooi weer. Naja geen stralend zomerweer ofzo, maar het is droog. Heb zelfs was buiten hangen.![]()
erg off-topic dit, maarja, voor één keer hè.
Geen zorgen! Wij zijn ook een geregistreerd partnerschap aangegaan! Het enige verschil tussen dat en trouwen is dat je man/vriend de baby wel moet erkennen tijdens de zwangerschap, dus vergeet dat niet!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?
Dacht ook met geregistreerd partnerschap?
Nu begin ik zelf te twijfelen.
Je zou dat maar vergeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Geen zorgen! Wij zijn ook een geregistreerd partnerschap aangegaan! Het enige verschil tussen dat en trouwen is dat je man/vriend de baby wel moet erkennen tijdens de zwangerschap, dus vergeet dat niet!
Hé Martine vervelend hoor. Hopelijk weet je snel meer en ben je snel van de pijn af.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef martine1984 het volgende:
Duch wat naar dat je zoveel pijn hebt, maar wel fijn dat je zo'n lieve gyn hebt
Wupwup gefeliciteerd met je huwelijk.
Maandag ga ik toch maar ff een urine monster inleveren bij de huisarts... blaasontsteking maar even uitsluiten. Heb af en toe harde buiken en buikpijn. De VK had gezegd tijdens de laaste controle maandag dat ik dat maar even moest doen... dus dan doen we dat maar.
Ah daar ben jequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vlinder
Nijna van harte met je mijlpaal
Ymme zie je wel dat er niks aan de hand was![]()
en nu verder onbezorgd genieten van je zwangerschap!!!
Huup wat vervelend irritant met je pootjes, nog even meid en dan mag het vocht afvloeien
Hier gaat alles zijn gangetje, lekker geslapen, wel weer wat krampjes gehad vannacht, maar die zijn nu ook weer verdwenen.
en het pijn na het plassen is niet meer terug gekomen. (nu drink ik nog meer water dan dat ik al deed ook)
Eerder andersom, heeft de papa geen kind (als het niet goed gaat met mama).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Je zou dat maar vergeten.
Heeft je kind geen papa
Jij hebt ook zo'n brilletje gehad he?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, als het gaat om de anti-rhesus is er niets aan de handje krijgt een keer een extra prik en soms na de bevalling ook nog 1. That's all
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerder andersom, heeft de papa geen kind (als het niet goed gaat met mama).Dat is een heel stuk minder lollig.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |