abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71239233
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 04:42 schreef trouble2009 het volgende:
Wordt midden in de nacht wakker, vervolgens kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat ze me een sms heeft gestuurd, ze heeft nog niet regeageerd op de e-mail die ik haar heb verzonden. In de sms vraagt ze me
of ik voor haar bid dat ze in de hemel komt, vervolgens zegt ze vaarwel.

Ik heb geprobeerd te bellen op het nummer, het is een nederlands nummer, althans de constructie. Ik
heb ook gepoogd te bellen middels een Indonesisch telefoonnummer, hier krijg ik ook geen respons op.

Ik wil iedergeval zo snel mogelijk achterhalen hoe die ouders heten, en hun aanklagen, het is immers
niet normaal dat dit op deze manier gebeurde. Ik hou jullie op de hoogte.
Dude, geef het op.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 23 juli 2009 @ 06:03:58 #77
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_71239251
Lekker snelle vlucht. Welke maatschappij?
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:37:38 #78
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71240077
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:20 schreef CoolGuy het volgende:
wat is dit voor een volslagen debiel verhaal? ik bedoel het niet als in 'verzonnen' maar dat 't gewoon een enorm vreemd verhaal is.
klinkt mij anders wel een beetje als verzonnen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:03:53 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71240456
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 04:42 schreef trouble2009 het volgende:
Wordt midden in de nacht wakker, vervolgens kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat ze me een sms heeft gestuurd, ze heeft nog niet regeageerd op de e-mail die ik haar heb verzonden. In de sms vraagt ze me
of ik voor haar bid dat ze in de hemel komt, vervolgens zegt ze vaarwel.

Ik heb geprobeerd te bellen op het nummer, het is een nederlands nummer, althans de constructie. Ik
heb ook gepoogd te bellen middels een Indonesisch telefoonnummer, hier krijg ik ook geen respons op.

Ik wil iedergeval zo snel mogelijk achterhalen hoe die ouders heten, en hun aanklagen, het is immers
niet normaal dat dit op deze manier gebeurde. Ik hou jullie op de hoogte.
RIP aan de nabestaanden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:34:41 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_71240970
Vreemd, als ze die abortus echt had gewild had niemand haar kunnen dwingen op dat vliegtuig te stappen volgens mij, zeker niet als ze een verblijfsvergunning tot 10 augustus had.
Yankee go home!
pi_71241068
Het topic rammelt gewoon aan alle kanten, alsof ze tussen paspoortcontrole en boarden geen tijd heeft gehad ff iemand aan te spreken. En alsof het niet als 'raar' word opgemerkt door de marechaussee als haar host-ouders met haar paspoort aankomen en haar zo die paspoortcontrole doorflikkeren. En iemand ff aanmerken als 'speciaal persoon' is volgens mij zo gebeurt, en dan pikken ze haar er heus wel uit om even uit te zoeken wat er nu echt aan de hand is.

Je maakt mij niet wijs dat de marechaussee denkt van 'hmm ach ' tief haar maar op dat vliegtuig, het zal allemaal wel...
pi_71241334
ja ik geloof hier ook weinig van.. zonder papieren en zonder paspoort mag ze wel gewoon het vliegtuig in? en door de paspoort controle?

en die ouders beiden hoogopgeleid compleet flippen en haar het land uit gooien omdat ze zwanger blijkt? en jij je vooral druk maakt om de abortus die je liever hier liet doen?

wel mooi geschreven verhaal maar rammelt inderdaad aan alle kanten. Op die manier die je beschrijft komt ze natuurlijk Nooit het vliegtuig in!!
pi_71241416
Opgeruimd . "hoax!" en andere oneliners mogen achterwege blijven. Ik ben wel benieuwd wat TS te zeggen heeft op de 3 posts hierboven?
pi_71241826
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:52 schreef Mordreth het volgende:
Opgeruimd . "hoax!" en andere oneliners mogen achterwege blijven. Ik ben wel benieuwd wat TS te zeggen heeft op de 3 posts hierboven?
ja ik ben ook wel benieuwd als ze hier zolang is.. heeft ze een VVR visum, waarbij ze ook gewoon een BSN heeft. Je kan zo ver ik weet echt niet op deze wijze het lang uit gegooid worden.

En juist veel vluchtelingen die jaren geleden uit africa kwamen raakten hun Paspoort enzo "kwijt" zodat ze in nederland mochten blijven. Wel gek dat in dit geval alle verblijfsdocumenten pleite zijn en ze JUIST het land word uitgezet. Ze heeft paspoort nodig en daarin staat netjes een sticker van de IND

als het verhaal echt is.. en ze is echt weg. Dan is ze met verblijfsdocument toch vrijwillig het vliegtuig in gestapt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:14:46 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71241990
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 10:26:38 #86
163650 Greys
pi_71242310
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:14 schreef Vivi het volgende:
.
Wat zij zegt!

Zonder paspoort door de controle
Daarna moet je altijd een eeuw wachten voor je vliegtuig gaat, had dat kind om hulp kunnen vragen
Verblijfsvergunning was gewoon nog tot 10 augustus

Weet je wel zeker dat ze niet gewoon zelf zo snel mogelijk van je af wilde?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71242475
Ach gast, het is toch wel makkelijk eigenlijk?

Er zijn mensen die veel meer moeite moeten doen om een knocked-up chick zsm te laten verdwijnen
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 10:36:43 #88
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71242534
loopt dit nou nog steeds? Het is toch al lang duidelijk dat dit een bullshit verhaal is? Waarom blijft het dan nog open?
Breitling - Instruments for Professionals
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 juli 2009 @ 10:48:08 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71242820
Ow god, de 'hemel sms'
veeg me op....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2009 @ 11:04:09 #90
163650 Greys
pi_71243295
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, de 'hemel sms'
veeg me op....
TS dacht 'laat ik er nog een pietsje meer dramatiek tegenaan gooien...'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:07:06 #91
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71243395
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef trouble2009 het volgende:
Al sinds enige tijd ken ik een meisje dat in Nederland als au-pair werkt, ze doet dit sinds Augustus 2008
bij een echtpaar met 3 kinderen, in de lijn van 5 tot 7 jaar. Haar baan als au-pair houdt in dat ze overdag
moet zorgen voor de kinderen, na 20.00 heeft ze vrij, dit gaat ook op voor alle weekenden.

De host-ouders zijn beide erg druk met hun baan, de moeder is manager, de vader ook. De moeder is
ontzettend dominant en wil altijd precies weten wat de au-pair doet, dit gaat zo ver dat ze de laatste tijd
met regelmaat inspecties deed op haar computer, mobiel en in haar bagage.

De au-pair is een keurig en beleefd 23 jarig meisje, die zich altijd nederig opstelt, en zelfs taken buiten
haar pakket als au-pair doet, zoal strijken, de was doen en dergelijken... zonder hier een compensatie
voor te vragen. (wat normaal wel de norm is)

Vreemd erg vreemd. Ik ben zelf ook Au-pair geweest en aan het begin stukje rammelt het al. Een Au-pair krijgt haar loon uitbetaald per maand of week. Dat soort dingen als schoonmaken, strijken en wassen hoort er gewoon bij. Zo niet, dan ben je een NANNIE!. Een Au-pair past niet alleen op de kinderen maar heeft een grotere verantwoordelijkheid dan dat. Dus dat extra geld vragen voor schoonmaken is bull. En ouders die haar spullen doorzoeken en wil weten wat ze doen? Ook erg vreemd vooral als je weet dat het moeilijk is een goede en betrouwbare Au-pair te vinden. De au-pait vind gauwer een andere familie dan de Familie een andere goede Au-pair vind. En wat is taken pakket als ik vragen mag? of is ze eigenlijk gewoon een Nannie. Een au-pair mag ook niet meer werken dan zo'n 36 uur per week. Ze moet in iedergeval 2 of 3 dagen per week vrij hebben (de hele dag dus) doe hoeft niet perse weekends te zijn maar in overleg. Ik kan niet geloven dat ze elke dag van 9 tot 5 moest werken, anders had ze aangifte kunnen doen van uitbuiting. Ik wacht op je volgende verzonnen verhaaltje
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:23:57 #92
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_71243952
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef aychelle het volgende:

[..]

Vreemd erg vreemd. Ik ben zelf ook Au-pair geweest en aan het begin stukje rammelt het al. Een Au-pair krijgt haar loon uitbetaald per maand of week. Dat soort dingen als schoonmaken, strijken en wassen hoort er gewoon bij. Zo niet, dan ben je een NANNIE!. Een Au-pair past niet alleen op de kinderen maar heeft een grotere verantwoordelijkheid dan dat. Dus dat extra geld vragen voor schoonmaken is bull. En ouders die haar spullen doorzoeken en wil weten wat ze doen? Ook erg vreemd vooral als je weet dat het moeilijk is een goede en betrouwbare Au-pair te vinden. De au-pait vind gauwer een andere familie dan de Familie een andere goede Au-pair vind. En wat is taken pakket als ik vragen mag? of is ze eigenlijk gewoon een Nannie. Een au-pair mag ook niet meer werken dan zo'n 36 uur per week. Ze moet in iedergeval 2 of 3 dagen per week vrij hebben (de hele dag dus) doe hoeft niet perse weekends te zijn maar in overleg. Ik kan niet geloven dat ze elke dag van 9 tot 5 moest werken, anders had ze aangifte kunnen doen van uitbuiting. Ik wacht op je volgende verzonnen verhaaltje
Zuipuh!!
Frysk bloed tsjoch op!
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:24:02 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71243954
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Verblijfsvergunning was gewoon nog tot 10 augustus
Tenzij de garantstellers (in dit geval de 'hosts') hun garantstelling intrekken, dan wordt het visum per direct ingetrokken.
Maar dit verhaal klopt natuurlijk van geen kanten .
KuikenGuppy
  Redactie Sport donderdag 23 juli 2009 @ 11:25:58 #94
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_71244016
Terug Vind Au-pair.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:02:19 #95
236264 crew  capricia
pi_71245437
TS, wat is precies JOUW probleem met het feit dat ze weg is?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:30:27 #96
140318 Thy...
Met puntjes
pi_71246438
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:02 schreef capricia het volgende:
TS, wat is precies JOUW probleem met het feit dat ze weg is?
Dat er over 8.5 maanden een kleine, iets bruinere versie van TS in het verre buitenland door een vaag mokkel wordt uitgepoept. Dan is abortus een wat fijnere gedachte.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_71246610
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:30 schreef Thy... het volgende:

[..]

Dat er over 8.5 maanden een kleine, iets bruinere versie van TS in het verre buitenland door een vaag mokkel wordt uitgepoept. Dan is abortus een wat fijnere gedachte.
Maar door de binding met NL staat de het kind van TS (met mams en familie) gewoon bij TS op de stoep.

TS is dus gewoon bezig met het vinden van juridische gronden om zijn neukertje, na haar vertrek, te kunnen weren uit NL.

Maar boven alles, het verhaal blijft een hoax.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_71247186
Dit wil ik wel even volgen
#geen
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:57:50 #99
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71247484
tvp if true
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71248631
quote:
Ja idd, dacht ik ook al! Moet ze onderhand al niet bevallen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')