abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71282399
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Wat fijn Duchess, dat je gyn je zo op je gemak kan stellen!

Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!

Vandaag trouwens 29 weken!
Wonen jullie allemaal richting het westen dan ofzo
Hier is het nu mooi weer. Naja geen stralend zomerweer ofzo, maar het is droog. Heb zelfs was buiten hangen.

erg off-topic dit, maarja, voor één keer hè.
pi_71282446
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Wat fijn Duchess, dat je gyn je zo op je gemak kan stellen!

Het is hier trouwens extreem sch**tweer! Dus als ik zometeen niet terugkom van pauze ben ik verzopen. Ik moet naar buiten, want stiefdochter en zwager zijn jarig en ik heb nog geen cadeautjes, maar zin heb ik er niet in!

Vandaag trouwens 29 weken!
Jij spoelt gewoon weg buiten, wat een rampenweer! Ik had me voorgenomen dat ik elke dag even naar buiten ga met Thijs, dus ik zit vol verwachting de radar te bekijken. Maar de buien blijven komen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71282481
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef ymme het volgende:

[..]

Wonen jullie allemaal richting het westen dan ofzo
Hier is het nu mooi weer. Naja geen stralend zomerweer ofzo, maar het is droog. Heb zelfs was buiten hangen.

erg off-topic dit, maarja, voor één keer hè.
Friesland (de hoofdstad). Regen en onweer, en net als de zon om het hoekje komt, komt de volgende bui aandrijven.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71282513
Ik had nog niet gejompeld voor mn eigen 39 weken mijlpaal . Vanmiddag weer op controle bij de vk.
Fake it till you make it...
pi_71282516
Duch wat naar dat je zoveel pijn hebt , maar wel fijn dat je zo'n lieve gyn hebt

Wupwup gefeliciteerd met je huwelijk.

Maandag ga ik toch maar ff een urine monster inleveren bij de huisarts... blaasontsteking maar even uitsluiten. Heb af en toe harde buiken en buikpijn. De VK had gezegd tijdens de laaste controle maandag dat ik dat maar even moest doen... dus dan doen we dat maar.
pi_71282594
Wupwup, bedankt! En je hebt een PM terug.

Verder laat ik het er even bij zitten. De url van het-is-mij is super duidelijk. Maar ik wil me er nu niet te druk om maken, ik kan er nu toch niks aan veranderen. Gewoon rustig blijven lijkt me het beste. Ik laat het wel op me afkomen. Maar weet nu iig een stuk meer!

We gaan eten en dan gaan we weer de hort op. Bedankt allen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71282705
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Is dat erfrecht alleen 'als getrouwd zijnde' geregeld?
Dacht ook met geregistreerd partnerschap?

Nu begin ik zelf te twijfelen.
Geen zorgen! Wij zijn ook een geregistreerd partnerschap aangegaan! Het enige verschil tussen dat en trouwen is dat je man/vriend de baby wel moet erkennen tijdens de zwangerschap, dus vergeet dat niet!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:01:36 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71282737
Vlindur, als het gaat om de anti-rhesus is er niets aan de hand je krijgt een keer een extra prik en soms na de bevalling ook nog 1. That's all
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71282787
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef WupWup het volgende:

[..]

Geen zorgen! Wij zijn ook een geregistreerd partnerschap aangegaan! Het enige verschil tussen dat en trouwen is dat je man/vriend de baby wel moet erkennen tijdens de zwangerschap, dus vergeet dat niet!
Je zou dat maar vergeten.
Heeft je kind geen papa
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:03:29 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71282807
Vlinder
Nijna van harte met je mijlpaal
Ymme zie je wel dat er niks aan de hand was en nu verder onbezorgd genieten van je zwangerschap!!!

Huup wat vervelend irritant met je pootjes, nog even meid en dan mag het vocht afvloeien

Hier gaat alles zijn gangetje, lekker geslapen, wel weer wat krampjes gehad vannacht, maar die zijn nu ook weer verdwenen.
en het pijn na het plassen is niet meer terug gekomen. (nu drink ik nog meer water dan dat ik al deed ook)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71282837
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef martine1984 het volgende:
Duch wat naar dat je zoveel pijn hebt , maar wel fijn dat je zo'n lieve gyn hebt

Wupwup gefeliciteerd met je huwelijk.

Maandag ga ik toch maar ff een urine monster inleveren bij de huisarts... blaasontsteking maar even uitsluiten. Heb af en toe harde buiken en buikpijn. De VK had gezegd tijdens de laaste controle maandag dat ik dat maar even moest doen... dus dan doen we dat maar.
Hé Martine vervelend hoor. Hopelijk weet je snel meer en ben je snel van de pijn af.

Nijna 39 weken! Ik jompel lekker even met je mee hoor

Zoooo en nu weer even proberen te liggen en te slapen De afgelopen nacht was weer goed waardeloos

Overigens: Regio Eindhoven, héérlijk zonnig weer!
#geen
pi_71282890
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vlinder
Nijna van harte met je mijlpaal
Ymme zie je wel dat er niks aan de hand was en nu verder onbezorgd genieten van je zwangerschap!!!

Huup wat vervelend irritant met je pootjes, nog even meid en dan mag het vocht afvloeien

Hier gaat alles zijn gangetje, lekker geslapen, wel weer wat krampjes gehad vannacht, maar die zijn nu ook weer verdwenen.
en het pijn na het plassen is niet meer terug gekomen. (nu drink ik nog meer water dan dat ik al deed ook)
Ah daar ben je Ik was al benieuwd hoe het met je gaat
Fijn dat je goed geslapen hebt en dat de pijn weg is zeg!
#geen
pi_71283045
_Bar_ wat goed dat het nu weer beter gaat! Gelukkig maar...
Martine ook al aan de buikpijn, daarvoor!
Duch, slaap lekker !
Hier na flinke buien weer zon (regio, bijna precies midden van het land).
pi_71283118
Hey, achter deze kan ook allemaal dat ze een jongen krijgen! Ik sta er nu wel zielig alleen met mn ene jongentje
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:11:19 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71283124
Regio zeeland is ook nog zonnig, wel aardig wat wind
pi_71283499
Kraamzorg is al geregeld hier.
Hoef me nergens meer druk om te maken ze bellen vanzelf rond de 7de maand voor de intake.

Alleen nu lees ik bij de Menzis, dat er een wettelijke eigen bijdrage is voor de kraamzorg? á 3,80 per uur.
Hebben jullie (zij die al meerder kinderen op de wereld hebben gezet) dit ook gehad?

Bij de een hoor ik dat ze niets hoeven te betalen, bij de andere weer van wel.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:23:12 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71283617
eigen bijdrage lijkt mij vrij normaal hoor
zit zelf ook bij Menzis en ook een 2de zwangerschap.
Denk dat het bij elke verzekeraar anders is.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:25:18 #218
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71283699
Bar, je mag bijna.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71283893
Ymme iedereen moet in principe een eigen bijdrage per uur betalen, maar als je aanvullend verzekerd bent kan het zijn dat je de eigen bijdrage niet hoeft te betalen omdat je die ook vergoed krijgt. Even nagaan hoe je precies verzekerd bent dus
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:44:48 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71284529
@Duchess, wat vervelend dat je zo slecht slaapt.....

@octo, wat naar dat je je zo beroerd voelt... is erg vervelend... gelukkig gaat het vaak na een paar weken wel weer wat beter....

@sorbo, Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!

@Ymme en meimeltje nog een keertje dan, voor de goede echo's

@Vlindur, wat naar die onzekerheid, niet weten wat het inhoudt en wat de consequenties ervan zijn....
bah...

ik heb zo een late dienst, van8 goed geslapen, maar nog steeds moe, haha....

babytje laat zich vandaag nog niet echt voelen...
maar die moet natuurlijk ook regelmatig een tukkie doen???
(tenminste dat denk ik dan... )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:49:14 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71284724
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Je zou dat maar vergeten.
Heeft je kind geen papa
Eerder andersom, heeft de papa geen kind (als het niet goed gaat met mama). Dat is een heel stuk minder lollig.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:50:58 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71284796
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Kersjes het volgende:
Duane Wayne!!!
Jeugdsentiment
Jij hebt ook zo'n brilletje gehad he?

Btw... kijk je wel uit met die hoofdpijn? Niet even de vk bellen voor de zekerheid?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:54:06 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71284909
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, als het gaat om de anti-rhesus is er niets aan de hand je krijgt een keer een extra prik en soms na de bevalling ook nog 1. That's all
Dat scheelt weer.
Ik dacht uit het verhaal van Vlindur op te maken dat het iets anders moest zijn, maar Rhesus is vrij veel voorkomend toch?
pi_71285075
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eerder andersom, heeft de papa geen kind (als het niet goed gaat met mama). Dat is een heel stuk minder lollig.
Van die kant wil ik 't niet bekijken.
Maar zoiets vergeet je gewoonweg niet. (Of is dit hier wel eens voorgekomen?)...
pi_71285266
Kan wel Innepin morgen.
De datum staat op de eerste pagina al voor je naam.
Maarre vandaag lukt ook nog wel hoor.
Mijn eerste bevalling duurde 2,5 uur. Wel even heftig, maar ook weer snel d'r vanaf.

Nijna 39 weken.

Die anti rhesus prik vond ik trouwens erg vervelend. Zat eigenlijk best een lange naald aan en die vloeistof brandde ofzoiets bij het inspuiten. Ik was in ieder geval blij dat ie erin zat.

Ymme 13 jaar geleden moest ik al eigen bijdrage betalen voor kraamzorg, maar ik vind uiteindelijk het totaalbedrag best meevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')