Niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:40 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Een visum wordt in je paspoort geplakt, hoe is ze dan langs de paspoort controle gegaan?
Nee, er staat: "Ik haast mijzelf direct van mijn werk naar de luchthaven".quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook nog 'meteen na het werk' naar Schiphol gereden, in zo'n noodgeval laat je toch alles uit je handen vallen en gaat als een speer naar Schiphol?
En nu al zo'n uitgebreid spannend verhaal in twee topics plaatsen. Fast mover, de TS
O shit ja, sorryquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, er staat: "Ik haast mijzelf direct van mijn werk naar de luchthaven".
Je moet geen dingen gaan verzinnen.
Deze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Daarbij heb ik al eens eerder een soortgelijk verhaal gelezen hier met super controlerende host-ouders en een zwangere au-pair die ineens weg moest. Ik geloof er geen hol van.
Klopt ja. Dit verhaal lijkt gewoon een herschreven versie te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deze?
Vriendin als au pair en wat dingen die nu gebeurd zijn.
Om als au-pair nederland binnen te mogen komen heb je in haar geval (Indonesie) een Machtiging Voorlopig Verblijf nodig. Deze MVV is een sticker die door de Nederlandse ambassade in je paspoort wordt geplakt.quote:
En ook zo zakelijk en emotieloos over dat ze zwanger is en dat hij een afspraak voor een abortus had geregeld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:57 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Klopt ja. Dit verhaal lijkt gewoon een herschreven versie te zijn.
Optimistquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
TS gaat vast en zeker nog wel in op onze vragen.
Daarom schreef ik ook 'niet'. Zonder geldige documenten kom je echt niet voorbij de douane hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Om als au-pair nederland binnen te mogen komen heb je in haar geval (Indonesie) een Machtiging Voorlopig Verblijf nodig. Deze MVV is een sticker die door de Nederlandse ambassade in je paspoort wordt geplakt.
Maar een stel vreemden op een forum maak je direct deelgenoot van dit drama.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef trouble2009 het volgende:
Het is een vrij delicate situatie, heb zelfs mijn beste vriend hier niet over verteld.
Ja, ik ben zo in paniek van de hele situatie dat ik ook helemaal ziek van ben, als ik het niet deel wordtquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar een stel vreemden op een forum maak je direct deelgenoot van dit drama.
Nou, je kunt zo slinks zijn als je wilt, maar dat werkt echt niet hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef trouble2009 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is echt gebeurd vandaag, ben nog in schok over de hele situatie. Het is een
vrij delicate situatie, heb zelfs mijn beste vriend hier niet over verteld. Voor de rest zag ik een link naar een
ander topic, van Lienekien, dat heeft hier verder niets mee te maken, en is niet van mij afkomstig
Ik ben zelf 24 jaar, wat ik had begrepen van de douane agenten, is dat haar host parents het paspoort
van haar hebben overhandigd, en op een 'slinkse' wijze hebben duidelijk gemaakt dat ze per direct het
land uitmoest.
Ik weet nog steeds niet wat ik met de hele situatie moet doen. Naar de politie gaan? maar dan wat?
ik bedoel, als zij net zo nalatig zijn als de marechaussee, en daarnaast, wat bereik ik er verder mee?
Daarnaast heb ik niet de volledige namen van de host-ouders. Ik ben 1 keer op hun adres geweest
toen ze op vakantie waren, weet het adres niet, maar het wel eventueel te vinden.
Ook had ik begrepen dat ze zelf aangifte moet doen, dus zodra ze geland is in Indonesië, hoop ik dat
ze meteen contact met me legt, en ik zal haar dan vragen om naar de Nederlandse ambassade te gaan.
Dat gebeurt wel vaker en is ook begrijpelijk. Je blijft immers anoniem.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar een stel vreemden op een forum maak je direct deelgenoot van dit drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |