quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, ik denk het wel. Het aansluiten alleen al is al een drama. Al die snoertjes...
quote:
Wat een slechte mod vind ik Ondeugend zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Geen deel 3 zoals ik al zei
Als je echt verder moet, dan raad ik aan er een netjes en serieus topic er over te openen in LIF of GC
We gaan niet reeksen in KLB
Einde mededeling.
oh, door dat gecentraal dacht ik dat je een mod was.. Sorry, mijn foutquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom projecteer je eigen acties op mij?
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oh, door dat gecentraal dacht ik dat je een mod was.. Sorry, mijn fout
Ja, als je CENTRAAL typt, gaat ie vanzelf centraal inderdaad. Dat moet je onderhand toch weten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topic
doe dat nou niet. Nu issie weer centraal-af.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je CENTRAAL typt, gaat ie vanzelf centraal inderdaad. Dat moet je onderhand toch weten.
ONTHUL JEZELF REMLOF!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar direct nadat ik het typte werd het wel een centraal topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ONTHUL JEZELF REMLOF!!!hihi remlof vergeet hem altijd centraal te zetten, dus het klopt sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
oeeeeeeeeehquote:Een Italiaanse jongen van zeven jaar oud is gedood en in stukken gescheurd door drie pitbulls. Dit heeft de krant Corriere della Sera woensdag gemeld.
De ouders van de jongen waren uren op zoek naar hun kind en deden vervolgens de gruwelijke ontdekking. De jongen had de pitbulls gevoerd in hun hok, wat hij ook al eerder had gedaan.
Deze keer werden de honden echter agressief, mogelijk omdat zij jongen hadden gekregen. De beesten hebben delen van de aan flarden gescheurde jongen begraven.
Het incident gebeurde in een probleemwijk van Acireale vlakbij de stad Catania op Sicilië.
Je houdt van voetbal...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
why?Ik doe helemaal niks verkeerds.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
why?Ik doe helemaal niks verkeerds.
Ik doe niks zegt iequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
Ik KLB zijn genoeg reeksen. Ik weet nog dat we toen een reeks hadden met Remlof houdt van de winter of zo. Kwam tot deel 4.
Reeks is geen probleem. Het probleem zit in bepaalde modjes.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hey dagdag
Hoe behandelt het leven u vandaag?
http://www.curveballgame.net/quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef dagdag het volgende:
help verveel mij, mensen zijn op vakantie
hoiquote:
dat merken wequote:
weet het ook niet, misschien komt het door appelquote:
appel, helemaal vergeten. Je hebt helemaal gelijk. Verstop hem meteen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
weet het ook niet, misschien komt het door appel
maar ga even eten dag
Ben je nog met Zotheid naar SP geweest?quote:
computerquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
ja man.. Iedereen wil groen zijn. Ikke niet
Ik was ZH bijna tegen gekomen op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je nog met Zotheid naar SP geweest?
Chauffeur van wat...?quote:
En nu maar wachtenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Maar eeuh, werkt een draadloos mac-toetsenbord ook i.c.m. een echte pc?
Ga je ze dan ook slaan als de prijs hen niet bevalt?quote:
Applequote:
Nee, geen taxi chauffeur. Voor directieleden en andere belangrijke leute.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je ze dan ook slaan als de prijs hen niet bevalt?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, groene smeerpijp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ah, dat leek me ook wel leuk als studentenbijbaantje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, geen taxi chauffeur. Voor directieleden en andere belangrijke leute.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef minkuukel het volgende:
[..]
u ook een fijne dag toegewenst.
Lingo gehandicapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die heb ik alquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dat leek me ook wel leuk als studentenbijbaantje.
Maar dan moet ik een pak kopen...
Eurotje of 10 per uur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zo'n baantje lijkt me wel gaaf
Wat betaalt dat nou?
En een Tomtom, want ik ken niet heel het wegennet uit mein kopf...quote:
Heb ik ook alquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een Tomtom, want ik ken niet heel het wegennet uit mein kopf...
Valt op zich best tegen, maar het werk is wel heel leuk.quote:
Tofjesquote:
Maar het is ook zo dat je heel erg flexibel per week kan aangeven of je wel of niet kan. En als je zit te wachten kan je betaald studerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt op zich best tegen, maar het werk is wel heel leuk.
Ik verdien nu bijna 10 euro bij de TNT
ik verdien meerquote:
Wat dan? Ik kan wel een beetje spellen en in mn ballen graaienquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Daar kan jij nog wat van leren Peppi.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar het is ook zo dat je heel erg flexibel per week kan aangeven of je wel of niet kan. En als je zit te wachten kan je betaald studeren
Nee hoor, je moet er een beetje oké uitzien en in een pak willen lopen. En natuurlijk een beetje fatsoenlijk kunnen rijden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
Alleen denk ik dat je van vrij goede huizen moet komen, wil je zo'n baantje krijgen?
Met ... wat?quote:
moet daar na de vakantie ook werkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet er een beetje oké uitzien en in een pak willen lopen. En natuurlijk een beetje fatsoenlijk kunnen rijden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan? Ik kan wel een beetje spellen en in mn ballen graaien
Dat bezopen topic?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:39 schreef Cybey het volgende:
Heerlijk dat topic! Wordt er eindelijk weer eens better lekker gereld!
Ik vind het echt grappig dat het Apple topic nog loopt
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Cybey het volgende:
Toch maar even wat posten. Wilde niet dat zo'n groene zo lang de laatste post heeft
Krentenbolliequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zo snel is hier de productieomgevingquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:06 schreef Cybey het volgende:
Tering! Zit op een testomgeving wat ingecheckte code te testen. Maar die omgeving is zo traag momenteel!
Alsof je dikke stront door een trechter probeert te drukken...
quote:
Krentenfaal, toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je noemde mij een faalmod o.i.d.
Ja, ik wilde je uitlokken, maar je reageerde niet meer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kutmod en krentenfaal, inderdaad.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:
Die krentenbol glanst alsof ie net gepoetst is.quote:
Lollies glimmen toch ook als je eraan gelikt hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die krentenbol glanst alsof ie net gepoetst is.
En niet alleen lollies...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lollies glimmen toch ook als je eraan gelikt hebt.
Smeerlap.quote:
Hoi NG!quote:
Wat is er vies aan postzegels?quote:
Als wat?quote:
Krijg je een vieze smaak van.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er vies aan postzegels?
Juicyhil heeft je aangenomen als...?quote:
Enveloppen ookquote:
quote:
Koop gewoon enveloppen met een plakrandje.quote:
quote:
quote:
Op mij lekker niet, ha-ha!quote:
Ja echt een uitkomst.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koop gewoon enveloppen met een plakrandje.Net als zelfklevende postzegels.
Misequote:
Nee, stukje eigen zelfkennis.quote:
/ Faal.quote:
Ik heb net de gemeenschappelijke ruimtes opgeruimd en gestofzuigd.quote:
Wat goed van je !quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb net de gemeenschappelijke ruimtes opgeruimd en gestofzuigd.
Laat ze maar lullen die hapsnurkersquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben best goed.quote:
Doe eens niet zo irritant. Ik schaam me nu voor mijn kleur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen die hapsnurkers![]()
Je bent tenminste grrroooeeennn
Bwahahahaha ik zie hem al helemaal ala Freddie Mercurie bezig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb net de gemeenschappelijke ruimtes opgeruimd en gestofzuigd.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwahahahaha ik zie hem al helemaal ala Freddie Mercurie bezig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben best goed.
[..]
Doe eens niet zo irritant. Ik schaam me nu voor mijn kleur.
Je verpest het voor ons hele ras joah!
quote:
Dan zeg ik zo van "Ik vind je leuk" en dan zeg jij van "hahaha, dank je wel!".quote:
Aah.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan zeg ik zo van "Ik vind je leuk" en dan zeg jij van "hahaha, dank je wel!".
Nee, ik trap hier niet in.
Kan jij wel je "fucking acoustic guitar" omdoen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah.
Colbie Caillat zei dat nl gisteren tegen me.
Tijdens zo`n liedje.
quote:
Ik had oogcontact met Stevie Ann, ik win.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah.
Colbie Caillat zei dat nl gisteren tegen me.
Tijdens zo`n liedje.
Ik kreeg een knipoog van Maxima (no homo).quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had vorige keer sjans met Maria Mena.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan jij wel je "fucking acoustic guitar" omdoen?
Daar moet je blij mee zijn jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had vorige keer sjans met Maria Mena.
Zij is schattig.quote:
"This is a free country!"quote:
Ik ben al thuisquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:01 schreef Cybey het volgende:
IK WIL NAAARRRR HUUUIIIIIISSS TOOOEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond Stevie Ann trouwens wel een leuke meidquote:
Die pruik is sowieso wel een goed idee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwahahahaha ik zie hem al helemaal ala Freddie Mercurie bezig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die pruik is sowieso wel een goed idee.
Beter dan een zwaai van Colbiequote:
Mèn, Colbie is beeldschoon joh.quote:
quote:
Hierin verschillen wij toch van van mening, ben ik bang. Niet dat ze lelijk is hoor.quote:
Klopt, tenminste, ik ga er wel vanuit dat ze een kut heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kutonderwerp zeg, kut kut kut ktu
Nee, dat is wel een lekker onderwerp.quote:
Ah, jij kunt dus niet pokerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, tenminste, ik ga er wel vanuit dat ze een kut heeft.
[..]
Nee, dat is wel een lekker onderwerp.
Jup, maar hij is niet online.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:31 schreef dagdag het volgende:
Goh ng leeft weer.
nu jordeeeh nog
iemand een emailadres van deze man?
Heb er ook niet echt behoefte aan tbh.quote:
Dus je kunt niet pokeren?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt behoefte aan tbh.
ah paar weken terug had ik even een aantal topics geopend over oa jordeeeh.quote:
Hij post wel weer, maar onder een andere naam en wil anoniem blijvenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
ah paar weken terug had ik even een aantal topics geopend over oa jordeeeh.
Komt erop neer dat nu zijn permban is omgezet en hij mag mailen voor een unban.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij post wel weer, maar onder een andere naam en wil anoniem blijven
Jammer dat ik toen geband was.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
anoniem op fok, onmogelijk zie Enimich
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef dagdag het volgende:
Al was het wel een toffe gast, alleen ga niet meisjes afkraken met cup D terwijl je zelf op schaken zit .
Bedoel je Jordy?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:21 schreef iszinloos het volgende:
ja heh waar is dat topic nou waar emimich voor weg ging en die mod had beledigd is ik kan eht niet vinden...
ook nie in zijn post geschiedenis
Nee Emimichquote:
Dat topic is verwijderd en dat tweede weet ik niet, daar ben ik niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nee Emimich
nee ik bedoel het topic waar zijn masterlijke schaak trofee foto voor het eerst stond![]()
En een waar hij een mod belachelijk had gemaakt ofzo.
Heel het topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat topic is verwijderd en dat tweede weet ik niet, daar ben ik niet van op de hoogte.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:51 schreef McFearless het volgende:
Booohhh, nog anderhalve week en dan tien dagen Portugal. Hoe is het verder met jullie? Met mij nog altijd even geil.
Nu ga ik eten en zuipen met m'n vrienden, want die heb ik. Haha. Ja.
Ik heb jullie lief.
Groetjes,
McF
Ehh.. Morgen, heb geen internet waar ik deze week zit, moet nog geregeld worden ofzo.quote:
QFTquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
vanaf nu gaat het topic over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een ontiegelijke baas
Stort ff 50dollah op mijn accountquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ehh.. Morgen, heb geen internet waar ik deze week zit, moet nog geregeld worden ofzo.Morgen post ik weer immer kwaliteit, zoals ik dat altijd doe. Een bijzonder geile dag verder. Kusje.
P.S. NG, keertje $10 heads up spelen tegen mij? PM even, dan regelen we dat.
Zit er een goede zuiger in?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef TwyLight het volgende:
Mijn rij-instructrice krijgt over een paar weken een nieuwe autode nieuwe Megané
[ afbeelding ]
Die in mijn auto daar voel je de tanden niet van.quote:
Ik houd wel van een beetje bite!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die in mijn auto daar voel je de tanden niet van.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
vanaf nu gaat het topic over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een ontiegelijke baas
HOI BTquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, ik ben helemaal niet gepenetreerd door mijn vakantie anders hoor!![]()
En welkom terug NG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
boeiend, crank was zelf al een non-brainer (en ook al behoorlijk onrealistisch), en deel 2 kwam daar nog even over the top overheenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer dat ze een vervolg maakten op crank. Werd een beetje erg onrealistisch.
Ik weet nog dat ik tegen een vriend van me zei (waar ik net de film mee had gekeken) :hier kunnen ze dus nooit een vervolg op maken.![]()
Alhoewel soms ''over de top grappig'' . Als ze maar geen deel 3 maken.![]()
Dat gaat gewoon te ver.
ik heb me ook vermaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
boeiend, crank was zelf al een non-brainer, en deel 2 kwam daar nog even over the top overheen
ik heb me nog zelden zo vermaakt bij een film![]()
Fuck you Chellios iszinloosquote:
Niet zo ninja editen das irritantquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Fuck you Chellios iszinloos
en dat leipe power rangers moment in deel 2 dan!?
Haihaiquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef iszinloos het volgende:
BT is terug![]()
Bikini pics van je vakantie?
Ik heb heul geen bikini picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ga zo kijken of ik wat leuke foto's voor jullie heb.
En ja het was zeker leuk!
Waar ben je eigenlijk geweest?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haihaija echt super!
[..]
Ik heb heul geen bikini picsen ik ga zo kijken of ik wat leuke foto's voor jullie heb.
En ja het was zeker leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk geweest?
+Wat gedaan.ze is wel op een naaktstrand geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk geweest?
+Wat gedaan.Malgrat de Mar. En op het strand gelegen, uit geweest, naar een beach party geweest, waterdingetjes gedaan zoals die bananenboten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar een groot water pretpark geweest, een dagje Barcelona etc.
skönquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Malgrat de Mar. En op het strand gelegen, uit geweest, naar een beach party geweest, waterdingetjes gedaan zoals die bananenboten enzonaar een groot water pretpark geweest, een dagje Barcelona etc.
En dan heb je geen bikini pics.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Malgrat de Mar. En op het strand gelegen, uit geweest, naar een beach party geweest, waterdingetjes gedaan zoals die bananenboten enzonaar een groot water pretpark geweest, een dagje Barcelona etc.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En dan heb je geen bikini pics.![]()
Klinkt wel leuk.![]()
Ik ga alleen in Nederland op vakantie.
ouddorp nog nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:
quote:
Goeree-Overflakkee!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op Goeree-Overflakkee
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=ouddorp&sll=51.796859,4.661399&sspn=0.009077,0.027874&ie=UTF8&ll=51.80628,3.938084&spn=0.072601,0.222988&t=h&z=13&iwloc=A
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goeree-Overflakkee!Ik vind dat zo'n heerlijke plaatsnaam he.
klinkt net als een soaquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op Goeree-Overflakkee
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=ouddorp&sll=51.796859,4.661399&sspn=0.009077,0.027874&ie=UTF8&ll=51.80628,3.938084&spn=0.072601,0.222988&t=h&z=13&iwloc=A
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me toch iets ernstiger dan een Soa als geheel Goeree-Overflakkee in je pis buis ligt te zweren.
Ook goed. Ik heb me niet zo verdiept in zeeland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Maar eeh het is een eiland heh geen plaats.![]()
Goedereede is een plaats.
Nee ik ga het bier van vrienden op drinken. Die staan daar op de camping.quote:
En het hoort bij Zuid-Holland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ook goed. Ik heb me niet zo verdiept in zeeland.
quote:
mo money mo problemsquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
Hef Bundy, meer bitchess meer moneyyy. Die niggers weten niksss.
echt volgens BIG welquote:
Mo' money mo' bitchesquote:
quote:
bro's before money before ho'squote:
jij bent er tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Waar zijn trouwens al die bitches hier?
geen idee maar katja was er wel geil inquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Komt er seks in oesters van nam kee? Dan ga ik die kijken.
Ja. Ik vond het wel een geile film. En Egbert-Jan is geil in die film.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Komt er seks in oesters van nam kee? Dan ga ik die kijken.
Hey gorgeous.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Is het heus waar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het wel een geile film. En Egbert-Jan is geil in die film.
JIJ BENT OOK AL EEN GROENE MODquote:
Uhu.quote:
ze zitten te soppen op nam keequote:
Die avatar...quote:
mijn orenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
Dan ga ik 'm ook maar eens kijken.
Wat leuke muziek voor jullie.![]()
M'n verslaving begint erge vormen aan te nemen.
Je zei "mijn". Hallelujah, praise the lord.quote:
Hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
deed ik speciaal voor jouwquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei "mijn". Hallelujah, praise the lord.
Omg chickiequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hierik moest nog aan je denken toen m'n bus langs Lliure oid reed
quote:
Jaaa echt heel erg leukquote:
die les heb ik nog niet gehadquote:
... en joy to the world... !quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei "mijn". Hallelujah, praise the lord.
Okay, nicequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa echt heel erg leukvond Barcelona super, het uitgaan in Malgrat de Mar zelf was geweldig, overal gezellige aardige mensen
! Echt een topvakantie
Hela.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |