Dat begrijp ik ook niet, dat dat zo snel kon.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef iFries het volgende:
Zo !kan bijna niet geloven dat het zo is.. maar ik snap niet: hoe kunnen die 'hosts' haar zo het land uit zetten?
Wel haar paspoort, niet haar visum.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
Die host-ouders waren er toch bij met die papieren? Lijkt me namelijk schier onmogelijk om zonder paspoort de douane door te komen.
Ja, nogal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
Die host-ouders waren er toch bij met die papieren? Lijkt me namelijk schier onmogelijk om zonder paspoort de douane door te komen.
Neuh, dat gaat in de laatste alinea's over een aanvullend probleem.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
Beetje dubbel dit:
boete startverbod vliegmaatschapij...
Klein bijkomend financieel probleempje, nee, dit rammelt aan alle kanten, en dan heb ik het niet over het vliegtuigquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat in de laatste alinea's over een aanvullend probleem.
psiesquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:21 schreef Thy... het volgende:
Machtig mooi verhaal. Heel veel succes ermee als het allemaal echt is.
Jammer dat deze post (en de crosspost ervan de enige twee post zijn, dus geloofwaardig is het dan weer niet.
Een visum wordt in je paspoort geplakt, hoe is ze dan langs de paspoort controle gegaan?quote:De agent vertelde mij vervolgens dat, omdat ze haar vroegen naar haar verblijfsvergunning, maar deze
dus was afgepakt door de host-ouders, ze haar moesten bestempelen als ''illegaal'', en dat ze hierdoor
haar het vliegtuig in hebben laten gaan, min of meer een oplossing uit gemakzucht, aangezien ze alleen
maar even de computer erop na hoefde te trekken of ze hier illegaal verbleef of niet...
En ook nog 'meteen na het werk' naar Schiphol gereden, in zo'n noodgeval laat je toch alles uit je handen vallen en gaat als een speer naar Schiphol?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Als dit vanochtend is gebeurd, gaat TS vast niet 's middags al zo netjes zijn verhaal doen op fok.
Niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:40 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Een visum wordt in je paspoort geplakt, hoe is ze dan langs de paspoort controle gegaan?
Nee, er staat: "Ik haast mijzelf direct van mijn werk naar de luchthaven".quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook nog 'meteen na het werk' naar Schiphol gereden, in zo'n noodgeval laat je toch alles uit je handen vallen en gaat als een speer naar Schiphol?
En nu al zo'n uitgebreid spannend verhaal in twee topics plaatsen. Fast mover, de TS
O shit ja, sorryquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, er staat: "Ik haast mijzelf direct van mijn werk naar de luchthaven".
Je moet geen dingen gaan verzinnen.
Deze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Daarbij heb ik al eens eerder een soortgelijk verhaal gelezen hier met super controlerende host-ouders en een zwangere au-pair die ineens weg moest. Ik geloof er geen hol van.
Klopt ja. Dit verhaal lijkt gewoon een herschreven versie te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze?
Vriendin als au pair en wat dingen die nu gebeurd zijn.
Om als au-pair nederland binnen te mogen komen heb je in haar geval (Indonesie) een Machtiging Voorlopig Verblijf nodig. Deze MVV is een sticker die door de Nederlandse ambassade in je paspoort wordt geplakt.quote:
En ook zo zakelijk en emotieloos over dat ze zwanger is en dat hij een afspraak voor een abortus had geregeld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:57 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Klopt ja. Dit verhaal lijkt gewoon een herschreven versie te zijn.
Optimistquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
TS gaat vast en zeker nog wel in op onze vragen.
Daarom schreef ik ook 'niet'. Zonder geldige documenten kom je echt niet voorbij de douane hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Om als au-pair nederland binnen te mogen komen heb je in haar geval (Indonesie) een Machtiging Voorlopig Verblijf nodig. Deze MVV is een sticker die door de Nederlandse ambassade in je paspoort wordt geplakt.
Maar een stel vreemden op een forum maak je direct deelgenoot van dit drama.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef trouble2009 het volgende:
Het is een vrij delicate situatie, heb zelfs mijn beste vriend hier niet over verteld.
Ja, ik ben zo in paniek van de hele situatie dat ik ook helemaal ziek van ben, als ik het niet deel wordtquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar een stel vreemden op een forum maak je direct deelgenoot van dit drama.
Nou, je kunt zo slinks zijn als je wilt, maar dat werkt echt niet hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef trouble2009 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is echt gebeurd vandaag, ben nog in schok over de hele situatie. Het is een
vrij delicate situatie, heb zelfs mijn beste vriend hier niet over verteld. Voor de rest zag ik een link naar een
ander topic, van Lienekien, dat heeft hier verder niets mee te maken, en is niet van mij afkomstig
Ik ben zelf 24 jaar, wat ik had begrepen van de douane agenten, is dat haar host parents het paspoort
van haar hebben overhandigd, en op een 'slinkse' wijze hebben duidelijk gemaakt dat ze per direct het
land uitmoest.
Ik weet nog steeds niet wat ik met de hele situatie moet doen. Naar de politie gaan? maar dan wat?
ik bedoel, als zij net zo nalatig zijn als de marechaussee, en daarnaast, wat bereik ik er verder mee?
Daarnaast heb ik niet de volledige namen van de host-ouders. Ik ben 1 keer op hun adres geweest
toen ze op vakantie waren, weet het adres niet, maar het wel eventueel te vinden.
Ook had ik begrepen dat ze zelf aangifte moet doen, dus zodra ze geland is in Indonesië, hoop ik dat
ze meteen contact met me legt, en ik zal haar dan vragen om naar de Nederlandse ambassade te gaan.
Dat gebeurt wel vaker en is ook begrijpelijk. Je blijft immers anoniem.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar een stel vreemden op een forum maak je direct deelgenoot van dit drama.
Het lijkt me dat dat ze hier is op uitnodiging van het aupairgezin. Trekken zij die uitnodiging in dan is het visum niet meer geldig en moet ze dus het land uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:20 schreef CoolGuy het volgende:
wat is dit voor een volslagen debiel verhaal? ik bedoel het niet als in 'verzonnen' maar dat 't gewoon een enorm vreemd verhaal is.
Hoezo mogen die hosts haar bagage, mobiel en wat al niet meer doorzoeken. De verblijfsvergunning is toch een document dat op naam van de houder staat en dus ook zijn eigendom? Hoezo mogen die hosts dat document dan houden? Dat de marechaussee daar misschien niet direct iets aan kan doen, alla, maar volgens mij is het afpakken van een dergelijk document niet toegestaan in de nederlandse wet, en dus kun je daarmee naar de politie.
Ik vind het een heel erg vreemd verhaal..
Volgens mij zijn er op woensdagochtend geeneens (directe) vluchten die kant op, dus ze zal met een eventuele overstap in een Shengen-land al opgevallen zijn zonder geldig visum. Maar dan had ze vast wel eventjes gebeld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:03 schreef APK het volgende:
Ook lekker snel het ticket geregeld / omgeboekt door die ouders.
Ze heeft een verblijfsvergunning dat geldig is tot 10 augustus, En als het niet klikt met de au-pair familie heeft ze volgens mij het recht om een andere au-pair familie te zoeken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat ze hier is op uitnodiging van het aupairgezin. Trekken zij die uitnodiging in dan is het visum niet meer geldig en moet ze dus het land uit.
KLM vliegt gewoon op woensdag naar Jakarta, maar pas om 20.55u.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:04 schreef Tahiti het volgende:
Volgens mij zijn er op woensdagochtend geeneens (directe) vluchten die kant op, dus ze zal met een eventuele overstap in een Shengen-land al opgevallen zijn zonder geldig visum. Maar dan had ze vast wel eventjes gebeld.
CG, die mensen 'mogen' niks, die 'doen' gewoon.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:20 schreef CoolGuy het volgende:
wat is dit voor een volslagen debiel verhaal? ik bedoel het niet als in 'verzonnen' maar dat 't gewoon een enorm vreemd verhaal is.
Hoezo mogen die hosts haar bagage, mobiel en wat al niet meer doorzoeken. De verblijfsvergunning is toch een document dat op naam van de houder staat en dus ook zijn eigendom? Hoezo mogen die hosts dat document dan houden? Dat de marechaussee daar misschien niet direct iets aan kan doen, alla, maar volgens mij is het afpakken van een dergelijk document niet toegestaan in de nederlandse wet, en dus kun je daarmee naar de politie.
Ik vind het een heel erg vreemd verhaal..
weet jequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, je kunt zo slinks zijn als je wilt, maar dat werkt echt niet hoor.
En waarom heeft dat meisje zelf haar mond niet opengedaan om te protesteren?
Media werk in dit soort gevallen sneller en effectiever dan de rechtsweg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef eleusis het volgende:
Als het waar is TS zou ik naar de media stappen
Ja, goed idee! Alberto Stegeman er op af sturenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef The.Apple het volgende:
[..]
weet je
ik denk dat SBS6 hier vast wel een reportage voor wil maken, incl gast ouder interview...
Misschien is het een cultuurverschil. In oosterse landen wordt van vrouwen weleens geacht onderdanig te zijn...quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wat komt die vriendin passief over, ze kon toch zelf ook wat zeggen? TS?
En zelfs al werd ze gedwongen door die gastouders, ze had bij het boarden toch tegen de gs kunnen zeggen dat ze niet weg wilde? Die had dan misschien even een telefoontje kunnen plegen om het wat verder uit te zoeken. Begrijp niet dat iemand zich als een mak schaap op het vliegtuig laat zetten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef katerwater het volgende:
[..]
Misschien is het een cultuurverschil. In oosterse landen wordt van vrouwen weleens geacht onderdanig te zijn...
En volgens mij kunnen die gastouders niet zomaar, op eigen houtje, haar uit het land gooien. Dat wil ik echt niet geloven! Dus óf haar verblijfsvergunning was niet in orde, óf die gastouders maken misbruik van haar papieren door ze achter te houden, wat onwettig is.
wat, is ze soms borderliner? bidden voor haar dat ze in de hemel komt, alsof ze stervende is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 04:42 schreef trouble2009 het volgende:
Wordt midden in de nacht wakker, vervolgens kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat ze me een sms heeft gestuurd, ze heeft nog niet regeageerd op de e-mail die ik haar heb verzonden. In de sms vraagt ze me
of ik voor haar bid dat ze in de hemel komt, vervolgens zegt ze vaarwel.
Ik heb geprobeerd te bellen op het nummer, het is een nederlands nummer, althans de constructie. Ik
heb ook gepoogd te bellen middels een Indonesisch telefoonnummer, hier krijg ik ook geen respons op.
Vanaf de paspoortcontrole tot aan de gate heeft ze zonder die host-ouders moeten afleggen. Die gingen immers niet vliegen en mogen dus ook niet in het gebied achter de controle komen. Ze zou dus alleen naar de gate gelopen zijn. Dus langs al die telefoons die er hangen. En niet even bellen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zelfs al werd ze gedwongen door die gastouders, ze had bij het boarden toch tegen de gs kunnen zeggen dat ze niet weg wilde? Die had dan misschien even een telefoontje kunnen plegen om het wat verder uit te zoeken. Begrijp niet dat iemand zich als een mak schaap op het vliegtuig laat zetten.
En dan de snelheid waarmee dit allemaal gegaan is
Dude, geef het op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 04:42 schreef trouble2009 het volgende:
Wordt midden in de nacht wakker, vervolgens kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat ze me een sms heeft gestuurd, ze heeft nog niet regeageerd op de e-mail die ik haar heb verzonden. In de sms vraagt ze me
Ik heb geprobeerd te bellen op het nummer, het is een nederlands nummer, althans de constructie. Ik
heb ook gepoogd te bellen middels een Indonesisch telefoonnummer, hier krijg ik ook geen respons op.
Ik wil iedergeval zo snel mogelijk achterhalen hoe die ouders heten, en hun aanklagen, het is immers
niet normaal dat dit op deze manier gebeurde. Ik hou jullie op de hoogte.
klinkt mij anders wel een beetje als verzonnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:20 schreef CoolGuy het volgende:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 04:42 schreef trouble2009 het volgende:
Ik wil iedergeval zo snel mogelijk achterhalen hoe die ouders heten, en hun aanklagen, het is immers
niet normaal dat dit op deze manier gebeurde. Ik hou jullie op de hoogte.
ja ik ben ook wel benieuwd als ze hier zolang is.. heeft ze een VVR visum, waarbij ze ook gewoon een BSN heeft. Je kan zo ver ik weet echt niet op deze wijze het lang uit gegooid worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:52 schreef Mordreth het volgende:
Opgeruimd. "hoax!" en andere oneliners mogen achterwege blijven. Ik ben wel benieuwd wat TS te zeggen heeft op de 3 posts hierboven?
Wat zij zegt!quote:
TS dacht 'laat ik er nog een pietsje meer dramatiek tegenaan gooien...'.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, de 'hemel sms'veeg me op....
Vreemd erg vreemd. Ik ben zelf ook Au-pair geweest en aan het begin stukje rammelt het al. Een Au-pair krijgt haar loon uitbetaald per maand of week. Dat soort dingen als schoonmaken, strijken en wassen hoort er gewoon bij. Zo niet, dan ben je een NANNIE!. Een Au-pair past niet alleen op de kinderen maar heeft een grotere verantwoordelijkheid dan dat. Dus dat extra geld vragen voor schoonmaken is bull. En ouders die haar spullen doorzoeken en wil weten wat ze doen? Ook erg vreemd vooral als je weet dat het moeilijk is een goede en betrouwbare Au-pair te vinden. De au-pait vind gauwer een andere familie dan de Familie een andere goede Au-pair vind. En wat is taken pakket als ik vragen mag? of is ze eigenlijk gewoon een Nannie. Een au-pair mag ook niet meer werken dan zo'n 36 uur per week. Ze moet in iedergeval 2 of 3 dagen per week vrij hebben (de hele dag dus) doe hoeft niet perse weekends te zijn maar in overleg. Ik kan niet geloven dat ze elke dag van 9 tot 5 moest werken, anders had ze aangifte kunnen doen van uitbuiting. Ik wacht op je volgende verzonnen verhaaltjequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef trouble2009 het volgende:
Al sinds enige tijd ken ik een meisje dat in Nederland als au-pair werkt, ze doet dit sinds Augustus 2008
bij een echtpaar met 3 kinderen, in de lijn van 5 tot 7 jaar. Haar baan als au-pair houdt in dat ze overdag
moet zorgen voor de kinderen, na 20.00 heeft ze vrij, dit gaat ook op voor alle weekenden.
De host-ouders zijn beide erg druk met hun baan, de moeder is manager, de vader ook. De moeder is
ontzettend dominant en wil altijd precies weten wat de au-pair doet, dit gaat zo ver dat ze de laatste tijd
met regelmaat inspecties deed op haar computer, mobiel en in haar bagage.
De au-pair is een keurig en beleefd 23 jarig meisje, die zich altijd nederig opstelt, en zelfs taken buiten
haar pakket als au-pair doet, zoal strijken, de was doen en dergelijken... zonder hier een compensatie
voor te vragen. (wat normaal wel de norm is)
Zuipuh!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Vreemd erg vreemd. Ik ben zelf ook Au-pair geweest en aan het begin stukje rammelt het al. Een Au-pair krijgt haar loon uitbetaald per maand of week. Dat soort dingen als schoonmaken, strijken en wassen hoort er gewoon bij. Zo niet, dan ben je een NANNIE!. Een Au-pair past niet alleen op de kinderen maar heeft een grotere verantwoordelijkheid dan dat. Dus dat extra geld vragen voor schoonmaken is bull. En ouders die haar spullen doorzoeken en wil weten wat ze doen? Ook erg vreemd vooral als je weet dat het moeilijk is een goede en betrouwbare Au-pair te vinden. De au-pait vind gauwer een andere familie dan de Familie een andere goede Au-pair vind. En wat is taken pakket als ik vragen mag? of is ze eigenlijk gewoon een Nannie. Een au-pair mag ook niet meer werken dan zo'n 36 uur per week. Ze moet in iedergeval 2 of 3 dagen per week vrij hebben (de hele dag dus) doe hoeft niet perse weekends te zijn maar in overleg. Ik kan niet geloven dat ze elke dag van 9 tot 5 moest werken, anders had ze aangifte kunnen doen van uitbuiting. Ik wacht op je volgende verzonnen verhaaltje
Tenzij de garantstellers (in dit geval de 'hosts') hun garantstelling intrekken, dan wordt het visum per direct ingetrokken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Verblijfsvergunning was gewoon nog tot 10 augustus
Dat er over 8.5 maanden een kleine, iets bruinere versie van TS in het verre buitenland door een vaag mokkel wordt uitgepoept. Dan is abortus een wat fijnere gedachte.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:02 schreef capricia het volgende:
TS, wat is precies JOUW probleem met het feit dat ze weg is?
Maar door de binding met NL staat de het kind van TS (met mams en familie) gewoon bij TS op de stoep.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:30 schreef Thy... het volgende:
[..]
Dat er over 8.5 maanden een kleine, iets bruinere versie van TS in het verre buitenland door een vaag mokkel wordt uitgepoept. Dan is abortus een wat fijnere gedachte.
Ja idd, dacht ik ook al! Moet ze onderhand al niet bevallen zijn?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze?
Vriendin als au pair en wat dingen die nu gebeurd zijn.
Ah, het gaat dus niet over het feit dat TS zijn 'vriendin' kwijt is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:30 schreef Thy... het volgende:
[..]
Dat er over 8.5 maanden een kleine, iets bruinere versie van TS in het verre buitenland door een vaag mokkel wordt uitgepoept. Dan is abortus een wat fijnere gedachte.
ach maak drukte, het enige dat TS bevrucht heeft is zijn duim waar hij dit uit gezogen heeftquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, het gaat dus niet over het feit dat TS zijn 'vriendin' kwijt is.
Maar over het feit dat TS graag wil dat de vrucht geaborteerd wordt.
Tja, ik denk dat dat niet TS zijn beslissing is om te nemen....
Tis alleen wel dom van TS om een zo'n meisje zwanger te maken...beetje hufterig ook.
Lijkt me normaal dat als het kindje geboren wordt, en het blijkt van TS te zijn, dat hij ook verantwoording neemt voor de kosten van de opvoeding e.d.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach maak drukte, het enige dat TS bevrucht heeft is zijn duim waar hij dit uit gezogen heeft
TS is een hufter...either way, dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach maak drukte, het enige dat TS bevrucht heeft is zijn duim waar hij dit uit gezogen heeft
Wie heeft er uiteindelijk dan voor gezorgd dat het meisje door de paspoort controle, security check en boarding procedure is gegaan? De host ouders kunnen daar alleen komen met een geldig paspoort en een geldig vliegticket.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef trouble2009 het volgende:
Ik ben zelf 24 jaar, wat ik had begrepen van de douane agenten, is dat haar host parents het paspoort
van haar hebben overhandigd, en op een 'slinkse' wijze hebben duidelijk gemaakt dat ze per direct het
land uitmoest.
Nalatigheid van de KMar? De host ouders hebben haar niet het vliegtuig in geschopt, ze is er zelf in gestapt. Geheel vrijwillig, zonder dwang want de dwang van die ouders is weg zodra ze de terminals van Schiphol instapt. En zelfs daar heeft ze de mogelijkheid om de Koninklijke Marrechaussee te contacten, zij het via een Schiphol medewerker of zelf. Als ze dat had gedaan was er echt heel wat in werking gezet, ze was mogelijk persoonlijk naar buiten begeleidt en dan had er een hoop goed kunnen komen.quote:Ik weet nog steeds niet wat ik met de hele situatie moet doen. Naar de politie gaan? maar dan wat?
ik bedoel, als zij net zo nalatig zijn als de marechaussee, en daarnaast, wat bereik ik er verder mee?
Jij hebt geen gegevens van die host-ouders, maar zij vast wel. Ze heeft er immers een tijdje gewoond. Mocht dit heel verhaal serieus zijn dan heeft ze het gewoon niet slim aangepakt. En ik twijfel heel erg aan de geloofwaardigheid van het meisje zelf. En anders ben je gewoon onwijs goed genaaid dude, zij zwanger van een rijke Europeaan en jij de pisang.quote:Daarnaast heb ik niet de volledige namen van de host-ouders. Ik ben 1 keer op hun adres geweest
toen ze op vakantie waren, weet het adres niet, maar het wel eventueel te vinden.
ff wachten, we geven ts natuurlijk wel eerlijk een kansquote:
Ja hoor, wachten it isquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:56 schreef capricia het volgende:
[..]
ff wachten, we geven ts natuurlijk wel eerlijk een kans
Is ook echt geregistreerd voor dit topic, ik weet niet hoor, maar als mij zoiets zou overkomen zou ik me niet ff rustig op een nieuw forum gaan registeren en een topic plaatsenquote:statistieken
laatste bezoek: 15 uur, 1 minuut geleden.
aantal posts: 5 (gemiddeld 4 per dag)
Gek he, hij zegt toch zelf dat ie een kloon heeft aangemaakt speciaal hiervoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook echt geregistreerd voor dit topic, ik weet niet hoor, maar als mij zoiets zou overkomen zou ik me niet ff rustig op een nieuw forum gaan registeren en een topic plaatsen
Thanx manquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gek he, hij zegt toch zelf dat ie een kloon heeft aangemaakt speciaal hiervoor.
Maar knap speurwerk hoor.
Ja... want voor kloontjes is dit forum ook echt "nieuw" he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook echt geregistreerd voor dit topic, ik weet niet hoor, maar als mij zoiets zou overkomen zou ik me niet ff rustig op een nieuw forum gaan registeren en een topic plaatsen
Dan nog, als dit je overkomt heb je, lijkt me, wel iets beters te doen als op Fok! posten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:47 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja... want voor kloontjes is dit forum ook echt "nieuw" he.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:36 schreef E.T. het volgende:
Wat zegt de au-pair organisatie er eigenlijk van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |